Gość SpongeBob Opublikowano 24 Stycznia 2015 Opublikowano 24 Stycznia 2015 z tej choroby nie da się wyleczyć.. Jedrek wlasnie dzis odebralem to samo
grzes283 Opublikowano 24 Stycznia 2015 Opublikowano 24 Stycznia 2015 I tak zrobiłem. Skutkowało to wyświetlaniem na Fisie i podświetleniem klawiszy po włączeniu pozycji. Wszystko działa, nawet nie musiałem kodować. Ale sprawdziłem, czy łączy mi sie komp na wszelki wypadek i bangla. Są dwie niewiadome. Jedna, to po wyłączeniu podświetlenia awaryjki etc radio dalej pracuje i nie gaśnie podświetlenie zmieniarki, a powinno wszysko się wyłączyć. Druga sprawa, to łapie mi tylko jedną stację radiową, być może przyczyna tkwi w kablach w bagażniku - źle podłączone? Ile anten wchodzi ci do radia jeden kabel czy 2naciepane z GT-I9195 Teraz mam dwie, FM z przejściówka i taką drugą z wtyczką coś w stylu GPSa, jest lepiej, łapie 5 stacji Druga sprawa, to po zamknięciu auta, odczekaniu chwili, jak zgaśnie awaryjka, lusterko etc nawi dalej chodzi, chodzi i po 5 min. dalej chodziło. A raz wyszło tak, że zgasło kilka sekund po awaryjnym. Co może być na rzeczy? Kolejna sprawa, to wtyczka od anteny GPS, w instalacji auta mam obudowaną taką plastikiem, zdjąć ten plastik, żeby weszła do radia, czy szukac przejściówek?
Radeksc Opublikowano 24 Stycznia 2015 Opublikowano 24 Stycznia 2015 Podpowie ktoś jakie grupy mam logować w 1.8T? Chciałbym zobaczyć, czy wszystko jest OK z silnikiem
vincent-1987 Opublikowano 24 Stycznia 2015 Opublikowano 24 Stycznia 2015 Ja też bym chciał podpowiedź jakie logi dynamiczne zrobić bo przedwczoraj turbo w 1.9TDI mi nie ładowało. Dziś teraz jest okey, ale być może turbina będzie do czyszczenia. W poniedziałek jadę do kumpla i będziemy sprawdzać Vag-iem, logi wrzucę na forum i będę prosił o analizę
Armi Opublikowano 24 Stycznia 2015 Opublikowano 24 Stycznia 2015 (edytowane) Naprawdę tak ciężko jest zajrzeć tu?: http://a4-klub.pl/index.php?/forum/31-diagnostyka-vag/ ? Wątek o TDI podwieszony, w 1.8T wystarczy spojrzeć jakie pełne logi wrzucają inni. Edytowane 24 Stycznia 2015 przez Armi
secio84 Opublikowano 24 Stycznia 2015 Opublikowano 24 Stycznia 2015 I tak zrobiłem. Skutkowało to wyświetlaniem na Fisie i podświetleniem klawiszy po włączeniu pozycji. Wszystko działa, nawet nie musiałem kodować. Ale sprawdziłem, czy łączy mi sie komp na wszelki wypadek i bangla. Są dwie niewiadome. Jedna, to po wyłączeniu podświetlenia awaryjki etc radio dalej pracuje i nie gaśnie podświetlenie zmieniarki, a powinno wszysko się wyłączyć. Druga sprawa, to łapie mi tylko jedną stację radiową, być może przyczyna tkwi w kablach w bagażniku - źle podłączone? Ile anten wchodzi ci do radia jeden kabel czy 2naciepane z GT-I9195 Teraz mam dwie, FM z przejściówka i taką drugą z wtyczką coś w stylu GPSa, jest lepiej, łapie 5 stacji Druga sprawa, to po zamknięciu auta, odczekaniu chwili, jak zgaśnie awaryjka, lusterko etc nawi dalej chodzi, chodzi i po 5 min. dalej chodziło. A raz wyszło tak, że zgasło kilka sekund po awaryjnym. Co może być na rzeczy? Kolejna sprawa, to wtyczka od anteny GPS, w instalacji auta mam obudowaną taką plastikiem, zdjąć ten plastik, żeby weszła do radia, czy szukac przejściówek? Do GPS zdejmij plastik i jest oki. Jeśli chodzi o fm to musisz mieć podłączone zwykła fm i druga w tym samym gnieździe nazywa się diversyti czy jakoś tak żeby radyjko dobrze zbierało i nie trzeszczalo itp.naciepane z GT-I9195
grzes283 Opublikowano 24 Stycznia 2015 Opublikowano 24 Stycznia 2015 Generalnie mam w tym samym gnieździe. Jedna obok drugiej, białe gniazdo z dwoma wejściami w rnse. Na tej diversity odbiera lepiej niż na samej FM. Na FM mam tylko "Jedynkę" a na diversity łąpie jeszcze 4 stacje. Tyle, że ta wtyczka diversity nie wchodzi do gniazda w rnse jakoś płynnie, troszkę z oporem i gołym okiem widać, że nie pasi odpowiednio, ale coś tam łapie skoro są 4 stację więcej. Kolejna sprawa, to to wyłączanie, gdzieś czytałem o pinach w kostce D. Są źle podpięte, trzeba je zamienić z pinu 11 na 14 - to coś zmieni, skoro one są od wyciszenia telefonu?
forman Opublikowano 24 Stycznia 2015 Opublikowano 24 Stycznia 2015 wiecie czy ktos jeszcze regeneruje tutaj przyciski od klimatronika naprzyklad ?
vincent-1987 Opublikowano 24 Stycznia 2015 Opublikowano 24 Stycznia 2015 wiecie czy ktos jeszcze regeneruje tutaj przyciski od klimatronika naprzyklad ? Ja regenerowałem u kolesia z allegro, i wyszło to rewelacyjnie wraz panelem od radia.
jozek726 Opublikowano 24 Stycznia 2015 Opublikowano 24 Stycznia 2015 http://allegro.pl/fotele-kanapa-tapicerki-recaro-audi-a4-b6-b7-i5023009908.html
chopin Opublikowano 24 Stycznia 2015 Opublikowano 24 Stycznia 2015 http://allegro.pl/fotele-kanapa-tapicerki-recaro-audi-a4-b6-b7-i5023009908.html Józek znajdz mi taki sam zestaw z boczkami ale w bananie , stawiam Chivasa
turzol Opublikowano 24 Stycznia 2015 Opublikowano 24 Stycznia 2015 http://allegro.pl/fotele-kanapa-tapicerki-recaro-audi-a4-b6-b7-i5023009908.html dobra cena jak za kpl z memo, chociaż fotel kierownika już mocno zmęczony
jozek726 Opublikowano 24 Stycznia 2015 Opublikowano 24 Stycznia 2015 heh to nie tak łatwo w ogolę trafić recaro
chopin Opublikowano 24 Stycznia 2015 Opublikowano 24 Stycznia 2015 heh to nie tak łatwo w ogolę trafić recaro no co Ty nie powiesz ?
jozek726 Opublikowano 24 Stycznia 2015 Opublikowano 24 Stycznia 2015 http://allegro.pl/fotele-kanapa-tapicerki-recaro-audi-a4-b6-b7-i5023009908.html dobra cena jak za kpl z memo, chociaż fotel kierownika już mocno zmęczony pewnie dlatego jeszcze wiszą
oprych Opublikowano 24 Stycznia 2015 Opublikowano 24 Stycznia 2015 Startował z cena 4k I o ile się nie mylę to fotel pasażera ma problemy z silniczkami
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się