Fr0styyy. Opublikowano 7 Września 2015 Opublikowano 7 Września 2015 Czyli 15 koła trza mieć licząc silnik + przekładka + sprzęgło + wydech + fimic + jakieś strojenie . BTW: Frościak kiedy będziesz w ZST? Chyba za 2 tygodnie na weekend bo w ten planuje wyjazd do Heide Parku Muszę w końcu zostawić samochód do malowania zderzaków i dokładek, ale nie znam żadnego ŚWIETNEGO LAKIERNIKA a nie malarza :/ Czyli z fazatorami ujami mujami wyjdzie jeszcze drugie tyle. Z jakimi fazatorami? Silnik ma 180k km przelotu więc ja tam nic nie dotykam prócz rozrządu i eksploatacji 7k to licze na wyrost. Ciekaw jestem ile by wyniósł mnie swap 1.8T Multitronic na 2.7BiT QTip, pewnie drugie tyle ile moja B6 jest warta, chyba, że lepiej przeczekać i do S4 dołożyć. Po ile w ogóle S4ki chodzą, coś koło 50k?
C4NC3R Opublikowano 7 Września 2015 Opublikowano 7 Września 2015 @za 50k kupisz już na prawde mega S4! Chyba że coś za 40K i 10k w rozrządy itp...
C4NC3R Opublikowano 7 Września 2015 Opublikowano 7 Września 2015 (edytowane) tylko zapewne będzie ją bolało to co s4 b6 za 35k...Gdyby nie te gtb i inne rzeczy to spokojnie śmigałbym teraz eSą Edytowane 7 Września 2015 przez C4NC3R
KoJ@K Opublikowano 7 Września 2015 Opublikowano 7 Września 2015 Za okolo 40 tysi jest jedna po swapie z 1.9 tdi w dziale sprzedam. C4NC3R - Twoje tdi na tych gtb i reszcie gratow jezdzi pewnie podobnie jak S, tylko tam jeszcze dzwiek nadrrrrrabiia.
jaccov6 Opublikowano 7 Września 2015 Opublikowano 7 Września 2015 (edytowane) Jest na alegro za 28900 czerwona [emoji13] Nawet z gosciem dzis rozmawialem. Zostawiona w rozliczeniu. Edytowane 7 Września 2015 przez jaccov6
Blachu Opublikowano 7 Września 2015 Opublikowano 7 Września 2015 (edytowane) tylko zapewne będzie ją bolało to co s4 b6 za 35k... Gdyby nie te gtb i inne rzeczy to spokojnie śmigałbym teraz eSą Hmm sprawdziłem aukcje na polskich stronach i nie ma tam s4 b7 powyżej 50k zł, natomiast na mobile .de te ceny mieszczą się w zakresie ~ 30-80k zł Edytowane 7 Września 2015 przez Blachu
C4NC3R Opublikowano 7 Września 2015 Opublikowano 7 Września 2015 Kupując w DE też można się na minę wj***ć. Wachlarz cen inny, bo rynek inny. No i jeszcze akcyza... Tylko że takie 4.2 mniej wysilone jak 1.9.
Fr0styyy. Opublikowano 7 Września 2015 Opublikowano 7 Września 2015 Czyli mniej więcej ~50k trzeba szykować żeby mieć na tiptop porobione, marzenia marzeniami, ale już niedługo
xsebo1 Opublikowano 7 Września 2015 Opublikowano 7 Września 2015 W tej cenie to wolałbym zrealizować inne marzenie - Porsche Cayenne S 4.8l 500 km 750nm
C4NC3R Opublikowano 7 Września 2015 Opublikowano 7 Września 2015 Chyba s b6 tańsze w eksploatacjiNiesztuką jest kupić auto, sztuką jest je utrzymać
Wandej Opublikowano 7 Września 2015 Opublikowano 7 Września 2015 Jak dla mnie kupowanie esy to półśrodki. Lepiej już kupić rsa. Kosztuje z 80k zł ale to inna liga
Wandej Opublikowano 7 Września 2015 Opublikowano 7 Września 2015 Ja się jaram b7 i b5 ale co z tego Może kiedyś
Gość harry19-19 Opublikowano 8 Września 2015 Opublikowano 8 Września 2015 Mam pytanie jak nazywają się te felgi i ile są warte , felgi 17 bez opon
franciszek Opublikowano 8 Września 2015 Opublikowano 8 Września 2015 Mam pytanie jak nazywają się te felgi i ile są warte , felgi 17 bez opon Zerknij tutaj http://www.original-felgen.com/4f0601025afz17.html Jak ładny stan to ok 1000zł
Gość harry19-19 Opublikowano 9 Września 2015 Opublikowano 9 Września 2015 Mam pytanie jak nazywają się te felgi i ile są warte , felgi 17 bez opon Zerknij tutajhttp://www.original-felgen.com/4f0601025afz17.html Jak ładny stan to ok 1000zł dzięki wielkie
paput Opublikowano 9 Września 2015 Opublikowano 9 Września 2015 Panowie czy kratka nawiewow środkowa od a4 b6 Anglika pasuje do Europejczyka?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się