marcuso86 Opublikowano 24 Lipca 2010 Opublikowano 24 Lipca 2010 Witam, jesli chodzi dokładnie o b7 to które silniki napewno nie posiadają DPF'a?
RS Opublikowano 24 Lipca 2010 Opublikowano 24 Lipca 2010 Jak ja kupowalem swoje to mialem do wyboru model BRD z DPF lub bez, czyli nie bylo sztywnej formulki ktore silniki maja DPF a ktore nie. Ten caly "szal" z DPF-ami sie zaczal wlasciwie w 2007 roku. To byla polityczna sprawa, bo francuzi montowali to seryjnie, i niemieccy zieloni sie obudzili. Wprowadzono strefy ekologiczne w miastach i Diesle bez DPF-a nie dostawaly zielonej plakietki "4". Dzis Niemcy chyba jako jedyne maja te strefy ekologiczne (tylko w centrum wiekszych miast, ale wyjatki juz tez sa) Dzisiaj jest duzo modeli z DPF ktory w pozniejszym czasie byly zalozone, czyli trudno po kodzie silnika to powiedziec.....
Piechol Opublikowano 24 Lipca 2010 Opublikowano 24 Lipca 2010 dokładnie, tak jak wyżej zostało napisane trzeba zawsze sprawdzać czy dany egzemplarz ma w kodach wyposażenia 0gg czy 7gg czy jeszcze jakiś inny mówiący bodajże o przygotowaniu pod DPFa
pukko Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Opublikowano 15 Kwietnia 2011 to zależy na który kraj był robiony, jeśli gdzieś nie ma obowiązku takiej a takiej emisji spalin to nie dawali, tak jak koledzy wyżej napisali sprawdź na wklejce kodów, np. silnik BRE możebyć z DPF lub bez zatem rozstrzyga to kod na wklejce
fayera Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Opublikowano 15 Kwietnia 2011 to zależy na który kraj był robiony, jeśli gdzieś nie ma obowiązku takiej a takiej emisji spalin to nie dawali, tak jak koledzy wyżej napisali sprawdź na wklejce kodów, np. silnik BRE możebyć z DPF lub bez zatem rozstrzyga to kod na wklejce dokładnie,bo szczypali się,żeby gdzieś głupiej żarówki nie dołożyć aby ciąć koszta,tym bardziej nie pchali DPF-a tam gdzie nie było to konieczne...
yanosho Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Opublikowano 15 Kwietnia 2011 często jest dokładany by płacić mniejszy podatek ...
Yoghurt Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Opublikowano 17 Kwietnia 2011 jesli DPF byl wlozony przez dokładnie, tak jak wyżej zostało napisane trzeba zawsze sprawdzać czy dany egzemplarz ma w kodach wyposażenia 0gg czy 7gg czy jeszcze jakiś inny mówiący bodajże o przygotowaniu pod DPFa najlepiej sprawdzic tak jak kolega napisal, dekoder wyposazania VAG i lecisz. u mnie DPF oznaczony jest jako 7gg - emissions concept EU 4 with particulate filter. 0gg to "emissions concept EU 4" wiec nie wiem czy to obejmuje dpf'a. moze silniki o malej pojemnosci miescily sie w normie euro 4 bez dpf'a i tak sa oznaczane.
ksiu85 Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Opublikowano 17 Kwietnia 2011 _________________________________________________ 1.9 BRB u mnie nie ma Ja w moim BRB z 2006 mam Dpf i jeszcze nic do tej pory mi sie niedzialo z tym filtrem
RS Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Bo sam DPF w sobie nie jest az taka kupa, ale jest bardzo wrazliwy na wszystkie defekty zmieniajace sklad spalin. U mnie problemy z klapka EGR mi go troche dowalily, a z kolei silniki 1,9TDI raczej nie maja takich problemow to i nie maja problemow z DPF-em
Yoghurt Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Opublikowano 17 Kwietnia 2011 ja tez nie moge narzekac na DPF, trzeba o niego dbac (jak i o caly silnik) i da sie z tym zyc. problemy moga sie zaczac jak na przyklad silnik zaczyna palic olej - odbije sie to szybko na zywotnosci dpf'a
fyky Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Opublikowano 17 Kwietnia 2011 a mój BRB miał pdfa, ale już nie ma :>
piotrsob1 Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Opublikowano 17 Kwietnia 2011 a mój BRB miał pdfa, ale już nie ma :> Noo, pdf-y to masz w kompie
POPO Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Opublikowano 18 Kwietnia 2011 z tego co słyszałem to dpf powienien lekko wytrymać ponad 300 tys km.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się