Skocz do zawartości

Ranking

  1. przem8

    przem8

    Pasjonat.


    • Punkty

      5

    • Postów

      10234


  2. bartez90

    bartez90

    Pasjonat


    • Punkty

      2

    • Postów

      739


  3. DivaynEays

    DivaynEays

    Pasjonat


    • Punkty

      2

    • Postów

      799


  4. k232

    k232

    Pasjonat.


    • Punkty

      2

    • Postów

      3157


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 05/17/18 uwzględniając wszystkie działy

  1. sai nie ma wplywu na to, takze nie martw sie. Jak bedzie sie wykrzaczal, to zrob jak kolega wyzej napisal, wyciac to fizycznie i softowo i koniec. Poza tym 1.8T seryjnie szalu nie robi, zrob sobie i jemu przysluge i walnij jakas mapke, calkiem odmieni to auto
    1 punkt
  2. Może być nieszczelność w układzie SAI lub jakiś zawór od tego gówna nie działa prawidłowo. Jak błąd będzie powracać to najlepiej wywalić to dziadostwo i wyłączyć u tunera w ecu żeby check nie drażnił na desce
    1 punkt
  3. Raczej nie, turbo trochę przeładowuje ale jeszcze ujdzie. Możesz zrobić 115+118 z odpiętym n75, może sztanga jest trochę za mocno naciągnięta i dlatego tak się dzieje.
    1 punkt
  4. Jak ma tak ubogo na gazie to nic dziwnego, że nie jedzie jak powinno i przy okazji może rozwalać mapę benzynową. Wstaw jeszcze 2+33 na pb.
    1 punkt
  5. Gaz do regulacji i przyjrzalbym sie jeszcze n75 i wezykom podcisnienia, bo turbo Ci lekko przeladowuje.
    1 punkt
  6. Jak kiera z A6C6 również czteroramienna to poducha z B7 podejdzie Prawdopodobnie nie zadziała, ale pewności nie mam. U kumpla ten przycisk i tak jest bez użyteczny bo nie ma sds-a. W linku poniżej opisany jest temat tej kiery, ale nie doczytałem nic o przycisku View. http://www.project-build.net/chapter/834/steering-wheel-upgrade
    1 punkt
  7. http://carinfo.kiev.ua/cars/vin/audi
    1 punkt
  8. Spróbuj tutaj: http://pl.realoem.me/decode/vin Jak zadziała to będzie, mój numer VIN nie działa na tej stronie.
    1 punkt
  9. Raczej nie ma darmowej ale są na forum ludzie, którzy Ci sprawdzą auto po numerze VIN za darmo. Jeżeli Ty chciałbyś sobie sprawdzić to ileś tam jest płatne, bodajże 30 zł.
    1 punkt
  10. Mam pytanie jaka przepustnica podejdzie do silnika aeb
    1 punkt
  11. Tomek nie pitol tylko pokaż felgi I wydech
    1 punkt
  12. Wraz z otrzymaniem umowy „fast” z dniem zaczęcia pracy masz zakaz poruszania się pojazdem na obcych blachach. Możesz sobie przedłużyć do 2tyg jak masz „fast” i chcesz zostać dłużej niż 2 lata. Wiem bo bym udupił Mało osób o tym wie sorki za ot
    1 punkt
  13. Auto po lekkim progamie, turbo przeładowuje, tak jak pisali poprzednicy, sprawdz wężyki przy n75, potem sam n75 do podmiany, lpg do wystrojenia.
    1 punkt
  14. Sprawdź dobrze grupę 115. 2400-2680 rpm przeładowanie, od 3k rpm opada i jest ok. Coś robione było jak dmucha 0,7b, ale na pewno tak nie jest dobrze. N75 do sprawdzenia (pewnie do wymiany).
    1 punkt
  15. https://a4-klub.pl/topic/316920-demontaż-osłony-ręcznego/
    1 punkt
  16. Stuki nie są najgorsze. Gaz do regulacji bo jest zalany ale najpierw ogarnij turbo.
    1 punkt
  17. Turbo Ci przeładowuje. sprawdź zawór n75, spróbuj wyczyścić, a jak nie to do wymiany. Do tego troche spalanie stukowe też jest.
    1 punkt
  18. O ile dobrze pamiętam nie trzeba zdejmować koła wystarczy samochód na lewarku podnieść, chociaż jak zrzucisz koło będzie więcej miejsca. Odkręcasz torxy mocujące osłonę wewnętrzną nadkola i tam będziesz widział co i jak. Masz tu zdjęcia podglądowe - zapożyczone z forum z wątku o montażu czujnika poziomu spryskiwaczy strzałkami zaznaczyłem Ci mniej więcej miejsce pod nadkolem i miejsce w kabinie w którym wychodzą.
    1 punkt
  19. Tylko inaczej kontrastuje z czarnym a inaczej ze srebrnym lakierem [emoji14] I ten sam stopień % przyciemnienia moze wygladac inaczej [emoji14]
    1 punkt
  20. Oryginalna Pompa paliwa od s4 b5 wlatuje w kosz oryginalny p&p
    1 punkt
  21. Kostka wchodzi do środka. Jeśli chodzi o słupek A po stronie kierowcy to zdejmujesz osłonę progu i za dźwignią otwierania maski jest pianka w którą wchodzą kable od owej kostki. Wyciągasz piankę i odbezpieczasz kostkę (po odpięciu kostki drzwi, fioletowe zabezpieczenie przesuwasz w lewo i przyciskając od góry kostka wpada do środka).
    1 punkt
  22. Ale po co to całe wyciągać ? Nie można w aucie poczyscic ? Ja wyciągiem tylko fotele przednie i wszystko tak doczyscilem ze szok. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk A poza tym , znając szczęście to będziesz prał na bardzo mokro , pozalewasz sobie te wszystkie gąbki które stanowią konstrukcje tej wykładziny jak nie dosuszysz to zostanie tam jakaś wilgoć a późnej przekonasz sie czy twoja skrzynka od modułu komfortu jest nadal szczelna w 100% a jak nie to zobaczysz efekt po jakimś czasie . Nie mowię ze nie uda ci sie tego wysuszyć na 100% ale ja bym nie ryzykował . Wyciąganie całego auta troszkę mija sie z cele i pranie na bardzo mokro tez. Polecam fachowca z konkretna maszyna parowa która myje z mała ilością wody nic nie pozostaje mokre zaraz po myciu wiec małe prawdopodobieństwo ze sobie zawilgocis auto. Pamiętaj tez ze demontaż foteli wiąże sie rośniez z kasowaniem błędu po poduszcze wiec jak nie masz swojego kompa to juz kolejne koszty. To tak tyle ode mnie ale radzę uważać;D Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
    1 punkt
  23. Troche symbole ci się poprzesuwały ale jest OK. Napewno lepiej wygląda niż było Tapatalk4
    1 punkt
  24. http://a4-klub.pl/audi-a4-b6-b7-153/szablony-regeneracji-wlacznika-257400/ Jakby ktoś chciał
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...