Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6/B7] Zachowanie napędu podczas parkowania/skrecania w uliczki/manewrów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

może poprzednik ingerował w napęd i zeszperował tył?

Opublikowano

jeszcze dzisiaj dokładnie sprawdzę na parkingu jak sie zachowuje Q... wydaje się że u mnie to nie występuje :mysli:

Opublikowano

w S8 miałem identycznie, zwłaszcza przy cofaniu

przy cofaniu tez tak mam.

Opublikowano

dzieki za odpowiedzi.

w takim razie dyfer mi sie spina i mam problem... a mam tak od kupna (3 lata) i bylem przekonany, ze to normalne w quattro :shocked:

jak masz mocna szpere plytkowa to mozesz miec taki efekt :decayed: ale w serii to pochanie tylko awaria :confused4:

Opublikowano

Na zdrowy rozum, to jedno tylne koło (w zależności w którą stronę skręcamy) ma najmniejszy promień skrętu, i prawie stoi w miejscu, także opona ma w jakimś stopniu prawo dziwnie się zachowywać. Nie wiem czy to dobry przykład, ale na pewno widzieliście kiedyś jak TIR z naczepą zawraca, to tylne koła z jednej strony kręcą się do tyłu.

Opublikowano

Od paru dni mam mala zagwozdke.

Kazdy kto jedzie ze mna autem pyta sie czemu tak dziwnie zachowuje sie naped :cool1:

Pytanie do wszystkich posiadaczy Q... :gwizdanie:

Parkowanie prostopadle - skret ~ 60-90 st w lewo/prawo, mala predkosci - przeskakuja Wam kola z tylu? (taki dosc charakterystyczny efekt)

Skrecanie pod katem ~ 60-90 st przy malej predkosci (np. na skrzyzowaniu, albo w uliczke) - przeskakuja Wam kola z tylu?

Jazda po malym rondzie w kolko - kola przeskakuja z tylu?

Te katy 60-90 stopni to tak "na oko" oczywiscie.

No to teraz ci namieszam, bo przetestowałem 3 B6 z Q i w każdej coś podobnego występowało, tzn pierwsza była strasznie dojechana i efekt był taki, że cała buda drżała, dwa pozostałe auta to moje i mojej dziewczyny, i efekt jest podobny, ale o wiele mniejszy i tylko przy ruszaniu i skręcie maksymalnym (np.zawracanie), dodam że przebieg jednego 106tyś, a drugiego 230tyś. Myślę, że w każdym Q coś takiego powinno być, najlepiej pojechać na parking wrzucić jedynkę, koła na maksa skręcić i sprawdzić.

to zanczy ze wszystkie 3 sa zepsute :polew:

Na zdrowy rozum, to jedno tylne koło (w zależności w którą stronę skręcamy) ma najmniejszy promień skrętu, i prawie stoi w miejscu, także opona ma w jakimś stopniu prawo dziwnie się zachowywać. Nie wiem czy to dobry przykład, ale na pewno widzieliście kiedyś jak TIR z naczepą zawraca, to tylne koła z jednej strony kręcą się do tyłu.

no wlasnie , i po to masz dyferencjal ........i m bardziej jest on spiety tym mniejsza roznica w obrotach az do 100 % czyli tak jak bys mial zaspawany i wtedy masz driftowoz :wink4:

A wudi standardowo masz dyfry otwarte wiec zadne stukanie dzonienie przeskakiwanie nie ma miec niejsca.W tym wypadku to naped bezszelestny wiec wszelkie odglosy oznaczaja ze cos sie rozsypalo i jest nie sprawne !

Opublikowano

Na wtorkowy warszawski spot musi przyjechac pare Q, to sie bedziemy bawic i testowac :gwizdanie:

Piniczi, wpadaj ! :cool1:

Opublikowano

Tak.

EOT

Opublikowano

Właśnie sprawdziłem w swoim, żeby się upewnić i nie ma takich objawów jak piszesz.

Opublikowano

Tutaj KLIK piszą, że delikatne odgłosy przy maksymalnym skręcie mogą się pojawić i jest to normalne, ale raczej nie w takim stopniu jak u Ciebie.

U mnie występuje taki delikatny odgłos na przy maksymalnym skręcie i mocniejszym dodaniu gazu przy ruszaniu.

Opublikowano

W sumie juz nie pamietam, czy az tak intensywny ten problem byl wczesniej... ale podczas swapa sciagaly byl tylny zawias, wal...

Opublikowano

a nie słychać ingerencji EDS-u ????

Opublikowano

EDS ?

Opublikowano

no, masz cos takiego. Czy po zmianie silnika zmieniales tez wszystkie napedy na napedy z eS-y? Czy tez tyl zostal stary?

Opublikowano

Teraz wszystko bedzie na swapa :gwizdanie: Caly naped ma z 2,5 TDI - skrzynia , wal , dyfer , poloski... Zawias byl sciagany w calosci (odkrecony wal od dyfra a pozatym w komplecie na ziemie ) :hi:

Opublikowano

sądziłem że był przełozony tylko przód a tył został stary

i stąd te przeskoki

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...