C4NC3R Opublikowano 8 Listopada 2016 Opublikowano 8 Listopada 2016 Pany potrzebuje kogoś do pomocy w oględzinach A4 B8 z Poznania. W czwartek planuje jechać tam po autko i potrzebuje kogoś z kanałem, warsztatem lub po prostu kogoś ogarniętego w B8 do pomocy w oględzinach. Ewentualnie jakiś namiar na sprawdzony warsztat w Poznaniu który zrobi diagnostykę. Pisałem na forum Wielkopolskim ale nikt się nie odezwał. http://drlemon.pl/poznan-sprawdzanie-auta-przed-kupnem/ Swoją drogą panowie i ja mam pytanie, mam taki objaw że jak jadę ze stałą prędkością i mam obroty w okolicy 1800rpm potrafi mignąć mi kontrolka ładowania, tak samo gdy zmieniam bieg i przejdzie przez tą wartość, lecz nie dzieje się to za każdym razem. Czyżby do wymiany regulator napięcia?? Najmniejszym kosztem to najpierw zobacz w jakim stanie jest pasek. Wygląda jakby brakowało jakichś plików w vcdsie, może coś usunąłeś niechcący. zainstaluj vcdsa ponownie i sprawdź Panowie, co może być nie tak? W sobotę podłączałem VCDSa i wszystko grało, dziś chciałem sobie sprawdzić to i owo i w 01 ENGINE coś takiego: Też tak mi to wyglądało, ale nic nie robiłem. Wyłączyłem laptopa i po dwóch dniach przy pierwszej próbie połączenia wyskoczył ten błąd. Znajomy podłączał swojego vaga i nie ma łączności z wtryskami......może to coś ze strony auta? Może ktoś Ci auto zhakował?
arturek986 Opublikowano 8 Listopada 2016 Opublikowano 8 Listopada 2016 Pany potrzebuje kogoś do pomocy w oględzinach A4 B8 z Poznania. W czwartek planuje jechać tam po autko i potrzebuje kogoś z kanałem, warsztatem lub po prostu kogoś ogarniętego w B8 do pomocy w oględzinach. Ewentualnie jakiś namiar na sprawdzony warsztat w Poznaniu który zrobi diagnostykę. Pisałem na forum Wielkopolskim ale nikt się nie odezwał. http://drlemon.pl/poznan-sprawdzanie-auta-przed-kupnem/ Swoją drogą panowie i ja mam pytanie, mam taki objaw że jak jadę ze stałą prędkością i mam obroty w okolicy 1800rpm potrafi mignąć mi kontrolka ładowania, tak samo gdy zmieniam bieg i przejdzie przez tą wartość, lecz nie dzieje się to za każdym razem. Czyżby do wymiany regulator napięcia?? Najmniejszym kosztem to najpierw zobacz w jakim stanie jest pasek. Wygląda jakby brakowało jakichś plików w vcdsie, może coś usunąłeś niechcący. zainstaluj vcdsa ponownie i sprawdź Panowie, co może być nie tak? W sobotę podłączałem VCDSa i wszystko grało, dziś chciałem sobie sprawdzić to i owo i w 01 ENGINE coś takiego: Też tak mi to wyglądało, ale nic nie robiłem. Wyłączyłem laptopa i po dwóch dniach przy pierwszej próbie połączenia wyskoczył ten błąd. Znajomy podłączał swojego vaga i nie ma łączności z wtryskami......może to coś ze strony auta? Może ktoś Ci auto zhakował? A korzystałeś z usług tego Dr. Lemon i możesz go polecić czy po prostu wyskoczył Ci w wyszukiwarce???
BeyerBrown Opublikowano 9 Listopada 2016 Opublikowano 9 Listopada 2016 Napisz w tej sprawie do kol. Mateusza: http://a4-klub.pl/index.php?/user/62528-mateszymanski/, na ich stronie są zresztą jego artykuły: http://drlemon.pl/blog/ Kontakt: 505 100 298
Rederyk78 Opublikowano 9 Listopada 2016 Opublikowano 9 Listopada 2016 Dzień dobry. Panowie (i panie) czy mógłby ktoś zmierzyć i podesłać wymiary listew progowych przód i tył S-line.
arturek986 Opublikowano 9 Listopada 2016 Opublikowano 9 Listopada 2016 Napisz w tej sprawie do kol. Mateusza: http://a4-klub.pl/index.php?/user/62528-mateszymanski/, na ich stronie są zresztą jego artykuły: http://drlemon.pl/blog/ Kontakt: 505 100 298 Dzięki śliczne za namiar będę się z nim kontaktował
damian92x Opublikowano 9 Listopada 2016 Opublikowano 9 Listopada 2016 (edytowane) Panowie chcę dołożyć tempomat do siebie. Mam moduł z końcówka F więc czeka mnie jego wymiana. Oprócz tego manetka i kodowanie czy taśmę też musze zmieniać? Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka Edytowane 9 Listopada 2016 przez damian92x
hasahad Opublikowano 9 Listopada 2016 Opublikowano 9 Listopada 2016 Kiedyś miałem podobny przypadek to później padł mi regulator napięcia.:-)
nitroo Opublikowano 9 Listopada 2016 Opublikowano 9 Listopada 2016 Panowie chcę dołożyć tempomat do siebie. Mam moduł z końcówka F więc czeka mnie jego wymiana. Oprócz tego manetka i kodowanie czy taśmę też musze zmieniać? Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka A na warsztat to bana masz, czy lenia, żeby zajrzeć??
damian92x Opublikowano 9 Listopada 2016 Opublikowano 9 Listopada 2016 Panowie chcę dołożyć tempomat do siebie. Mam moduł z końcówka F więc czeka mnie jego wymiana. Oprócz tego manetka i kodowanie czy taśmę też musze zmieniać? Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka A na warsztat to bana masz, czy lenia, żeby zajrzeć??A no w warsztacie jest lista w której nie ma taśmy, ale jedna osoba sugerowała mi, że muszę zmienić więc chciałem się upewnić?Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka
turzol Opublikowano 9 Listopada 2016 Opublikowano 9 Listopada 2016 Taśma zostaje, do wymiany moduł i manetka + kodowanie.
C4NC3R Opublikowano 9 Listopada 2016 Opublikowano 9 Listopada 2016 Tzn...?? Mowa o passku? Nikt przy nim nie grzebał? Nie wpinałeś nic w gniazdo OBD?
BeyerBrown Opublikowano 9 Listopada 2016 Opublikowano 9 Listopada 2016 (edytowane) Ludziska, powiedzcie czy do naszych taczek podejdzie moduł pod kierownicę z A8 D3 4E0953549B lub z A6C6 4F0953549C ? Chodzi mi po głowie montaż nowszej 4-ro ramiennej kiery multi z podgrzewaniem z np. B7... czy musi to być koniecznie moduł z serii 8E0 z końcówką K, M, P, Q, R albo T? damian92x: Jakbym już zakupił moduł z linii highline (obsługujący grzanie kiery) to moglibyśmy zrobić małego deala Mam obecnie moduł midline, obsługuje on tempomat Edytowane 9 Listopada 2016 przez BeyerBrown
MariuszKK Opublikowano 9 Listopada 2016 Opublikowano 9 Listopada 2016 Panowie chcę dołożyć tempomat do siebie. Mam moduł z końcówka F więc czeka mnie jego wymiana. Oprócz tego manetka i kodowanie czy taśmę też musze zmieniać? Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka A na warsztat to bana masz, czy lenia, żeby zajrzeć??A no w warsztacie jest lista w której nie ma taśmy, ale jedna osoba sugerowała mi, że muszę zmienić więc chciałem się upewnić?Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka Jak nie dokładasz multifunkcji lub kiery z B7, to taśma może zostać stara.
grzes283 Opublikowano 9 Listopada 2016 Opublikowano 9 Listopada 2016 Tzn...?? Mowa o passku? Nikt przy nim nie grzebał? Nie wpinałeś nic w gniazdo OBD? NIe, nie passek, to już przeszłość Mówie o A6C6, ale dzisiaj podpiąłem kompa i jest ok Nic już nie kumam
JawoR36 Opublikowano 9 Listopada 2016 Opublikowano 9 Listopada 2016 Taśma zostaje, do wymiany moduł i manetka + kodowanie. I obudowa pod kierę jak ktoś nie chce skrobać starej Montaż to jakieś 20min.
C4NC3R Opublikowano 9 Listopada 2016 Opublikowano 9 Listopada 2016 Tzn...?? Mowa o passku? Nikt przy nim nie grzebał? Nie wpinałeś nic w gniazdo OBD? NIe, nie passek, to już przeszłość Mówie o A6C6, ale dzisiaj podpiąłem kompa i jest ok Nic już nie kumam Może wilgoci coś dostało i wariuje. Poka foto, może być PW, chyba że jest temat o aucie.
grzes283 Opublikowano 9 Listopada 2016 Opublikowano 9 Listopada 2016 Nie robiłem póki co fotek, tematu też nie zakładałem. 2010 avant czarny...zero s-line. Ale potwierdzony przebieg, malowana tylko tylna klapa w aso w 2012 ( jakaś akcja serwisowa ). Jeśli chodzi o wrażenia.....POEZJA w każdym calu. Kwestia doposazenia i będzie bajeczka.
turzol Opublikowano 9 Listopada 2016 Opublikowano 9 Listopada 2016 Ludziska, powiedzcie czy do naszych taczek podejdzie moduł pod kierownicę z A8 D3 4E0953549B lub z A6C6 4F0953549C ? Chodzi mi po głowie montaż nowszej 4-ro ramiennej kiery multi z podgrzewaniem z np. B7... czy musi to być koniecznie moduł z serii 8E0 z końcówką K, M, P, Q, R albo T? damian92x: Jakbym już zakupił moduł z linii highline (obsługujący grzanie kiery) to moglibyśmy zrobić małego deala Mam obecnie moduł midline, obsługuje on tempomat 4F0 nie zagada, natomiast 4E0 z A8 D3 podobno gada, ale to tylko wynika z informacji jakie wyczytałem na forum a4freunde i tak naprawdę nikt nie potwiedził w 100% czy zatrybi.
pajda Opublikowano 9 Listopada 2016 Opublikowano 9 Listopada 2016 Nie robiłem póki co fotek, tematu też nie zakładałem. 2010 avant czarny...zero s-line. Ale potwierdzony przebieg, malowana tylko tylna klapa w aso w 2012 ( jakaś akcja serwisowa ). Jeśli chodzi o wrażenia.....POEZJA w każdym calu. Kwestia doposazenia i będzie bajeczka.3.0?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się