Skocz do zawartości

Ranking

  1. Adam-Lewian

    Adam-Lewian

    Pasjonat


    • Punkty

      4

    • Postów

      386


  2. przem8

    przem8

    Pasjonat.


    • Punkty

      2

    • Postów

      10235


  3. Dev

    Dev

    Pasjonat.


    • Punkty

      2

    • Postów

      34524


  4. MaciekPL

    MaciekPL

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      200


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 09/11/19 uwzględniając wszystkie działy

  1. Witam. Brzęczy mi klapka po zejściu obrotów, chyba wymaga regulacji. teraz pytanko: jak łatwiej ją wyregulować, odkręcając turbinę i wyciągając ją na zewnątrz, czy może4 łatwiej jest wymontować kolektor wydechowy? Można wogóle odkręcić kolektor bez wyciągania turbo? Jest tam dojście do dolnych śrub?
    1 punkt
  2. Nie zgodzę się. Czarne felgi jak i inne dodatki w "piano black" aż się proszą do misano ??
    1 punkt
  3. Też na początku byłem sceptycznie nastawiony do czarnego znaczka ,ale wogole nie żałuję zmiany ,moim zdaniem dużo lepiej to wygląda teraz z czarnym znaczkiem , oceń sam...
    1 punkt
  4. Ta czarna to na tej b9 zginie , zmienisz 18ke na czarne 19ke i za wiele się to nie zmieni. Jak już ładować to 20" i nie ma co myśleć. Chyba że ma być fajna felga a nie zależy żeby całość na aucie ładnie się prezentowała to już nie ma co dyskutować. B9 to duże auto, nawet ta wielka 19ka znika na tym aucie. Już trochę tego w pracy widziałem więc wiem co pisze
    1 punkt
  5. Upolowałem kute wahacze z S4 za stówkę:-) Lecą teraz do malowania proszkowego. Jeśli efekt mi się spodoba z resztą zrobię to samo.
    1 punkt
  6. Jeśli jesteś początkującym kierowcą i nie potrzebujesz nie wiadomo jakiej mocy to do sprawnego przemieszczania w zupełności wystarczy Ci 1.6-silniczek praktycznie bezobsługowy. Wiadomo że każdy doradzi 1.8t ale -zakupić coś sensownego graniczy z cudem, -cena zakupu przeważnie jest z kosmosu Kupno diesla 90km i 110 km-też byłoby bardzo dobrym wyborem
    1 punkt
  7. Osobiście mam 150tke Do codziennego żwawszego przemieszczania się po mieście całkiem okej, aczkolwiek osobiście gdybym wybierał kolejny raz ,szukałbym mocniejszego, w b5 były to 180KM
    1 punkt
  8. W a3 wsadziłem boscha i jest elegancko. Cichutki i wszystko działa jak należy. Inne jest tylko położenie spoczynkowe wycieraczki ale kupiłem ramię od golfa V i jest ?
    1 punkt
  9. Bez sensu, to jest pół litra wódki na dwóch
    1 punkt
  10. Dobrane prawidłowo ale lepiej weź tarcze Zimmermann i klocki Ferodo Odezwij się na PW to przygotuje dobrą ofertę.
    1 punkt
  11. Pełna nazwa firmy to ATE Teves Coś chyba pomieszałeś. A kto produkował to się raczej nie dowiesz
    1 punkt
  12. Ja mam beru 5 lat, a podmieniłem na używane więc mają jeszcze więcej ?
    1 punkt
  13. Zakładaj beru, rok temu założyłem i do tej pory żadnego problemu
    1 punkt
  14. Zdecydowanie skłaniałbym się ku Beru. O Delphi nie wypowiadam się, nie mam opinii.
    1 punkt
  15. Unikałbym czegokolwiek spod logo tej firmy Ngk albo beru.
    1 punkt
  16. 1. Porównywanie Mikody czy Rotingera do Zimmermanna i jeszcze komentarz, że Zimmermann hamuje gorzej po rozgrzaniu 2. Porównywanie klocków Fomar z ATE, Ferodo, Textarem czy TRW.
    1 punkt
  17. ? No już dawno takich bzdur na tym forum nie było
    1 punkt
  18. https://a4-klub.pl/topic/181375-montaz-pakietu-wewnętrznego-qq1-oswietlenia-przestrzeni-nóg-kratek-schowka/
    1 punkt
  19. Musi byc mocny sygnal. Wtedy nawet przy 160km/h na autostradzie dziala bez problemu ,a jak nie ma sygnaly to kicha.
    1 punkt
  20. Fakt, ja też zamawiając graty dowiedziałem się, że nie ma już 4F0 937 741 F (F - kolor gniazda zielony). Ten sam symbol, z tym, że bez końcówki, samo 4F0 937 741 to jest to samo gniazdo 6-PIN używane w instalacji grzanych foteli ale w kolorze czarnym. Analogicznie jest z wtyczką wychodzącą z fotela, u mnie (jak i na schemacie) jest 4F0 937 731 F (zielona, T6f/k, 6-PIN Connector, green), ale w ASO już jej nie dostaniesz, czyli poprostu trzeba użyć wtyczki w kolorze czarnym (4F0 937 731). Jeśli chodzi o PINy we wtyczce wychodzącej z fotela: PIN 1: przewód zielono-brązowy 0,5mm^2 oraz PIN 2: przewód czarno-biały 0,5mm^2------> PIN 000 979 026 E PIN 3: przewód brązowy 1,5mm^2 oraz PIN 4: przewód czerwono-biały 1,5mm^2------> PIN 000 979 243 E - to jest PIN pod przewód 2,5mm^2 (PINów 1,5mm^2 w ETCE nie ma, więc trzeba przekrój większy) Reasumując - kompletna instalacja: 1. Wtyka 6-PIN (czarna) wychodząca z fotela: 4F0 937 731 + PIN 1,2 000 979 026 E (1- zasilanie czujnika temp, 2-masa cz.temp) + PIN 3, 4 000 979 243 E (3- masa el. grzejny, 4- zasilanie el.grz.) 2. Gniazdo 6-PIN (czarne) pod fotelem: 4F0 937 741 + PIN 1, 2 000 979 022 E (cz. temp)+ PIN 3,4 000 979 228 E (el. grzejny) 3. Wtyka 6-PIN (czarna) wpinana do MCE 09 (złącze G): 4F0 937 731 + PIN 1, 6 000 979 242 E (wyjście zasilania elementów grzejnych L/P)+ PIN 3 000 979 308 E (zasilanie 4mm^2 od bezpiecznika) 4. PIN 000 979 306 E (gniazdo bezpiecznika) 5. Do wtyczki T32b w MCE 09 (32PIN, czarna, złącze B)dodajemy PINy: 14 (zasilanie czujnika temp. str. lewa), 19 (zasil. czujnika temp. str. prawa) oraz 25 (masy czujników temp. wcześniej spięte w punkcie 401, w wiązce wnętrza) nr PIN -------> 000 979 009 E ....się rozpisałem, mam nadzieję, że w miarę przejrzyście :kox:
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...