Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Poliftowe 3.0 mają tylko CDUC czy można spotkać jeszcze jakiś inny model silnika?

B8 od MY2013 miało 3.0TDI nie tylko CDUC ale również CLAB i CKVB. Ten ostatni był już montowany w A4 MY2012 (sedan)

CDUC - skrzynia S-tronic lub manual

CKVB - tylko S-tronic

CLAB - manual lub multitronic, napęd FWD, moc 150kW

Edytowane przez BeyerBrown
  • Odpowiedzi 86 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5807

  • Wandej

    4734

  • wladi

    3818

  • kaju

    3324

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Siema ryjce wstrętne :wink: Orientujecie się, czy lusterko wewnętrzne fotochrom jest takie same w A4B7, jak w A6C6?

Wygląda podobnie, ale nie wiem czy nie ma jakiejś różnicy :)

Trzeba powoli zbierać graty na wiosnę :grin::D

Lustra z C6 są takie same jak w A4B7, A5, Q5 i Q7

ETKA podpowiada też, że były takie same w A3 w latach 2008-2013

Mowa rzecz jasna o lustrze z fotochromem z jak i bez kompasu :hi:

Dzięki

Opublikowano (edytowane)

Nie ma sprawy :)

Edytowane przez BeyerBrown
Opublikowano (edytowane)

Tez jestem teraz w trakcie szukania auta dla siebie i jest dramat. Jak coś fajnego jest to po 700 km a w okolicy 150 km nie ma kompletnie nic. Patrzyłem za jedną b8 i jedna b7 dramat juz ślady rdzy na jednym i drugim w niedziele mam plan jechać obejrzeć kolejna b8. Ciekawe co z tego wyjdzie. Jakbym sie tak nie pospieszyl ze sprzedażą b7 to może i bym ją jednak naprawił...

Z B8 to są cyrki, ja zawężam się do przedlifta 3.0TDI z prywatnych ofert i rozrzut cenowy powala :) Od 10tys do 25, mowa o ojro :) Te najtańsze odrzucam z automatu bo widać że wymęczone. Jak już znajdę coś po środku to coś zawsze mi brakuje. Albo bez bixów :facepalm: , a jak już ma bixy to ma zwykłą klime (to tam pryszcz bo pewnie od razu bym rezał 3strefy) + panorama (której nie chce za nic w świecie).

Ideałem byłaby taka opcja dla mnie, ale kierwa znów cena poza zasięgiem :)

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=233915439&scopeId=C&adLimitation=ONLY_FSBO_ADS&fuels=DIESEL&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&minFirstRegistrationDate=2009-01-01&maxFirstRegistrationDate=2011-12-31&minPowerAsArray=147&minPowerAsArray=KW&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=9&pageNumber=3

Turzolku szukasz B8? Kumpel będzie sprzedawał 3.0TDI szare (nie wiem czy nie daytona) w mega spasie tylko że automat. Auto w fajnym stanie. Byłbyś zainteresowany? Ja szukam CAHA najlepiej z q ale muszę najpierw pogonić swoją co chyba nie będzie łatwe :wink: Grzesiek graty ale tak jak Turzol dla mnie również C6 to za duża krowa. Jechałem kilkoma B8 i to auto to już granica górna wielkości jak dl amnie :decayed:

Dzięki, co do automatu, to nie wiem skąd ta podnieta u ludzi się bierze. jak dla mnie D nie urywa. Jak bym miał do wyboru, to wziąłbym bez wahania manual.......no chyna, że ktoś podczas jazdy je hamburgera, ma konferencje na telefonie i jeszcze kawe poranną dopija, wtedy już tylko automat i najlepiej jakiś ktoś do kręcenia kierownicą :grin:

Jeżdżąc na manualu ma się jakby większą kontrolę nad autem. Zachowanie auta jest bardziej przewidywalne po wciśnięciu gazu. Biorąc pod uwagę koszty ewentualnych napraw automatu - a takie na pewno gdzieś po drodze nam się przytrafią, to jednak manual wygrywa. :hi:

Tak samo jak Ty nigdy nie rozumiałem ludzi którzy jeżdżą automatami bo jeździłem borą która miała 170 kucy 390 niuta i za***przała jak głupia i skrzynia tam manualna mi odpowiadała w zupełności . Teraz mam 270 kuca i 570 niuta i ta skrzynia w 3.0 tdi manualna jest jednym słowem całkowicie do duuupy na 1 biegu do 30km/h na 2 do 50 km/h to chyba coś nie halo , te pierwsze 3 biegi w manualu to jedno wielki nie porozumienie , dlatego w takich autach powinny być automaty . albo inne skrzynie

Edytowane przez vwbartus
Opublikowano

Zgadza się. Te auta są juz tak konfigurowane,że na 10 to 8 ma automat....niestety nie da się kupić uzywki w 100% pod swoje preferencje....

A tak z innej beczki. Robił ktoś chipa pod silnik 2.0 caha 170KM z multi?

Słyszałem, że lepiej sobie odpuścić, bo skrzynia może mieć zgon.

Multi są dość wrażliwe na chipa. Nie znoszą dużego Nm...

A co do B8 3.0 TDi dlaczego przedlift a nie polfit? Pomijając cene.

To samo słyszałem. Ale ponoć bezpieczna granicą jest 400Nm. Teraz mam chyba 350Nm. Te 40Nm można by podnieść do tej prawie granicznej wartosci. Ciężki temat...różnie ludzie piszą. Ale Ci co się zdecydowali nic nie pisali o awariach. Albo się nie przyznają. :-)

Pakujesz skrzynie z 2.7TDI i robisz spokojnie 410Nm. W B8 jest mocno poprawiony multi, jedynie są problemy z dyferencjałem, jakiś wadliwy uszczelniacz i się zaciera.

Opublikowano

Tez jestem teraz w trakcie szukania auta dla siebie i jest dramat. Jak coś fajnego jest to po 700 km a w okolicy 150 km nie ma kompletnie nic. Patrzyłem za jedną b8 i jedna b7 dramat juz ślady rdzy na jednym i drugim w niedziele mam plan jechać obejrzeć kolejna b8. Ciekawe co z tego wyjdzie. Jakbym sie tak nie pospieszyl ze sprzedażą b7 to może i bym ją jednak naprawił...

Z B8 to są cyrki, ja zawężam się do przedlifta 3.0TDI z prywatnych ofert i rozrzut cenowy powala :) Od 10tys do 25, mowa o ojro :) Te najtańsze odrzucam z automatu bo widać że wymęczone. Jak już znajdę coś po środku to coś zawsze mi brakuje. Albo bez bixów :facepalm: , a jak już ma bixy to ma zwykłą klime (to tam pryszcz bo pewnie od razu bym rezał 3strefy) + panorama (której nie chce za nic w świecie).

Ideałem byłaby taka opcja dla mnie, ale kierwa znów cena poza zasięgiem :)

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=233915439&scopeId=C&adLimitation=ONLY_FSBO_ADS&fuels=DIESEL&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&minFirstRegistrationDate=2009-01-01&maxFirstRegistrationDate=2011-12-31&minPowerAsArray=147&minPowerAsArray=KW&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=9&pageNumber=3

Turzolku szukasz B8? Kumpel będzie sprzedawał 3.0TDI szare (nie wiem czy nie daytona) w mega spasie tylko że automat. Auto w fajnym stanie. Byłbyś zainteresowany? Ja szukam CAHA najlepiej z q ale muszę najpierw pogonić swoją co chyba nie będzie łatwe :wink: Grzesiek graty ale tak jak Turzol dla mnie również C6 to za duża krowa. Jechałem kilkoma B8 i to auto to już granica górna wielkości jak dl amnie :decayed:

Dzięki, co do automatu, to nie wiem skąd ta podnieta u ludzi się bierze. jak dla mnie D nie urywa. Jak bym miał do wyboru, to wziąłbym bez wahania manual.......no chyna, że ktoś podczas jazdy je hamburgera, ma konferencje na telefonie i jeszcze kawe poranną dopija, wtedy już tylko automat i najlepiej jakiś ktoś do kręcenia kierownicą :grin:

Jeżdżąc na manualu ma się jakby większą kontrolę nad autem. Zachowanie auta jest bardziej przewidywalne po wciśnięciu gazu. Biorąc pod uwagę koszty ewentualnych napraw automatu - a takie na pewno gdzieś po drodze nam się przytrafią, to jednak manual wygrywa. :hi:

Tak samo jak Ty nigdy nie rozumiałem ludzi którzy jeżdżą automatami bo jeździłem borą która miała 170 kucy 390 niuta i za***przała jak głupia i skrzynia tam manualna mi odpowiadała w zupełności . Teraz mam 270 kuca i 570 niuta i ta skrzynia w 3.0 tdi manualna jest jednym słowem całkowicie do duuupy na 1 biegu do 30km/h na 2 do 50 km/h to chyba coś nie halo , te pierwsze 3 biegi w manualu to jedno wielki nie porozumienie , dlatego w takich autach powinny być automaty . albo inne skrzynie

2. tylko do 50 km/h? Co ty masz skrzynie od benzyniaka??

Opublikowano

Na 2 w benzynie najczesciej do 100 sie dobija ;)

Opublikowano

panowie zna ktoś jakiś kosmetyk do skory który usunie zacieki. Nie wiem co to jest czy jakas farba czy preparat który został zle polozony na skore i teraz brzydko to wygląda. Czym to potraktować?

Opublikowano

Pokaż jakieś zdjęcie tego. Możesz colourlock soft spróbować a jak nie to strongiem potraktuj

Opublikowano

Na 2 w benzynie najczesciej do 100 sie dobija ;)

Tak tylko bena kręci się do 7(?) K obr/min a diesel do 4,5 K obr/min

Opublikowano

Co do skrzyń w ropniakach i benzynach manual. Nie raz spotkałem się, że w benzynie na 2 biegu robi się 80-100 , a ropie przy 100 zapina się 4 bieg...

Opublikowano

Co do skrzyń w ropniakach i benzynach manual. Nie raz spotkałem się, że w benzynie na 2 biegu robi się 80-100 , a ropie przy 100 zapina się 4 bieg...

U mnie 3. zapina sie przy 90-95 km/h - tylko że automat 5 biegowy

Opublikowano

Ja na temat manuala 2.0 tdi się nie wypowiem bo nigdy nie miałem potrzeby tak kręcić auta ale też mi się wydaje ze 2 max przy 50km/h

Opublikowano

1.9 AVF skrzynia 6 bieg HCK 1. do 40 km/h, 2. do 70 km/h. Limiter obrotów przesunięty do 5k obr/min.

Opublikowano

Co do skrzyń w ropniakach i benzynach manual. Nie raz spotkałem się, że w benzynie na 2 biegu robi się 80-100 , a ropie przy 100 zapina się 4 bieg...

U mnie 3. zapina sie przy 90-95 km/h - tylko że automat 5 biegowy

A do ilu max. polecisz na 3 biegu?

Ja w bence do 150km/h

Opublikowano

Co do skrzyń w ropniakach i benzynach manual. Nie raz spotkałem się, że w benzynie na 2 biegu robi się 80-100 , a ropie przy 100 zapina się 4 bieg...

U mnie 3. zapina sie przy 90-95 km/h - tylko że automat 5 biegowy

A do ilu max. polecisz na 3 biegu?

Ja w bence do 150km/h

V-max na 3. 130km/h - tylko że ja mam diesla

Opublikowano

1.9 AVF skrzynia 6 bieg HCK 1. do 40 km/h, 2. do 70 km/h. Limiter obrotów przesunięty do 5k obr/min.

Ciekawe jakie oznaczenie ma moja skrzynia skoro odcinke mam przy 4,5k obr a na blacie jest 75km/h
Opublikowano

Ciekawostka ktoś już posiada taki fiz ?

Opublikowano

Fachowo się to nazywa VFIS

Opublikowano

O kurna jaka cena. To mi wystarczy mój pełny kolorowy FIS

Wysłane z Tapatalka

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...