Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Nosb

Rekomendowane odpowiedzi

Koledzy cyrk normalnie z moim autem się dzieje i już sam nie wiem co jeszcze sprawdzić. Wcześniej miałem drgania przy prędkości 120-140...wymieniłem przeguby wewnętrzny i się uspokoiło. Zmieniłem koła na lato i znowu się pojawiły, drgania są nawet przy schodzeniu z prędkości, do tego doszły drgania przy hamowaniu ale to prawdopodobnie tarcze hamulcowe. Zajrzałem pod maskę i wydaje mi się, że silnik jakoś bardziej drga na jalowym. Czy ewentualnie krzywe tarcze mogą powodować też drgania budy przy większych predkosciach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 86.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5819

  • Wandej

    4739

  • wladi

    3820

  • kaju

    3330

Top użytkownicy w tym temacie

jak ci silnik bardziej drga to sprawdź poduchy. A też coś na forum kiedyś czytałem, że w TDI mogą być drgania od zużytych wtrysków

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak ci silnik bardziej drga to sprawdź poduchy. A też coś na forum kiedyś czytałem, że w TDI mogą być drgania od zużytych wtrysków

Czy da radę zdiagnozować poduszki vcds-em? Bo to są chyba olejowo-elektroniczne? Korekcje wtrysków muszę zobaczyć w takim razie też przy okazji.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, RicS3 napisał:

Koledzy cyrk normalnie z moim autem się dzieje i już sam nie wiem co jeszcze sprawdzić. Wcześniej miałem drgania przy prędkości 120-140...wymieniłem przeguby wewnętrzny i się uspokoiło. Zmieniłem koła na lato i znowu się pojawiły, drgania są nawet przy schodzeniu z prędkości, do tego doszły drgania przy hamowaniu ale to prawdopodobnie tarcze hamulcowe. Zajrzałem pod maskę i wydaje mi się, że silnik jakoś bardziej drga na jalowym. Czy ewentualnie krzywe tarcze mogą powodować też drgania budy przy większych predkosciach?

Mam takie same drgania, przy czym mam pewne koła i prócz obu przegubów na tej samej osi do wymiany mam jeszcze luz na górnym wahaczu, tam jeszcze zerknij ;) Owszem, tarcze też swoje dokładają ale szczególnie przy hamowaniu. Wymieniłem najpierw tarcze bo już się kończyły,  po wymianie skończyło się bicie przy hamowaniu, a pozostało przy większych prędkościach. Dziś u mechanika wyszedł właśnie wahacz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie a jeździ ktoś z was na tarczach nawiercanych?
Jest jakaś różnica jak na zwykłych?

Ja mam takie odczucia jakby tak hamowały pulsacyjnie (nie wiem jak to wytlumaczyc)

Wysłane z mojego SM-G928F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie a jeździ ktoś z was na tarczach nawiercanych?
Jest jakaś różnica jak na zwykłych?

Ja mam takie odczucia jakby tak hamowały pulsacyjnie (nie wiem jak to wytlumaczyc)

Wysłane z mojego SM-G928F przy użyciu Tapatalka



Miałem OZ z przodu ale czy był mega szał to bym nie powiedział
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pajda ale czułem przy hamowaniu tak jakby tarcza plywala bo inaczej tego nie nazwę.
Kolega mi mówił że to tak jest przy tarczach nawiercanych????

Zmienić kolegę?

Wysłane z mojego SM-G928F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie a jeździ ktoś z was na tarczach nawiercanych?
Jest jakaś różnica jak na zwykłych?

Ja mam takie odczucia jakby tak hamowały pulsacyjnie (nie wiem jak to wytlumaczyc)

Wysłane z mojego SM-G928F przy użyciu Tapatalka




Mam identyczne objawy, próbuje dojść w czym tkwi problem, trochę ustalo po wymianie pompy vacum, ale dalej szału ni ma, a nie zakładam, że krzywe tarcze...

Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pajda ale czułem przy hamowaniu tak jakby tarcza plywala bo inaczej tego nie nazwę.
Kolega mi mówił że to tak jest przy tarczach nawiercanych????

Zmienić kolegę?

Wysłane z mojego SM-G928F przy użyciu Tapatalka



Nic takiego nie czułem. Dodam tylko że przy wymianie tarcz na nawiercanych. miałem wymienione piasty bo miałem bicie na kierownicy wcześniej.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Nic takiego nie czułem. Dodam tylko że przy wymianie tarcz na nawiercanych. miałem wymienione piasty bo miałem bicie na kierownicy wcześniej.

Piasta była krzywa?
Kupowałeś używki.

Wysłane z mojego SM-G928F przy użyciu Tapatalka

Zawartość dodana 0 minutes later


Mam identyczne objawy, próbuje dojść w czym tkwi problem, trochę ustalo po wymianie pompy vacum, ale dalej szału ni ma, a nie zakładam, że krzywe tarcze...

Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka


No właśnie zastanawia mnie czy to tak ma być.
Nie jest to uciążliwe tylko takie dziwne

Wysłane z mojego SM-G928F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobry z rana...

Panowie, jak to jest z tymi sprężynami -30 do amorow 1BA? Można wkładać, czy nie można? Są podzielone opinie z naciskiem na "nie wkładać" 

Przecież w passatach b5/b6 na seryjny amorek wrzuca się sprężyne sportową i śmiga bez zarzutu latami.

To co, w audi robi róznice?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobry z rana...
Panowie, jak to jest z tymi sprężynami -30 do amorow 1BA? Można wkładać, czy nie można? Są podzielone opinie z naciskiem na "nie wkładać" 
Przecież w passatach b5/b6 na seryjny amorek wrzuca się sprężyne sportową i śmiga bez zarzutu latami.
To co, w audi robi róznice?

Wkładać
Zawartość dodana 2 minutes later

No właśnie zastanawia mnie czy to tak ma być.
Nie jest to uciążliwe tylko takie dziwne

Wysłane z mojego SM-G928F przy użyciu Tapatalka


Był duży luz jak założyłes tarcze, tak jakby piąta wyrobiona.
Piasty Brałem ory nowe z aso
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie jakies średnicy kupic koncowki na podwojny wydech ? 90 czy 100? Ulter czy cos ciekawszego polecacie?  Macie jakiegoś sprawdzonego sprzedawcę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy s-line mam ulter 90mm,do zderzaka s4 zakładają 100mm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

90mm jak będę u Ciebie to zobaczysz jak leży. Ja bym dał na spawanko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok dzieki

Zawartość dodana 1 minute later

http://allegro.pl/sportowa-koncowka-tlumika-ulter-90mm-n1-90rs-i6598027393.html takie mogą być ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, grzes283 napisał:
Dobry z rana...
Panowie, jak to jest z tymi sprężynami -30 do amorow 1BA? Można wkładać, czy nie można? Są podzielone opinie z naciskiem na "nie wkładać" 
Przecież w passatach b5/b6 na seryjny amorek wrzuca się sprężyne sportową i śmiga bez zarzutu latami.
To co, w audi robi róznice?


Ja miałem eibacha pro kit -30 wrzucony na zwykłe amory w b7 i po 6 latach użytkowania sprawność amorów 78% i koleś dalej na tym jezdzi bo auto zostało na forum. Dla wiekszości -30 to nie jest gleba ;)
Na zdjeciach masz ten zestaw i koło 18

Wysłane z mojego LG-V490 przy użyciu Tapatalka
 

audi.JPG

P1070468.JPG

Edytowane przez MAJKI
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...