Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie czym wyczyscic biala skore z brubu i jaki wosk zabezpieczający? Tyle tego na allegro ze nie wiem co wybrać. Najpierw chciałbym ja wyczyscic czyli jakiś preparat plus delikatna szczotka?

Zawartość dodana 2 minutes later

taki zestaw będzie dobry ?

http://allegro.pl/preparat-do-czyszczenia-skory-tapicerki-skorzanej-i6690110598.html

  • Odpowiedzi 86 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5807

  • Wandej

    4734

  • wladi

    3818

  • kaju

    3324

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Panowie jest ktoś z miejscowości Góra bądź okolic ? mam malutki interes do tej osoby :)

Opublikowano
Panowie czym wyczyscic biala skore z brubu i jaki wosk zabezpieczający? Tyle tego na allegro ze nie wiem co wybrać. Najpierw chciałbym ja wyczyscic czyli jakiś preparat plus delikatna szczotka?
Zawartość dodana 2 minutes later taki zestaw będzie dobry ?
http://allegro.pl/preparat-do-czyszczenia-skory-tapicerki-skorzanej-i6690110598.html


Kup sobie zestaw colourlocka w wersji soft na początek żebyś szkód nie narobił
Opublikowano

ok dzięki to taki zestaw zamowie.

Opublikowano

DO czyszczenia skór najalepsze jest szare mydło + miękka szczoteczka. Po wyczyszczeniu należy skórę zaimpregnować 

Opublikowano
DO czyszczenia skór najalepsze jest szare mydło + miękka szczoteczka. Po wyczyszczeniu należy skórę zaimpregnować 

potwierdzam :decayed:
Opublikowano

Witam. Panowie ma ktoś na sprzedaż prawą pokrywę zaworów do 2,5 tdi po niskim przebiegu??

 

Opublikowano
Dnia 4.03.2017 o 17:47, secio84 napisał:


Ja dodasz gazu chodzi lżej czy dalej tak samo ciężko

naciepane z kalkulatora S7

 

 

Zawartość dodana 1 minute later

 

 

Jeśli tak jest to znaczy że pompa siada:-(

naciepane z kalkulatora S7
 

Dokładnie :(  wspomaganie chodzi z każda chwila coraz gorzej . Rozumiem , ze lepiej nie jeździć tylko od razu pompę do regeneracji póki żyje ? Ile taka zabawa ? 

Opublikowano

Jezeli to wina pompy to kup uzywke za 100' i zapomnij o sprawie.

Opublikowano

Nie bardzo, jeżeli to pompa to pewnie zasrane wszystko zmielonym metalem. Do płukania zużyłem 3l płynu i niby ok, a po krótkim czasie znowu syf. Polecają zalać Atf

Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Przy zmianie pompy caly uklad trzeba wyplukac to raczej oczywiste,  szczegolnie ze jezdzi z ta usterka to na pewno nawalilo opilkow.

Rozmowa o plynach to jak wsadzanie kija w mrowisko :) kazdy leje co uwaza, ja tam mam febiego i chodzi wszystko jak najbardziej ok.

Opublikowano
Dnia 05/03/2017 o 15:26, Toskańczyk napisał:

Tutaj masz w niebieskim ale LZ5C

Dzieki Toskańczyk

Mam jeszcze jedno pytanie czy halogeny od zeyklego zderzaka pasuja do zderzaka sline ?

 

Opublikowano

Pasują. Belka tez jest ta sama

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
12 godzin temu, MichałA4 napisał:

Jezeli to wina pompy to kup uzywke za 100' i zapomnij o sprawie.

 

12 godzin temu, xsebo1 napisał:

Nie bardzo, jeżeli to pompa to pewnie zasrane wszystko zmielonym metalem. Do płukania zużyłem 3l płynu i niby ok, a po krótkim czasie znowu syf. Polecają zalać Atf

Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
 

Oddaje jutro auto do mechanika. Powiedział, że rozkręci i zobaczy czy pompa się nadaje do regeneracji czy nie oraz czy przekładnia za mocno nie dostała po d*pie

Opublikowano

Panowie taka sytuacja z moim samochodem... Jakiś czas temu wywaliło mi błąd od turbiny (juz nie pamietam jaki). Okazało się ze pompa jest do wymiany - wymieniłem ją bo wcześniej miałem jakąś na "L" (nie pamietam juz nazwy) gdyż jeden z króćców mocno się ruszał na boki wiec wpakowałem ori z Boscha. Błędy skasowane, przejechałem kilkadziesiąt kilometrów i znowu to samo - po oględzinach i podłączeniu do kompa mechanik stwierdził ze i elektrozawor nadaje się do wymiany. Wymieniłem go i przy okazji dałem nowe wężyki bo stare były juz poprzecierane. Wszystko hulało aż miło, samochód ładnie się zbierał. Teraz jadąc trasa złapałem 120km/h i turbinę odcięło... :facepalm: Czyżby turbina juz pada? Po zgaszeniu samochodu i ponownym odpaleniu wszystko działa jak należy i błędów żadnych nie ma... [emoji848] Co to może być?

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 

Opublikowano

Siema ryjce, pilna sprawa.

Mam taki zestaw 18" ET 29 8.5J i opona 225/45/18 - czy podejdzie do A6C6? Wiem, że ET jest graniczne, ale czy nie będzie wystawać za obrys? 

Opublikowano
Panowie taka sytuacja z moim samochodem... Jakiś czas temu wywaliło mi błąd od turbiny (juz nie pamietam jaki). Okazało się ze pompa jest do wymiany - wymieniłem ją bo wcześniej miałem jakąś na "L" (nie pamietam juz nazwy) gdyż jeden z króćców mocno się ruszał na boki wiec wpakowałem ori z Boscha. Błędy skasowane, przejechałem kilkadziesiąt kilometrów i znowu to samo - po oględzinach i podłączeniu do kompa mechanik stwierdził ze i elektrozawor nadaje się do wymiany. Wymieniłem go i przy okazji dałem nowe wężyki bo stare były juz poprzecierane. Wszystko hulało aż miło, samochód ładnie się zbierał. Teraz jadąc trasa złapałem 120km/h i turbinę odcięło... :facepalm: Czyżby turbina juz pada? Po zgaszeniu samochodu i ponownym odpaleniu wszystko działa jak należy i błędów żadnych nie ma... [emoji848] Co to może być?
 
 
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
 

Geometria przycina, turbo do czyszczenia

Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano (edytowane)
1 godzinę temu, kaman napisał:

Panowie taka sytuacja z moim samochodem... Jakiś czas temu wywaliło mi błąd od turbiny (juz nie pamietam jaki). Okazało się ze pompa jest do wymiany - wymieniłem ją bo wcześniej miałem jakąś na "L" (nie pamietam juz nazwy) gdyż jeden z króćców mocno się ruszał na boki wiec wpakowałem ori z Boscha. Błędy skasowane, przejechałem kilkadziesiąt kilometrów i znowu to samo - po oględzinach i podłączeniu do kompa mechanik stwierdził ze i elektrozawor nadaje się do wymiany. Wymieniłem go i przy okazji dałem nowe wężyki bo stare były juz poprzecierane. Wszystko hulało aż miło, samochód ładnie się zbierał. Teraz jadąc trasa złapałem 120km/h i turbinę odcięło... :facepalm: Czyżby turbina juz pada? Po zgaszeniu samochodu i ponownym odpaleniu wszystko działa jak należy i błędów żadnych nie ma... emoji848.png Co to może być?

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 

  albo kierownice stoja albo uszkodzona gruszka albo , n75 albo co z vacum nie tak

zrób logi dynamiczne i mi podaj na pw

Edytowane przez artin007
Opublikowano

Pompa vacum na 100% jest sprawna. Gruszka tez działa jak należy - sprawdzana była podczas wymiany elektrozaworu. Postaram się na dniach gdzieś zrobić logi dynamiczne i podrzucę Ci je na PW. Dzięki ;)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

u mnie stanęła geometria (nikt nie chciał mi w to uwierzyć, że przy mojej jeździe tak się wydarzyło - a jednak), a stanęła przez uwalający się N75 i tym oto sposobem miałem kumulację... turbo wyjęte, geometria zrobiona na lustro, wsadzam do auta, odpalam bloki pomiarowe, a tam zero ruchu... :facepalm: także ten, wszystko po kolei sprawdzaj.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...