Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 07/30/19 uwzględniając wszystkie działy
-
Tarcze, klocki chyba standardowo Zimmermann + Ferodo Nie pchaj się tylko w 1BV - bo tragedia, strasznie twardo, to już chłopaki mówili, że na gwincie się przyjemniej jeździ2 punkty
-
Weze do zmiany po co tam drugi raz zaglądać Eibach - Audi - A4 (8EC, B7) - B12 Sportline EIBACH.PL dokładasz 180zl i masz troszkę niżej i starczy jak nie chcesz gwintu. Jeszcze jak napiszesz do trevora to ugrasz jakiś rabat1 punkt
-
To zakładając że, kodowanie kierownicy jest ok. To podłącz vcds wejdź w steering wheel i bloki pomiarowe 08 , grupa 06 pokazuje communication OK i dalej w 07 i 08 gdzie sa button (przyciski) po przytrzymaniu kazdego powinien pojawić się napis Activated, a po odpuszczeniu przycisku Not Oper. Jeżeli nie będzie działać w vcds to: - złe kodowanie, - uwalona wiązka MF (lub coś z nią nie tak), - coś nie tak z modułem kierownicy.1 punkt
-
1 punkt
-
Ja brałem zestaw od Dev’a I tez byłem zadowolony. Przy składaniu również pomocny wiec polecam do tylnych tarcz potrzebujesz jeszcze nowych osłon bo pewnie masz teraz tarczki 245 a one nie podejdą najlepiej to wziasc gwint i ustawic na taki poziom jaki masz ochotę. Napisz do trevor’a to pomoże Ci w dobraniu zawieszenia. Jak nie chcesz bawić się w gwinty to ja bym brał amory od 1be i springi eibach sportline weźmiesz springi proline to po jakimś czasie uznasz, ze chcesz trochę niżej1 punkt
-
1 punkt
-
Bilsteina B8 polecam mam u siebie, jest dosc twardo (ale ja to lubie) dośc nisko, ale w polaczeniu ze sringami eibacha jest dobrze, mimo ze auto dosc nisko siedzit to krotki skok amorka powoduje ze da rade bez przycierek jezdzic po naszych drogach. Jezeli nie planujesz isc jakos grubiej w moc to zostaw 320 / 288 bedzei barzo korzystny cenowo i adektwatny do tego co jest... chociaz, mozna by pomyslec o czyms takim na przod np. 320 ale z Q5 4 tłoczek. Bo 345 z S4 B6/B7 jakos duzej roznicy do 320 z B7 nie robi a jakby bylo wiecej tloczkow to juz innaczej1 punkt
-
@jolley ja mam przyciemnione szyby dość mocno (nie wiem ile procent) i tak jak H4mm3R pisze fotochrom mi nie działa. Czujnik zmierzchu nie steruje pracą fotochromu tylko czujnik w lusterku na który wpada światło pojazdu przez tylną szybę.1 punkt
-
Ja zestaw 320/288 bralem u Dev'a i jestem zadowolony, a i do Słupska nie daleko po odbiór osobisty brałem u niego wszystko od a do z czyli jarzma, zaciski, osłony na tył, tarcze, klocki i przewody. Moje były tylko nowe śruby do jarzm. co do zawiechy to na 1BE też jest dosyć twardo a w szczególności jak sie wymieni wszystko z przodu i z tyłu na nowe ale pomimo to komfort jakiś pozostaje ?1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Nie potrafię Ci odpowiedzieć co konkretnie dolega Twojemu sprzęgłu, załóż wątek w odpowiednim dziale, to może ktoś oblatany w tym temacie się wypowie. Objawy zużycia sprzęgła: szarpanie, sprzęgło ciężko chodzi WWW.SPRZEGLO.COM.PL Awaria Sprzęgła, Szarpanie, Szumy, Twardniejący Pedał Sprzęgła, Ciężko lub Głośno Chodzi, Nie Wysprzęgla, Chrzęszczenie, Pulsowanie, Problemy ze Sprzęgłem U mnie olej 5W30 (Motul) potrafił się rozgrzać w misie olejowej do ponad 120st.C po długotrwałej jeździe w okolicach 200km/h (niemieckie autostrady ), przez co sporadycznie zdarzało się wtedy, że przy zejściu z obrotów (poniżej 2000rpm) czujnik ciśnienia czasem reagował... podmieniłem nawet pompę oleju i wciąż było to samo. Zalałem 5W40 i problem znikł, a maks. temperatura jaką zanotowałem to 116st.C Wg. procedur pomiarowych ciśnienia oleju miałem w porządku, silnik zdrowiuteńki. Po prostu w czasach gdy był konstruowany ten motor nie było jeszcze 5W30 VW504 00/507 00 , inżynierowie przewidzieli go do pracy z 5W40 VW502 00, taka jest moja teoria. Dzisiaj z ciekawości i trochę profilaktycznie zastosuję u siebie w silniku ten specyfik: autor wątku mógłby go też spróbować... ew. tę metodę: Cudów bym się nie spodziewał jeśli silnik jest mocno zajechany, ale spróbować nie zaszkodzi. Pytanie czy główny zainteresowany jeszcze tu się pojawi i przeczyta/obejrzy powyższe, ostatnie logowanie na forum miał blisko tydzień temu... może już sprzedał innemu napaleńcowi te cabrio1 punkt
-
w zamku drzwi jest mikrostyk który odpowiada za lampkę i "obrazek" na FIS'ie - może być uszkodzony. Można wymienić sam mikrostyk bądź cały zamek, na forum jest to gdzieś opisane - sam to u siebie robiłem zgodnie z opisem na forum. Być może też kable w przelotce między drzwiami a budą są poprzerywane i stąd ten problem - sprawdzenie tego to 1min roboty - od tego bym zaczął. Co do maski to po jej otwarciu FIS też to pokazuje.1 punkt
-
Kolego Lewiatan 1989, Jeśli chcesz obniżyć i zachować komfort proponuje Ori zawias 1BE. Jest od serii niżej 20 mm i ma komfortowe amorki, Pozdrawiam ?1 punkt
-
1 punkt
-
Wyciągnij,wyrwij to kolanko, jeżeli zostaną Ci resztki w środku bo napewno się rozsypie to nałóż kawałek węża gumowego do rury w odkurzaczu, uszczelnij izolacją i wyssiesz wszystko. Następnie nałóż na nowe kolanko trójnik ale bez zaworku, załóż opaski ale nie skręcaj ich mocno.Wkładaj to od tyłu w okolicach nad filtrem oleju,lepiej się tym manewruje, poleci Ci parę huji ale dasz radę ?Otwór na oring na kolanku posmaruj delikatnie olejem i nie zapomnij o sprężynie zabezpieczającej. Jak ustawiasz już mniej więcej nad otworem to najpierw wciśnij na rurkę trójnik a później kolanko.Na końcu zaworek razem z przewodem,ustaw odpowiednio opaski i dokręć. W międzyczasie przygotuj sobie coś zimnego (%),to uspokaja....?1 punkt
-
przy odkręceniu kata od turbo z góry jest ciężko odkręcić jedną śrubę , dosłownie idzie po troszkę i trzeba klucz obracać. Ja z kanału wziąłem na grzechotkę z dość długą przedłużkę i wtedy kręcisz bez problemu tą śrubę:) polecam taki zabieg no logi podstawa bez tego nawet niech Ci tuner nic nie robi bo potem same problemy chyba że ogarnięty;)1 punkt
-
To już jest jakaś patologia. Biedni ludzie na jedzenie nie mają, a tu zbiórka na remont furki. Wstydu trzeba nie mieć. Jak nie stać na remont to sprzedać auto i kupić bez problemów z innej marki, a nie opowiadać ckliwe historie i grać dziada.1 punkt
-
1 punkt
-
Ale co było przyczyną, że pompa by się zatarła (tyle osób sprawdza i niema problemu). Jak żeś sprawdził, że pompa na pewno kaput? A miałeś chociaż czysto na sitku? Jak wymieniłeś pompę to też sprawdzałeś wtryski,czysciłeś cały uklad itd.? Ma ktoś namiary gdzie taką pompę kupić. Ktos pisał, że pasuje od vw, dzisiaj postaram się odczytać numer.1 punkt
-
Powiedz mi co chcesz sprawdzic wkręcając silnik na luzie na takie wysokie obroty? Bo jak to czy dymi to gratuluje pomysłu ...tak jak przedmówcy ci napisali , wszystko wporzadku a silnik sprawdza sie w czasie jazdy1 punkt
-
Kolega chce zmierzyć podciśnienie powietrza czy czyśnienie paliwa? To dwie rózne rzeczy.1 punkt
-
W sobote wymienialem czujnik i mam taki sam nr i jest wszystko ok a tez mialem blad czujnika ale tez mialem pusta klime , po wymianie i nabiciu wszystko jest dobrze . Czujnik masz z dobrym numerem1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00