Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Nosb

Rekomendowane odpowiedzi

1.9/2.0TDI z B7 to jest taka sama pompa jak 1.9TDI z B6. Jedyna różnica, która może występować to kolanko wychodzące z pomp, jedne mają pod kątem, drugie proste. Nie pamiętam, które mają kolanko, a które proste, ale poza tym niczym się nie różnią. Co więcej, samo kolanko można "przeszczepić" ze starej pompy.

Edit: Wydaje mi się że różnica była między starym silnikiem AWX np, a AVF nowszym i wyżej.

Edytowane przez JawoR36
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 86 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5807

  • Wandej

    4734

  • wladi

    3818

  • kaju

    3324

Top użytkownicy w tym temacie

:hi:

Panowie, taka prośba, jakby ktoś miał na oku w odpowiednim stanie:

- podsufitkę kompletną

- zderzaki s-line

- lotka klapy bagażnika avant s-line

- nakładki progowe s-line

Wszystko powyższe do A6C6 Avant 2010r

To proszę o kontakt :wink:

orientujesz się czy podsufitka w przedlifcie jest taka sama? Jak tak to znajomy ma na sprzedaż kpl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam AWX -a właśnie , próbowałem zmienić płyn i nic to nie daje, po rozgrzaniu pompa nawet bez poruszania kierą wydaje z siebie dziwne dźwięki, musiała się przytrzeć jednak......

Znalazłem takie coś :

http://allegro.pl/pompa-wspomagania-audi-a4-b7-2-0-tdi-i6578809611.html

http://allegro.pl/audi-a4-b7-1-9-tdi-pompa-wspomagania-8e0145155n-i6604906056.html

będzie to pasować bez jakiejś rzeźby?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:hi:

Panowie, taka prośba, jakby ktoś miał na oku w odpowiednim stanie:

- podsufitkę kompletną

- zderzaki s-line

- lotka klapy bagażnika avant s-line

- nakładki progowe s-line

Wszystko powyższe do A6C6 Avant 2010r

To proszę o kontakt :wink:

orientujesz się czy podsufitka w przedlifcie jest taka sama? Jak tak to znajomy ma na sprzedaż kpl

To samo, ale zapytaj czy:

- avant,

- bez szyberdachu

- komplet z lampkami, raczkami etc.

- jest nawiew w słupkach B

- jest dobry stan ?

Dzięki za info :wink:

A przy okazji....jakie springi byś mi polecił? 2.0 tdi na seryjnym zawieszeniu. Chciałbym dać go trochę niżej. Coś jak przy 1bv lub centa niżej :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam AWX -a właśnie , próbowałem zmienić płyn i nic to nie daje, po rozgrzaniu pompa nawet bez poruszania kierą wydaje z siebie dziwne dźwięki, musiała się przytrzeć jednak......

Znalazłem takie coś :

http://allegro.pl/pompa-wspomagania-audi-a4-b7-2-0-tdi-i6578809611.html

http://allegro.pl/audi-a4-b7-1-9-tdi-pompa-wspomagania-8e0145155n-i6604906056.html

będzie to pasować bez jakiejś rzeźby?

Co to w ogóle za magiel założyłeś?

Ps. Ta sama pompa, tylko trochę brudniejsza u mnie kosztuje 70zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam AWX -a właśnie , próbowałem zmienić płyn i nic to nie daje, po rozgrzaniu pompa nawet bez poruszania kierą wydaje z siebie dziwne dźwięki, musiała się przytrzeć jednak......

Znalazłem takie coś :

http://allegro.pl/pompa-wspomagania-audi-a4-b7-2-0-tdi-i6578809611.html

http://allegro.pl/audi-a4-b7-1-9-tdi-pompa-wspomagania-8e0145155n-i6604906056.html

będzie to pasować bez jakiejś rzeźby?

Zmieniałem jakiś czas temu magiel bo wyrzucalo mi na prawo kolo płyn. Nowy magiel włożony a wspomaganie jak w starze. Koleś od którego brałem magiel dał mi pompę od B7 3.0 Tdi. Założyłem bez problemu. Jedyna różnica to ze młodsza i ze 20 barów mocniej dmucha.

Potem były dalsze przygody ale to przez servotronic a pompa została z 3.0 tdi

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Magiel wpadł z b7 :

IMG_20161227_160217_resized_20170103_115image hosting 30 mb

IMG_20161227_160146_resized_20170103_115print screen windows

IMG_20161227_160246_resized_20170103_115image upload no limit

Wspomaganie chodzi też bez problemu tak samo jak wcześniej, wycieków też żadnych nie ma, jedynie ta pompka po dwóch dniach od złożenia całości zaczęła sobie bzykać :decayed: wcześniej przy starym maglu takie rzeczy działy się tylko jak płyn się kończył, ale tej fontanny ze zbiorniczka nie było :kwasny:


Ja mam AWX -a właśnie , próbowałem zmienić płyn i nic to nie daje, po rozgrzaniu pompa nawet bez poruszania kierą wydaje z siebie dziwne dźwięki, musiała się przytrzeć jednak......
Znalazłem takie coś :
http://allegro.pl/pompa-wspomagania-audi-a4-b7-2-0-tdi-i6578809611.html
http://allegro.pl/audi-a4-b7-1-9-tdi-pompa-wspomagania-8e0145155n-i6604906056.html

będzie to pasować bez jakiejś rzeźby?

Zmieniałem jakiś czas temu magiel bo wyrzucalo mi na prawo kolo płyn. Nowy magiel włożony a wspomaganie jak w starze. Koleś od którego brałem magiel dał mi pompę od B7 3.0 Tdi. Założyłem bez problemu. Jedyna różnica to ze młodsza i ze 20 barów mocniej dmucha.
Potem były dalsze przygody ale to przez servotronic a pompa została z 3.0 tdi

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

No właśnie lookałem na allegro to ta z literką T jest od 2.7 i 3.0 TDI i ma 130 bar , od 2.0 TDI ma 120 bar a nasza ori ma 110 bar to tak wstepnie ustaliłem, wiadomo że dobrze było by gdyby była najmocniejsza wtedy była by poprostu wydajniejsza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź może jeszcze sitko w zbiorniczku zanim kupisz pompę. Przy spienionym/napowietrzonym płynie pompa może hałasowac. Mi po wymianie płynu, nie wiedziec czemu, wywaliło sitko w zbiorniczku i była fontanna. I, o ile pamiętam, pompa też zaczęła hałasowac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurczę sprawdzę jeszcze raz, odciągnę ten płyn ze zbiorniczka i zobaczę jak to sito wygląda :facepalm: może faktycznie nie zwróciłem na nie zbytnio uwagi było siedziało solidnie to nie zawracałem sobie nim głowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aż się boję Ci odpowiedzieć bo zaraz pewno mnie zrugasz :decayed:

Zalałem Febim zielonym 6162 tak jak było wcześniej :wink:

Was juz do reszty z tym Febim pogieło :decayed: juz nie pomne że powinieneś zalać syntetyk a Febi 6162 to minerał który nijak nie spełnia żadnych norm grupy VAG i jest do aut BMW

wscuNKw.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mówiłem :grin:

Artur mordeczko 6 lat na tym jeżdżę i nie było problemów to niby czemu teraz miały by być, w maglu wywleczonym z b7 też był ten sam płyn, więc nie kombinowałem ze zmianą i taki sam zalałem...

No ale teraz jak jest jazda to biorę wszystko pod uwagę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak w przypadku magla i pompy z B7 ale w B6 jak byk jest napisane, że ma być minerał. Kiedyś jeszcze w poprzednim aucie przy wymianie magla przez przypadek zalałem syntetyk i dobrze na pompę to nie wpłynęło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chłopaki kto ma etkę i mógłby mi po VIN-ie sprawdzić o jakim numerze mam półośki w audi? Chcę wymienić ale nie mam teraz do kogo podjechać na podnośnik czy kanał żeby zerknąć pod spód i sprawdzić ten nr bezpośrednio na półosi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak się postarasz to zobaczysz od strony silnika naklejkę . odkręć zbiorniczek wyrównawczy i będzie widać

prawdopodobnie będziesz miał takie :

8E0407271AT Lewa

8E0407272AT Prawa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak się postarasz to zobaczysz od strony silnika naklejkę . odkręć zbiorniczek wyrównawczy i będzie widać

prawdopodobnie będziesz miał takie :

8E0407271AT Lewa

8E0407272AT Prawa

ktoś mi napisał, że podobno półosie są takie same...w sensie nie ma znaczenia strona. A jednak się okazuje, że ma znaczenie. Z exeo o podobnych numerach można wyrwać czy są jakieś zamienne numery?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak się postarasz to zobaczysz od strony silnika naklejkę . odkręć zbiorniczek wyrównawczy i będzie widać

prawdopodobnie będziesz miał takie :

8E0407271AT Lewa

8E0407272AT Prawa

ktoś mi napisał, że podobno półosie są takie same...w sensie nie ma znaczenia strona. A jednak się okazuje, że ma znaczenie. Z exeo o podobnych numerach można wyrwać czy są jakieś zamienne numery?

W Exeo dla manuala wlasnie szly te z końcówkami AT. Także śmiało możesz zakładać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...