Krytias Opublikowano 7 Listopada 2017 Opublikowano 7 Listopada 2017 W dniu 5.11.2017 o 18:54, Kodzak33 napisał: Endriu pomyliłem się chodziło mi o ten http://www.petrostar.pl/oleje/oleje-samochodowe/millers-oils/cfs-nt/millers-nanodrive-nt-cfs-5w40-5l,p1654083126 on jest do diesla i ma a3 b4. Co wy na to? Millers Oils CFS 5W40 NANODRIVE to w pełni syntetyczny olej silnikowy wyczynowy do silników benzynowych i Diesel. Charakterystyka • znacznie przewyższa wymagania API SL/CF, oraz ACEA A3/B4 Przeznaczony do silników samochodów wyścigowych i rajdowych o małej pojemności, osiągających wysokie obroty maksymalne oraz do większych silników, gdzie czas trwania zawodów jest krótki (np. wyścigi górskie, sprinty). Idealny na tzw. „track days”, oraz dla kierowców, którzy jeżdżą wykorzystując maksymalne możliwości swoich samochodów. Idealny do samochodów rajdowych klasy R2 (Citroen C2 R2, Ford Fiesta R2, Renault Twingo R2) oraz samochodów klasy S2000 (np. Ford Fiesta S2000 i inne). Także do samochodów Mitsubishi Lancer Evolution i Subaru Impreza WRX STi. Czy rzeczywiście potrzebujesz tam mocny olej? Oraz charakterystyka oleju mówi ze w jednym i drugim przypadku olej przekracza ACEA A3/B4 ale nie ze ja posiada. No chyba ze się mylę. Rzeczywiście w tym drugom przypadku napisane jest ze jest on do diesla. Ale B4 występuje w obu przypadkach. Myślę ze kolega Endriuu dokładnie to wszystko wyjaśni. http://www.petrostar.pl/oleje/oleje-samochodowe/millers-oils/cfs-nt/millers-nanodrive-nt-cfs-5w40-5l,p1559579299 http://www.petrostar.pl/oleje/oleje-samochodowe/millers-oils/cfs-nt/millers-nanodrive-nt-cfs-5w40-5l,p1654083126
Dudasz666 Opublikowano 7 Listopada 2017 Opublikowano 7 Listopada 2017 (edytowane) 4 godziny temu, cabanmat napisał: Brać ze względu na grubości portfela i filterek Knechcika http://pro-choice.pl/diesel-synthoil-5w40-5l-lm1341-p-520.html http://pro-choice.pl/8100-xcess-5w40-5l-p-10.html http://pro-choice.pl/synpower-5w40-5l-p-1359.html Widzę właśnie, że sporo ludzi poleca ogólnie rzeczy LM. Faktycznie to taka dobra firma? A co do tych 2-óch pozostałych to pierwszy raz na oczy widzę. ? Ale LM ma rozsądną cenę. 200zł za 5l nie wydaje mi się wygórowaną ceną za dobry olej(jeżeli faktycznie taki jest). Chyba faktycznie spróbuję. Dziękuję za radę. A jak co do tej płukanki? Można zrobić to ropą jak widziałem to na YouTube, czy lepiej użyć specjalistycznych środków? Edytowane 7 Listopada 2017 przez Dudasz666 Pytanie
cabanmat Opublikowano 7 Listopada 2017 Opublikowano 7 Listopada 2017 No tak.. tylko pytanie czy jest sens go lać do 20-letniego AFNa który ujj wie ile ma naruchane, i nie jedno pewnie już widział
Bykolo Opublikowano 9 Listopada 2017 Opublikowano 9 Listopada 2017 Cześć. Świeżo nabyłem Audi A5 2.0 TDI 177 PS CGLC 2012. Na fakturze widnieje wpis oleju SLX LONGLIFE LT , że taki był zalany, ale faktura stara jest i obecnie teraz nie wiem jakim olejem silnik jest zalany bo nie posiadam żadnej naklejki ani faktury z ostatniej wymiany oleju. Przebieg jest 154000 km. Auto posiada filtr cząsteczek stałych. Koledzy doradźcie jakim olejem powinienem zalać silnik CGLC?? Co proponujecie a czego unikać. Ja zawsze wymieniam olej co 12tyś. km. Dziękuję i pozdrawiam. 1
endriuu Opublikowano 9 Listopada 2017 Opublikowano 9 Listopada 2017 (edytowane) Nie pozostaje Ci nic innego.jak olej c3 midSAPS. tych olejow jest obecnie najwiecej na rynku. Do wyboru. Motul specific 5w30 Valvo synpower 5w30 To.dwa dobre i sprawdzone oleje. promo z filtrem u sprawdzonego sprzedawcy z klubu: http://pro-choice.pl/zestaw-olej-motul-specific-5w30-5040050700-5l-filtr-oleju-knecht-ox388d-p-879.html Wysłane z prodiża Edytowane 9 Listopada 2017 przez endriuu
Bykolo Opublikowano 9 Listopada 2017 Opublikowano 9 Listopada 2017 Dziękuje Ci bardzo kolego. Cieszę się bardzo ze mi pomogłeś. Pozdrawiam
k232 Opublikowano 10 Listopada 2017 Opublikowano 10 Listopada 2017 15 godzin temu, Bykolo napisał: Dziękuje Ci bardzo kolego. Cieszę się bardzo ze mi pomogłeś. Pozdrawiam Zamiast dziękować przydziel lajka
Gremlin0209 Opublikowano 11 Listopada 2017 Opublikowano 11 Listopada 2017 Witam. Czy jeśli w aucie był/jest wyłączony dpf to czy nadal zalewac silnik olejem o normie 507.00? Np. Motula?
Dev Opublikowano 11 Listopada 2017 Opublikowano 11 Listopada 2017 1 godzinę temu, Gremlin0209 napisał: Witam. Czy jeśli w aucie był/jest wyłączony dpf to czy nadal zalewac silnik olejem o normie 507.00? Np. Motula? Wystarczy 505.01
Gremlin0209 Opublikowano 11 Listopada 2017 Opublikowano 11 Listopada 2017 Motul 5w30 czy 40? Silnik 2.0 TDI BRD 170 Q
Rabbi Opublikowano 11 Listopada 2017 Opublikowano 11 Listopada 2017 1 minutę temu, Gremlin0209 napisał: Motul 5w30 czy 40? Silnik 2.0 TDI BRD 170 Q Jeśli DPF usunięty to zdecydowanie 5W40,jeśli jest DPF to niestety 5W30
Gremlin0209 Opublikowano 11 Listopada 2017 Opublikowano 11 Listopada 2017 Dpf jako tako jest w aucie, ale wyłączony. Wlaściciel twiedzil jest wszystko ok, jesli by komus cos wpadlo do glowy sprawdzac.
Dev Opublikowano 11 Listopada 2017 Opublikowano 11 Listopada 2017 3 minuty temu, Rabbi napisał: ....jeśli jest DPF to niestety 5W30 Nie ma znaczenia czy 5W30 czy 5W40 Ważna jest norma C3
Rabbi Opublikowano 11 Listopada 2017 Opublikowano 11 Listopada 2017 22 minuty temu, Dev napisał: Nie ma znaczenia czy 5W30 czy 5W40 Ważna jest norma C3 Motul 5W40 nie jest low saps więc do DPF nie za bardzo,chyba tylko X-clean ma normę C3 ale jest mid saps
Dev Opublikowano 11 Listopada 2017 Opublikowano 11 Listopada 2017 9 minut temu, Rabbi napisał: Motul 5W40 nie jest low saps więc do DPF nie za bardzo,chyba tylko X-clean ma normę C3 ale jest mid saps Wystarczy
Carlos* Opublikowano 12 Listopada 2017 Opublikowano 12 Listopada 2017 No ,ale przecież zwykły Motul specific 505.01 5W40 jest olejem C3.
Dev Opublikowano 12 Listopada 2017 Opublikowano 12 Listopada 2017 3 minuty temu, Carlos* napisał: No ,ale przecież zwykły Motul specific 505.01 5W40 jest olejem C3. i ?
PavloRTS Opublikowano 13 Listopada 2017 Opublikowano 13 Listopada 2017 Witam Was, jestem tutaj nowy i jeśli popełnię jakąś gafę - napiszcie Kupiłem swój samochód Audi A4 B6 1.9 TDI 130 KM, w lipcu 2017 r. i niestety nie było nigdzie informacji o oleju. Serwis wyświetla wymianę dopiero za kilka tysięcy, ale chcę zmienić przed zimą, przy okazji wymiany rozrządu. Do tej pory na małą dolewkę stosowałem Castrol Edge 5W30 do pompowtrysków, bo tak radzili mi wszyscy mechanicy, których pytałem o zdanie. Koledzy, jaki zatem olej doradzicie (marka i czy 5W30?), żeby wszystko było ok? Poza tematem, co ile wymieniacie? Z góry dzięki za każdą odpowiedź Pozdrawiam.
nitroo Opublikowano 14 Listopada 2017 Opublikowano 14 Listopada 2017 A czy mógłbyś zadać sobie chociaż odrobinę trudu i przejrzeć pierwszy post oraz kilka ostatnich stron tego wątku????
PavloRTS Opublikowano 14 Listopada 2017 Opublikowano 14 Listopada 2017 4 godziny temu, nitroo napisał: A czy mógłbyś zadać sobie chociaż odrobinę trudu i przejrzeć pierwszy post oraz kilka ostatnich stron tego wątku???? Przejrzałem, wiem, że ten olej spełnia normy, ale sens mojego pytania tkwi w tym, że nie wiem jaki był olej, jak dajmy na to ktoś w Holandii zalał olejem dajmy na to 5W40 a ja teraz zaleje 5W30 to czy nic złego się nie podzieje...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się