Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Allroada miałem C6, wiec tam gdzie ty idziesz ja juz dawno wracam.. Amor regenerowany 1300, nowy 3600. Kompresor 2,5, miech 900, potem sterownik, przewody, amory tyl. Moze u ciebie zamkniesz temat jedna wymiana, ale wiem z życia na dwóch autach były mega cyrki i grube koszta. Chyba ze te kwoty nie sa dla ciebie ciężarem, to rob i jezdzij z uśmiechem ;) ja zamiast latać zawieche, zmieniłem auto a za zaoszczędzona kase zrobiłem sobie generalny remont silnika i Stage 3. I ten wydatek sprawia wiecej frajdy niż ulga ze zawiecha juz nie klepie.. 

  • Odpowiedzi 86 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5807

  • Wandej

    4734

  • wladi

    3818

  • kaju

    3324

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Jasne, masz rację....rzeczywiście kwoty ekstremalne. Aczkolwiek nie czytałem o takich problemach przy C6 - widocznie rynek jest nie nasycony tym modelem. Z resztą rzadkością jest  pneumatyka w zwykłej c6 i to może stąd wynikać.

Podchodzę do tego w ten sposób. Auto jest w ori s-linie bogato wyposażone, więc oszczedzi na modzeniu;-)

A to jak wszyscy wiemy również są ekstrema finansowe:-)

Opublikowano

@HOLMATRO a może po prostu źle trafiłeś albo przebieg był mocno skręcony. Mam znajomego mechanika, który zajmuje się wyłącznie zawieszeniami i prywatnie jeździ właśnie Allroadem C6. Oglądałem jego auto. Ma ponad 300kkm przebiegu i przy pneumatyce nic nie robił. Pozostałe elementy zawieszenia też ma ori. Ja mam teraz C6 i prawie 296kkm. Zawias zwykły. Do wymiany mam łączniki stabilizatora i tuleje górnych wahaczy z prawej strony. Poza tym cisza i spokój. Więc jak widać nie ma reguły.

Opublikowano
W dniu 2.09.2018 o 10:50, grzes283 napisał:

Dziękówa

https://pneumatycznezawieszenia.pl/ 

 

Ogolnie to cały układ jest wytrzymały tylko należy o niego dbać i zaglądać do kompresora bo woda lubi się zbierać. Miechy zazwyczaj padają od piachu który się na nich zbiera i ociera szczególnie michy tylne. Mnostwo błota tam przelatuje. Tył potrafi paść po 150kkm a przód potrafi sporo przelatac  bez problemu ;) 

Opublikowano
46 minut temu, Norbas napisał:

https://pneumatycznezawieszenia.pl/ 

 

Ogolnie to cały układ jest wytrzymały tylko należy o niego dbać i zaglądać do kompresora bo woda lubi się zbierać. Miechy zazwyczaj padają od piachu który się na nich zbiera i ociera szczególnie michy tylne. Mnostwo błota tam przelatuje. Tył potrafi paść po 150kkm a przód potrafi sporo przelatac  bez problemu ;) 

Też takie informację widziałem. Rzadko kto się skarżył na pneumat w c6. Wiadomo, auto swoje ma wyjechane i różnie może być. Z resztą nikt nie wie, jak było wcześniej dbane o auto.....na chwile obecną wszystko ok. Przypocony jest tylny amorek. Reszta ukladu bez zastrzeżeń 

Opublikowano

Każdy ma swoje doświadczenia, temat mi dobrze znany dlatego opisałem swoją przygodę z pneumatyka :good:

Opublikowano

Panowie, każda informacja jest przydatna. Tym bardziej od kogoś, kto ma styczność bezposrednio z tematem, a nie "....znajomy kolegi ma i narzeka...."

Ja sporo czytałem na temat tego zawiasu i z reguły większość to pozytywne opinie, ale kupując używkę trzeba się liczyć z wydatkami natury eksploatacyjnej.

Mam tylko nadzieję, że cała reszta auta będzie w stanie zrekompensować ewentualne awarie ?

Miało być zupełnie inaczej, niestety życie przynosi różne scenariusze i czasami plany idą na dalszy plan ?

 

Opublikowano
W dniu 2.09.2018 o 16:27, bartekzks napisał:

Witam jakie żarówki są u nas w b6 w oświetleniu tablicy rejestracyjnej. Bo mam dziwne ledy po kimś i błąd wali.. a chce zwykła zarowke

Pomorze ktoś z tym zzukam tego plastiku z foto ma ktoś? Lub wie jak to się nazywa, bo nie mogę znaleźć na allegro.. 

Pozdrawiam 

IMG_20180901_155825.jpg

IMG_20180901_155834.jpg

 

Opublikowano
9 godzin temu, bartekzks napisał:

Napisz do kogoś kto sprzedaje auto na części i wyślij mu zdjęcie. 

Opublikowano
42 minuty temu, hasahad napisał:
10 godzin temu, bartekzks napisał:

Napisz do kogoś kto sprzedaje auto na części i wyślij mu zdjęcie. 

Ja pierd...e.  za***isty jesteś. ? Nie no mega rada...  

Opublikowano
8 minut temu, bartekzks napisał:

Ja pierd...e.  za***isty jesteś. ? Nie no mega rada...  

Kolego zamiast zawracać wszystkim głowę i jeszcze mieć pretensje to już dawno w etce online zlokalizował byś sobie tą część  sam. Ale po co jak można wyręczyć się kimś innym i jeszcze marudzić jak ktoś daje Ci inną radę.

Opublikowano

Panowie czy orientuje się ktoś z was czy przegub wewnętrzny w B6 może być taki jak w B8??

Opublikowano
20 minut temu, marcin_o23 napisał:

Panowie czy orientuje się ktoś z was czy przegub wewnętrzny w B6 może być taki jak w B8??

Nie wiem jaki silnik ale na 100 % nie :)

Opublikowano

1,9 tdi avf, z takich świeżych to pewnie raczej tylko exeo??

Opublikowano (edytowane)

Kup se panie SKFa, ~170zl dawałem nie dawno. Masz cały nowy, kompletny, no i ta osłona jest taka fajna gumowata jak w ori, a nie te plastikowate gónwa co zaraz strzelają ...

Edytowane przez KoJ@K
  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

oki, tak zrobie

Opublikowano

Siemanko

Panowie czy taki panel pasuje po zmianie przelacznika esp w miejsce wizytownika  ? 

https://allegro.pl/a4-b7-przycisk-wlacznik-przelacznik-esp-chrom-uk-i7417965776.html#thumb/6

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...