Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 02/04/21 uwzględniając wszystkie działy
-
Mała oczekiwana przeze mnie zmiana graty leżały już jakiś czas i czekałem tylko na chwile żeby to wszystko zgrać w czasie. I jednego pewnego piątku się udało Wprowadzone zmiany: - zderzak S8 pomalowany na nowo - drugi komplet lamp od 6.0 W12 z ori LED DRL (regenerowane i malowane na czarno by ARCZI PERFORMANCE) - nowe kratki halogenów S8 (oklejony chrom) - nowy grill S8 (oklejony chrom) - obniżenie auta -25mm VCDS - nowe żarówki D2S Osram NIght Breaker Laser Xenrac - nowe żarówki H11 by Promotor Light Devices - oklejenie szyb tył - przyciemnienie lamp tył - oświetlenie wnętrza by Promotor Light Devices Nie zatrzymujemy się oczywiście i już kompletuje kolejne graty3 punkty
-
2 punkty
-
Siedząc trochę w temacie bixów A4 B6 postanowiłem zrobić uniwersalny adapter pozwalający zamontować soczewki: - Repliki Hella Evox 2.0-R - Bosch AL montowane m.in w A4 B8 Na ten moment to chyba najlepiej rokujące projektory do A4 B6, chociaż nie ukrywam, że chce jeszcze spróbować ogarnąć Hella 3R G5 i Intemo... Do rzeczy, wygląd adaptera: I jak to wygląda w praktyce: Rozstaw dla B6 Rozstaw dla B7/B8: Chcąc zamontować soczewkę z B7/B8 w B6 potrzebujemy dołożyć szpilki: Na szpilki najlepiej dać tulejkę sylikonową i można wtedy elegancko zgrać długie z krótkimi... Chcąc zamontować czy Evoxa czy B8 potrzebna jest ingerencja we wkład lampy, odpowiednie podcięcie... Montaż soczewki Bosch AL W przypadku B8 podcinamy fragment stelaża po stronie zaczepu od silniczka regulacji: Trzeba też analogicznie do podcięcia odciąć jedno ucho mocujące samej soczewki: Montaż Evox-R 2.0 W przypadku Evoxa, ze względu na to, że każda soczewka jest taka sama w obu lampach podcięcie będzie inne. Lewa lampa: Trzeba spiłować dolne elementy ustalające i wyciąć trochę wkładu pod cewkę soczewki Evox. Prawa lampa: Tu zabawy jest więcej, trzeba zrobić miejsce i dla cewki i dla przesłony, by mogła swobodnie poruszać się góra-dół. Tu widok na cewkę: Oraz na kawałek przesłony, ten element będzie wędrował do góry: Przygotowanie soczewki Evox-R 2.0 do montażu w adapter: Przykręcamy najpierw adapter do projektora, kolejno bierzemy wiertełko 4mm i rozwiercamy otwory od frontu soczewki, by można było projektor z adapterem przykręcić do stelaża: Podobnie jak w B8 trzeba też odciąć ucho od strony zaczepu silniczka: Delikatnie można tez liznąć odbłyśnik przy górnym zaczepie, żeby nic się nie stykało... Chciałbym Wam powiedzieć, że zrobienie takiego stelaża to nie jest 5 min roboty... trzeba się nagłówkować... i tu oklaski należą się @MaTeo85, bo to Mateusz, zrobił pierwowzór, wycentrował adapter tak by soczewki B6 i Evox były w tym samym punkcie, ja dołożyłem tylko B8/B7 i trochę zmieniłem koncepcje adaptera. Trzeba naprawdę sporo czasu, projekt, drukowanie, docinanie, przymiarki i tak kilkanaście razy bo zawsze coś gdzieś wadziło, nie pasowało... Zawsze może być jakieś drobne przesunięcie, setne mm itd... wszystko idzie skorygować podkładką, czy tulejką gumową, to nie seria, sądzę, że każda replika tez nie będzie kopią 1:1 drugiej... no ale decydując się na taką przeróbkę, zapewne każdy z Was ma trochę pojęcia, smykałki i sobie poradzi Adaptery będą niedługo dostępne w większej ilości, na razie pracowałem na tym moim kpl prototypu. Jakby kogoś interesowało włożenie innych przetwornic to będę też miał zaślepki z czarnej plexi na dekle bixów. Czekam na ewentualne pytania czy uwagi.1 punkt
-
1 punkt
-
Nie zawsze działa. Ja tak zrobiłem z każdym silniczkiem i potencjometrem. Błędow nie ma ale nadal słyszę na postoju, jak co jakiś czas silniczek od strony kierowcy co chwila sie nastawia, bo nie potrafi dobrze odczytać swojej pozycji. W sumie nie wiem jak długo tak robi ale siedząc w aucie 20 minut ciąglę to słyszę, także nie zdziwiłbym się, jakby godzinami próbował znaleźć swoją pozycję.1 punkt
-
Potwierdzam. Z dwa tygodnie temi tak robiłem. W sumie tylko jeden, jednak naprawa kosztowała mnie zakup środka do czyszczenia potencometrów oraz zakup smaru do posmarowania przekładni.1 punkt
-
Zmierzyłem na aucie bo nie mam wyjmaków do radia ,a inaczej klimy nie wyjmę góra ma ok 22cm,dół ok20,5cmm Zaznacz sobie te wartości to będziesz miał jakiś punkt zaczepienia1 punkt
-
1 punkt
-
Najwidoczniej są dwa rodzaje czujników. Pierwsze są te, króre są wpięte przed i za dpfem oraz te drugie, które są wpięte tylko przed dpfem a przez drugi wężyk jest mierzone tylko ciśnienie atmosferyczne. Na podstawie tego wylicza różnicę ciśnień. Wtedy drugi wężyk jest otwarty i nigdzie nie podpięty. Czyli tak jak u Ciebie. Tak wynika z opisu demontażu czujnika w tym silniku.1 punkt
-
Jeśli posiadasz jeszcze te wymontowane z nastawników, zmierz ich rezystancję, aby upewnić się co do kompatybilności tych nowych. Zmierz też rezystancję tych zamontowanych. Na marginesie - w większości przypadków wymiana potencjometrów nie jest konieczna. Na ścieżkę, po której pracuje suwak, aplikuje się preparat przeznaczony do potencjometrów (np. "Kontakt PR"). To załatwia sprawę na lata.1 punkt
-
1 punkt
-
Kolega @Muskel1dobrze pisze z tym wycinaniem DPFa i EGRa oraz olewaniem innych uczestników dróg ... . Dobrze, że wymyślili coś takiego jak obieg wewnętrzny powietrza bądź czujniki jakości powietrza to przez takich jak @Rosa07nie trzeba się truć jadąc po mieście.1 punkt
-
@kaju , miałem u siebie, nie podłączone bo sprzedałem auto zanim do niego dojechałem, ale wszystko już na wozie, miał mi to spiąć i zaadaptować. Działa jak w RS4, nawet bez keyless przyjemna sprawa.1 punkt
-
Gdyby rzeczywiście tak było forum już dawno by upadło. Oczywiście, że można uzyskać tu pomoc. Na szczęście czasy się zmieniają i takie egoistycze i ignoranckie modyfikacje jak wycinanie DPFów i EGRów nie cieszą się już poparciem, co pewnie przyczyniło się do tego, że nie uzyskałeś żadnej podpowiedzi.1 punkt
-
1 punkt
-
Za tanio jak na aso z tym dyfuzorem cos mi sie zdaje,strzelałbym w granicach 6 k1 punkt
-
1 punkt
-
A po co ucinać, kupujesz led na 12V, wpinasz nóżkami w tą wtyczkę i działa.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Ludzie zachwycający się ASO, nigdy nie widzieli go od środka. Jak ktoś pracuje i wie co się tam czasami dzieje, to inaczej na to patrzy. Nie mowie, ze każde jest takie samo. Są mechanicy znający się faktycznie i są tacy, którzy nie za bardzo wiedza co robią, składają klocki lego. Ale największe rozczarowania i babole wychodzą z lakierni.1 punkt
-
1 punkt
-
Są takie same. AWX i AVF to różnica w średnicy sprzęgła (tarczy) i skrzyni biegów. Mniejsza średnica sprzęgła powodowała, że wartość momentu obrotowego była niższa i była rozłożona w inny sposób.1 punkt
-
Niee.. Ori garrett z A4B8, A6C7, A5, A7..1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Kamil od początku projektu adaptera siedzieliśmy w tym razem, adapter, który zresztą kilku kolegów nabyło był stworzony pierwotnie z myślą tylko o tym żeby wpasować soczewki Evox-R w obudowy bixów w B6 pod moje lampy. Po sukcesie z dopasowaniem kilka kompletów wycięte było extra i poszły do ludzi. Twoja robota z przerobieniem pierwotnej koncepcji pod nowy adapter 2w1 czy może nawet 3w1 (w B6 Evox i B8 oraz w B7 Evox?) i dopieszczenie projektu jest mistrzowska i myślę że bardzo ułatwi wszystkim rezanie lamp oraz ewentualne przeskakiwanie z jednej soczewki na drugą. PS. Prace i wszelkiego rodzaju przymiarki trwały z jakimiś tam przerwami od lutego zeszłego roku jak dobrze pamiętam.1 punkt
-
1 punkt
-
nie ma się co oszukiwać skąd na allegro się pojawiły, prosto z chińskiego kontenera rada ode mnie, psiknij je sobie klarem może trochę pomoże, bo za rok ich już nie będzie. Od słońca/chemii spłowieją, przerabiałem. Chociaż ja miałem trochę większy na froncie na inne mocowanie... Co było metalowe zardzewiało, co było czarne zrobiło się bure1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00