tomekhxc Opublikowano 24 Października 2016 Opublikowano 24 Października 2016 a sory to zle przeczytalem , nie ma znaczenia bo jeden jak i drugi moze kiedyś paść , ważne jak kto dbał od początku czeste zmiany oleju a nie co 30 tys np itp zaniedbany przewaznie skróca czas wytrzymania podzespołów , koszta cholera wie tak na prawde na pewno nie mało , jeśli siadaja to przeważnie górne napinacze i łańcuchy ale wiekszosc wymienia wszystko
grzes283 Opublikowano 24 Października 2016 Opublikowano 24 Października 2016 Właśnie, koleś wszystko serwisował, ale zapewne tak, jak zalecają w ASO, czyli co 30k km...
tomekhxc Opublikowano 24 Października 2016 Opublikowano 24 Października 2016 musisz podpytać ale nie ma co wszystkich 3.0tdi wrzucac do jednego wora , jeśli na zimnym nic nie słychać to juz jest sukces
grzes283 Opublikowano 24 Października 2016 Opublikowano 24 Października 2016 Nic, elegancko silnik pracował. Nie zrobiliśmy jazdy żadnej, po zamykali. Wpadłem tylko oblukać auto... http://otomoto.pl/oferta/audi-a6-3-0tdi-quattro-navi-webasto-i-wl-fv23-dealer-fota-groblewski-ID6yBBYR.html#ab60cce561
tomekhxc Opublikowano 24 Października 2016 Opublikowano 24 Października 2016 jak nie ma zadnych wad ukrytych jak mowisz to nie ma sie czego bać , jedyne to na dziendobry bym olej w skrzyni zmienieł jeśli nie był zmieniany a jak serwisowany a aso to na pewno nie bo oni twiedza ze oleju sie nie wymienia
grzes283 Opublikowano 24 Października 2016 Opublikowano 24 Października 2016 Dokładnie, jutro może uda mi się zajrzeć do książki serwisowej....
vwbartus Opublikowano 24 Października 2016 Opublikowano 24 Października 2016 Grześku widzę że sam już nie wiesz czego chcesz Silnik BKN podajże 204 PS przy tym przebiegu na 95% ma wymieniony rozrząd i wtryski , jeśli tego nie ma to w najbliższym czsie na 100 % Cię to czeka
rafi10612 Opublikowano 24 Października 2016 Opublikowano 24 Października 2016 Zaznaczona jest opcja ze podgrzewana przednia szyba a szyba nie widać żeby wpadala w fiolet Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
grzes283 Opublikowano 24 Października 2016 Opublikowano 24 Października 2016 Grześku widzę że sam już nie wiesz czego chcesz Silnik BKN podajże 204 PS przy tym przebiegu na 95% ma wymieniony rozrząd i wtryski , jeśli tego nie ma to w najbliższym czsie na 100 % Cię to czeka Żebyś wiedział, że nie wiem. Chcę A4B8, ale czymś innym, dobrym po drodze nie pogardzę. Nie wiem jaki silnik, ale coś mi mówił, że 224KM, to chyba jest inny motor. Zaznaczona jest opcja ze podgrzewana przednia szyba a szyba nie widać żeby wpadala w fiolet Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka O szybie podgrzewanej nic mi nie mówił, a jest na pewno z 2005r, bo sprawdzałem. A to, że jest zaznaczona opcja, to wiesz jak oni sprytnie robią, żeby ogłoszenie było bardziej pełne
Rafal1988Lodz Opublikowano 24 Października 2016 Opublikowano 24 Października 2016 fota groblewski gdynia stryjska auto tam sie znajduje? Jesli tak to sciemy nie wala i warto zainteresowac sie
Wandej Opublikowano 24 Października 2016 Opublikowano 24 Października 2016 Grzesiek olej stare 3.0tdi. Jeśli przyjdzie Ci wymienić rozrząd i wtryski to ok masz z motorem spokój tylko lżejszy jesteś z 7k. Też się nad tym zastanawiałem i staneło na B8 2.0TDI ewentualnie 1.8TFSI Nie wiem ile jeździłeś b6 ale ja swoje mam już 7 rok i to wnętrze już mi się po prostu znudziło a kupując np b7 wsiadasz do tej samej skorupy. Dozbieraj i bierz B8
grzes283 Opublikowano 24 Października 2016 Opublikowano 24 Października 2016 Gdańsk Jagiellońska - wzięli w rozliczenie. Koleś kupował A6, czy tam A8 za prawie 300k. Od 2007 jedyny właściciel, zawsze serwisowany z każdą pierdołą. Jakiś tam kierownik, czy manager Sharatonu w Sopocie.....ale wiadomo, powiedzą co trzeba, aby kupić auto. Grzesiek olej stare 3.0tdi. Jeśli przyjdzie Ci wymienić rozrząd i wtryski to ok masz z motorem spokój tylko lżejszy jesteś z 7k. Też się nad tym zastanawiałem i staneło na B8 2.0TDI ewentualnie 1.8TFSI Nie wiem ile jeździłeś b6 ale ja swoje mam już 7 rok i to wnętrze już mi się po prostu znudziło a kupując np b7 wsiadasz do tej samej skorupy. Dozbieraj i bierz B8 Nie, B7 raczej odpada....na fajne B8 nie mogę trafić. Oglądałem kilka w Pomorskim i doopa na maxa. Mam na uwadze A6C6......no ale szkoda inwestować w 11 letnie auto. 32000 - cena super, ale jak dojdą wtryski, rozrząd, to już się zrobi około 40 kilku, a rocznik pozostanie dalej 2005
turzol Opublikowano 24 Października 2016 Opublikowano 24 Października 2016 Grzesiek olej stare 3.0tdi. Jeśli przyjdzie Ci wymienić rozrząd i wtryski to ok masz z motorem spokój tylko lżejszy jesteś z 7k. Też się nad tym zastanawiałem i staneło na B8 2.0TDI ewentualnie 1.8TFSI Nie wiem ile jeździłeś b6 ale ja swoje mam już 7 rok i to wnętrze już mi się po prostu znudziło a kupując np b7 wsiadasz do tej samej skorupy. Dozbieraj i bierz B8 IOtóż to, dlatego trzeba celować w 3.0TDI ale z oznaczeniami 4-literowymi np. CAPA. Znajomy kupił B8 z tym silnikiem i nie mogę sie nadziwić, że mu to pali przy jeździe mieszanej w okolicach 9 litrów, a nogę ma ciężką i to bardzo. Auto jest po programie na ok 300kuca i powiem szczerze że dla mnie nic do szczęścia więcej nie trzeba Grzesiek nie patrz na rocznik bo to o niczym nie świadczy, B8 zaraz będzie miało też 10lat....
Wandej Opublikowano 24 Października 2016 Opublikowano 24 Października 2016 Grzesiek olej stare 3.0tdi. Jeśli przyjdzie Ci wymienić rozrząd i wtryski to ok masz z motorem spokój tylko lżejszy jesteś z 7k. Też się nad tym zastanawiałem i staneło na B8 2.0TDI ewentualnie 1.8TFSI Nie wiem ile jeździłeś b6 ale ja swoje mam już 7 rok i to wnętrze już mi się po prostu znudziło a kupując np b7 wsiadasz do tej samej skorupy. Dozbieraj i bierz B8 IOtóż to, dlatego trzeba celować w 3.0TDI ale z oznaczeniami 4-literowymi np. CAPA. Znajomy kupił B8 z tym silnikiem i nie mogę sie nadziwić, że mu to pali przy jeździe mieszanej w okolicach 9 litrów, a nogę ma ciężką i to bardzo. Auto jest po programie na ok 300kuca i powiem szczerze że dla mnie nic do szczęścia więcej nie trzeba Grzesiek nie patrz na rocznik bo to o niczym nie świadczy, B8 zaraz będzie miało też 10lat.... A ja słyszałem Turzol ze rozrząd równie wadliwy jak te z b7. Totalnie bez wad jest dopiero ponoć CDUC ale to w poliftach. Grzesiek jak chcesz to podrzucę Ci nr do gościa który mi szuka juz jednej sztuki b8 a sprowadza same pewne tematy:wink:Tapnięte z SGS5
TOM3K Opublikowano 24 Października 2016 Opublikowano 24 Października 2016 na fajne B8 nie mogę trafić. To rozejrzyj się w niemczech jest pełno komisów które mają fajne autka i pieniadze nie są duże.
grzes283 Opublikowano 25 Października 2016 Opublikowano 25 Października 2016 Grzesiek olej stare 3.0tdi. Jeśli przyjdzie Ci wymienić rozrząd i wtryski to ok masz z motorem spokój tylko lżejszy jesteś z 7k. Też się nad tym zastanawiałem i staneło na B8 2.0TDI ewentualnie 1.8TFSI Nie wiem ile jeździłeś b6 ale ja swoje mam już 7 rok i to wnętrze już mi się po prostu znudziło a kupując np b7 wsiadasz do tej samej skorupy. Dozbieraj i bierz B8 IOtóż to, dlatego trzeba celować w 3.0TDI ale z oznaczeniami 4-literowymi np. CAPA. Znajomy kupił B8 z tym silnikiem i nie mogę sie nadziwić, że mu to pali przy jeździe mieszanej w okolicach 9 litrów, a nogę ma ciężką i to bardzo. Auto jest po programie na ok 300kuca i powiem szczerze że dla mnie nic do szczęścia więcej nie trzeba Grzesiek nie patrz na rocznik bo to o niczym nie świadczy, B8 zaraz będzie miało też 10lat.... A ja słyszałem Turzol ze rozrząd równie wadliwy jak te z b7. Totalnie bez wad jest dopiero ponoć CDUC ale to w poliftach. Grzesiek jak chcesz to podrzucę Ci nr do gościa który mi szuka juz jednej sztuki b8 a sprowadza same pewne tematy:wink:Tapnięte z SGS5 Jasne, jak możesz to daj na PW. Poszukam jeszcze trochę we własnym zakresie i jak nie znajdę, to sobie odpuszczę. Tym bardziej, że nie mam czasu na jeżdżenie i oglądanie padlin.....
jedrekx Opublikowano 25 Października 2016 Opublikowano 25 Października 2016 Silnik BKN podajże 204 PS przy tym przebiegu na 95% ma wymieniony rozrząd i wtryski do C6 BKN nie szedł, tylko BMK 224/225 PS (różnie podają tą wartość )
Rabbi Opublikowano 25 Października 2016 Opublikowano 25 Października 2016 Panowie napinacz z rolką lepszy SKF czy INA ?
BeyerBrown Opublikowano 25 Października 2016 Opublikowano 25 Października 2016 (edytowane) Przebieg nie taki straszny jeśli nie skręcony o 200-300 tys.km W salonie Audi wdałem się kiedyś w dyskusję z gościem co swoją C6-tką w dieslu nalatał 0,5mln km. Robił dużo tras PL-DE. Twierdził, że wymieniał tylko to, co zalecała książka serwisowa, nic ponad plan. Facet rozglądał się za kolejnym autem, bo w tym po latach opatrzyła mu się kasta... Nie pamiętam już czy miał 2.0 czy 3.0 TDI... Mocno wydaje mi się, że miał 3.0TDI bo rozmawialiśmy o wadliwych wtryskach... przekonywał, że jego motor był już tą poprawioną serią. Edytowane 25 Października 2016 przez BeyerBrown
vwbartus Opublikowano 25 Października 2016 Opublikowano 25 Października 2016 Silnik BKN podajże 204 PS przy tym przebiegu na 95% ma wymieniony rozrząd i wtryski do C6 BKN nie szedł, tylko BMK 224/225 PS (różnie podają tą wartość ) rzeczywiście mój błąd czyli BKN wychodził tylko w b7 ? Grzesiek a w dziale sprzedam masz ładną b8 z 2010 roku 2.0TDI kolegi czaki22 co w niej jest nie tak ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się