Majki1985 Opublikowano 14 Lutego 2016 Opublikowano 14 Lutego 2016 Majki takiemu mechanikowi nie uwierze, że stweirdził brak skutecznosci wymiany ezektora. Ezektor bierze udzial w odpowietrzeniu skrzyni i tyle. wiec musi byc sprawny. Druga sprawa ze swoim błedem za bogatej mieszanki jezdzilem do najlepszego mechanika w powiecie radomskim tzw znachora mozg nad mozgi i stwierdzil ze ten czwornik nie ma zadnego wplywu na moj blad i co mylil sie strasznie. Wymienialem przeplywki itd wszsytko totalnie bez sensu oświecili mnie na forum dopiero. Wymien eżektor i obserwuj Mam ezektor i go wymienie tylko kumpel powiedzial ze to nie bedzie mialo wplywu na branie oleju ale coz kazdy moze sie mylic wymienie i bede obserwowal
Elendir Opublikowano 17 Lutego 2016 Opublikowano 17 Lutego 2016 (edytowane) Mi wymiana eżektora jak i odmy ,gruszki itp. wszystko powymieniałem - nic nie dała została mi tylko regeneracja wariatora ale to wyjdzie z 2 tysie i trochę mi szkoda kasy . Jak z tym olejem LQ Mos 2 10w40 daje faktycznie jakieś pozytywne rezultaty czy nie bo wymieniam olej niebawem ? Edytowane 18 Lutego 2016 przez Elendir
azrael Opublikowano 17 Lutego 2016 Opublikowano 17 Lutego 2016 Mi wymiana eżektora jak i odmy ,gruszki itp. wszystko powymieniałem - nic nie dała Jak z tym olejem LQ Mos 2 10w40 daje faktycznie jakieś pozytywne rezultaty czy nie bo wymieniam olej niebawem ? U mnie pomógł. Teraz mam LM syntetyk zalany (nie synthoil tylko zwykły) i wciąga go więcej niż MoS2. Zmienię później na Synthoila i będę miał porównanie. Wiele osób sobie chwali MoS2, niektórzy polecają też Motula 6100/8100. Na forum jest masa opinii o olejach, ale te które pomagały zawsze były od markowych producentów LM/Motul/Valvoline itp
Elendir Opublikowano 18 Lutego 2016 Opublikowano 18 Lutego 2016 (edytowane) oki jeździłem już na millersach , vavoline nawet japoński z super górnej półki eneos się trafił wszytskie 5w40 i generalnie wychodziło jak na motulu 5w40 czyli 0,5 na tysiąc choć na motulu jakby było najlepiej . Więc z tym mosem trochę z rezerwą podchodzę ale spróbuje w takim razie choć na logikę to pewnie lepiej już nie będzie może być tylko gorzej Edytowane 18 Lutego 2016 przez Elendir
tracer123 Opublikowano 19 Lutego 2016 Opublikowano 19 Lutego 2016 Aż u siebie sprawdziłem eżektor i coś w tym może być, w środku jest żółty glut, jest cały w oleju i pod nim silnik jest lekko spocony, musi być zapchany na amen. Dodam że na silnik z LPG bierze około litry na 2500 km, wymienię eżektor i łatwo będzie zauważyć różnicę.
Makale Opublikowano 22 Lutego 2016 Opublikowano 22 Lutego 2016 (edytowane) litr na 5 tys km Jest różnica. Dziś się zapaliło Olej MIN. Przy wymianie kupiłem 2x 4 litry. Jedna bańka na dzień dobry weszła, druga na dolewkę. Od wymiany do teraz (olej MIN) czyli przez 5 tys spalił litr oleju. Teraz dolałem mu około 300-400 ml, nie wiem ile dokładnie bo na oko lałem. Na bagnecie prawie full. Rano doleje do max bo teraz noc i nie widać nic. Takie spalanie oleju to mi pasuje. Dodam, że mam spory wyciek spod uszczelki pokrywy zaworów. Na cewki się leje i czasem przy agresywniejszej jeździe kapnie coś na katalizator. Uszczelka jest, czekam jeszcze na olej do skrzyni i za jednym zamachem zrobione będzie. Pewno będzie jeszcze mniej palił. Dla porównanie 5.0 v10 tdi od wymiany 7 tys. Jak zalewali olej to było pół bagnetu, po 7 tys olej min pokazało, ale tylko na chwilkę bo pod katem auto stało, potem nie. Dolałem 400 ml i max jest. 2007r. przebieg spory (300tys+). I to pewno co wziął (około 200ml, bo bagnet na full nie był) to pewno turbiny puściły, bo jak EGR'y czyściłem to troszkę takiej mgiełki olejowej było. Tutaj 2.0 R4 i bierze olej... Wracając do audi: brak żadnej chemii w silniku, brak płukanek, brak dodatków. Tylko olej + filtry co 10 tys zmieniany. Autko wcześniej serwisowane niestety LongLife (że gość mało jeździł to co 2 lata prawie, czasem jak więcej jeździł to co rok...). Zastanawiam się nad ceramizerem bo mi wariator daje się we znaki pomału, może jak się zaceramizuje to nie będzie walił na razie, ale nie wiem czy się nie zdecydować na regeneracje. Eżektor też mam od nowości pewno nie ruszany. Powiedzcie mi - można go wyczyścić ? I powiedzcie mi jedna rzecz. Jak jest obudowa filtra powietrza to z niej idzia taka rurka gdzieś w dół silnika. Co to i po cholere to ? I dwa: Jak jest dolot to kolejno jest przepływka, potem wejscie od czwórnika od odmy i potem idzie takie coś w dół, od tej rury dolotowej. Gdzie to idzie ? Ad1. jak ludzie zakładają stożkowe filtry to co z tamtą rurą ? Ona mi lekko pękła przy obudowie filtra. Edytowane 22 Lutego 2016 przez Makale
Deyv92 Opublikowano 24 Lutego 2016 Opublikowano 24 Lutego 2016 Witam przymierzam sie do plukanki i wymiany oleju na Liqui Moly MoS2 Leichtlauf 10W40 i mam jedno pytanie do was , czy po wymianie oleju na Liqui Moly MoS2 Leichtlauf 10W40 pozniejsze ubytki oleju uzupelniac tym samym olejem czy bez dodatku mos2
rafiko259 Opublikowano 24 Lutego 2016 Opublikowano 24 Lutego 2016 Witam przymierzam sie do plukanki i wymiany oleju na Liqui Moly MoS2 Leichtlauf 10W40 i mam jedno pytanie do was , czy po wymianie oleju na Liqui Moly MoS2 Leichtlauf 10W40 pozniejsze ubytki oleju uzupelniac tym samym olejem czy bez dodatku mos2 Witam. ja bym uzupełniał ubytki takim samym olejem co przy wymianie. czyli z mos2. kup sobie 5l + ew. 1l na dolewki jak trzeba bedzie.: ) ja też jestem przed zmianą na taki olej co ty tylko bez płukanki bedę robił. pozdroo
Siwy21 Opublikowano 28 Lutego 2016 Opublikowano 28 Lutego 2016 (edytowane) Panowie, a możecie mi powiedzieć jakie nr i fachowe nazwy mają pozostałe elementy z poniższego zdjęcia tzn. ta czarna gruba rura, która jest połączona z czwórnikiem oraz wąż nr 3 biegnący do ezektora? I powiedzcie mi jak oryginalnie połączony jest czwórnik z ta czarną rurą? Na końcówkę czwórnika wchodzi bezpośrednio grubsza końcówka z czarnej rury (powiedzmy tak jak w przypadku odmy z gruszką)? Pytam, bo mam te połączenie połamane i zastosowany jest jakiś zwykły wąż. A wygląda to tak Edytowane 28 Lutego 2016 przez Siwy21
Makale Opublikowano 29 Lutego 2016 Opublikowano 29 Lutego 2016 Zmień czwórnik na ten poprawiony i czeka Cię wymiana całej rury dolotowej. Ona dosyć krótka jest idzie od przepływomierza do kolejnego łączenia widać go za kolektorem dolotowym.
Siwy21 Opublikowano 29 Lutego 2016 Opublikowano 29 Lutego 2016 Namierzyłem już nr części w etce. Muszę wymienić też samą odmę, gruszkę, bo też jest ułamana. Pytanie czy w komplecie wymienić tez ezektor i wąż od niego do czwórnika czy z tym dać sobie spokój. Nie widać wycieków z niego. Poza tym wymiana tego wszystkiego jest jakaś kłopotliwa? Można bez problemu zrobić to od góry? Może jest gdzieś jakieś fotostory?
xsebo1 Opublikowano 29 Lutego 2016 Opublikowano 29 Lutego 2016 Zamawiając w Aso wydrukują ci całą odme. Rura od przeplywomierza do przepustnicy może być droga w Aso
Makos_9507 Opublikowano 2 Marca 2016 Opublikowano 2 Marca 2016 Panowie, a możecie mi powiedzieć jakie nr i fachowe nazwy mają pozostałe elementy z poniższego zdjęcia tzn. ta czarna gruba rura, która jest połączona z czwórnikiem oraz wąż nr 3 biegnący do ezektora? I powiedzcie mi jak oryginalnie połączony jest czwórnik z ta czarną rurą? Na końcówkę czwórnika wchodzi bezpośrednio grubsza końcówka z czarnej rury (powiedzmy tak jak w przypadku odmy z gruszką)? Pytam, bo mam te połączenie połamane i zastosowany jest jakiś zwykły wąż. A wygląda to tak To jest częsta wada w tych silnikach. Pęka gumowa przedłużka z harmonijką od rury dolotu powietrza. I często ludzie robią jakieś prowizorki, ściskają na opaski itp. Ja kupiłem za 100 zł używaną kompletną w 100%, szukaj po prostu rury dolotu z taką wypustka z harmonijką, harmonijka powinna łączyć się bezpośrednio z czwórnikiem
Siwy21 Opublikowano 2 Marca 2016 Opublikowano 2 Marca 2016 I tak właśnie zrobiłem, rurę zamówiłem używaną a czwórnik, odmę i ezektor z serwisu. No i 500 PLN poszło....
Makos_9507 Opublikowano 2 Marca 2016 Opublikowano 2 Marca 2016 Mam podobne problemy... Miałem golfa 4, jak się po zakupie okazało był wymieniany silnik, cały przód był rozwalony, ogólnie rzecz biorąc mechanik powiedział, że nie chciałbym widzieć mojego (poprzedniego) samochodu jak wyglądał, sam też nie widział, ale stwierdził to po płozach, które były wygięte pod kątem 90 stopni w połowie maski z obu stron. 12 000 km, 7 mies w posiadaniu i kompletnie, ale to kompletnie żadnego problemu. Audi w posiadaniu od 2-3 mies a ile już kasy poszło a ile jeszcze pójdzie to głowa mała...
Siwy21 Opublikowano 2 Marca 2016 Opublikowano 2 Marca 2016 Ja tam ogólnie jestem zadowolony z Audi i nawet ALT. Przez 20 miesięcy oprócz części eksploatacyjnych wymieniłem jedynie wariator i akumulator no i teraz te doloty i pewnie zawór wysokiego cisnienia itp. W moim przypadku jedynie denerwujące są problemy z elektryką i elektroniką, gdzie co jakiś czas trzeba wymienić jakiś czujnik itp. Na szczęście takie rzeczy można naprawiać samemu i to jest plus.
Elendir Opublikowano 2 Marca 2016 Opublikowano 2 Marca 2016 Dobra umnie już w silniku 10w40 mos2, zobaczymy, napiszę czy coś to dało czy nie.
staszek_kolasa Opublikowano 3 Marca 2016 Opublikowano 3 Marca 2016 Ja zmieniam w przyszłym tygodniu, dam znać jak zużycie.
rafiko259 Opublikowano 3 Marca 2016 Opublikowano 3 Marca 2016 Dobra umnie już w silniku 10w40 mos2, zobaczymy, napiszę czy coś to dało czy nie. no dawaj dawaj Elendir znać jak postępy z olejem czy lepiej jest.: )
Makos_9507 Opublikowano 3 Marca 2016 Opublikowano 3 Marca 2016 U mnie na 10w40 wyszło koło 1700 km bez dolewki z tego co pamietam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się