Skocz do zawartości

Ranking

  1. Fido

    Fido

    Pasjonat


    • Punkty

      3

    • Postów

      6298


  2. MgrRazer

    MgrRazer

    Pasjonat - Nowicjusz


    • Punkty

      3

    • Postów

      8


  3. MaTeo85

    MaTeo85

    Pasjonat.


    • Punkty

      3

    • Postów

      2847


  4. Tkoczu_

    Tkoczu_

    Pasjonat


    • Punkty

      3

    • Postów

      134


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 03/12/21 uwzględniając wszystkie działy

  1. Wrzucam dla wszystkich zainteresowanych krótki filmik ze święcenia lamp. Przed samochodem jest w końcu jasno, trzeba się przyzwyczaić że powyżej linii odcięcia jest "mniej" światła, ale całościowo świeci to naprawdę super. VID_20210305_204303 mpeg.mp4 Wczoraj była kiepska pogoda, dużo wilgotnego śniegu oblepiającego samochód i lampy delikatnie zaparowały, ale bardzo szybko ładnie wszystko odparowała i dzisiaj zero śladu pary. Z innych tematów, założyłem daszek z panelem homelinka, tym sposobem całość układu już działa. Odcień daszka jest niestety inny, ale na żywo nie rzuca się to bardzo w oczy. Do tego zakończyłem temat TPMS, cały system sprawny, czekam na letnie koła, felgi poszły do malowania i przy okazji wpadną czujniki, jak się zrobi już wiosna to dam znać jak czujniki działają. Z innych tematów, dzisiaj zrobiłem przymiarkę lotki, przymocowałem ją do klapy i jak wszystko wyschnie to zrobię fotę jak wyszło Temat modów zewnętrznych uważam za zamknięty, do pełnego S-Line zewnętrznego brakuje tylko znaczków na listwach drzwi z tyłu. (Ok, część pakietu została zastąpiona gratami z S4 ). Teraz powoli w wolnych chwilach będę dokładał drobiazgi na które już brakło czasu.
    3 punkty
  2. Była wymiana oleju to i oczywiście musiały graty wlecieć - Ori grill rs4 b7 - Kratki w plastry - Olej 5w40 - Lekka regulacja wysokości zderzaka Teraz pomalować cupre w black piano i git
    3 punkty
  3. W chwili wolnego udało się wreszcie podłaczyć suba ktory grał w A4. niestety A8 cierpi na totalny kiepski płaski bass i trzeba było to naprawić. Jakie było moje zdziwienie gdy w A8 ledwo słychać ten głośnik a w A4 wyrywał klapę co jednak jakość wygłuszenia i klasa premium to klasa premium Bass jest fajny i przyjemny, nie bije po głowie ale przyjemnie uzupełnia masaże w fotelach Piec o głośnik z firmy Ural, skrzynia robiona pod glosnik około 800 RMS. Pilot schowany w schowku przy kierownicy skąd moge regulować bass. Udało się piec podlaczyć po zaplonie Skrzynia idzie w szary badz czarny materiał tylko musze znaleźć 2-3 godzinki Kolejnymi etapami podejrzewam wlecą Focale w przednie drzwi i kolejny wzmak. Sluchałem Bose, Olufsena i zwykłego zestawu jaki mam. Rożnica jest ale nie taka zebym chciał pruć całe auto i wykładać kilka tys. Za polowe tego zrobie sobie muzyczne niebo
    2 punkty
  4. Dokładnie tak. Dlatego DRL u boku opcji AUTO to absolutne must-have, a jak słusznie zauważyłeś w B6 DRL brak. Pakuje się więc nieoryginalne moduły, co też uczyniłem. Za dnia włączają mi się światła drogowe z 30% mocą (robią za DRL). Realizuje to dołożony moduł. Tutaj producent spisał się rewelacyjnie, bo włączenie tych świateł następuje po rozruchu samochodu - nie od raz u po zapłonie. Gdy tylko się ściemni i czujnik to wyłapie - moduł DRL wyłącza się a włączają się światła mijania. To wszystko czyni system oświetlenia totalnie bezobsługowym.
    2 punkty
  5. Stara gałka była już troszkę zmęczona więc wpadła gałeczka z b8
    2 punkty
  6. Witam serdecznie, stuknęło mi w moim BRD 250 000km, a więc planuję zrobić generalny przegląd całego auta. Czy możecie podpowiedzieć na co w szczególności zwrócić uwagę? Co według was może być mocno zużyte a do póki nie pierdyknie to nie daje żadnych objawów itp. Z góry dziękuję ?
    1 punkt
  7. Nr nadwozia TMBKE61ZX92041862 model Octavia Combi Scout OCT Data produkcji 04.03.2009 Rok modelowy 2009 typ handlowy 1Z5S4Y Kod silnika BMM Kod przekładni KNP numer napedu osiowego 6S Wyposazenie CS kolor dachu 9J Kod koloru dywaników kolor zewnetrzny / numer koloru 9J / F8J masz na sell ? własnie szukam octy 4x4
    1 punkt
  8. Siema! Dziś dzień w garażu , nowe modziki, trzeba zbroić się na złoty w tym roku Nowa kiera wleciała na początek, brakujący element pod maską i przy okazji umyte Początek modów środka a planów trochę mam tylko potrzeba czasu i plusowych temperatur pozdrooo!
    1 punkt
  9. Śliczny ryjek na kratki halogenów mam jednak inna wizje, nie długo pokaże u siebie
    1 punkt
  10. Econ się zapala? Podłączyć kompa, jak skraplacz nieszczelny to czynnika nie ma i będzie błąd o zbyt niskiej wartości z czujnika ciśnienia klimatyzacji (chyba w b9 to g65). Wierzyć mi się nie chce, że rozszczelnił się trzy/cztero-letni skraplacz.. pdjedź jeszcze do kogoś od klimy, niech sam.sprswdzi szczelność układu, nie musi nabijać. Jak będzie trzymać próżnię to znaczy, że przy wymianie wymiennika ciepła ASO zapomniało uzupełnić układ w czynnik..
    1 punkt
  11. 1 punkt
  12. Nie ma się co z nimi bić. W życiu trzeba wiedzieć kiedy ustąpić. Bierz 20"
    1 punkt
  13. Przedewszystkim napęd pompy oleju, warto też sprawdzić ładowanie i stan szczotek w altku.
    1 punkt
  14. Hmm miałem już nie dłubać przy motorze ........................................................................ ale nie wytrzymałem no i wjechały nowe zabawki
    1 punkt
  15. Strzałka w górę, to nadmuch kierowany na górne kratki, nogi marzną jak zimno, bezsens pomojemu bo wolniej nagrzewa się cały samochód jak w starych tojotach brak kratek nawiewu w tyle pojazdu, w jednym miejscu zimno lub gorąco i odwrotnie. Jak kolega wyżej napisał, sprężarka w b6 nie jest sterowana sprzęgłem tzn. nie rozłącza jej permanentnie tylko jest sterowana zaworem, i pracuje non stop tylko z obciążeniem lub bez. Od lat nie "wyłączyłem sprężarki" (klimy) jak zwał tak zwał. Wyłączenie lub włączenie econ wpływa tylko trochę na moc i spalanie, na to czy klima pociągnie dłużej na econ to raczej znikomy wpływ, oczywiście econ on to brak chłodzenia. Brak czynnika i oleju w układzie (nie da wie wyłączyć econ) może generować koszty bo sprężarka się zaciera i opiłki w całym układzie.
    1 punkt
  16. Econ włączony- dioda świeci. Klima włączona(ECON WYŁĄCZONY)- dioda nie świeci. Econ to tryb przewietrzania, bez klimatyzacji. W twoim aucie (i naszych też) sprężarka pracuje cały czas, nie wyłączysz jej. Jedynie zmniejszasz jej obciążenie. Ale to już było wiele razy opisywane, poszukaj sobie opisów jak działa na forum.
    1 punkt
  17. Mi chodziło o odmrazanie szyby, a nie strzałkę skierowaną do góry. Poza tym bezsensu jest to co robisz, a sprężarka i tak "nie działa" poniżej +2 stopni.
    1 punkt
  18. Tak jak na emotce wybij sobie to z głowy 19 to jest minimum
    1 punkt
  19. 178/380 ale pierwszy wyjazd na strojeniu, pierwsze "depnięcie" na trójce i od razu uślizg sprzęgła, no i zamiast dokładać to trzeba było zdejmować, żeby sprzęgło dawało radę Myślę, że jakieś 190/400 może odrobinę więcej będzie jak w końcu dotrę na korektę Na AKP praktycznie już nie zaglądam
    1 punkt
  20. Sprawdź jeszcze jakie masz zawieszenie, bo może się okazać że darmo zainwestujesz w rozmiar 18 cali. Kod znajdziesz na wlepce.
    1 punkt
  21. W galerii znajdziesz moje zdjęcia i zobacz, jak to wygląda przy ET 45
    1 punkt
  22. Kaju ogarnia temat gybys miał na sprzedaż full led od polifta dawaj znać bo szukam
    1 punkt
  23. Za duża dawka pewnie minimalnie paliwa. Sprawdzaliśmy auto w takich warunkach że ciezko było stwierdzić czy to woda czy dym. Wychodze z zalozenia ze diesel zawsze musi puscic baczka
    1 punkt
  24. Jak chcesz lepszy komfort od 235/45/17 i jeszcze lepszy od 225/45/17 to polecę 215/50/17 Mam takie letnie. Pytanie. Jakie masz zawieszenie ??? Pytam o kod a nie odpowiedź że standard.
    1 punkt
  25. 225 idealnie siądzie ale nie jest przeznaczona na te felgi, także w razie jakiejkolwiek stłuczki, bedzie i tak twoja wina za zła gumę. Jak nie jestes pewnym kierowcą to 235 też lepiej ochroni Twoje ranty przed kraweżnikami.
    1 punkt
  26. ET będzie w porządku, jeszcze dystans się zmieści jak badziesz chciał. Osobiście ja bym założył opony 225/45.
    1 punkt
  27. Możesz mi powiedzieć czy sprzęgło z kołem zamachowym z silnika CGLC (177KM) pasuje p&p do CJCA (143KM)? Bo według etki mają inne numery, a mam zamiar zmienić turbo na z CGLC i wpaść do Ciebie na chipa
    1 punkt
  28. Gdyby zły wpisał to by mu nie weszło nawet. Mi wywalało bład od razu ze nieprawidłowy. 1. 03 ABS 2. 11 LOGIN 09555 3. 10 Kodowanie 4255 (teraz powinien już bez problemu przyjąć kodowanie) 4. 11 LOGIN 40168 [zerownie czujnika kąta skrętu] 5. 04 Nastawy podstawowe, kanał 001 [powinno wyświetlić czujnik skrętu OK] 6. 06 wyjście
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...