greg2505 Opublikowano 14 Marca 2017 Opublikowano 14 Marca 2017 Przy s-line mam ulter 90mm,do zderzaka s4 zakładają 100mm
Rafal1988Lodz Opublikowano 14 Marca 2017 Opublikowano 14 Marca 2017 zderzak s line. Macie jakiegoś sprawdzonego sprzedawcę? I jak zamontować na obejme czy spawanko?
RicS3 Opublikowano 14 Marca 2017 Opublikowano 14 Marca 2017 90mm jak będę u Ciebie to zobaczysz jak leży. Ja bym dał na spawanko.
Rafal1988Lodz Opublikowano 14 Marca 2017 Opublikowano 14 Marca 2017 ok dzieki Zawartość dodana 1 minute later http://allegro.pl/sportowa-koncowka-tlumika-ulter-90mm-n1-90rs-i6598027393.html takie mogą być ?
MAJKI Opublikowano 14 Marca 2017 Opublikowano 14 Marca 2017 (edytowane) 5 godzin temu, grzes283 napisał: Dobry z rana... Panowie, jak to jest z tymi sprężynami -30 do amorow 1BA? Można wkładać, czy nie można? Są podzielone opinie z naciskiem na "nie wkładać" Przecież w passatach b5/b6 na seryjny amorek wrzuca się sprężyne sportową i śmiga bez zarzutu latami. To co, w audi robi róznice? Ja miałem eibacha pro kit -30 wrzucony na zwykłe amory w b7 i po 6 latach użytkowania sprawność amorów 78% i koleś dalej na tym jezdzi bo auto zostało na forum. Dla wiekszości -30 to nie jest gleba Na zdjeciach masz ten zestaw i koło 18 Wysłane z mojego LG-V490 przy użyciu Tapatalka Edytowane 14 Marca 2017 przez MAJKI
Karol89 Opublikowano 14 Marca 2017 Opublikowano 14 Marca 2017 Panowie jest ktoś z Płońska bądź okolic co by dysponował chwilką czasu i chęcią zobaczyć jedną cześć. oczywiście postaram się odwdzięczyć
Sedrak Dan Opublikowano 14 Marca 2017 Opublikowano 14 Marca 2017 (edytowane) Panowie trochę nie to forum, ale wiecie jaki program jest potrzebny do skanowania błędów w Fordzie Mondeo 2002 rok 2.2 ropa ? I jaki kabel do tego ? A co do bicia jak mam tak, że biły mi tarcze , wymieniłem na zestaw Textar i zaraz znowu zaczęły bić tylko, że nie zawsze. Jak jadę do 140 to całe auto ma takie delikatne drgania , ale podczas hamowania nie ma dużych drgań. Jednak jak przekroczę 160 - 180 i zahamuje to po kilku takich wyhamowań kierownicę mi z rąk wyrywa ! Edytowane 14 Marca 2017 przez Sedrak Dan
jedrekx Opublikowano 14 Marca 2017 Opublikowano 14 Marca 2017 Godzinę temu, Karol89 napisał: Panowie jest ktoś z Płońska bądź okolic co by dysponował chwilką czasu i chęcią zobaczyć jedną cześć. oczywiście postaram się odwdzięczyć okolice Płońska to Wandej
tomekhxc Opublikowano 14 Marca 2017 Opublikowano 14 Marca 2017 58 minut temu, Sedrak Dan napisał: Jak jadę do 140 to całe auto ma takie delikatne drgania i tu juz jest cos nie tak, moze kola zle wywazone , sprawdz tez piasty
Karol89 Opublikowano 14 Marca 2017 Opublikowano 14 Marca 2017 Dzięki wielkie [emoji16]Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Sedrak Dan Opublikowano 14 Marca 2017 Opublikowano 14 Marca 2017 1 godzinę temu, tomekhxc napisał: i tu juz jest cos nie tak, moze kola zle wywazone , sprawdz tez piasty Koła są wyważone. A jak piasty sprawdzić ?
RicS3 Opublikowano 14 Marca 2017 Opublikowano 14 Marca 2017 Koła są wyważone. A jak piasty sprawdzić ?Dobre pytanie. Bo u mnie podobne cyrki się dzieją. Ja jeszcze zauważyłem, że opony jakby się odkształciły bo biją lekko góra dół i nie wiem czy one też nie mogą dawać takich objawów.
RicS3 Opublikowano 14 Marca 2017 Opublikowano 14 Marca 2017 To zamien na probe przod z tylem.Niestety 4 sztuki są tak zwichrowane...
tomekhxc Opublikowano 14 Marca 2017 Opublikowano 14 Marca 2017 niektóre warsztaty sa wyposażone w przyrząd do sprawdzania bicia piast , trzeba popytac, ja przez dwa lata w b6 walczylem z biciem tarcz , co chwila to nowe to przetaczanie , po zmianie piast na nowe jak reka odjął , teraz są na rynku dobre zamienniki piast w przystepnych cenach co dawniej jesli chodzi o piasty to tylko ori
pajda Opublikowano 14 Marca 2017 Opublikowano 14 Marca 2017 niektóre warsztaty sa wyposażone w przyrząd do sprawdzania bicia piast , trzeba popytac, ja przez dwa lata w b6 walczylem z biciem tarcz , co chwila to nowe to przetaczanie , po zmianie piast na nowe jak reka odjął , teraz są na rynku dobre zamienniki piast w przystepnych cenach co dawniej jesli chodzi o piasty to tylko ori No widzisz mówiłem ci kiedyś żebyś piast sprawdził. U mnie były piasty, niestety jak to mówią d*pa boli jak kupowałem w aso bo zamiennika brak na tył bez problemu a przód tylko nowy wtedy.
tomekhxc Opublikowano 14 Marca 2017 Opublikowano 14 Marca 2017 pamietam , o tyle dobrze ze zawsze tarcze szly na gwarancje jakos sie udawalo , no boli tyle wywalic na piasty , juz mialem ori kupowac ale dorwalem chyba wtedy piasty Meyle , polowa z tego co w aso
Sedrak Dan Opublikowano 14 Marca 2017 Opublikowano 14 Marca 2017 A ile w aso ... ? Jeśli dobrze rozumiem tylko one mają sens ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się