Rafal1988Lodz Opublikowano 6 Marca 2017 Opublikowano 6 Marca 2017 Panowie czym wyczyscic biala skore z brubu i jaki wosk zabezpieczający? Tyle tego na allegro ze nie wiem co wybrać. Najpierw chciałbym ja wyczyscic czyli jakiś preparat plus delikatna szczotka? Zawartość dodana 2 minutes later taki zestaw będzie dobry ? http://allegro.pl/preparat-do-czyszczenia-skory-tapicerki-skorzanej-i6690110598.html
Karol89 Opublikowano 6 Marca 2017 Opublikowano 6 Marca 2017 Panowie jest ktoś z miejscowości Góra bądź okolic ? mam malutki interes do tej osoby
TOM3K Opublikowano 6 Marca 2017 Opublikowano 6 Marca 2017 Panowie czym wyczyscic biala skore z brubu i jaki wosk zabezpieczający? Tyle tego na allegro ze nie wiem co wybrać. Najpierw chciałbym ja wyczyscic czyli jakiś preparat plus delikatna szczotka? Zawartość dodana 2 minutes later taki zestaw będzie dobry ?http://allegro.pl/preparat-do-czyszczenia-skory-tapicerki-skorzanej-i6690110598.htmlKup sobie zestaw colourlocka w wersji soft na początek żebyś szkód nie narobił
roni07 Opublikowano 6 Marca 2017 Opublikowano 6 Marca 2017 DO czyszczenia skór najalepsze jest szare mydło + miękka szczoteczka. Po wyczyszczeniu należy skórę zaimpregnować
RicS3 Opublikowano 6 Marca 2017 Opublikowano 6 Marca 2017 DO czyszczenia skór najalepsze jest szare mydło + miękka szczoteczka. Po wyczyszczeniu należy skórę zaimpregnować potwierdzam
Rederyk78 Opublikowano 6 Marca 2017 Opublikowano 6 Marca 2017 Witam. Panowie ma ktoś na sprzedaż prawą pokrywę zaworów do 2,5 tdi po niskim przebiegu??
Sedrak Dan Opublikowano 6 Marca 2017 Opublikowano 6 Marca 2017 Dnia 4.03.2017 o 17:47, secio84 napisał: Ja dodasz gazu chodzi lżej czy dalej tak samo ciężko naciepane z kalkulatora S7 Zawartość dodana 1 minute later Jeśli tak jest to znaczy że pompa siada:-( naciepane z kalkulatora S7 Dokładnie wspomaganie chodzi z każda chwila coraz gorzej . Rozumiem , ze lepiej nie jeździć tylko od razu pompę do regeneracji póki żyje ? Ile taka zabawa ?
MichałA4 Opublikowano 7 Marca 2017 Opublikowano 7 Marca 2017 Jezeli to wina pompy to kup uzywke za 100' i zapomnij o sprawie.
xsebo1 Opublikowano 7 Marca 2017 Opublikowano 7 Marca 2017 Nie bardzo, jeżeli to pompa to pewnie zasrane wszystko zmielonym metalem. Do płukania zużyłem 3l płynu i niby ok, a po krótkim czasie znowu syf. Polecają zalać Atf Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
MichałA4 Opublikowano 7 Marca 2017 Opublikowano 7 Marca 2017 Przy zmianie pompy caly uklad trzeba wyplukac to raczej oczywiste, szczegolnie ze jezdzi z ta usterka to na pewno nawalilo opilkow. Rozmowa o plynach to jak wsadzanie kija w mrowisko kazdy leje co uwaza, ja tam mam febiego i chodzi wszystko jak najbardziej ok.
Radek Trzeciak Opublikowano 8 Marca 2017 Opublikowano 8 Marca 2017 Dnia 05/03/2017 o 15:26, Toskańczyk napisał: Tutaj masz w niebieskim ale LZ5C Dzieki Toskańczyk Mam jeszcze jedno pytanie czy halogeny od zeyklego zderzaka pasuja do zderzaka sline ?
rafi10612 Opublikowano 8 Marca 2017 Opublikowano 8 Marca 2017 Pasują. Belka tez jest ta sama Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
Sedrak Dan Opublikowano 8 Marca 2017 Opublikowano 8 Marca 2017 12 godzin temu, MichałA4 napisał: Jezeli to wina pompy to kup uzywke za 100' i zapomnij o sprawie. 12 godzin temu, xsebo1 napisał: Nie bardzo, jeżeli to pompa to pewnie zasrane wszystko zmielonym metalem. Do płukania zużyłem 3l płynu i niby ok, a po krótkim czasie znowu syf. Polecają zalać Atf Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka Oddaje jutro auto do mechanika. Powiedział, że rozkręci i zobaczy czy pompa się nadaje do regeneracji czy nie oraz czy przekładnia za mocno nie dostała po d*pie
kaman Opublikowano 8 Marca 2017 Opublikowano 8 Marca 2017 Panowie taka sytuacja z moim samochodem... Jakiś czas temu wywaliło mi błąd od turbiny (juz nie pamietam jaki). Okazało się ze pompa jest do wymiany - wymieniłem ją bo wcześniej miałem jakąś na "L" (nie pamietam juz nazwy) gdyż jeden z króćców mocno się ruszał na boki wiec wpakowałem ori z Boscha. Błędy skasowane, przejechałem kilkadziesiąt kilometrów i znowu to samo - po oględzinach i podłączeniu do kompa mechanik stwierdził ze i elektrozawor nadaje się do wymiany. Wymieniłem go i przy okazji dałem nowe wężyki bo stare były juz poprzecierane. Wszystko hulało aż miło, samochód ładnie się zbierał. Teraz jadąc trasa złapałem 120km/h i turbinę odcięło... Czyżby turbina juz pada? Po zgaszeniu samochodu i ponownym odpaleniu wszystko działa jak należy i błędów żadnych nie ma... [emoji848] Co to może być? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
grzes283 Opublikowano 8 Marca 2017 Opublikowano 8 Marca 2017 Siema ryjce, pilna sprawa. Mam taki zestaw 18" ET 29 8.5J i opona 225/45/18 - czy podejdzie do A6C6? Wiem, że ET jest graniczne, ale czy nie będzie wystawać za obrys?
xsebo1 Opublikowano 8 Marca 2017 Opublikowano 8 Marca 2017 Panowie taka sytuacja z moim samochodem... Jakiś czas temu wywaliło mi błąd od turbiny (juz nie pamietam jaki). Okazało się ze pompa jest do wymiany - wymieniłem ją bo wcześniej miałem jakąś na "L" (nie pamietam juz nazwy) gdyż jeden z króćców mocno się ruszał na boki wiec wpakowałem ori z Boscha. Błędy skasowane, przejechałem kilkadziesiąt kilometrów i znowu to samo - po oględzinach i podłączeniu do kompa mechanik stwierdził ze i elektrozawor nadaje się do wymiany. Wymieniłem go i przy okazji dałem nowe wężyki bo stare były juz poprzecierane. Wszystko hulało aż miło, samochód ładnie się zbierał. Teraz jadąc trasa złapałem 120km/h i turbinę odcięło... Czyżby turbina juz pada? Po zgaszeniu samochodu i ponownym odpaleniu wszystko działa jak należy i błędów żadnych nie ma... [emoji848] Co to może być? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Geometria przycina, turbo do czyszczenia Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
artin007 Opublikowano 8 Marca 2017 Opublikowano 8 Marca 2017 (edytowane) 1 godzinę temu, kaman napisał: Panowie taka sytuacja z moim samochodem... Jakiś czas temu wywaliło mi błąd od turbiny (juz nie pamietam jaki). Okazało się ze pompa jest do wymiany - wymieniłem ją bo wcześniej miałem jakąś na "L" (nie pamietam juz nazwy) gdyż jeden z króćców mocno się ruszał na boki wiec wpakowałem ori z Boscha. Błędy skasowane, przejechałem kilkadziesiąt kilometrów i znowu to samo - po oględzinach i podłączeniu do kompa mechanik stwierdził ze i elektrozawor nadaje się do wymiany. Wymieniłem go i przy okazji dałem nowe wężyki bo stare były juz poprzecierane. Wszystko hulało aż miło, samochód ładnie się zbierał. Teraz jadąc trasa złapałem 120km/h i turbinę odcięło... Czyżby turbina juz pada? Po zgaszeniu samochodu i ponownym odpaleniu wszystko działa jak należy i błędów żadnych nie ma... Co to może być? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk albo kierownice stoja albo uszkodzona gruszka albo , n75 albo co z vacum nie tak zrób logi dynamiczne i mi podaj na pw Edytowane 8 Marca 2017 przez artin007
kaman Opublikowano 8 Marca 2017 Opublikowano 8 Marca 2017 Pompa vacum na 100% jest sprawna. Gruszka tez działa jak należy - sprawdzana była podczas wymiany elektrozaworu. Postaram się na dniach gdzieś zrobić logi dynamiczne i podrzucę Ci je na PW. Dzięki Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
kaju Opublikowano 8 Marca 2017 Opublikowano 8 Marca 2017 u mnie stanęła geometria (nikt nie chciał mi w to uwierzyć, że przy mojej jeździe tak się wydarzyło - a jednak), a stanęła przez uwalający się N75 i tym oto sposobem miałem kumulację... turbo wyjęte, geometria zrobiona na lustro, wsadzam do auta, odpalam bloki pomiarowe, a tam zero ruchu... także ten, wszystko po kolei sprawdzaj.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się