Skocz do zawartości

Ranking

  1. Gregory87

    Gregory87

    Pasjonat.


    • Punkty

      14

    • Postów

      435


  2. Langista

    Langista

    Pasjonat.


    • Punkty

      5

    • Postów

      8624


  3. przem8

    przem8

    Pasjonat.


    • Punkty

      3

    • Postów

      10235


  4. Muskel1

    Muskel1

    Pasjonat.


    • Punkty

      2

    • Postów

      22933


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 06/02/21 w Odpowiedzi

  1. Kazde B8 przy bixenonie ma ledy Pytanie czy te na gorze sa orginalne lampy czy jakis myk w kodowaniu ktos zrobił
    2 punkty
  2. ależ tu dawno nic nie wrzucałem .... Sto lat temu wpadłem na pomysł wrzucenia licznika z polfita. Napalony kupiłem za grosze licznik z A6 C5 który okazał się za nowy żeby włożyć do przedlifta Na szczęście kolega Fazi (i tu wielkie podziękowania dla niego za wszelką pomoc w tym temacie) miał na zbyciu płytę poliftową, także przełożyłem fisa obudowe + tarcze i jazda Miałem stary licznik przedliftowy na części także wyprułem z niego gniazda i zrobiłem szybkiego buy-passa (na zdjęciu jeszcze w wersji roboczej), przejście z licznika lift-przedlift to teraz żaden problem U mnie dół silnika jest z AWX, więc w misce czujnik temperatura/poziom oleju, także zostało puścić 3 przewody. I finalnie:
    2 punkty
  3. 1 punkt
  4. Elektryczna roleta tylnej szyby w sedanie.
    1 punkt
  5. Z tym akurat jest ok. W parametrach widać że sterownik wysterowuje zawór na 75%,obciążenie też jest w porządku. Reklamuj sprężarke.
    1 punkt
  6. Yo Z góry przepraszam za brudne auto, ale zawsze, jak je umyje to pada następnego dnia ? A teraz przejdźmy do rzeczy, zatem: 1. Usunięcie oznaczeń z klapy bagażnika + polerka miejsc znaczków ☺ 2. Polerka końcówek wydechu. Wyglądały okropnie, teraz prezentują się o niebo lepiej i jestem bardzo zadowolony z efektu ? 3. Podczas kupna auto zaczął padac śnieg z deszczem i przeoczyliśmy małą obcierkę... Długo to znosiłem, ale w końcu chciałem to zrobić. Po oddaniu audi do lakiernika i zdjęciu tyłu ukazała się jeszcze rdza na łączeniu błotnika ze zderzakiem - do tego po obu stronach... ? Wszystko zostało ogarnięte, mimo ciężkiego doboru lakieru efekt jest super i nie ma różnic w odcieniu ? 4. Najgorsze - szykuję się na wymianę rozrządu przy kolejnym serwisie olejowym. Już przy porannym rozruchu słychać go za każdym razem i to coraz głośniej. Co prawda mam jeszcze 8 tys do zrobienie, ale będę chciał pozbierać graty. Ma ktoś może spis numerów wszelakich uszczelek itp ? ? Wolę wydatek rozłożyć w czasie, niż w tydzień wydać dwie wypłaty... ? See you later ?
    1 punkt
  7. Co mu dadzą nastawy jak sprężarka "nie rusza"? Takie ciśnienie świadczy o "nabitym" układzie, a przy pracującej klimie i temp. 20stopni wzwyż ciśnienie powinno wynosić powyżej 12bar. Sprawdź odczyty z czujnika temp.
    1 punkt
  8. Jest 7 bar przecież, ile on by chciał? Na wolnych obrotach więcej nie nabije a podczas jazdy i tak maks do 11-12 wejdzie. Zrób jeszcze nastawy podstawowe silniczków (usuwasz błędy w sterowniku klimy, potem nastawy podstawowe 04 -> grupa 1 -> czekasz aż się ustawią w wartości graniczne -> koniec.
    1 punkt
  9. Z klimą wszystko ok, potencjometr padł w silniczku, kup sobie od razu 6 sztuk (na każdy silniczek) i będziesz miał z głowy, bo one padają jeden po drugim. https://allegro.pl/oferta/potencjometr-silniczka-klimatyzacji-audi-seat-vw-9419130513
    1 punkt
  10. Czego oczekujesz ze ktos po opisie rozwiąże problem? głowica jaka założona? Błedy z ecu i logi dynamiczne poprosimy.
    1 punkt
  11. Z tego co widzę na fotkach w necie to tylko gumowa osłona. Sama poduszka może być sprawna jeżeli nie ma z niej wycieku albo śladów po wycieku bo wewnątrz jest olej (chyba czerwony). Jeżeli nie słychac stuków to myślę, że można zostawić w spokoju
    1 punkt
  12. 1 punkt
  13. Wandej-owi może chodzi o to, że jak ukradną same koła to trzeba masywne zaciski, co by było na czym auto postawić ?
    1 punkt
  14. Obstawiam czujnik ciśnienia w skraplaczu. Ewentualnie można sprawdzić, czy sterownik nie blokuje sprężarki, bo czujnik temperatury silnika wskazuje błędne temperatury (za wysokie). Tak miałem w B5 przynajmniej, że błędne wskazania czujnika temperatury odcinało pracę sprężarki klimy.
    1 punkt
  15. Sprawdź w testach wyjść działanie wentylatorów itd. i jakie ciśnienie pokazuje w blokach pomiarowych. Oczywiście wsio za pomocą vcds.
    1 punkt
  16. Fabrycznie jest tak jak kolega wyżej napisał. Każde B8 z bixenonem ma te paski z widocznymi "kropeczkami" czyli światłami led do jazdy dziennej. Spotkałem się z modelami, gdzie wkłady kamp były przez osoby malowane na czarno lub te oryginalne światła led były zastępowane badziewnymi paskami z Allegro lub Ali, po to tylko, aby miały dynamiczny kierunek. Przeróbka taka jest oczywiście nielegalna i prowadzi do utraty homologacji. O efekcie wizualnym już nie wspominając
    1 punkt
  17. Podłączasz vcds albo byle jaki tester pod obd i masz podgląd korekt na żywo i tak się to stroi. W żadnym 1.8t nie mam podpiętej sondy, a wystrojone były/są na igłę.
    1 punkt
  18. Jak chcesz pod progiem puścić, to i tak trzeba je zdejmować wraz z odbiciem słupka b, a przy zdjętych progach lekkie odgięcie dywanu i mamy Ori wiązkę, w którą można wcisnąć kabel, mały detal a kabel pójdzie tam, gdzie powinien
    1 punkt
  19. Przelotkę to ja może załatwiłem w 10 min, kwestia tego czy wcześniej sobie przygotujesz wszystko, czy będziesz dopiero zarabiał końcówki/lutował w aucie itd... Jak ktoś chce puścić ori kanałami pod dywanami, no zejdzie dłużej, a puścić progiem może i by się zmieścił w 2-3h Nie ma się co spieszyć, lepiej to zrobić raz a porządnie !
    1 punkt
  20. Z przeprowadzeniem przewodu przez przelotkę klapy i dalej tak jak powinno to być zrobione? Szczerze wątpię żeby zrobić to w 2h. Przy okazji warto sprawdzić stan przewodów w przelotce
    1 punkt
  21. Chłopie, najpierw coś załóż na tą swoją piękność a potem pisz, o następnych planach. Na tą chwilę jesteś strasznie gołosłowny, dużo piszesz ale mało robisz.. Ciągle wrzucasz zdjęcia z internetu ale nic ze swojego samochodu. Projektory to są chyba produkowane na marsie, bo już z 3 tygodnie do Ciebie jadą...
    1 punkt
  22. No właśnie szukam i z TRW widzę tylko 2 rodzaje. Długość ta sama tylko różne średnice są. A wiesz może jakie wymiary trzpienie idą pod 288?
    1 punkt
  23. tylko oryginal, albo nowy, albo uzywany lub opcja napinacza bez fazatora + korekta softu
    1 punkt
  24. A czytać kolega umie/potrafi? Otrzymał odp. i again praktycznie to samo pytanie, mało tego temat wałkowany od pierwszej strony.
    1 punkt
  25. 1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...