Wandej Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Opublikowano 18 Kwietnia 2016 240zł kosztuje Behr/Hella więc najtaniej z dobrych i najlepszy. Meyle cos poszalało w gorę
bongod Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Opublikowano 18 Kwietnia 2016 240zł kosztuje Behr/Hella więc najtaniej z dobrych i najlepszy. Meyle cos poszalało w goręMasz? :D--------------------------------------------OOOO------------------------------------------
Wandej Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Opublikowano 18 Kwietnia 2016 240zł kosztuje Behr/Hella więc najtaniej z dobrych i najlepszy. Meyle cos poszalało w goręMasz? :D--------------------------------------------OOOO------------------------------------------ Jakbym nie miał to bym nie pisal:wink:Tapnięte z SGS5
bongod Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Hahaha ok dobrze wiedzieć --------------------------------------------OOOO------------------------------------------
RicS3 Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Panowie czy ktoś z Was ma do czynienia więcej z rowerami w kwestii technicznej, jakieś naprawy itp?
secio84 Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Opublikowano 18 Kwietnia 2016 ja mialem przez 9 lat co potrzebujesz
Maciek0502 Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Ratunku! Co to i z czym zjeść? Zdechła klima... Natapane z P8
marcin9680 Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Ratunku! Co to i z czym zjeść? Zdechła klima... Natapane z P8 Kolego najpierw sprawdz czy przypadkiem nie padlo sprzegielko w kompresorze a pozniej szukaj innych przyczyn.U mnie tez po podlaczeniu kompa pokazywalo blad z tym zaworem i wszyscy chcieli wymieniac kompresor a to bylo uszkodzone sprzegielko.
Maciek0502 Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Ok. Jutro rozkrecam sprzęgło Natapane z P8
marcin9680 Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Opublikowano 18 Kwietnia 2016 (edytowane) Ok. Jutro rozkrecam sprzęgło Natapane z P8 Jezeli uklad jest szczelny i kompresor ma oliwe to najszybciej padajaca czescia kompresora jest wlasnie to sprzegielko gdyz np. podczas postoju na swiatlach kompresor jest na chwile rozlanczany i podczas gwaltownego ruszenia kompresor ponownie jest zalanczany a tym samym bardzo szybko ulegaja zuzyciu czesci tego sprzegielka. Edytowane 18 Kwietnia 2016 przez marcin9680
kupczak90 Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Można to sprzęgiełko zdiagnozować bez demontażu ? Mam u siebie te same błędy http://a4-klub.pl/index.php?/topic/356596-nastawnik-klimy-n280/
marcin9680 Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Można to sprzęgiełko zdiagnozować bez demontażu ? Mam u siebie te same błędy http://a4-klub.pl/index.php?/topic/356596-nastawnik-klimy-n280/ Raczej chyba tylko pozostaje rozbiorka , tam sa takie specjalne gumki w srodku.
MAJKI Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Teraz mam weiteca, dałem 800zl za używany. Twój gwint jest mega wygodny pamietam jak jechałem Twoim autem i byłem zdziwiony że tak ładnie nierówności wybierał
Pucek Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Teraz mam weiteca, dałem 800zl za używany.Twój gwint jest mega wygodny pamietam jak jechałem Twoim autem i byłem zdziwiony że tak ładnie nierówności wybierałDzieki, za to jak miałem 1bv to plomby miały wypaść KW też się dobrze spisywał, miałem go w b5 3 lata i wybierał super
grzes283 Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Opublikowano 18 Kwietnia 2016 (edytowane) Mateusz, za dużo dziur w zębach.......inaczej by plomby nie wypadały Dziwne to jest, ja jeżdżę na 1BV i mi jakoś za twardo nie jest, miałem TA i różnica jest kolosalna. TA w porównaniu do BV to beton - no ale taka jest idea gwintu. Ma się trzymać w zakrętach, a na miękkim i skręconym to chyba nie bardzo??? Swoją drogą, to sprężyny w BV są mega sztywne, ciężko z nimi się walczy - te z TA były bardziej podatne, oczywiście mam na myśli tył. A mimo wszystko BV jest bardziej komfortowe. Ile ludzi, tyle opinii. Jedno jest pewne. Większości na forum zależy na wyglądzie auta i w zaparte pójdzie, że na 235/35/19 jest ten sam komfort co na 205/50/17 itd...itd. Z resztą sam tego doświadczyłem, na własnych autach. I obiektywnie rzecz ujmując na większej feldze, szerszej oponie i gwincie nawet tym najlepszym nie będzie większego komfortu niż na serii. Do innego stanu rzeczy nikt mnie nie przekona, bo za długo siedzę w tych zabawkach. Ale na niczym auto nie będzie tak ładnie wyglądać, jak na większej feldze z naciągiem i odpowiednio spasowanym gwincie Edytowane 18 Kwietnia 2016 przez grzes283
Pucek Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Sam sobie narobiłaś szkody tym właśnie gwintem, TA nadaje się do auta które wyjeżdża raz w tygodniu a nie do auta które robi miesięcznie 2000km na 19" kołach:)
ucho.77 Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Panowie ja podsumuje to opinią która ostatnio słyszałem "B6D to kółko wzajemnej adoracji,gdzie nacisk się kładzie na glebę i wielkie koło, a to nie ma nic z komfortem i bezpieczeństwem"
wampir Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Olać komfort, ale mozna jeszcze dopisać trakcję i osiągi
MarekSWD Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Chlopaki szybkie pytanie, z czego pasują kierownice do b6 ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się