Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 01/08/22 uwzględniając wszystkie działy
-
Trochę się podziało u mnie ostatnio. Jako, że po montażu Q, strasznie moja maszyna osłabła a pod maską wciąż seria, nawet bez żadnego stage 1 to podziałałem w kierunku mocy Dzięki pomocy @staniek wpadła GTC1549. Trochę gimnastyki i determinacji jest żeby ją wsadzić ale po paru modyfikacjach siada ja Ori. dorobienie flanszy pod wydech, nypel zasilania oleju do wymiany, odpływ oleju do przerobienia, podpora pasuje ale trzeba zmienić lekko jej kąt mocowania i wkręcić wyżej w blok w wolny otwór, rozwiercić trochę otowory w turbo pod montaż kolektora, tłumik szmerów lekko do przerobienia bo wadził o podłużnice. Ja go ściąłem w klin, tak zgiętego złapałem w imadło i spawarka do plastików pospawalem na nowo. Rura puszka filtra turbo do skrócenia o dwa zwoje. Do środka włożyłem kawałek rurki 3 cale, pasuje idealnie średnica i złapałem z zewnątrz opaskami. To chyba tyle. Z kolei @Ivanek podpowiedział co nieco w przypadku montażu IC. W moim przypadku wpadł 550x180x65. Kombinacji z osadzeniem jest dużo ale jak się to dobrze rozplanuje to siada to wręcz idealnie. Napewno trzeba od spodu belkę przyciąć i pas po obu stronach żeby kolana 45st wychodzące z IC ładnie się chowały i było na luźno z halogenami. przy okazji wyleciał kat, w puszkę wstawiłem rurę 57mm, całość zaspawana i wygląda jak ori służę pomocą co do montażu GTC1549 i IC. Postaram się te operacje dokładniej opisać3 punkty
-
Znalazłeś tam butelkę po desperadosie Chyba jedna z gorszych rzeczy do zrobienia, pół auta trza wybebeszyc.2 punkty
-
1 punkt
-
Przy każdej instalacji vcds instalowany jest także konwerter plików .csv Znajduje się on w folderze Ross-Tech/VCDS-DRV Ten konwerter to CSVConv.exe Otwierasz go wybierasz log oraz podajesz miejsce, w którym ma zapisać gotowy plik. 3 kliknięcia i po robocie.1 punkt
-
Otwierasz w programie Excel -> zaznacz pierwszą kolumne "A" -> na pasku zadań klikasz dane -> Tekst jako kolulumny -> zaznacz rozdzielony, klik dalej -> ograniczniki zaznacz tylko przecinek, klik dalej -> podgląd danych zmień ogólny na tekst dla każdej kolumny, jak wszystkie kolumny zaznaczysz klik zakończ. Mam nadzieje, że szczegółowo opisałem.1 punkt
-
Wrzuć mi loga z VCDSa jak już będziesz maił MAF + MAP1 punkt
-
No dobra, wgrałem dzisiaj te moje softy, zrobiłem rundę z VCDS-em na próbę i kurde, chyba jest spoko Co od razu widać na wykresie - pierwsze 4 pedały w podłodze przeładowanie - zapewne po ostatnich jazdach wokół komina... Później jak widać kierowniczki się rozruszały i N75 już dawał radę ogarniać turbo. Muszę jeszcze zrobić normalne logi, ale ciemno już było wolałem się skupić na drodze, więc chyba rozumiecie. Muszę żonkę poprosić o wspólny przejazd i wtedy zrobię logi osobnych grup. Ale dawkuje jak trzeba, podczas jazdy zmieniałem mapy, najpierw jechałem na mocniejszej i ładnie widać, że tnie po Trq Limiterze 68mg i potem na słabszej do 65mg MAF też pokazuje jak trzeba a nawet chyba za dużo także nie ma mowy o przycinaniu przez przepływkę... Taki pierwszy testowy przejazd wypadł chyba dobrze i co najważniejsze nie zaobserwowałem dymienia ! Ale to muszę w dzień poobserwować1 punkt
-
Zadziała, co więcej możesz dać plus i minus z aku na 2piny i nie trzeba wkładać do auta1 punkt
-
Zerowanie wartości popiołu przeprowadza się za pomocą programu diagnostycznego, np: VCDS. Samo z siebie się nie wyzeruje.1 punkt
-
Zapchany dfp powoduje wzrost ciśnienia spalin, co z kolei na dłuższą metę szkodzi turbinie i silnikowi.1 punkt
-
w swojej byłej b7 zabezpieczałem domowym sposobem tak: luźną rdzę zdrapywałem, cortain F na 24h zostawic, następnie podkład epoksydowy nakładasz cienko pędzelkiem dwie warstwy w odstępach 4h, po każdej aplikacji dogrzewasz suszarką, następnie 2-3 warstwy zaprawki/lakier, również dogrzewasz suszarką, wytrzymało mi tak na 3 lata i sprzedałem a4. Fakt faktem że takich ognisk jak u ciebie nie miałem, jedynie na tym zagiętym rancie do wewnątrz, u ciebie już to wyszło na zewnątrz także mogło to już ruda głebiej wniknąć w blachę.1 punkt
-
1 punkt
-
Nie koniecznie musi być 0. Czujnik RC ma pewne tolerancje. Dlatego należy go skalibrować aby mógł poprawnie wskazywać. Musi mieć po kalibracji zapisaną wartość offset, którą później przy wskazaniu odlicza od wartości, którą zmierzył. Wartość offset jest bliska zeru, najczęściej -1 lub +1 hPa. Sprawdź jaką masz wartość offset zapisaną.1 punkt
-
Tu masz link wymiany i zerowanie wartości wyuczonych w VCDS. Log dynamiczny pokazuje nam szczególnie zachowywanie się czujnika różnicy ciśnienia oraz sprawdzenie przelotu DPF. Jeżeli różnica ciśnienia ma ponad 200hPa, filtr jest zabity należy wyciścić albo wymienić. Ogóle temat DPF jest jak rzeka.1 punkt
-
Taki krótki log za wiele nie pokaże. Przydałby się log z trasy, a jeszcze lepiej najpierw, żeby się pokręcić na mieście i później trasa. Wtedy byłoby widać jak się samochód zachowuje w różnych warunkach. Co do wymuszonej regeneracji, to warto również zwrócić uwagę na poziom oleju Według mojej opinii, jeśli wszystko w samochodzie jest ok, odczyty z czujników są OK, to trzeba jeździć i obserwować. Wypalanie co 2000 km jest wartością dużą, nawet bardzo dużą, no ale może ten typ tak ma.1 punkt
-
W tym silniku nie da się wymusić regeneracji na postoju. Tylko podczas jazdy. Temp. spalin rośnie do nieco ponad 600°C1 punkt
-
Tak nie jest zalecane częste wymuszanie regeneracji tym bardziej na postoju tzw. wypalanie servisowe. Podczas regeneracji wtryski dostarczają wiecej paliwa do komory spalania co za tym idzie temp. rośnie nawet pow. 700°C, części szybciej się zużywają. Tak w skrócie. Lepiej jak on sobie załącza wypalanie. W VCDC wyzeruj wartości wyuczone czujnika różnicy ciśnień. Ale najpierw daj log dynamiczny. 1. Prędkość obrotowa silnika. 2. Różnica cisnienia wartość obliczona. 3. Różnica cisnienia wartość zmierzona. 4. Zawartość popiołu w oleju. 5. Czas od ostatniej regeneracji 6. Kilometry od ostatniej regeneracji.1 punkt
-
1 punkt
-
Według mnie nie jest to dobre rozwiązanie. Podświetlenie (napięcie) jest regulowane przez licznik.1 punkt
-
Na przykład ja, @MaTeo85, @lewiatan1989 , @Biggi .1 punkt
-
Jeśli czujnik różnicy ciśnień pokazuje jakieś bzdurne wartości, to teoretycznie sterownik silnika może tak liczyć. Samochód pokonuje trasy, oil ash na poziomie 0, czujnik różnicy ciśnień pokazuje bardzo niskie wartości i sterownik odczytuje jako nowy, czyściuteńki DPF, do tego po czujniku mu wychodzi, że samochód prawie wcale nie produkuje sadzy, więc wartości wyliczone są znikome. Ale to tylko domysły. Trzeba sprawdzić jakie wartości pokazuje czujnik i do tego odczytać błędy silnika czy nie ma błędu odnośnie G450. Na pewno? Z tego co zauważyłem to w 2.0 regeneracja w wielu samochodach zaczyna się po osiągnięciu 22 g, za to sterownik nie prowadzi regeneracji do 0 g, tak jakby brał poprawkę właśnie na popiół.1 punkt
-
Inicjacja procesu regeneracji następuje po osiągnięciu* progu zapełnienia sadzą wartości obliczonej lub zmierzonej, a nie tylko zmierzonej/"rzeczywistej". W zależności, która "do mety dotrze pierwsza". Zwykle jest to wartość obliczona. Gdy ta rzeczywista rośnie szybciej, wskazuje to na usterkę. *Przy sprzyjających(według sterownika) warunkach w jakich porusza się pojazd, proces regen. inicjowany jest przed osiągnięciem progu (u mnie A6 C6 próg w chwili obecnej to 30,5g, start procesu w odpowiednich warunkach 28-29g). Przypominam, że próg zależny jest od wartości popiołu. Zmniejsza się wraz ze wzrostem wartości "ash oil" (popiół).1 punkt
-
Decydującą wartością do rozpoczęcia regeneracji jest wartość zmierzona sadzy. Dlatego u Ciebie nie regeneruje od ponad 1200 km bo wartość wynosi 0. Kalibrację czujnika RC można przeprowadzić za pomocą VCDS. Zaleca się jednak jego wymianę po czyszczeniu lub wymianie dpfu.1 punkt
-
Samo połączenie CAN jest poprawne, w przypadku ADS funkcji sterowania dźwiękiem, odpowiada ona za pracę buzzera pod maską, natomiast wydechy tylne są podłączone pod prace silnika ponieważ podstawowy użytkownik ma uważać że ten dźwięk pochodzi z wydechu i to ustawienie silnika powoduje iż auto dostaje pierdolca. Jeżeli ktoś w danej chwili zastanawia się nad kosztami takiego systemu, kolega z forum kilka postów wyżej opisał jak udało mu się kwotowo to zakończyć z wykorzystaniem kufatec sterownika. Ja natomiast uważam iż najlepszą opcją na dany moment jest zakupienie zestawu kufatec uniwersalnego bez generatora dźwięku w kwocie około 2700(chociaż idzie poszukać na aukcjach niemieckich taniej) bądź też za 566 ojro na stronie kufatec . KUFATEC WWW.KUFATEC.COM The universal complete set without sound generator contains only the modules (with Bluetooth) and the cable set Plusy tego rozwiązania są takie że, w standardzie mamy już 6 dźwięków które możemy samemu edytować, nie musimy wysyłać do kufatec sterownika na aktualizację, dostajemy sterowanie mobilne za pomocą bluetooth aplikacją kufatec-link. A same buzzery możemy podpiąć w sterownik kufatec. Jeżeli chodzi o same generatory, to sprawa jest taka sama jak wszędzie, szukać używek.1 punkt
-
Ne wiem, nie znam się, nie czytam opinii, ale. Po tym, co tutaj widzę i tylko tutaj - język, duże litery, epitety, itp. - to kolega Grzesio średnio dba o wizerunek godnego polecenia sprzedawcy. Każdą działalność można ocenić subiektywnie na milion sposobów, tak jak każdą niekomfortową sytuację można rozwiązać na milion sposobów, a moim skromnym zdaniem, wybrałeś Grzesio najgorszy z możliwych sposobów. Możesz być i pięćdziesiąt lat na forum, ale takim stylem i językiem porozumiewania się nie zrzeszysz sobie ludzi wokół siebie, choćbyś wykonywał najlepsze jakościowo produkty. Lamp, reflektorów, czy co tam jeszcze sprzedajesz nie oceniam bo nie widziałem - odnoszę się tylko do tego co i jak zostało tutaj napisane, a nad tym musisz jeszcze sporo popracować, niezależnie od stażu na forum, fejsie, czy gdzie tam tylko się ogłaszasz.1 punkt
-
Panowie prosze nie zasmiecac watka Co do CP i osob zajmujacych sie tym to prosze zalozyc osobny temat .1 punkt
-
Opinie o precyzji i solidności niemieckiej (przynajmniej jeśli chodzi o auta) to już historia moim zdaniem.[br]Dopisany: 29 Grudzień 2009, 21:18_________________________________________________jaro4444-co miałeś na mysli mówiąc "Generalnie najsłabszym elementem tego motoru jest rozwiązanie napędu pompy oleju z zabierakiem"?1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00