Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Pany potrzebuje kogoś do pomocy w oględzinach A4 B8 z Poznania. W czwartek planuje jechać tam po autko i potrzebuje kogoś z kanałem, warsztatem lub po prostu kogoś ogarniętego w B8 do pomocy w oględzinach. Ewentualnie jakiś namiar na sprawdzony warsztat w Poznaniu który zrobi diagnostykę.

Pisałem na forum Wielkopolskim ale nikt się nie odezwał.

http://drlemon.pl/poznan-sprawdzanie-auta-przed-kupnem/

Swoją drogą panowie i ja mam pytanie, mam taki objaw że jak jadę ze stałą prędkością i mam obroty w okolicy 1800rpm potrafi mignąć mi kontrolka ładowania, tak samo gdy zmieniam bieg i przejdzie przez tą wartość, lecz nie dzieje się to za każdym razem. Czyżby do wymiany regulator napięcia??

Najmniejszym kosztem to najpierw zobacz w jakim stanie jest pasek.

Wygląda jakby brakowało jakichś plików w vcdsie, może coś usunąłeś niechcący. zainstaluj vcdsa ponownie i sprawdź

Panowie, co może być nie tak? W sobotę podłączałem VCDSa i wszystko grało, dziś chciałem sobie sprawdzić to i owo i w 01 ENGINE coś takiego:

kLnzISE.jpg

Też tak mi to wyglądało, ale nic nie robiłem. Wyłączyłem laptopa i po dwóch dniach przy pierwszej próbie połączenia wyskoczył ten błąd. Znajomy podłączał swojego vaga i nie ma łączności z wtryskami......może to coś ze strony auta?

Może ktoś Ci auto zhakował?

  • Odpowiedzi 86 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5807

  • Wandej

    4734

  • wladi

    3818

  • kaju

    3324

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Tzn...??

Opublikowano

Pany potrzebuje kogoś do pomocy w oględzinach A4 B8 z Poznania. W czwartek planuje jechać tam po autko i potrzebuje kogoś z kanałem, warsztatem lub po prostu kogoś ogarniętego w B8 do pomocy w oględzinach. Ewentualnie jakiś namiar na sprawdzony warsztat w Poznaniu który zrobi diagnostykę.

Pisałem na forum Wielkopolskim ale nikt się nie odezwał.

http://drlemon.pl/poznan-sprawdzanie-auta-przed-kupnem/

Swoją drogą panowie i ja mam pytanie, mam taki objaw że jak jadę ze stałą prędkością i mam obroty w okolicy 1800rpm potrafi mignąć mi kontrolka ładowania, tak samo gdy zmieniam bieg i przejdzie przez tą wartość, lecz nie dzieje się to za każdym razem. Czyżby do wymiany regulator napięcia??

Najmniejszym kosztem to najpierw zobacz w jakim stanie jest pasek.

Wygląda jakby brakowało jakichś plików w vcdsie, może coś usunąłeś niechcący. zainstaluj vcdsa ponownie i sprawdź

Panowie, co może być nie tak? W sobotę podłączałem VCDSa i wszystko grało, dziś chciałem sobie sprawdzić to i owo i w 01 ENGINE coś takiego:

kLnzISE.jpg

Też tak mi to wyglądało, ale nic nie robiłem. Wyłączyłem laptopa i po dwóch dniach przy pierwszej próbie połączenia wyskoczył ten błąd. Znajomy podłączał swojego vaga i nie ma łączności z wtryskami......może to coś ze strony auta?

Może ktoś Ci auto zhakował?

A korzystałeś z usług tego Dr. Lemon i możesz go polecić czy po prostu wyskoczył Ci w wyszukiwarce???

Opublikowano

Dzień dobry. Panowie (i panie) czy mógłby ktoś zmierzyć i podesłać wymiary listew progowych przód i tył S-line.

Opublikowano

Napisz w tej sprawie do kol. Mateusza: http://a4-klub.pl/index.php?/user/62528-mateszymanski/, na ich stronie są zresztą jego artykuły:

http://drlemon.pl/blog/

Kontakt: 505 100 298

Dzięki śliczne za namiar będę się z nim kontaktował

Opublikowano (edytowane)

Panowie chcę dołożyć tempomat do siebie. Mam moduł z końcówka F więc czeka mnie jego wymiana. Oprócz tego manetka i kodowanie czy taśmę też musze zmieniać?

Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez damian92x
Opublikowano

Kiedyś miałem podobny przypadek to później padł mi regulator napięcia.:-)

Opublikowano

Panowie chcę dołożyć tempomat do siebie. Mam moduł z końcówka F więc czeka mnie jego wymiana. Oprócz tego manetka i kodowanie czy taśmę też musze zmieniać?

Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka

A na warsztat to bana masz, czy lenia, żeby zajrzeć??
Opublikowano

Panowie chcę dołożyć tempomat do siebie. Mam moduł z końcówka F więc czeka mnie jego wymiana. Oprócz tego manetka i kodowanie czy taśmę też musze zmieniać?

Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka

A na warsztat to bana masz, czy lenia, żeby zajrzeć??
A no w warsztacie jest lista w której nie ma taśmy, ale jedna osoba sugerowała mi, że muszę zmienić więc chciałem się upewnić?

Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Taśma zostaje, do wymiany moduł i manetka + kodowanie.

Opublikowano

Tzn...??

Mowa o passku? Nikt przy nim nie grzebał? Nie wpinałeś nic w gniazdo OBD?

Opublikowano (edytowane)

Ludziska, powiedzcie czy do naszych taczek podejdzie moduł pod kierownicę z A8 D3 4E0953549B lub z A6C6 4F0953549C ? Chodzi mi po głowie montaż nowszej 4-ro ramiennej kiery multi z podgrzewaniem z np. B7... czy musi to być koniecznie moduł z serii 8E0 z końcówką K, M, P, Q, R albo T? :mysli:

damian92x:

Jakbym już zakupił moduł z linii highline (obsługujący grzanie kiery) to moglibyśmy zrobić małego deala :) Mam obecnie moduł midline, obsługuje on tempomat :wink:

Edytowane przez BeyerBrown
Opublikowano

Panowie chcę dołożyć tempomat do siebie. Mam moduł z końcówka F więc czeka mnie jego wymiana. Oprócz tego manetka i kodowanie czy taśmę też musze zmieniać?

Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka

A na warsztat to bana masz, czy lenia, żeby zajrzeć??
A no w warsztacie jest lista w której nie ma taśmy, ale jedna osoba sugerowała mi, że muszę zmienić więc chciałem się upewnić?

Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka

Jak nie dokładasz multifunkcji lub kiery z B7, to taśma może zostać stara.

Opublikowano

Tzn...??

Mowa o passku? Nikt przy nim nie grzebał? Nie wpinałeś nic w gniazdo OBD?

NIe, nie passek, to już przeszłość :wink: Mówie o A6C6, ale dzisiaj podpiąłem kompa i jest ok :facepalm: Nic już nie kumam :kox:

Opublikowano

Taśma zostaje, do wymiany moduł i manetka + kodowanie.

I obudowa pod kierę jak ktoś nie chce skrobać starej :) Montaż to jakieś 20min.

Opublikowano

Tzn...??

Mowa o passku? Nikt przy nim nie grzebał? Nie wpinałeś nic w gniazdo OBD?

NIe, nie passek, to już przeszłość :wink: Mówie o A6C6, ale dzisiaj podpiąłem kompa i jest ok :facepalm: Nic już nie kumam :kox:

Może wilgoci coś dostało i wariuje. Poka foto, może być PW, chyba że jest temat o aucie.

Opublikowano

Nie robiłem póki co fotek, tematu też nie zakładałem. 2010 avant czarny...zero s-line. Ale potwierdzony przebieg, malowana tylko tylna klapa w aso w 2012 ( jakaś akcja serwisowa ). Jeśli chodzi o wrażenia.....POEZJA w każdym calu. Kwestia doposazenia i będzie bajeczka.

Opublikowano

Ludziska, powiedzcie czy do naszych taczek podejdzie moduł pod kierownicę z A8 D3 4E0953549B lub z A6C6 4F0953549C ? Chodzi mi po głowie montaż nowszej 4-ro ramiennej kiery multi z podgrzewaniem z np. B7... czy musi to być koniecznie moduł z serii 8E0 z końcówką K, M, P, Q, R albo T? :mysli:

damian92x:

Jakbym już zakupił moduł z linii highline (obsługujący grzanie kiery) to moglibyśmy zrobić małego deala :) Mam obecnie moduł midline, obsługuje on tempomat :wink:

4F0 nie zagada, natomiast 4E0 z A8 D3 podobno gada, ale to tylko wynika z informacji jakie wyczytałem na forum a4freunde i tak naprawdę nikt nie potwiedził w 100% czy zatrybi.

Opublikowano

Nie robiłem póki co fotek, tematu też nie zakładałem. 2010 avant czarny...zero s-line. Ale potwierdzony przebieg, malowana tylko tylna klapa w aso w 2012 ( jakaś akcja serwisowa ). Jeśli chodzi o wrażenia.....POEZJA w każdym calu. Kwestia doposazenia i będzie bajeczka.

3.0?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...