Karol89 11 Opublikowano 14 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2017 Panowie jest ktoś z Płońska bądź okolic co by dysponował chwilką czasu i chęcią zobaczyć jedną cześć. oczywiście postaram się odwdzięczyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sedrak Dan 2 Opublikowano 14 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2017 (edytowane) Panowie trochę nie to forum, ale wiecie jaki program jest potrzebny do skanowania błędów w Fordzie Mondeo 2002 rok 2.2 ropa ? I jaki kabel do tego ? A co do bicia jak mam tak, że biły mi tarcze , wymieniłem na zestaw Textar i zaraz znowu zaczęły bić tylko, że nie zawsze. Jak jadę do 140 to całe auto ma takie delikatne drgania , ale podczas hamowania nie ma dużych drgań. Jednak jak przekroczę 160 - 180 i zahamuje to po kilku takich wyhamowań kierownicę mi z rąk wyrywa ! Edytowane 14 Marca 2017 przez Sedrak Dan Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jedrekx 120 Opublikowano 14 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2017 Godzinę temu, Karol89 napisał: Panowie jest ktoś z Płońska bądź okolic co by dysponował chwilką czasu i chęcią zobaczyć jedną cześć. oczywiście postaram się odwdzięczyć okolice Płońska to Wandej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekhxc 135 Opublikowano 14 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2017 58 minut temu, Sedrak Dan napisał: Jak jadę do 140 to całe auto ma takie delikatne drgania i tu juz jest cos nie tak, moze kola zle wywazone , sprawdz tez piasty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karol89 11 Opublikowano 14 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2017 Dzięki wielkie [emoji16]Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sedrak Dan 2 Opublikowano 14 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2017 1 godzinę temu, tomekhxc napisał: i tu juz jest cos nie tak, moze kola zle wywazone , sprawdz tez piasty Koła są wyważone. A jak piasty sprawdzić ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RicS3 1 Opublikowano 14 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2017 Koła są wyważone. A jak piasty sprawdzić ?Dobre pytanie. Bo u mnie podobne cyrki się dzieją. Ja jeszcze zauważyłem, że opony jakby się odkształciły bo biją lekko góra dół i nie wiem czy one też nie mogą dawać takich objawów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KoJ@K 594 Opublikowano 14 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2017 To zamien na probe przod z tylem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RicS3 1 Opublikowano 14 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2017 To zamien na probe przod z tylem.Niestety 4 sztuki są tak zwichrowane... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekhxc 135 Opublikowano 14 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2017 niektóre warsztaty sa wyposażone w przyrząd do sprawdzania bicia piast , trzeba popytac, ja przez dwa lata w b6 walczylem z biciem tarcz , co chwila to nowe to przetaczanie , po zmianie piast na nowe jak reka odjął , teraz są na rynku dobre zamienniki piast w przystepnych cenach co dawniej jesli chodzi o piasty to tylko ori Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pajda 18 Opublikowano 14 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2017 niektóre warsztaty sa wyposażone w przyrząd do sprawdzania bicia piast , trzeba popytac, ja przez dwa lata w b6 walczylem z biciem tarcz , co chwila to nowe to przetaczanie , po zmianie piast na nowe jak reka odjął , teraz są na rynku dobre zamienniki piast w przystepnych cenach co dawniej jesli chodzi o piasty to tylko ori No widzisz mówiłem ci kiedyś żebyś piast sprawdził. U mnie były piasty, niestety jak to mówią d*pa boli jak kupowałem w aso bo zamiennika brak na tył bez problemu a przód tylko nowy wtedy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekhxc 135 Opublikowano 14 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2017 pamietam , o tyle dobrze ze zawsze tarcze szly na gwarancje jakos sie udawalo , no boli tyle wywalic na piasty , juz mialem ori kupowac ale dorwalem chyba wtedy piasty Meyle , polowa z tego co w aso Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sedrak Dan 2 Opublikowano 14 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2017 A ile w aso ... ? Jeśli dobrze rozumiem tylko one mają sens ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekhxc 135 Opublikowano 14 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2017 a w aso pewnie ponad 6 stów na przód , czy maja sens? jak ori , zawsze maja sens tylko to zalezy od twojego portwela ile i czy jestes w stanie wydac, ja postawilem na zamienniki i nie żałuje . Najpierw trzeba zbadac w czym tkwi problem niz od razu kupowac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rrrudy25 13 Opublikowano 14 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2017 Koła są wyważone. A jak piasty sprawdzić ? Każdy warsztat tokarski,frezarski będzie miał czujnik zegarowy Pozycz i sam sobie sprawdźisz [emoji6] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sedrak Dan 2 Opublikowano 14 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2017 41 minut temu, tomekhxc napisał: a w aso pewnie ponad 6 stów na przód , czy maja sens? jak ori , zawsze maja sens tylko to zalezy od twojego portwela ile i czy jestes w stanie wydac, ja postawilem na zamienniki i nie żałuje . Najpierw trzeba zbadac w czym tkwi problem niz od razu kupowac Wolę się przygotować znając moje auto Na razie i tak nie robię. Straciłem pracę, więc na luksusy mnie nie stać. I tak rzadko w Polsce tak szybko jeżdżę , wręcz wcale to nie mam ciśnienia, a że heble działają bardzo dobrze to nie ruszam bez sensu. A powiedzcie mi czy jazda z rozwalonym czujnikiem poziomu i chyba temperatury albo ciśniena oleju (jeden i ten sam) grozi czymś ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pajda 18 Opublikowano 14 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2017 A ile w aso ... ? Jeśli dobrze rozumiem tylko one mają sens ?Prawie 700 za sztukę z tego co pamiętam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sedrak Dan 2 Opublikowano 14 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2017 18 minut temu, pajda napisał: Prawie 700 za sztukę z tego co pamiętam Po co jam sie pchał w to OOOO było trzeba przy Skodzie zostać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pajda 18 Opublikowano 14 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2017 Po co jam sie pchał w to OOOO :facepalm:było trzeba przy Skodzie zostać [emoji38]NoJa też już nie mam audi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RicS3 1 Opublikowano 14 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2017 Panowie zdemontowałem zaciski bo chcę oddać tarcze na przetoczenie bo coś audi jak żabka skacze a tu taka sytuacja. Klocek wewnętrzny ma niby czujnik zużycia, w ogóle wygląda tak jakby był bardziej zużyty niż ten zewnętrzny i raczej do wymiany już a na blacie nic się nie świeci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się