Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Dyskusje i porównanie osiągów aut


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Flyer , nie ma co legend tworzyć, bo rs jest szybkim autem,ma świetne zawieszenie i bardzo solidną szperę, ale żadne auto samo z siebie szybkie nie jest, tak więc wkraczamy na poziom wkładki mięsnej a tutaj to już nie ma się jak na liczbach oprzeć, jedynie doświadczalnie :wink4:

mój kumpel objeżdzał na ułężu seryjnym 209hp gt, evo gt 360hp, ale to nie oznacza, że evo demonem predkości nie jest :wink4:

ja jednak zdecydowanie poświęcił bym część osiągów dla Q, ale nadal podtrzymuje tezę, że b8 Kuredu jeździ strasznie, jak na deklarowaną kanapę :>

teraz czekamy na 3.0tdi, i 3.0T i jak Yamaha to złoży do kupy będzie widać co i jak :naughty:

Opublikowano

jeżeli mogę się wypowiedzieć na temat tego kto wgrał program do Kuredu A4ki to znam gościa od kilku lat jak jeszcze pracowałem w AP, kilent rezał A3 na bebechach MTMu, nie wiem czy później się jakoś z nimi nie związał biznesowo, a kto program napisał to pewnie trudno będzie się dowiedzieć

Opublikowano

powiem szczerze że nie wiem kto program pisał i mało mnie to interesowało. co do awaryjności - ponad 30tys po programie i odpukać nic się nie dzieje, kompletnie nic. ktoś pytał o jakieś wzmocnienia do b8 2.0tfsi. swego czasu Poziek mi mówił że ktoś z w-wy ma w Q 2.0tfsi i ze stanów idzie coś na 400KM ale nie znam szczegółów. co do załączania esp to wina opon bo na zimówkach problem trochę znika na suchej nawierzchni ale i tak trzeba umiejętnie gazem operować po pełen but go tylko hamuje. co do wyprzedzania to skrzynia jest rewelka jak jedzie ciąg aut i zaczynasz na 3 i kończysz na 3 to samo na 4 do 240 ciągnie bez problemu i od tych 130 już w miarę ładnie jedzie. po mieście jeździ się jak dieslem do 2,2tys-2,5 obr wystarczy żeby się żwawo poruszać

Opublikowano

Kuredu jak spalanie?

U siebie mam program na 260KM i przy dynamicznej ale nie nerwowej jeździe (czyt. sportowej) autko pali średnio 11 l. Jazda taka podmiejska zakwalifikował bym ją do podawanego przez producenta cyklu mieszanego. Przy typowej jeździe w mieście, krótkie odcinki od świateł do świateł wychodzi 14-15 l.

Opublikowano

teraz pewnie też nikt nie uwierzy ale nigdy nie miałem większego spalania na trasie jak11L ale to na trasie np Lublin-Poznań gdzie się dało but a A2 +200km/h

miasto do 10L, trasa do 160km/h do 8,5L, natomiast jak z Madasem kiedyś jechaliśmy A2 do Łodzi i leciałem 100-110 wyszło 5.1L,średnie spalanie na FIS od początku czyli 58tys mam 8,6L/100km co uważam za dobry wynik, na trasie do Bukowiny na zlot auto spaliło 7,1L a Pepina 3.0tdi B7 7,2L, pyrki mogą potwierdzić a jechaliśmy tak do 120-140km/h[br]Dopisany: 30 Sierpień 2010, 16:22_________________________________________________no wczoraj było 12,6L przy kręceniu filmików :evil:

Opublikowano

Nie wiem jak u Ciebie ale u mnie FIS trochę zaniżał (jakieś 5%) i musiałem wprowadzić korektę. Podane wynik naprawdę zachęcają do 2.0TFSI

jak z Madasem kiedyś jechaliśmy A2 do Łodzi i leciałem 100-110 wyszło 5.1L,

Ja jeszcze tyle cierpliwości nie znalazłem, żeby zejść poniżej 6 L i przypuszczam, że w B7 to mało realne przy normalnej jeździe (chyba, że w zawodach jazda na kropelce :>)

Opublikowano

powaga po programie Bartka auto spala super :good: :good: sam poważnie myślę nad tym silnikiem w B8 Kombi :)

Opublikowano

B8 Kombi :)

Mysle, ze VIPowi nie przystoi uzywac takiego slownictwa :evil:

Opublikowano

może ktoś się orientuje bo nie sprawdzałem, czy za wielką wodą mają już jakieś kity do 2.0T w b8? wtedy by się zrobiło jeszcze ciekawiej...

co do RS' pamiętaj turdzi, że jego też można wzmocnić, mimo to jestem w szoku, że b8 mogło by go zawstydzić będąc komfortowym samochodem klasy premium :blink:

sa , APR juz przygotowalo kit na bazie turbo K04 z S3 dajacy okolice 330KM

Znajomy twierdzi, ze Focus'a RS to objechal prawie swoim 220konnym GTekiem majac 2, czy 3 osoby na pokladzie, wiec to auto raczej nie jest demonem :)

z tymi 3 osobami to troszke podkoloryzowal ale zdrowy GT 99 jezdzi jak seryjne STI od 02 w gore ( sprawdzone na moim bylym i paru innych )

Temat się zrobił bardzo ciekawy. W przyszłości też chciałbym się przesiąść na B8 i tak się zastanawiam nad 2.0T lub 3.0TDI. Różnica na nowym to co najmniej 50tpln więc sporo i nie ma co liczyć, że się zwróci w kosztach paliwa. Więc jeżeli 2.0T tak dobrze się odpycha po programie to można dołożyć wydech i :evil: 300KM 2.0T nawet Q nie powinno chodzić gorzej niż 300KM 3.0TDI

dokladnie , roznica w cenie i pozniej w serwisie jest/bedzie spora na korzysc 2.0T ale ja bym byl bardzo ostrozny i nie podniecal sie za bardzo gdyz wydaje mi sie ze auto kureda trzeba traktowac jako wyjatek , i ja bym mimo wszystko nie liczyl na taki program i taka moc u innych tunerow.

Nie bez przyczyny na wiekszosci stron renomowanych tunerow , a praktycznie u wszystkich samym programem nie oferuja wiecej niz 270KM , dodajac do tego Q ( bo dla mnie w tym auce nie ma innej opcji ) nie ma co liczyc na takie osiagi.

Jak sie bedzie mialo farta to takie auto bedzie jezdzic co naj wyzej jak 3.0TDI w serii.Pokazuje to fimik ktory wkeilem.

Pytanie tylko czy ktos kto pisal ten program dowalil mocno koksu ale wiedzial ze silnik to zniesie , czy zrobil to na pale bo niby dlaczego skoro widac sie da to nikt wiecej nie chce z tego silnika zrobic ?

Opublikowano

B8 Kombi :)

Mysle, ze VIPowi nie przystoi uzywac takiego slownictwa :evil:

ok ... niech będzie .... chcę Avanta :naughty: poprawiłem się ? :naughty:
Opublikowano

B8 Kombi :)

Adaś to już nie chcesz sedana w avancie :mysli::shocked::polew:

Opublikowano

Turdzi może 300KM nie pęknie ale tunerzy też piszą z zapasem. Dla B7 2.0T podają około 245KM, u mnie po wizycie u Rogalottiego wyszło 259KM.

Dla 2.0T podają 270KM i przy zdrowym silniku powinno wyjść około 280KM plus wydech i powinno dojść do 290-295KM. Jak na auto do codziennego użytkowania to powinno wystarczyć ( :kox: na jakiś czas).

Bez sprzecznie 3.0TDI ma większy potencjał, większa pojemność i wyjściowo jest już więcej KM. Dla 3.0TDI też nie podają 300KM tylko około 285KM a zdrowe autko robi swoje.

Opublikowano

A tak generalnie to u kogo najlepiej w Poznaniu zrobić program? Madas, może Ty wiesz? ;)[br]Dopisany: 30 Sierpień 2010, 19:03_________________________________________________No i do ilu da się tak realnie tą moc podnieść w 3.0T?

Opublikowano

Na Twoim miejscu soft zrobilbym np. we Wrocku :gwizdanie:

Opublikowano

Bo szczerze mówiąc powoli pojawia się pomysł zrobienia programu :> Oczywiście, żeby mniej palił.. :gwizdanie: tylko zastanawiam się, czy jest ktoś sensowny od tego w Poznaniu.

Opublikowano

450yamaha , oczywiście zrobisz jak będziesz chciał, ale nie pchaj tego auta do byle kogo, warto przejechać nawet i kilkaset km żeby oddać samochód w profesjonalne ręce.

turdzi , masz sproro racji, jednak ten potencjał 3.0tdi nie jest wart aż ~50k zł w serii.. auta spalają praktycznie takie same ilości paliwa, v6 nie jest jednak aż tak kuszące za takie pieniądze, co więcej jak padną wtryski to tylko 4 :decayed:

Opublikowano

yamaha i co liczyłeś czasy z moich nagrań może :mysli:

co do programu to z tego co wiem to programem można 100KM cyknąć :evil:

Opublikowano

A tak generalnie to u kogo najlepiej w Poznaniu zrobić program? Madas, może Ty wiesz? ;)[br]Dopisany: 30 Sierpień 2010, 19:03_________________________________________________No i do ilu da się tak realnie tą moc podnieść w 3.0T?

ja bym pojechał najpierw do tego kolesia co robił Kuredowi .... śmiga sam A5 mega .... a bardzo poważnie można rozmawiać z Pachurą .... zajmuję się ABT i przygotowują auta pod wyścigi ....

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...