Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Kanał i zobacz czy nie puszcza Ci na opaskach od chłodniczki płynu. Mi tam ostatnio też uciekało. Nowe opaski i skrócenie wężyków na zmęczonej powierzchni i suchutko jak pieprz. 
Druga sprawa mógł puścić wąż od pompy do magla - zobacz czy ta otulina nie napuchła, czy nie czuć pod nią płynu... 

Teraz to już sam nie wiem, płyn się pieni i gotuje, na 10km muszę dolewac pół litra płynu, zanim to zrobię to zajade i pompę i magiel do końca :facepalm:d4cd21a1ec7c300fd38dc2ed189b67d0.jpgce652de189ac4a0869bae24aa0a19de6.jpg

Sent from my SM-G925F using Tapatalk

  • Odpowiedzi 86 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5807

  • Wandej

    4734

  • wladi

    3818

  • kaju

    3324

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

A to nie czasem magiel Ci puszcza? układ Ci się zapowietrza i dlatego płyn się pieni, zdejmij koło z tej strony gdzie to leci i zobacz czy w tej gumowej osłonie od końcówki  nie ma płynu, sporo go tam widać , bez problemu powinieneś namierzyć wyciek.

Opublikowano
Dnia 7.06.2017 o 16:49, tomekhxc napisał:

Na trzezwo ta rozmowa? :grin:

zgadnij :dziura:

Opublikowano (edytowane)
12 godzin temu, MichałA4 napisał:

A to nie czasem magiel Ci puszcza? układ Ci się zapowietrza i dlatego płyn się pieni, zdejmij koło z tej strony gdzie to leci i zobacz czy w tej gumowej osłonie od końcówki  nie ma płynu, sporo go tam widać , bez problemu powinieneś namierzyć wyciek.

To raczej na 100% magiel, tam jak wchodzą do niego przewody to tam powyżej jest cały mokry, jak będę miał okazję to zdejmę koło i zobaczę gumową osłonę, Aczkolwiek jestem przygotowany mentalnie i finansowo już od jakiegoś czasu na wymianę maglownicy i krzyżaka więc jakieś wielkie zdziwienie to dla mnie nie jest. Ciekawi mnie tylko jak bardzo pompa dostała/dostanie po d*pie, bo w tym momencie wspomagania już nie mam żadnego, bo po prostu więcej wydam kasy na dolewanie najtańszego płynu niż to jest czegokolwiek warte.

Tera rodzi się pytanie jak ogarnąć maglownicę, zamawiać z allegro i samemu wymieniać, szukać używki na szrocie, na allegro? Jedyne co widzę na allegro to używki po niby regeneracji gdzie muszę oddać starą + wpłata kaucji, która jest później niby zwracana, czy oddać auto do zakładu gdzie się tym specjalizują i mieć problem z głowy :huh:

 

Nie wiem jakie numery powinna mieć pasująca do mnie przekładnia.

Edytowane przez Fr0styyy.
Opublikowano (edytowane)

Miałem podobną sytuację w A4 B6 1.8T. Puścił przewód pompa-magiel i dolewałem jakiś litr na 1.5 miesiąca.Do wymiany był przewód i pompa.

Pompa siadła pewnie dlatego że pokpiłem sprawę i tak jeździłem parę miesięcy

Edytowane przez Rabbi
Opublikowano

A nie myślałeś, żeby zapodać Servotronic, jak już sie natrafiła "taka okazja" ?? :kox: za zwykły magiel używke/regenerowany trzeba chyba dać gdzieś 400-600zl, a Servotronic ze wszystkim ile gdzieś wychodzi? 800-1000zl ? W dziale sprzedam nie dawno widzialrm caly gotowy zestaw za chyba nie całego tysiaka. :eusathink:

Opublikowano

Wg mnie lepiej oddac do zakladu i niech Ci zrobia na gotowo, ja regenerowalem, bez wspomagania jezdzilem jakies 2 dni i u mnie pompa po takim czasie juz sie nie nadawala, musialem uzywke kupic i podmienić.

Jak chcecz kupic uzywany magiel to szukaj ZF z EXeo, resztą wg mnie nie warto zawracać sobie glowy, chyba ze masz dojscie do czesci i ktos potem uzna Ci gwarancje w razie czego.

Jak bez plynu jezdzisz to pompa moze sie przytrzec, nawali Ci opiłków do ukladu i pozamiatane , obowiazkowo tez przy tej robocie przepłukaj uklad caly ten syf zleci wtedy.

Pomysl tez czy nie warto wrzucic servotronika teoche wiecej roboty ale podobno warto, no i od exeo jest duzo wiecej serv niz zwyklych magli .

 

Opublikowano

Mnie regenerowana przekladnia +robota+ plyn wyniosla 800 zl , a i pompa 100zl, servo mniej wiecej tak jak chlopaki wyzej piszą.

W b6/7 jest dwoch producentow przekladni zf i koyo jak bedziesz szukal uzywki to bierz zf sa solidniejsze ,a jak regenerowana to bez znaczenia bo i tak nie wiadomo co tam naklada do srodka za to daja gwarancje wiec luz.

Opublikowano

No wlasnie lepiej, zeby byla bez LUZu :wink:

Opublikowano

Panowie magla w b6 się nie regeneruje tylko szukać używki

Opublikowano

Są firmy które dorabiają części zamienne, tylko wtedy regeneracja może być trwała. Moją regenerowałem w Zgierzu, 800 zł i wyszły kwiatki. Podkładka pod śruba kasującą luz i wyjąca pompa.
Z zaprzyjaznionego warsztatu wysyłają od lat do www.maglownica.net i śmiga, kolega z klubu też tam robił i za wymianę listwy i korpusu 1100 zł


Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Servotronic jest fajny owszem, ale planuje zmianę auta w tym bądź przyszłym roku na A5 więc nie opłaca mi się taka inwestycja, jeździłem ze zwykłym wspomaganiem 6 lat to pojezdze i następny aż do sprzedaży auta [emoji14]

Sent from my SM-G925F using Tapatalk

Opublikowano

U mnie regenerowana chodzi cos ok roku, i nic jej nie jest ,a lekko nie ma, wszystko zalezy jak kto to zrobi.

Swojego czasu kupilem uzywke po przebiegu 180 tys z b7 ZF i wytrzymala 2dni a potem sie rozciekła, ile walki bylo potem zeby gosciu to przyja z powrotem to tylko ja wiem, dlatego takie rzeczy to chyba warto oddac do zakladu i niech zrobia od a do z wtedy guzik cie interesuje poprostu ma byc dobrze.

 

Opublikowano
U mnie regenerowana chodzi cos ok roku, i nic jej nie jest ,a lekko nie ma, wszystko zalezy jak kto to zrobi.
Swojego czasu kupilem uzywke po przebiegu 180 tys z b7 ZF i wytrzymala 2dni a potem sie rozciekła, ile walki bylo potem zeby gosciu to przyja z powrotem to tylko ja wiem, dlatego takie rzeczy to chyba warto oddac do zakladu i niech zrobia od a do z wtedy guzik cie interesuje poprostu ma byc dobrze.
 

Powiem tak 3 razy dałem do regeneracji różne zakłady i max powyżej roku wytrzymała a robiłem średnio ok 40k rocznie
Opublikowano

Czyli szukać używki i tyle.

Sent from my SM-G925F using Tapatalk

Opublikowano
Czyli szukać używki i tyle.

Sent from my SM-G925F using Tapatalk



Tak jest
Opublikowano

Panowie, ruszam z budową domu i głupio mi prosić kolegę o przysługi transportowe. Muszę zamontować hak. Polecacie kogoś w Warszawie na taki montaż ? Ile według Was to kosztuje i jaki hak wziąć ? Dzięki

Opublikowano
Panowie, ruszam z budową domu i głupio mi prosić kolegę o przysługi transportowe. Muszę zamontować hak. Polecacie kogoś w Warszawie na taki montaż ? Ile według Was to kosztuje i jaki hak wziąć ? Dzięki

Domina polecam koło Warszawy ale ogarnia dobrze temat


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Opublikowano

Podaj jakiś namiar na Domina bo nie wiem o kogo chodzi ;)

Opublikowano

Koledzy chcialbym pilnie kotakt do kogos kto super zna sie na turbosprezakach... chcialbym tez pogadac z kims kto ma u siebie w AVF turbo czy to z BRD czy gtb1756 z 2.7 tdi

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...