Skocz do zawartości

Ranking

  1. lewiatan1989

    lewiatan1989

    Pasjonat


    • Punkty

      4

    • Postów

      608


  2. golden87

    golden87

    Pasjonat


    • Punkty

      3

    • Postów

      210


  3. Misieqq7

    Misieqq7

    Pasjonat


    • Punkty

      3

    • Postów

      361


  4. H4mm3R

    H4mm3R

    Moderator


    • Punkty

      3

    • Postów

      4133


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 08/23/19 uwzględniając wszystkie działy

  1. Route66 - topniejąca smoła NewCar - nową furą Fresh Linen - świeżą bielizną
    3 punkty
  2. No i dziś dotarła kolejna z oczekiwanych paczek Tym razem od @Wandej - wielkie dzięki!
    3 punkty
  3. Taśma dwustronna + kilka wkrętów Oraz przycięte przy końcówkach tak jak piszesz
    2 punkty
  4. To jest wąż który idzie do zaworka jednokierunkowego w trójniku odmy, pewnie go rozerwało i został zaklejony taśmą, wymieniać.
    2 punkty
  5. powinny byc dwa, 400 i 350mm
    2 punkty
  6. ? Ja Mam nadzieję, że się zgra ze srebrna buda. Też miałem niemały dylemat z wyborem koloru
    1 punkt
  7. nawet wiem kto ma na sprzedaż taki w ori kolor..;p może i faktycznie w ori było by lepiej.. zmienił bym kolor grilla na czarny bo taki już miałem i było by ok..
    1 punkt
  8. można wymienić samą szybę, przynajmniej tak miał model znajomego
    1 punkt
  9. Logi to się robi w blokach pomiarowych i musisz zrobić 2+33, 3+20, 115+118. Więcej w dziale diagnostyka. Ty wrzuciłeś błędy, których tłumaczenie i opis znajdziesz w necie, wszystko na Ross-Tech Wiki WIKI.ROSS-TECH.COM Masz problem z doładowaniem, sondą, n75, zajrzyj do zaworka jednokierunkowego odmy. Do zrobienia logi te co wspomniałem.
    1 punkt
  10. Każdy przed wymiana sprzęgła
    1 punkt
  11. Ta i ty mówisz że żona wszystkie koperty zawinela ?
    1 punkt
  12. Dla opcji numer trzy wolę określenie "Biały Lenor"
    1 punkt
  13. @Adam87 wiem o tym, ale wiele ludzi nie wie ze można przekonwertować stronę na wersje komputerową i stad takie problemy
    1 punkt
  14. Jak dalej bedzie mało hamulców a za dużo pieniążków, można pomysleć o zacisku z Q5 jak u mnie ? Jest też wersja pod 320 i tarcza ta pasuje
    1 punkt
  15. Wydaję resztę swoich kawalerskich Na to liczę
    1 punkt
  16. 1 punkt
  17. No no.. widać, że swap wpadł. Pierwsze pudełko 320, a drugie? ? Ciekawe skąd na to pieniążki wziął ?
    1 punkt
  18. Seria czy swap na coś większego?;)
    1 punkt
  19. Mam nadzieje ze to już zestaw tarcz i klockow pod wiekszy hebel, bo lepszej okazji na upgrade nie bedzie
    1 punkt
  20. Balonówa z California Scents - poza nowością tapicerki - nic tego zapachu nie przebije
    1 punkt
  21. Trochę boli jakby nie było 6lat było u mnie,no ale nie ma co się mazać czas myśleć nad czymś innym. Plan jest na A5 sportback lub A4/S4 zależy co się trafi,generalnie ma być na start ponad 200KM.
    1 punkt
  22. Jeśli komuś się przyda, dopiero teraz naprawiłem usterkę dotyczącą słabego odpalania. Odkręcony został czujnik położenia walka rozrządu a w środku wszystko przemielone, są tam nie wiem jak to nazwać ząbki? Które były powyginane i zmieliły wszystko oprócz kabelków i blaszek. Temat do zamknięcia. Pozdrawiam i dzięki za pomoc
    1 punkt
  23. Markowo dobre, ja tam dobieram konfiguratorem na stronach InterCarsu a potem szukam gdzie lepsza znizke dostane. W ośce to jeszcze żeby wszystko było książkowo to tuleje tylnej ośki by sie przydało zmienić, wtedy na 100% pewny zawias
    1 punkt
  24. Dzisiaj została wypłacona kwota ubezpieczenia tak jak w umowie. O dziwo wyliczenie przez rzeczoznawcę technicznego było niższe o 1200 złotych , a wypłacili mi kwotę z umowy. Nie wiem czemu? Nie miałem zastrzeżenia kwoty wypłaty , tylko z wyliczenia z dnia kradzieży wg.Eurotax. . Także Uniqa zadziałała na plus. No ale dalej mam dylemat co kupić , wcześniejszą B6 też próbowali ale polegli na rozwalonej stacyjce, teraz ukradli nowsze bo chyba łatwiej. Na pewno teraz jak kupię to nie będę czekał ani dnia na założeniu dodatkowego zabezpieczenia. Blokada niedźwiedzia, odcięcie zapłonu i może coś jeszcze. NIe mam zamiaru przechodzić gehenny związanej z szukaniem auta. Auta wydaje mi się podrożały, za te pieniądze nie mam szans nic kupić podobnego. Myślę o zakupie Volvo V60 2014-2015 r( S60 nie ma prawie na rynku ) , ale miłość do Audi mnie blokuje i mam rozterkę. Pozdrawiam i łączę się w bólu z tymi co przechodzą to co ja. Człek za***rdala w fabryce , odkłada a tu Kut*** zaj**** Ci twoją miłość. Pozdrawiam.
    1 punkt
  25. IMGP0647.DNGIMGP0647.DNGSwap 320/288 Wycieczka do Krynicy morskiej zaowocowała piękną żółtą kontrolka na fisie od klocków hamulcowych, której tak naprawdę się w niedalekim czasie spodziewałem. Klocki strasznie pyliły( nie chciało się patrzeć na felgi) a tarcze po 1km były gorące. Po rozebraniu, oczyszczeniu i ogólnej kontroli wpadła myśl o wrzuceniu czegoś konkretniejszego. Tu podziękowania dla @rs dziadek za zaciski, @Adam-Lewian za części i grupie za wszystkie info których szukałem. Jeszcze raz wielkie dzięki. Standardowo żeby nie było lekko tylne jarzma musiałem ciąć ale prawdę mówiąc chyba tak jest nawet szybciej i wygodniej. Prawy przewód i jego łaczenie (od strony baku) był zardzewiały ale metoda na mors’a podziałała, dzięki @Dev, na szczęście po oczyszczeniu klucz do przewodów ładnie się zazębił i można było dokręcić bez sztukowania przewodu sztywnego. Teraz konkrety, przód: - Zaciski 320/288 - Niebieskie z palety rala - Tarcze przod Zimmermann Coat Z 100.1249.20 - Klocki przód FERODO FDB1629 - Tarcze tył Zimmermann Coat Z 100.3310.20 - Klocki tył FERODO FDB1636 - Osłony tarcz tył - stalowy oplot HEL’a - płyn hamulcowy ATE SL6 1L Teraz docieranie i zobaczymy jak duża to różnica bo wizualnie na duży +. Przy okazji minął rok od wymiany oleju także tego… Paczucha od @tomekhxc Przesiadka z Motula na : - Ravenol Turbo Vst 5W40 5L - Filtr oleju MANN-FILTER W940/66 ( miał być W950/4) -Płukanka Valvoline Engine Oil System Cleaner Na koniec parę strzałów
    1 punkt
  26. Czytam ze zrozumieniem. Napisales ze zrobiles wszystko za 6k nie piszac nic o hamulcach, wiec wynika z tego ze hamulcow nie robiles. Czyli dlatego napisalem ze masz wywalone na bezpieczenstwo. Poza tym zabrzmialo tak jakbys polecal wszystkim 250 km za 5k, czyli bez hamulcow. A wiemy ze hamulce w 1.8t sa slabe nawet jak na serie i ich wymiana na 320/288 to podstawa przy podnoszeniu mocy, tym bardziej na 250 km. Bez tego to nie jest tuning, a gownotuning. Tak wiec do swoich 6k dolicz hamulce i program i masz 9k. A jak niektorym poleci sprzeglo to przekroczy 10.
    1 punkt
  27. Wybierz goodhope-a. Mariusz sam jeździ b8, więc ją ogarnia.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...