Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 11/05/20 uwzględniając wszystkie działy
-
Dobra w przerwie przy budowie garażu a w sumie już kończeniu , udało się złożyć furę do kupy ? No może prawie .. Audi jeździ aa no wrzucę fotkę , aa jak będzie zainteresowanie to i na weekend jakiś film , oczywiście tylko z placu bo na razie na drogi publiczne jechać się nie da ?5 punktów
-
3 punkty
-
A prawa autorskie? Tantiemy? Chętnie pomagam, podpowiadam, co zmienić, podkreślić, jak argumentować, ale sporządzenie kompletu pism odwoławczych (opinia do wypadku, wycena szkody, wezwanie do zapłaty, czy skarga do rzecznika), to już inna bajka, a raczej mój chleb.2 punkty
-
W tym temacie https://a4-klub.pl/topic/469005-led-h7/ wraz z @Muskel1 przedstawiliśmy dowody dlaczego nie wolno stosować żarówek LED w lampach przystosowanych do zwykłych żarówek halogenowych i nie wyposażonych w system automatycznej regulacji zasięgu oraz zmywania szyby reflektora. HIDy chińskie też do zwykłych lamp ludzie zakładają i mówią - "O Panie, kurła jak to świci, jasz siem trawa na poboczu pali". Tylko co z tego, jak jadący z przeciwka ma taki efekt jakby patrzył na spawanie bez maski. Chcesz mieć dobre światła, zainwestuj w ori ksenony z czujnikami i spryskami. Trochę rezania ale satysfakcja gwarantowana1 punkt
-
1 punkt
-
Auto po programie i turbo górą niedoładowuje, stąd błąd. Poza tym wtryski pętlą i soft nadaje się raczej do poprawki. Można by sprawdzić ciśnienie paliwa jeszcze ale to tylko manometrem podczas jazdy.1 punkt
-
Lotka w bagażniku, malowała się razem z relingami, teraz tylko znaleźć czas na zdjęcie starej i montaż RSowej1 punkt
-
1 punkt
-
Ja Ci gwarancji nie dam. Napisałem co sprawdzić, a co dalej poczynisz to juzt Twoja sprawa. Generalnie masz niesprawne auto i pewnie jeździ teraz jakby miało ze 100kuni, a nie tyle co trzeba1 punkt
-
To nie jest duża szkoda. Ze zdjęć nie wynika, żeby auto dostało w hak, zatem podłoga bagażnika i tyny pas nie będą uszkodzone. Do wymiany powinni zakwalifikować dokładkę zderzaka, a sam zderzak, tylko jeśli ma ułamane elementy mocujące (bez demontażu nie do ustalenia). Ze względu na wcześniejsze uszkodzenia koszt lakierowania może zostać obniżony, Wyposażenie pojazdu ma wpływ na jego wartość tylko przy szkodzie całkowitej. W tym przypadku może jedynie chodzić o pakiet stylizacyjny (np. S-line) i rodzaj czujników w zderzaku. Z auta zastępczego można korzystać jeśli uszkodzenia uniemożliwiają normalne użytkowanie pojazdu (np. nie można zamknąć bagażnika, jakiś element odstaje i zagraża innym uczestnikom ruchu). Tu będzie przysługiwać na dwa dni (czas naprawy). Mycie auta przed oględzinami nie jest wskazane.1 punkt
-
W bexie to powinno być 150 przepływu. Turbo nie dmucha to skąd ma być przepływ? Te logi to po kasowaniu błędów? Jak masz od kogo to podmien przeplywomierz i sprawdz czy klapka wg w turbo jest na swoim miejscu.1 punkt
-
No no zajebiś*ie ? Sam się bawie w korekty lakieru i w swojej planuje przód w folie ppf i reszta w ceramike ?1 punkt
-
1 punkt
-
Przepływomierz napewno zaniża przy 6 tys obrotow powinno być okolo 120g/s u ciebie jest ledwo ponad 90g/s tylko1 punkt
-
Czekaj.... wyciągnę tylko szklaną kulę z szafy i już będziemy wiedzieli o jakie radio biega, czy ma adapter CAN-BUS itd.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
To może skupcie się nie na samym potrąceniu ale na auta z przeciwka. I teraz pytanie. Gdyby (teoretycznie nie te hidy,sridy i ledy chiny) nie oślepiały , ten filmik mógł się skończyć innym scenariuszem ? Pomińmy te odblaski i nieodpowiedzialność pieszych. Temat o światłach więc nie wnikajmy w inne rejony. Moje zdanie jest takie. Oślepienie z przeciwka uniemożliwiło ominięcie (zahamowanie) przed przeszkodą. Co miał za światła ? Nie wiem. Ewidentnie oślepił. Dlatego nie polecam takich samowolnych modyfikacji bo tak to się może skończyć, jak na tym filmiku. Ale i tak 80 % czytających ma to gdzieś.1 punkt
-
Licytacja się zaczęła , kto ma większe ... Zastanawiam się jaki to ma sens, gdzieś są granice rozsądku Oczywiście zgadzam się że 288 z przodu i 245 z tyłu przy wadze auta ok. 1600 kg i mocy ok 150 KM to jakieś nieporozumienie, trudno to nazwać hamulcami ... Do pewnego prowadzenia się auta i odpowiedniego zachowania na drodze bardzo ważna jest masa nieresorowana zawieszenia, nie za niski profil opon , odpowiednio do całości dobrana charakterystyka amorów , nie tylko skuteczność hamulców . Poza tym w zależności od tych wszystkich parametrów zależny jest program sterujący układem ABS-ESP, ciekawe jak i kto go po takich modach ogarnia.... Żeby takie heble upchnąć to fela musi być bardzo duża, a sam zestaw tarcza, klocki i zacisk waży pewnie drugie tyle co standardowy zestaw. Kiedyś z ciekawości ważyłem koła, 15" - 15 kg, 18"- 28 kg .... Ile waży typowe koło 20" z bardzo szerokim kapciem - nie wiem, nawet mi do głowy nie przyszło by na czymś takim jeździć Do lansu tak wymodzone auto się na pewno nadaje....1 punkt
-
1 punkt
-
Dla zainteresowanych. Kupiłem w Aso po 49 zł . Na allegro wystawiają używki po 55 zł. ?1 punkt
-
Witam wszystkich! Wczoraj dokładnie minęło 2 lata od kupna CzArNuLkI (nie mylić z założeniem tematu) ? Od momentu kupna, aż po dzisiejszy dzień pokonałem przebieg ponad 65 tys. km. Nie zawiodła mnie ani razu w trasie krótkiej czy długiej. Wiadomo nie liczę rzeczy typowo eksploatacyjnych, które się zużywają i wymagają też już wymiany w aucie 13 letnim. ? Obecnie na blacie ponad 244 tys., ale silnik (1.8T) chodzi według mnie dobrze. Nie wydziela żadnych dziwnych dźwięków i brak jakichkolwiek wycieków. Od wymiany do wymiany dolewam oleju około litra, ale po za jego ubytkiem autko nie kopci, ma moc i brak oleju w dolocie (po za mgiełką). ? Co mogę jeszcze dodać, hmm...?? Chyba już wszystko powiedziałem, jedynie mogę go polecić każdemu kto szuka w miarę dynamicznego (po chipie) i ekonomicznego (lpg) silnika. ? Pozdrawiam i szerokości !!! ?1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Z konfiguratora co i rusz znikają silniki i/lub całe modele. Np. na polskiej stronie nie da sie skonfigurować żadnej A4 poza Limusine / Avant. Allroad, S4 i RS4 są zablokowane.1 punkt
-
Co do osiągów ASN-ów to chcę rozwiać mit związany z tym, że 3.0 w tiptronicu quattro jest zamulony. Popatrzcie: http://www.zeperfs.com/en/match43-6960.htm Przy sprintach od startu zatrzymanego rzeczywiście odstaje, ale już od 3 biegu wzwyż różnice się zacierają: 80-120km/h, czyli typowe wyprzedzanie na trasie: manual: 5,3s tiptronic: 5,3s 80-180km/h: man: 19,6s tip: 21,5s Gdzieś mi się obiło o uszy, że na pierwszych dwóch biegach tiptronic w ogóle nie spina na sztywno silnika ze skrzynią - przekaźnikiem mocy jest wtedy tylko olej atf i stąd te straty w przyspieszeniu przy niskich V Wniosek? W typowym użytkowaniu różnice między skrzyniami się zacierają Co innego gdy ktoś kupił 3.0 z myślą robienia zadymy pod światłami1 punkt
-
Sprawdziłem przez vcds, jest nr seryjny AUZ..... W ramach informacji jest on taki sam jak nr seryjny w ukrytym menu. Dziękuję za pomoc1 punkt
-
1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00