tomek11 Opublikowano 16 Lutego 2010 Opublikowano 16 Lutego 2010 Cisza i spokój do pewnego czasu. Ja już to przerabiałem i dżwięk powrucił spowrotem
smajko Opublikowano 16 Lutego 2010 Opublikowano 16 Lutego 2010 Dam znac jak wroci choc mam nadzieje ze nie wroci
szypki12 Opublikowano 16 Lutego 2010 Opublikowano 16 Lutego 2010 mam to samo TURBINA! LUZ NA WIRNIKU W TURBINIE;/ REGENERACJA POZOSTAJE CHYBA ;/
Piotrek25w Opublikowano 17 Lutego 2010 Opublikowano 17 Lutego 2010 Jeśli regeneracja turbiny to tylko w TURBO TEC W JAWORZNIE polecam sa naprawde dobrzy w tym co robią U mnie jest to samo chrobotanie i zastanawiam sie nad oddaniem turbinki do regeneracji:)
Krzy0 Opublikowano 26 Lutego 2010 Opublikowano 26 Lutego 2010 Znalazłem cos takiego w necie "Witam kolegów ponownie już po za biegu. turbo przeczyszczone ale główną przyczyną dzwięków było uszkodzona gruszka podciśnieniowa przy turbinie co powodowało nie do mykanie sie łopatek które wpadały w rezonans i stąd sie brał ten dźwięk"
HiRide Opublikowano 26 Lutego 2010 Opublikowano 26 Lutego 2010 Znalazłem cos takiego w necie "Witam kolegów ponownie już po za biegu. turbo przeczyszczone ale główną przyczyną dzwięków było uszkodzona gruszka podciśnieniowa przy turbinie co powodowało nie do mykanie sie łopatek które wpadały w rezonans i stąd sie brał ten dźwięk" bardzo ale to bardzo mozliwe -jesli lopatki wpadna w jakies drgania to takie dzwieki szumu i chrobotania moga wydawac ciekawe ile ta grucha kosztuje .....
verpa Opublikowano 26 Lutego 2010 Opublikowano 26 Lutego 2010 ....i gdzie ona dokładnie jest i jak wygląda, może uda się rozebrac i wyczyścic
smoku666 Opublikowano 26 Lutego 2010 Opublikowano 26 Lutego 2010 mnie już ten dźwięk zaczyna dobijać.... chętnie rozbiorę co się da żeby się go pozbyć... tylko gdzie dokładnie jest ta grucha ?
HiRide Opublikowano 26 Lutego 2010 Opublikowano 26 Lutego 2010 juz teraz nie pamietam dobrze ale chyba jest ona nad turbina z takim dlugim ciegnem ktore do niej biegnie,to wyglda podobnie jak tluczek do miesa tylko ze zamiast tluczka jest krazek dosc gruby.Z tego co mi wiadomo to ten element jest nierozbieralny. ale fachowo wytlumaczylem :gwizdanie: i z
Musashi Opublikowano 26 Lutego 2010 Opublikowano 26 Lutego 2010 nie szukajcie dziury w... calym, w silowniku turbiny tylko w samej turbinie...
Krzy0 Opublikowano 26 Lutego 2010 Opublikowano 26 Lutego 2010 A ja mimo wszystko sprawdze u siebie ta gruche czy trzyma cisnienie i pod cisnienie
jezuwrc Opublikowano 28 Lutego 2010 Opublikowano 28 Lutego 2010 Witam czy ten odgłos wystepuje u Was w okolicach 2000 obr/min? Zwróćcie na to uwagę.. Bo u mnie tylko przy takiej prędkości obrotowej silnika... Zdarza mi sie też sporadycznie przy przyśpieszaniu przy tych obrotach ...
scubi206 Opublikowano 5 Marca 2010 Opublikowano 5 Marca 2010 Mam taki sam dźwięk jak kolega który założył ten temat. Doszedłem do tego, że problem napewno leży w turbinie lub jej sterowaniu gdyż jak zdejmę przewód podciśnieniowy od gruszki dźwięk ustaje. Turbina ładuje poprawnie, nie bierze oleju, wszystko wydaje się ok. Ręce opadają
tomek11 Opublikowano 5 Marca 2010 Opublikowano 5 Marca 2010 Ja zauważyłem cos takiego jak wyczyszczę turbo to dzwieku nie ma. Robiłem to już dwa razy i po każdym z nich dżwięku nie było wraca po ok 500 km
Proof Opublikowano 5 Marca 2010 Opublikowano 5 Marca 2010 Mam taki sam dźwięk jak kolega który założył ten temat. Doszedłem do tego, że problem napewno leży w turbinie lub jej sterowaniu gdyż jak zdejmę przewód podciśnieniowy od gruszki dźwięk ustaje. Turbina ładuje poprawnie, nie bierze oleju, wszystko wydaje się ok. Ręce opadają To samo było u mnie,zdjąłem turbo,wymieniłem wirnik,wyczyściłem wszystko i cisza,auto ładnie ciągnie.
verpa Opublikowano 6 Marca 2010 Opublikowano 6 Marca 2010 Ja zauważyłem cos takiego jak wyczyszczę turbo to dzwieku nie ma. Robiłem to już dwa razy i po każdym z nich dżwięku nie było wraca po ok 500 km i u mnie to samo bylo po czyszczeniu, szczesliwy ze wsio OK a tu nagle po 300 ~ 500 km wrocil dzwiek.
Krzy0 Opublikowano 8 Marca 2010 Opublikowano 8 Marca 2010 Rozmawiałem kiedys z takim jednym elektromechanikiem i mowił ze przy czyszczeniu turbo szlifuje sie łopatki kierownic,potwierdził to drugi mechanik ze delikatnie trzeba je przyszlifowac i ten dzwiek sie uspokaja.Cena jaka powiedział mi za czyszczenie i szlifowanie 500zł
wojtek8899 Opublikowano 8 Marca 2010 Opublikowano 8 Marca 2010 Po przeczytaniu pierwszej strony tematu stawiał bym na wolne kolo alternatora(takie łożysko). Jeżeli jest uszkodzone właśnie przy 2-2,5 obr/min słychać właśnie taki szum. Jak już wcześniej pisałem diagnozę stawiam po przeczytaniu tylko pierwszej strony tematu, wiec jeżeli pisze pierdoły albo kogoś powtarzam z góry przepraszam. Pozdrawiam:)
Lukaszxxx Opublikowano 8 Marca 2010 Opublikowano 8 Marca 2010 Po przeczytaniu pierwszej strony tematu stawiał bym na wolne kolo alternatora(takie łożysko). Jeżeli jest uszkodzone właśnie przy 2-2,5 obr/min słychać właśnie taki szum. Jak już wcześniej pisałem diagnozę stawiam po przeczytaniu tylko pierwszej strony tematu, wiec jeżeli pisze pierdoły albo kogoś powtarzam z góry przepraszam. Pozdrawiam:) Piszesz pierdoly i jesli piszesz po to zeby pisac to raczej bez sensu bo totalnie nic nie wnosisz do watku..
Musashi Opublikowano 9 Marca 2010 Opublikowano 9 Marca 2010 Rozmawiałem kiedys z takim jednym elektromechanikiem i mowił ze przy czyszczeniu turbo szlifuje sie łopatki kierownic,potwierdził to drugi mechanik ze delikatnie trzeba je przyszlifowac i ten dzwiek sie uspokaja.Cena jaka powiedział mi za czyszczenie i szlifowanie 500zł no najlepiej pilnikiem
Rekomendowane odpowiedzi