Skocz do zawartości

Ranking

  1. Dev

    Dev

    Pasjonat.


    • Punkty

      5

    • Postów

      34524


  2. Kowi87

    Kowi87

    Pasjonat


    • Punkty

      3

    • Postów

      26028


  3. Adam87

    Adam87

    Klubowicze


    • Punkty

      2

    • Postów

      161


  4. kristof2009

    kristof2009

    Pasjonat


    • Punkty

      2

    • Postów

      170


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 04/26/20 uwzględniając wszystkie działy

  1. jak chcesz wytrzec d...e szkłem to sie pokaleczysz mi Jarek zrobił 4 turbiny, każda chodzi bez problemów
    2 punkty
  2. Czas pokazać co w tym roku mi do głowy przyszło. W skrócie, całkowita zmiana wyglądu B5, jedym sie spodoba, drugim nie, ale to co miałem w 2012-2015r dzisiaj kazdy ma, albo robi. Etap folii to był błąd w rozwoju auta. Auto zostało wyczyszczone z folii - Auto zostało rozebrane blacharsko na cześci pierwsze, wyczyszczone z nalotów rdzy i ogólnie lakieru - progi zdawało mi sie ze będą w słabej kondycji, ale ruda była tylko powierzchownie, wszystko wyczyszczone, zabezpieczone epoksydem i zapodkładowane - Przy okazji destrukcji, wszystkie zbędne elementy nadwozia zostały usunięte oraz zmodyfikowane zakończenia progów - Jako że nie lubie mieć jak wszyscy, tak i tym razem tylny zderzak został zmodyfikowany i przerobiony na 2 wydechy. Oczywiście kontynuuje "pakiet S-line" - przy okazji demontażu szyb wleci pakiet chrom, a własciwie to już nie chrom Kolor wybrałem jasny beżowy niewystępujący w palecie barw audi, tak aby nie spotkać drugiego takiego samego, bo już zadużo "bliżniaczych szaraków". Kolor przypomina taxi. Zapowiada sie to tak Obserwujcie, bo dopiero teraz zaczną sie detale.
    2 punkty
  3. ja robiłem komplet u Marcela poniżej masz ceny jakie ja płaciłem. Marcel nie ogarniał tylko programu skrzyni s-tronik dlatego program ponownie robiłem u Rogala i zdecydowałem się wrócić do dpf, bo bardzo śmierdziało za autem Witam. Możemy zamontowac pompę od biturbo ( mniej przeróbek i łatwy montaż , praktycznie p&p ) . Mamy na miejscu dostępna pompę od biturbo oraz CP3 taka jak w naszym aucie . Koszt pompy CP4 od biturbo 700PLN + 300 PLN montaż . CP3 z montażem 1400PLN . Modyfikacja turbo ok2500PLN . Gotowy downpipe 900PLN . Strojenie na CP4 - 900PLN a na CP3 - 1200PLN. Pozdrawiam i zapraszam
    1 punkt
  4. Wejdzie. Tak z innej beczki, komuś udało się sprawdzić auto naszą cudowną stroną historiapojazdu.gov.pl? W moim przypadku auta w systemie nie ma..
    1 punkt
  5. bezawaryjnosci i powodzenia w zabawie z autem xd
    1 punkt
  6. Skoro problem jest to odeslij turbo na gwarancję. Jest rok bez limitu kilometrów. Ja jeżdżę 2.5 roku na jego suszarce i zero zużycia, masa osób lata również.
    1 punkt
  7. Wymień, Zapodaj Ravenol MTF2 75W80 Oska czy Q ?
    1 punkt
  8. Tak, bo i tył i sub są zasilane ze wzmacniacza
    1 punkt
  9. dzięki ! właśnie się zastanawiałem, ale widziałem na autach te i te i nie wiem czemu ale jakoś bardziej te mi się podobają ale wiadomo gusta
    1 punkt
  10. Tak jak propsuje wywalenie folii, tak kolor to nie moja bajka i jakoś do b5 mi totalnie nie pasuje, reszta zmian na mega plus, tył wreszcie będzie godny przodu bo seryjny w b5 no wygląda słabo. W każdym razie czekam na końcowe foty poskładanego auta
    1 punkt
  11. zacisk 30 sprawdz bezpieczniki od BCM09 VCDS / VAG-COM: uitleg - tips - trics WWW.GERRITSPEEK.NL beschrijving, uitleg, handleiding, tips, trics, truucs voor vag-com vcds voor vag auto's
    1 punkt
  12. Tylko to znalazłem w Elsie A4-B8-Podsufitka.pdf
    1 punkt
  13. Tłumiki końcowe w 2.0 tfsi i 3.2 fsi mają te same numery więc średnice są te same.
    1 punkt
  14. Napewno lepiej Choć jakbyś miał 7 'żeberek' to fajniej wypełniłoby dokładkę miedzy wydechami. Ale to tylko taka moja sugestia
    1 punkt
  15. Dokładnie. A napinacz z VW np. Z silnika APU, ale od razu jest po gwarancji. Koszt 900, mi udalo się ze zniżką kumpla 770
    1 punkt
  16. Ja ostatnio kupiłem łańcuch z febiego 105zl na allegro. W opakowaniu iwis
    1 punkt
  17. Aso, allegro itp. Temat milion razy wałkowany w odpowiednim topicu więc szkoda dalszych komentarzy...
    1 punkt
  18. Dwójka dlatego bo w ładnym stanie są Kolor samochodu mam srebrny więc raczej klasyczny kolor szukam żeby nie wyglądał jak szybcy i wściekli spod remizy 18 nie patrze bo samochodem codziennie dojeżdżam do pracy Bydgoszcz - Toruń, a drogi w miastach...wiecie jak wyglądają. Interesuje mnie też info czy wejdą i nie będą o nic obcierać. Czytam na temat szerokości i et w moim samochodzie i mam mętlik w głowie.
    1 punkt
  19. Dzięki Dawid, przeglądałem właśnie Twój wątek, również piękne auto, bardzo ciekawe mody i ogromna ilość pracy (szacun!).
    1 punkt
  20. Witam, czy ktoś spotkał sie z takim sterownikiem i moze mi powiedzieć, czy bedzie on obsługiwał elektryczna klapę? 8K0 907 064 DP Proszę o info.
    1 punkt
  21. na szybko bez wykrecania popsikalem przycisk i eureka znowu dziala
    1 punkt
  22. qeza i irtus A4, Dzięki za odpowiedź. Póki co nie mam zaufanego mechanika. Ktoś mi polecał jedną osobę, ale znam tylko ze słyszenia. Hugo, Czy mógłbyś rozwinąć swoją myśl i uzasadnić dlaczego plecasz Zimmerman + Ferodo? Są trwalsze, tańsze, lepiej hamują, czy też mają inną zaletę? Ja słyszałem, że Zimmerman są raczej do ekstremalnych zastosowań, a ja sportowo nie jeżdżę Granzy, Twój post jest nie na temat i nic nie wnosi do dyskusji. Nie prosiłem o opinię na temat przebiegu, ani o porady: benzyna czy diesel. A nawiasem mówiąc przebieg jest pewny. Livorno, Czy tarcze też już masz do wymiany po takim przebiegu?
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...