Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 01/03/20 uwzględniając wszystkie działy
-
Ale założeniem RS przede wszystkim są lepsze osiągi, wygląd jest rzeczą drugorzędną, tak trochę na dodatek. Rozumiem jakiś niesmak, jednak to są właśnie samochody, które z zasady maja się nie wyróżniać jakoś znacznie, potrafić zginąć w tłumie dla nieobeznanych w motoryzacji. A dla będącego w temacie raczej nie będzie problemu odróżnić taki od zwykłego gnojowkowozu, ups, teraz eSy są też na gnojówkę Ja kupując samochód pierwsze co zrobiłem ściągnąłem oznaczenia modelu żeby Kowalski stojący za mną w korku nie mógł sobie przeczytać co to za model i zaraz wygooglać co to dokładnie jest i ile mogło kosztować. A ktoś kto choć trochę się zna już z daleka będzie wiedział że to jednak nie wersja 150 KM. A dla Audi jest to na rękę, jednak więcej sprzedają zwykłych wersji to maja szanse zarobić na głupim pakiecie bo właśnie wielu będzie się cieszyło że kupił za 1/3 ceny a wyglada jakby miał niewiadoma co. Tych co kupują RSy z kolei raczej nie zniechęci bo nawet jeśli to jednostki, a może właśnie też przyciągnąć bo ktoś kupi niby takie samo jak ma sąsiad i on nie odróżni, tyle ze będzie miał 300KM więcej i różne cuda w środku które na pierwszy rzut oka będą nie do odróżnienia.2 punkty
-
Nooo Darek to chyba już specjalistą został od rozbierania i składania ? Ale lampki w B7 to przyjemna robota, soczewki B8.5 to praktycznie P&P ? Także dasz radę bez niczego ?2 punkty
-
Sprawa jest ogólnie bardzo prosta poza jednym elementem mianowicie założeniem dwóch z czterech gwintów pod śruby mocujące ale zacznijmy od początku... Części: Schowków mamy dwa rodzaje: wysówana szufladka oraz odchylany. Do moich foteli (B6 sportowe z ogrzewaniem, regulacją wysokości i kata siedziska) pasowały oba rodzaje, odnośnie pozostałych kombinacji zapraszam do wypowiadania się w wątku. Blaszka/spinka z gwintem do mocowania schowków ma numer: 8E0 881 712 D Narzędzia: Klucz spline 10 (odkrecenie foteli) Klucz torx 20 i/lub 25 Śrubokręt płaski Dla ułatwienia zadania oparcie przechylamy maksymalnie do przodu oraz wysokość w górę. 1) Demontujemy osłony prowadnic fotela z tyłu (śrubokrętem podważyć i wyjąć kołki mocujące znajdujące się z boku osłon, odkręcić śruby torx i osłony wysunąć do przodu) 2) Demontujemy osłony prowadnic fotela z przodu (analogicznie jak te z tyłu ale tutaj mamy tylko kołki mocujące) 3) Odkręcamy fotel. Cztery śruby na klucz spline (najtrudniejsza sprawa z tylną wewnętrzną – mało miejsca na wysokość) po czym odchylamy fotel do tyłu (uwaga na przewody wychodzące z podłogi) 4) Montujemy spinki z gwintem przednie, gwintem do góry (do wewnątrz fotela) 5) Montujemy spinki z gwintem tylne, analogicznie jak i przednie przy czym tutaj nie uda się ich przecisnąć przez zbyt wąski prostokątny otwór więc trzeba je przepchać najpierw pomiędzy białą plastikową poprzeczką a metalowym stelażem. Po czym za pomocą śrubokręta przecisnąć od wewnątrz fotela na właściwe miejsce. W tym momencie mamy za sobą najtrudniejszą część 6) Jeśli mamy szufladki to można wkręcić dwie przednie śruby przed przyłożeniem stelaża schowka. Aby je później dokręcić trzeba wysunąć szufladkę. Jeśli mamy schowki odchylane dostęp do przednich śrub również dopiero po otwarciu schowka 7) Ustawiamy fotel na właściwe miejsce i dokręcamy (raczej mocno, u mnie śruby się poluzowały po jakimś czasie i trzeba było ściągać osłonki ponownie) Po czym zakładamy osłonki (uwaga na prawidłowe wsunięcie i ustawienie ich względem siebie) 8) Cieszymy się nowym bajerem ;-)1 punkt
-
Ja w kwietniu robiłem przegląd bez kata, pojechałem na inną stację niż zwykle i się kurna zdziwiłem jak gość przeprowadził badanie zadymienia (w dieslu nie robią analizy spalin) bez kata I z padającym turbo pomiar wykazał 0.5 gdzie norma dla auta z 2005 roku to 1.4 także spokojna głowa, jak nie kopci spokojnie bez kata przejdzie.1 punkt
-
Pisałem już na fb ale napisze jeszcze raz - stołki bajka ! Swoje pewnie kosztowały ale warto. U mnie tez kiedyś takie wpadną, szkoda ze nie ma środków ze speedem bo osobiście wole skórę tylko na boczkach no ale jak się nie ma co się lubi to się lubi to co jest1 punkt
-
Ładnie te lampki siadły, Kamil super ogarnął temat, a auto nabrało charakteru.1 punkt
-
Mój nie, ori czarny połysk ? bierzesz gazety, kleisz wszędzie wokół grilla około 1-2cm od chromu, pryskasz lakierem i czekasz. Na koniec zrywasz plasti z lakieru a na chromie zostaje ?1 punkt
-
Jak żona chce tanim kosztem to pryśnij plastidipem 3 warstwy i będzie trzymać ? bez demontażu ?1 punkt
-
Piękne fotele... Zazdraszczam bardzo1 punkt
-
Ja zawsze jestem grzeczny ???? Dzięki ? ????1 punkt
-
1 punkt
-
To żeś Panie zaszalał, dopiero musiałeś być grzeczny, że takie prezenty dostałeś ?1 punkt
-
W końcu przyszedł czas na rozpakowanie prezentów, w tym roku nawet się takiego nie spodziewałem, to bym impuls, myślałem o recaro ale nie o aż takich, w sumie kupiłem je pod klamki i nakładki na pedały z rs4 ?????, trzeba przyznać że są wygodne ale i siedzi się w nich wyżej niż w slinach które miałem,zresztą właśnie na nich siedzę gdy piszę tego posta ???????? Teraz jeszcze trzeba ogrzewanie kanapy podpiąć, ale @kaju już wiązkę robi ????1 punkt
-
Nie zrozumiałeś o co mi chodzi. Nie chodzi o pokazanie się komuś że masz auto za tyle kasy bo kupujesz je dla siebie a nie kogoś ale niech RS5 które jest dwa razy droższe od zwykłej A5 również odpowiednio niech się wyróżnia a nie teraz do nowych A5 pakują te dodatki z RS5. Zawsze jak ktoś chciał mieć trochę "sportu" w audi to brał pakiet S-line a teraz przesadzają z tymi dodatkami od RS.1 punkt
-
1 punkt
-
Ehh to forumowe zboczenie do wywalania chromów... Darek nie daj się z chromem też jest ładnie ?1 punkt
-
Dokładnie Darek ? ?... ja nie wiem jak Ty naklonisz tą żonę na chromy out, ale musisz to zrobić ?1 punkt
-
Jak chcesz dokładnej diagnozy to logi statyczne i dynamiczne do zrobienia, bez tego wymieniaj w ciemno i może trafisz. Na szybko to sonda do wymiany, turbo nie pompuje, uszkodzony czujnik wałka/źle ustawiony rozrząd, czujnik przy pedale sprzęgła do wymiany.1 punkt
-
Witam, jako że dawno się nie odzywałem to odświeżę temat. W ostatnim czasie a raczej już ponad roku wprowadziłem kolejne mody w autku. Moim ulubionym jest montaż najdłuższej skrzyni 6b, dzięki czemu w aucie jest cicho i spalanie mniejsze niż się spodziewalem ? 5k rpm przy 200kmh, 2900 przy 140kmh. Szok. Poza tym pełny swap hamulców 320/288, nowe zimowki, nowe opony letnie na felgach 18cali z a6c6, zderzak sline po małej szkodzie parkingowej:p Do tego poprawki lakieru, usunięcie nakładek z lusterek i autko fajnie się prezentuje. Wrzucam kilka fotek uaktualnionych:) PS. W wakacje 2018r Audi zrobiła 5tys km po Bałkanach bez jakichkolwiek psikusow, także chyba mogę już śmiało powiedzieć, że wszystkie przygody z początku są wybaczone :p1 punkt
-
Noooo świetna robota, czekałem na tą relację auto zrobiło się jeszcze bardziej niegrzeczne Teraz tylko grill w czerń i będzie elegancko.1 punkt
-
Sprawdzasz auto A nie poprzedniego wlasciciela1 punkt
-
Moim zdaniem dolot gdzieś jest nieszczelny, posprawdzaj wszystkie węże, opaski itp.1 punkt
-
1 punkt
-
Do poduszki to nie radzę bo potem nie będziesz mógł zasnąć tak Ci się będą oczy świeciły od pomysłów1 punkt
-
Napisze bo chyba muszę... przeczytałem ostatnia i przedostatnia stronę i patrząc jak podchodzisz do tematu to chyba jutro zainwestuje w czteropak i do poduszki polecę od deski do deski Szacunek za widzę i chęci !1 punkt
-
Brawo chłopaki ! Wyszło coś naprawdę fajnego Widzę, ze jak będę wrzucał do siebie soczewkę z B8,5 to można już pytać jak się lampy składa1 punkt
-
Siema mordeczki. Temat jeszcze żyje i jeszcze sie nie poddałem. Udało się ogarnąć garaż. Część planów uległa zmianie i samochód z przeznaczenia daily - streetracing przeszedł już w typowy projekt i nie mam nim zamiaru latac na codzień. Dlatego nie będzie kompromisów i iścia na łątwiznę. A jako że jest to tez poniekąd wizytówka naszej firmy nie może być lipy. Dzisiaj tez na stojak wpadł silnik. i od tego ten rok zaczynamy . Szybka rewizja odswierzenie składamy go w oryginalnym setupie i tak ląduje w aucie. Z rzeczy które zmieniłem i poszedłem o krok dalej. - Zmiana skrzyni z 3.0 V6 na ori skrzyni RS4 B7 na podwójnych synchronizatorach i teraz uwaga info dla potomnych bo krążą w internetach pogłoski że skrzynia S4 i RS4 jest ta sama ! Otóz nie ! Skrzynia S4 B6 i S4 B7 ma rozkład mocy 50/50 natomiast RS4 ma 40/60 i musi latać z dyfrem 4.11 W mojej opini z doświadczenia i pojeżdżawek auto dla mnie osobiście z takim napedem nie obciąża skrzyni tak bardzo i lepiej sie prowadzi. Ma mniejsza tendencję do rycia przodem i przy ogarnietym kierowniku jeździ się naprawdę nieźle po zakrętach. Dodtakowo wjadą Carbonowe synchronizatory JHM żeby zmaina biegów była jeszcze efektywniejsza a na tym zależy mi wyjątkowo bardzo bo całość będzie dopinał Schifter CAE Racing na który poszło już zamówienie. Nie wiem tylko czy te dwie ostatnie rzeczy zdażą wjechac przed włożeniem tego do budy bo synchro idą z USA a schifter z DE. - Wpadły dwa kmpl turbin S8 2016r z wersji CGTA 520HP. Na pohybel turbin RS6 i hybryd RS6 bede stopniowo opierał modyfikacje silnika na tych turbinach. Potencjał z wstepnych rokowań wychodzi mega obiecująco dla 2.7. Seryjne powinny dmuchnąć grube 500+. Dlatego jeden zestaw turbin z niższego przebiegu będzie odrazu przerabiany i wjędzie może jeszcze w tym sezonie ale nie napalam się. Natomiast drugie zestaw turbin wysyłam do TC Turbo i będa z nich zrobione hybrydy na kole kompresji CNC itp. Niestety pod te hybrydy silnik musi być grubo porobiony żeby zrobić wynik. - Wyleciały fotele z RS6 i wlatuja Recaro Pole position z oryginalnymi szynami recaro. - Wylatuje kanapa tył recaro ( jest na sprzedaż) wjedzie Rolbar raczej dwukrzyzowy. -Udało się zrobić adaptery dla tylnych zacisków więc mam juz gotowy cały układ. Aktualnie tylne zaciski sie malują i mamy gotowy cały spód jak nowy do montazu. Ręczny będzie rozwiązany na pompie ale w ori tunelu z ori mechanizmem. Jezeli uda sie zbudowac sprzęgło i kupić dobre poduszki pod silnik to jest szansa że serce będzie gotowe do włożenia na koniec stycznia. a jak bóg da to może o własnych siłach wyjedzie już z garazu pod koniec lutego. Wraz z kolega mocno pchamy temat carbonu w tym projekcie. Narazie nie chce zapeszać ale jezeli powyższy temat zostanie zamknięty i będe mógł sie skupić na karoseri to napewno będziemy walczyć z wagą. No i udało sie skompletowac oprócz body DTMa, ładne RS4 limo. Ale tutaj raczej nie wyląduje. Nie ma na to czasu sił. Sorry że bez zdjęć ale w miare mozliwości bedę aktualizowac1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Wyglada troche jakby silnik mial problem z przeplywem powietrza przez niego. Sprawdzilbym droznosc dolotu . rozrzad oraz droznosc katalizatora / wydechu l...1 punkt
-
1 punkt
-
Bo ludzie zawsze "mącić" będą... takie jest moje zdanie. Miałem a4b6 zrobione na 201,2Km i 406,0 Nm u Witka.... kilka osób właśnie podobnie się wypowiadało, że napewno tyle nie ma - bo zima, itp ... byłem na 2 innych hamowniach w lato na pomiarach (nie mówiąc że jest program) . Po pomiarach byłem zaskoczony, Rogala cyferki były najniższe ?. P.S. Moim zdaniem cyferki na wykresie nie jadą... A do Witka pojadę zawsze z każdym swoim autem, bo doradzi, podpowie mimo braku czasu i mam do Niego "rzut beretem".1 punkt
-
1 punkt
-
u mnie to samo 100% popychacze1 punkt
-
Przymierzam sie pomału do takiego montażyku , tylko czas pokaże czy ja osobiście sie zdecyduje na home made ,czy poszukam jakiegoś majstra ... hmmmm1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00