Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 06/07/22 uwzględniając wszystkie działy
-
sprzęgła - G 052 529 A2 - 7 litrów koła zębate - G 055 532 A2 - 4.5 litra filtr wewnetrzny - 0B5 325 429 E filtr zewnetrzny - 0B5 325 330 A uszczelka miski - 0B5 321 371 F olej dyfer - G 052 145 S2 - 1 litr1 punkt
-
1 punkt
-
To sciagnij pokrywe zaworow i zerknij jak to wyglada. Moze tylko broki powypadaly.1 punkt
-
1 punkt
-
Czas leci, coś tam się dzieje, a w temacie cisza - pora na drobną aktualizację Autko jest ciągle w użytkowaniu dziennym, w założeniu nic się nie zmienia - kilometry są nabijane, wciąż OEM. Z ciekawszych awarii musiałem rozwiązać temat cieknącej pompy wspomagania - po próbach zamiany na używane, które miały być dobre, a okazały się gorsze niż moja, postawiłem w końcu na profesjonalnie regenerowaną pompę z gwarancją, KYB jak było fabrycznie. Nie najtańsze rozwiązanie, ale po wymianie już trochę się nakręciłem parkując w wąskich krakowskich uliczkach i sprawdza się dobrze Z ważniejszych wyzwań to rozwiązane problemy blacharskie: Etap I: Kompletna konserwacja podwozia (zrobiona jeszcze przed zimą). Wykonane przy demontażu błotników i zderzaków, a co do błotników te były już skorodowane i zostały wymienione na zdrowe, również zakonserwowane. Etap II: Wymiana pozostałych skorodowanych elementów - drzwi (zrobiona ostatnio). Konserwacja profili w drzwiach, spasowanie, przekłada audio z przodu... Przy okazji wpadło coś ekstra - pakiet chrom+ czyli chromowane listwy drzwi i lusterka chrom. Nie byłem przekonany do chromów, ale trafiły się drzwi z listwami w chromie i .. poleciałem z tematem. Z plusów w końcu wpadło prawe duże lusterko, jakoś nie mogłem dorwać wcześniej w kolorze. Autko wciąż nie jest w idealnym stanie, gdzieś tam wciąż w takich miejscach jak blenda klapy bagażnika są jeszcze wymagane ingerencje. W kolejnym etapie marzy mi się wyeliminowanie wszystkich drobnych bolączek, korekta lakiernicza, polerowanie nadwozia. Póki co czas postawić na mechanikę, a o tym niebawem Tymczasem przedstawiam aktualne zdjęcia quattrowozu dla zainteresowanych - czerwiec 2022:1 punkt
-
1 punkt
-
Jeżeli dobrze widzę to w Byte 16 ma wartość 30, więc Bit 4 i 5 są już aktywne. Brakuje mu Bit 7.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
WAUZZZ8E75A507512.pdf1 punkt
-
WAUZZZ8U6ER060664.pdf1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
0 punktów
-
Auto nadal w moich rękach, na liczniku już ponad 204k, tył w sierpniu został ogarnięty przez ubezpieczalnie i w sumie tyle, tak tylko serwis, z nowości to nowy komplet opon na przód, była chwila zawahania i wpadł komplet opon 235/35/20, ale z racji lęku wysokości po paru dniach wróciłem do 235/30/20, tylko przód zamiast falkenów które się znów poddały wpadły Vredestein Ultrac Vorti R+, tył również vorti r ale bez plusa Plany na najbliższe dni, miesiące to w końcu ją sprzedać i kupić coś innego tym razem w benie Poniżej zdjęcia, wiem pieje, ale z przodu z lewej strony gwint się zapiekł i nie ma kiedy z tym powalczyć Także stoi w wersji zimowej Tył znaczek też jest, ale że wtedy kiedy mam trochę czasu to akurat leje to też nie ma komu przykleić... Link do ogłoszenia Używane Audi A4 - 68 000 PLN, 204 609 km, 2015 - otomoto.pl WWW.OTOMOTO.PL Nie Uszkodzony Audi A4 - Nie Pierwszy właściciel, Brązowy, Diesel, 190 KM, 1 968 cm30 punktów
-
to twoja z moją mogłyby sobie ręce podać0 punktów
-
Trafna obserwacja - lampy nie są ruszane, ponieważ czekają biledy jak nowe na podmiankę Jedyny powód dlaczego nie siedzą jeszcze w samochodzie, to niezrobione samopoziomowanie - jakoś nie mogę się do tego zabrać. Czekają mnie teraz pilniejsze tematy jak serwis filtrowo olejowy, hamulce. Dopiero jak się z tym uporam gdzieś pewnie w drugiej połowie wakacji popracuje nad oświetleniem. Najważniejsze, że graty już są0 punktów
-
Odezwij się do kolegi @Bart-S on zna te skrzynie i serwisuje. Najlepiej zadzwoń, pod każdym jego postem masz w stopce nr. Telefonu (widoczny tylko w pełnej wersji strony, np. na PC) lub napisz post tutaj:0 punktów
-
Podpowiem Ci tylko, że mam ten sam silnik, ten sam rocznik i identyczny przebieg. Ten sam błąd sondy wracał. W zeszłym tygodniu wymieniłem i błędu sondy już brak.0 punktów
-
O mój Boże… jak stare E36 albo B5 z lampami zciemnionymi od wilgoci. Żałuje ze to co się zobaczyło nie da się odzobaczyc… to już chyba wolałbym zamiast tego wypić ciepła puszczę Tyskiego… Aż dziw bierze ze taka jedna mała rzeczą można tak popsuć auto0 punktów
-
0 punktów
-
0 punktów
-
No tego w c5 nie było bo było wisko - ten czujnik pewno do sterowania wentylatorami0 punktów
-
Jest jeszcze czujnik 2pin przy chłodnicy,można jego wartości również odczytać w blokach silnika (chyba 130 blok juz jeszcze wyższy).0 punktów
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00