Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Obniżanie zawieszenia w Audi A4 B6 i B7 sprężynami


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ok

Opublikowano

@tomekxp2 co kupiłeś ciekawego?

Wysłane z mojego XT1032 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano (edytowane)

...

Edytowane przez Matt3282
Opublikowano

Dorzucam swoje 3 grosze. Nie chciało mi sie czytać całego tematu, wiec zaryzykowałem i kupiłem zestaw s line z b6 sedan 1.8t 5b. Po włożeniu do b7 avant 1.9tdi 5b, siadło przód i tył na 65cm. Może sie jeszcze troche ułoży bo za dużo nie polatałem :) Pozdrawiam

2jbw7ev.jpg

Opublikowano (edytowane)

Witam

Mam problem nie mam naklejki ani w bagażniku ani pod tylną kanapą więc nie wiem skąd wziąć oznaczenia wagowe bo chce wymienić zawieszenie w swojej B6 Avant 1.8T. niby S-Line 

Teraz przód ma 62 cm a tył 64. Co jest za nisko dla mnie o 1-2 cm ( nie mogę nawet pod maka podjechać bo zawadzam o garby, a pod blokiem do 0 km/h na leżącym policjantem)

Jak dobrać zawieszenie bez tej naklejki. Wolałbym nie strzelać i kupować na oko. Teraz założone są jakieś żółte sprężyny firmy nie wiem.

Pozdrawiam

Edytowane przez malina767
Opublikowano

Podam Ci najprostszy sposób z możliwych. Dzwonisz do ASO podajesz numer VIN i prosisz o kategorie wagowe. Ewentualnie ktoś z chłopaków forumowych może Ci dobrać pod numer VIN :-)


Tapnięte z iPhone

Opublikowano

Panowie ma ktoś dostęp do ETKI, aby sprawdzić właśnie jakiej kat. wagowej siedzą tam sprężyny i amory? 

Będę wdzięczny :  WAUZZZ8E44A220756

Pozdrawiam

Marcin 

Opublikowano

ludziska trochę stron przejżałem i o 1BV mało kto pisał

Chciałbym obniżyć tylko przód bo zadek mam niżej od przodu. Czy bak pełny czy pusty to nie widać różnicy. Mam dojazdówkę w bagażniku a jest to B7 w Avancie w gnoju.

kategoria wagowa przód: 0JG (zakres ciężaru 7)

kategoria wagowa tył: 0YJ (zakres ciężaru 9)

oś1: 1090kg

oś2: 1075kg

 

1BV jakie ma obniżenie względem serii? -30mm czy -20mm? Bo dwie wersje już słyszałem

Opublikowano
Dnia 27.05.2017 o 16:23, A4-Tomek napisał:

ludziska trochę stron przejżałem i o 1BV mało kto pisał

Chciałbym obniżyć tylko przód bo zadek mam niżej od przodu. Czy bak pełny czy pusty to nie widać różnicy. Mam dojazdówkę w bagażniku a jest to B7 w Avancie w gnoju.

kategoria wagowa przód: 0JG (zakres ciężaru 7)

kategoria wagowa tył: 0YJ (zakres ciężaru 9)

oś1: 1090kg

oś2: 1075kg

 

1BV jakie ma obniżenie względem serii? -30mm czy -20mm? Bo dwie wersje już słyszałem

Jest 1bv tył i przód

Opublikowano

Kolego ale że co. Rozwiń swą myśl.

 

Dobra jest plan zakupić konkretne talerzyki dolne amortyzatorów  od B5. Powinienem uzyskac -1,5cm i wtedy tyl z przodem powinien sie zrównać.

Opublikowano
20 godzin temu, A4-Tomek napisał:

Dobra jest plan zakupić konkretne talerzyki dolne amortyzatorów  od B5. Powinienem uzyskac -1,5cm i wtedy tyl z przodem powinien sie zrównać.

wkońcu ludzie troche czytają wstecz i znajdują sami odpowiedzi.

Opublikowano

ciekawi mnie tylko czy talerzyki od B5 podchodzą P&P czy jakoś ciaśniej i trzeba się napocić żeby to zrobić

Opublikowano

P&p

Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

To musze teraz znaleźć jakies niepognite mocno bo nowe to podobno chora cena w ASO

Opublikowano

100-130zl za sztukę dla jednego dużo dla drugiego nie... Jakbym miał jes wsadzić to kupił bym nowe. W cenie jednego z aso możesz dorwać dwa, ale w jakim stanie będzie tego nie wiesz. Ktoś kiedyś kupił używki i po założeniu na amor obracały się bo były wytluczone... Kto co weźmie to jego indywidualna sprawa :hi: 

Opublikowano (edytowane)

No wiesz no troche za dużo jak za wytloczony kawalek blachy. Takie juz jest aso. Bede cos kminil bo napewno chce tym przod obniżyć 

Edytowane przez A4-Tomek
Opublikowano

Zalozenie talerzyka z B5 nie ma jakiegos ujemnego wpływu na prace amortyzatora? W sumie jak sie zaklada krotsze sprężyny to zachodzi taka sama sytuacja co nie?

Opublikowano
On 5/27/2017 at 4:23 PM, A4-Tomek said:

1BV jakie ma obniżenie względem serii? -30mm czy -20mm? Bo dwie wersje już słyszałem

1BE i 1BV to obniżenie o -20mm. Różnica jest tylko w amortyzatorach. 1BV są twardsze.

Opublikowano

Panowie ciężka sprawa. Zeswapowalismy B6 z 3.0 v6 na 1.8T BEX z Quattro. po swapie przód oczywiście piał niemiłosiernie. Przelozylismy całe amory że sprężynami z dawcy gdzie siedział 1.8T w pełnym s-line. Niestety po zmianie dużej różnicy nie ma. Dodam że zawieszenia w obu autach były s-lineowe. Pomoże ktoś rozkodować kolory na sprężynach czy są odpowiednie pod 1.8T ?47809fb3068499040a33b2122525470a.jpg11836614b042cbfe419b55d80ebdbb1a.jpg

Opublikowano (edytowane)

Sprężyny są OKi pod 1,8t 

Przód może trochę za wysoko, ale raczej siedzi tył, zmierzcie wysokość do nadkola, powinno być 66 cm z przodu i z tyłu. 

Edytowane przez staniek

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...