Skocz do zawartości

Ranking

  1. Dev

    Dev

    Pasjonat.


    • Punkty

      2

    • Postów

      34523


  2. K4rol81

    K4rol81

    Klubowicze


    • Punkty

      2

    • Postów

      238


  3. Monti

    Monti

    Pasjonat


    • Punkty

      2

    • Postów

      236


  4. Prezes_ATNT

    Prezes_ATNT

    Pasjonat - Nowicjusz


    • Punkty

      2

    • Postów

      20


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 03/07/22 uwzględniając wszystkie działy

  1. W między czasie jak czekamy na turbo z AWX wpadła kierownica z A6 C5 lift, od razu inne wnętrze ??? I cyfrowa zmieniarka yatour, odkryłem też że jednak subwoofer w bagażniku działa ??słabo ale działa.
    2 punkty
  2. Ja mam wrażenie, że kolega nas trolluje i ma z tego niezły ubaw. ?
    2 punkty
  3. Cześć, Na forum jestem już dłuższy czas ale dopiero teraz zdecydowałem się założyć temat na forum. Mam na imię Jakub, a to moja A4 B8, której właścicielem jestem od 2017 roku 2009r. 2.0 TDI (CAHB) 163KM Seryjnie na pokładzie: - S-Line - wewnętrzny (kierownica 3 ramienna multi, fotele półskóra z materiałem, czarny sufit) - MMI 2G High - HIGH BEAM ASSIST - Elektrycznie składane lusterka - przyciemnione tylne szyby - 1BE - 19" - BI - XENON Na początku przygody z autem zrobiony standardowy duży seriws. Rozrząd, filtry, oleje + wymiana pompy oleju na wersję z imbusem 100mm I w takiej wersji zakończyliśmy sezon 2017 2018 Sezon 2018 to pierwze modyfikacje wizualne - Grill à la RS - Kratki à la RS oraz kompletowanie zewnętrznego pakietu S-Line na 2019 rok. Dodatkowo w ciągu roku wymiana oleju i bezawaryjny sezon 2019 Sezon 2019 to zewnętrzny pakiet S-Line - Listwy progowe - Zderzak tył z wersji poliftowej - I fartem zakupiona oryginalna lotka z RS4 B8 - chromowane końcówki wydechu - zmiana oświetlenia wnętrza i podświetlenia tablicy na LEDowe od PROLUMO Sezon 2019 to również pierwsza zmiana setupu jeśli chodzi o koło. Padło na JR24 19" 9,5J ET 40 Zakupione "klamoty" poszły w kolor, a efekt był następujący : Żeby nie było tak kolorowo 2019 rok to: - awaria kompresora klimatyzacji - zerwane cięgienko czujnika poziomowania świateł - wymiana tylnych łożysk razem z piastami 2020 Rok 2020 rozpoczeliśmy zakupem kół zimowych, takich w razie czego ponieważ, A4 nie jest daily ale zimą w garażu też musi na czymś stać Udało się dorwać w fajnej cenie 17" A że apetyt rośnie w miarę jedzenia... kolejne mody wpadły do auta - Dokładka zderzaka przód Maxton Design - Zawieszenie gwintowane BC-Racing z regulacją twardości - Osłona tunelu środkowego - Kubeczek Audi Efekt na nowym zawieszeniu Filtry, oleje standardowo... a co do awarii w 2020 to... - Padł akumulator - Przestało działać zamykanie klapki wlewu paliwa - Prawy tylny głośnik przestał działać - Dodatkowo wymieniłem plastik wlotu powietrza do filta powietrza 2021 Zaczynamy sezon 2021, a w nim.. - Pierwszy raz załozone koła zimowe, ponieważ JR24 zmieniły właściciela Co do modyfikacji.. idziemy dalej. - Zmiana tylnych lamp na poliftowe - Splittery nad kratki halogenów - custom - Splittery tylnego zderzaka Maxton Design - Zmiana felg na 20" Japan Racing JR38 (20" 9J ET35) - Nowe opony Nexen 245/30/20 - Malowanie zacisków w żółty kolor To jest ten moment w którym wybrałem w jaki kolor dodatków pójde w mojej B8 . Kontynuacja dalej - Zmiana kierownicy na poliftową + żółta nić obszycia (wykonana przez: Kierownica Audi z FB) I żółty kompan podróży W 2021 udało się też wyskoczyć na kilka zlotów Nawet udało się zgarnąć nagrody: - Najładniejsza felga zlotu - Auto zlotu Nagrody zdobyte na zlocie fanów marki Audi organizowanym przez Audi Club Włocławek Sezon zakończyliśmy bez awarii 2022 Sezon powoli się rozkręca, a choroby związanej z modami nie da się wyleczyć Na początek sezonu wpadło: - Gałka zmiany + zółta nić oraz zółty pierścień - Zmiana koloru pasów na... żółty (Wykonanie Kolorowe Pasy) Fotki na tę chwilę tylko takie ponieważ mody dosłownie z wczoraj i jeszcze muszę dopieścić wnętrze. Ten kto wymyślił te spinki w VAGu niech się... oraz A4 przeszła korektę lakieru z zabezpieczeniem przed rozpoczęciem sezonu Sezon 2022 dopiero się rozpoczął więc jeszcze kilka smaczków czeka na ogarnięcie i montaż tak więc temat będzie aktualizowany. Co do planów nie chcę sie rozpisywać ponieważ, często się zmieniają. Zobaczymy co przyniesie czas Swoją B8 ogarniam dzięki wsparciu mojej ukochanej narzeczonej oraz dzięki ogromnej pomocy moich braci, którzy również jeżdżą A4 i mam nadzieję, że moj temat zachęci ich do załozenia swoich. To nasza ekipa na jednym ze zlotów Dodatkowo (mała reklama) prowadzę lokalny klub fanów marki Audi Zapraszam na naszego FP i na nasze spoty/zloty https://www.facebook.com/audi.team.nt Dziękuję tym, którzy dotarli do tego momentu i do usłyszenia, zobaczenia
    1 punkt
  4. Końcowy koszt ciężko określić, ale dwie dychy pękną na pewno. Dużo zależy od tego co chce się zrobić z tym silnikiem, jak tylko swap to 10k -15k pewnie wystarczy, ale jak chcesz go modzić to wór bez dna się okazuje . Ja miałem plan na ok 400 hp i teraz żeby to było to trzeba ogarnąć: - turbiny - IC - wtryski - sprzęgło - kolektory wydechowe - głowice - DP - strojenie Patrząc tak z grubsza to te rzeczy już ponad 10k wychodzą, a gdzie sam silnik , robota chłopaków i sto różnych tematów które po drodze wyjdą, ogólnie f-uj kosztowny to był pomysł
    1 punkt
  5. Zrób najpierw poprawne logi 2+33 statyczne i dynamiczne na obu paliwach i dynamiczne tylko na benie 115+118 i 3+20. Przed logami kasuj błedy nawet jak ich nie ma.
    1 punkt
  6. bardzo ładnie jest no i gratulacje z tytułu potomka p.s. ciesz się snem póki możesz
    1 punkt
  7. Za ogarnięcie tego zderzaka przedniego w takim stylu to szanuję.
    1 punkt
  8. Jak cos uszkodzisz to zamowisz nowy panel skoro juz bedziesz odbierac przyciski w ASO.
    1 punkt
  9. Ładne A4 robione ze smakiem , będę zaglądać
    1 punkt
  10. No grubo, A4 zrobiona z gustem i w moim ulubionym kolorze
    1 punkt
  11. Wysprxeglik swoją drogą, ale tutaj masz już końcówkę sprzęgła. Kiedy wymieniałeś tam plyn ?
    1 punkt
  12. Siemano. No w końcu, ile można czekać . Tak przeglądam przeglądam i nigdy go nie widziałem na forum a tu dopiero zaczynasz swój temat. Mam nadzieję, że w tym roku będzie można się częściej spotykać.
    1 punkt
  13. Konkretny wóz, włożone dużo byle tak dalej
    1 punkt
  14. W sedanie lubi strzelić przewód masowy w przelotce między klapą bagażnika, a budą. Powoduje to zamieszanie ze światłami i zamkiem.
    1 punkt
  15. @kosik25 dzięki za fotki, miło się to ogląda fotele to akurat była najsłabsza strona tego wnętrza, więc fajnie, że zmienione Dopieścisz ją i będzie jeszcze służyć ja dopiero teraz widzę, w tym Touranie jaka jest przepaść pomiędzy autami, wygłuszenie, blacharka, pod spodem jedna wielka korozja, ogólnie wieje tandetą hehe, będzie mi brakować tej elegancji, ale może z tęsknoty jeszcze kiedyś wrócę do B6/B7 kupiłem auto i na start już dołożyłem 2 tys, ale B6 uratowała mi sytuację bo mam i czym jeździć i kupiony styropian na dom i jeszcze trochę zostało na budowę... czekamy na dalsze fotki Dawid !!!
    1 punkt
  16. Lampy założone, spolerowane, tylko do kompletu muszę dokupić jakieś dobre żarówki ledowe w kierunki bo słabo świecą a nie chce mieć problemów w razie wu
    1 punkt
  17. Żarówkę daj nowa. Czasami potrafią świecić, ale są na wykończeniu i generują błąd.
    1 punkt
  18. Zamek bagażnika to pewnie silniczek sterujący cięgnem, który często lubi padać. Żarówkę wyciągnąć, przeczyścić styki i powinno działać. Podświetlenie zapalniczki jest osobno, jak jej zasilanie. Sprawdź bezpiecznik.
    1 punkt
  19. zastanawiam sie gdzie sie podział bohater stanu wojennego, Wiceprezes Rady Ministrów, Przewodniczący Komitetu ds. Bezpieczeństwa Narodowego i spraw Obronnych osoba wielce umiłowana, szanowana, kochana, uwielbiana i inne nananana jakos od czwartku o nim cisza
    1 punkt
  20. Tak jest, nowa szyba, lusterko z czujnikiem, czujnik, żelek pod czujnik, wiązka, włącznik świateł z auto i przełącznik clh/drl :). Po zmianie setupu na letni musze przygotować sie do codziennej jazdy autobusem ? Sorki za słabą jakość video ale po przeróbce musiał stracić na jakości muteVideo_1645093492354.mp4
    1 punkt
  21. Czekałem na taką odpowiedź ? Zgadza się to praktycznie to samo ale tak audi pozycjonuje to auto. Tak jak A7 stoi wyżej niż A6. Niby to samo ale jako nowe są to wyraźnie droższe samochody. I A5 jak i A7 lepiej wyposażone bazowo. I nie mówię tu o swoich preferencjach bo dla mnie to bez różnicy tylko o tym jak Audi to widzi. Gdyby tak nie było nazywało by się A4 coupe czy sportback byłby komplet z allroadem. Tak samo jest z BMW 3 vs 4
    1 punkt
  22. W ori kostce brakuje po prostu +12V po stacyjce (ACC) dlatego się nie załącza. Oryginalne radio dostawało sygnał po szynie Can do załączaniania sie (ori kostka C). K-Bus (A3) to kabel do diagnozowania radia. Pozostają 3 wyjścia: 1. Najprostsze ale takie sobie, zmostkowanie stałego 12V z ACC. Radio wtedy trzęba za każdym razem przyciskiem manualnie włączać i wyłączać. Po wyciągnięciu kluczyka nie gaśnie. 2. Dociągnięcie do kostki +12V po zapłonie (ACC) np: ze stacyjki 3. Dokupienie emulatora Can-Bus i wpięcie go między kostki. Generuje on na podstawie sygnału can-bus napięcie +12V ACC.
    1 punkt
  23. Bardzo ladnie wszystko opisales, super robota. Korby chinole to jakie, jrspec moze? Nie wiem czy wtryski 525cc nie beda za male i nie skoncza Ci sie w okolicach 330hp. Tutaj plan jest raczej na wiecej. Jakby co to wrzucisz 630cc.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...