rafiko259 Opublikowano 7 Marca 2016 Opublikowano 7 Marca 2016 U mnie na 10w40 wyszło koło 1700 km bez dolewki z tego co pamietam Ale na LM MoS2 10w40 wyszło ci 1700 km bez dolewki.??: D Panowie, właśnie dzisiaj jestem po wymianie oleju na LM MoS2 10w 40 + filtr oleju Knecht i przy okazji wymieniłem filtr powietrza również Knecht.: ) Pozdrawiam.: )
Madox Opublikowano 12 Marca 2016 Opublikowano 12 Marca 2016 Panowie potrzebuję numeru części. Mianowicie chodzi mi o taką plastikową rurkę która odchodzi od ezektora w dół (to najcieńsze wyjście). Rurka ta jest plastikowa i łączy się dalej z kolejną taką samą rurką poprzez taki trójnik. Następnie te rurki idą do dwóch zaworów zwrotnych. Podczas próby wymiany ezektora pękł mi właśnie ten trójnik który łączy ze sobą te 3 rurki. Chcę kupić całość czyli 3 rurki i trójnik bo one i tak są jakoś na gorąco zgrzane na króćcach gdzie są nałożone. W etce nie mogę namierzyć numeru cześci. Na czerwono to są właśnie te rurki plastikowe a na niebiesko wspomniany trójnik który je ze sobą łączy.
Siwy21 Opublikowano 13 Marca 2016 Opublikowano 13 Marca 2016 06B133751AT - nr jest na etce jako pozycja 32 Właśnie w weekend wymieniałem ezektor, zawór odpowietrzania, odmę itp. więc jestem na bieżąco w tym temacie. Te przewody przy ezektorze są zgrzewane na gorąco i też w żaden sposób nie mogłem zdjąć go z ezektora, aby nie połamać przewodów. Więc podgrzałem opalarką i bez problemu go ściągnąłem i założyłem ponownie ściskając dodatkowo opaską. Niestety mam złą wiadomość - cena tego elementu to 313,45 zł (pytałem osobiście w serwisie). Chyba dlatego tak drogo, bo to jest sprzedawane najprawdopodobniej tylko w komplecie, czyli ezektor i wszystkie przewody od niego odchodzące. Ja pytałem o przewód od zaworu odpowietrzania do ezektora i też tylko cały komplet mi zaproponowali.
Madox Opublikowano 13 Marca 2016 Opublikowano 13 Marca 2016 Kurde w takim razie będe musiał oddać sam ezektor którego jeszcze nie zdążyłem założyć i wtedy wziąć całość. Jak zwykle z ceną polecieli bo sam ezektor to 120 zł a tu dochodzą same plastikowe rurki i ewentualnie 2 zaworki zwrotne, które wychodzi na to są warte według ASO prawie 200 zł
Majki1985 Opublikowano 15 Marca 2016 Opublikowano 15 Marca 2016 Ja kolego tez nie moglem tych zgrzanych przewodow zdjac zadzwonilem do serwisu i faktycznie sprzedaja w calosci ale facet z aso powiedxial mo ze mozna zalozyc zwykly waz gumowy zamiast tych plastikowych rurek sciagnac opaska i bedzie gralo
Madox Opublikowano 15 Marca 2016 Opublikowano 15 Marca 2016 Wszystko ladnie pieknie tyle ze mi pekl ten trojnik ktory laczy te 3 rurki. Gdyby nie to tez bym zalozyl zwykle wezyki jakies gumowe. Dziwne jest to ze sam ezektor mozna kupic osobno a samych rurek juz nie tylko w komplecie i tyle za to sobie licza
przem1234 Opublikowano 16 Marca 2016 Opublikowano 16 Marca 2016 (edytowane) Wszystko ladnie pieknie tyle ze mi pekl ten trojnik ktory laczy te 3 rurki. Gdyby nie to tez bym zalozyl zwykle wezyki jakies gumowe. Dziwne jest to ze sam ezektor mozna kupic osobno a samych rurek juz nie tylko w komplecie i tyle za to sobie licza To nie jest ezektor tylko zawór elektromagnetyczny. Ezektor wystepował w 1.8T. W ASO Krotoski-Cichy Warszawa powiedzieli mi, że ten zawór jest główną przyczyną ubytków oleju. Mój samochód już czeka na naprawę. Części, które kupiłem w ASO: - 06B133751AT (rura podciśnieniowa- nazwa z faktury) cały zestaw z zaworem elektromegnetycznym (ASO tylko tak sprzedaje) cena 310zł - 06B103211J odma cena 196,71zł - N90465004 pierścień uszczelniający 6,08zł - 06B103235Q (czwórnik, który był do modeli od 2005r, moje auto z 2002r.) 39,77zł - 032121142 sprężynka 3,84zł - 06B103663G lejek bagnetu 24,30zł Olej już zmieniony z Castrol Magnatec 10W40 półsyntetyk na Motul 6100 Synergie Plus Technosynthese 10W40, filtr oleju KNECHT. Auto pobierało około 1l oleju na 1000km. Edytowane 16 Marca 2016 przez przem1234
Madox Opublikowano 16 Marca 2016 Opublikowano 16 Marca 2016 Aso sprzedaje sama ta pompe/ezektor bo sam kupilem koszt 120 zl lub opcja w zestawie. Jak to ma byc zawor elektromagnetyczny? Gdzie niby jest ten elektromagnes ? Co niby nim steruje jak zadna wiazka do niego nie dochodzi ? To dziala na zasadzie zaworu zwrotnego przeplyw tylko w jednym kierunku
przem1234 Opublikowano 16 Marca 2016 Opublikowano 16 Marca 2016 (edytowane) No to sprzedawca części Audi Krotoski-Cichy Warszawa był mało ogarnięty. Ma Pan rację, bo przed chwilą to samo potwierdzili mi w Rowiński-Wajdemajer Warszawa. Edytowane 16 Marca 2016 przez przem1234
maru Opublikowano 17 Marca 2016 Opublikowano 17 Marca 2016 To o czym mówicie występuje też pod nazwą "Promieniowa pompa ssąca" :-/ (06B133751AT) . Czy to jest właśnie ten eżektor?? Jaką są objawy niewłaściwego działania tego ustrojstwa?
Madox Opublikowano 17 Marca 2016 Opublikowano 17 Marca 2016 (edytowane) Jest to propozycja rozwiazania problemu z olejem. Chodza legendy ze to pomaga. Ja jestem po wymianie ezektora i poprawionego czwornika. Teraz czas obserwacji zobaczymy czy bylo warto.U mnie to sie nazywalo pompa na opakowaniu wiec widac roznie to nazywaja Edytowane 17 Marca 2016 przez Madox
maru Opublikowano 17 Marca 2016 Opublikowano 17 Marca 2016 Jest to propozycja rozwiazania problemu z olejem. Chodza legendy ze to pomaga. Ja jeatem po wymianie ezektora i poprawionego czwornika. Teraz czas obserwacji zobaczymy czy bylo warto. U mnie to sie nazywalo pompa na opakowaniu wiec widac roznie to nazywaja widac Oki to czekam na info. Z nadzieją
Majki1985 Opublikowano 18 Marca 2016 Opublikowano 18 Marca 2016 Dokladnie madox ja tez na fakturze mam napisane pompa a facet w aso wyraznie to nazwal ezektorem nr kat. 06B133753c
strami Opublikowano 20 Marca 2016 Opublikowano 20 Marca 2016 Pytanie do osób które zalewały olej LM Mos2. Czy wasz olej też był taki bardzo czarny?? W warsztacie w którym mi olej wymieniali pierwszy raz widzieli taki olej i zastanawiali się czy go wlać. Czy ten kolor to rzecz normalna w tym oleju ?? Wczoraj zmieniłem olej na LM Mos2 10w40, filtry Knecht. Przed wymianą oleju zrobiona płukanka LM Engine Flush. Po wymianie oleju zrobiłem 200 km w trasie bez dolewki.V-max 120,130 km/h. Dam znać jak będzie sytuacja wyglądać za jakiś czas.
kamil-vag Opublikowano 20 Marca 2016 Opublikowano 20 Marca 2016 Jak wlałem dodatek MoS2 do silnika to olej zmienił barwę na cimnosiwą Także myślę, że to molibden tak zmienia barwę oleju.
strami Opublikowano 20 Marca 2016 Opublikowano 20 Marca 2016 Wlaśnie przeczytałem w necie że te oleje od nowości mają kolor czarny ponieważ zawierają dodatek dwusiarczku molibdenu. Jeszcze jakbym dostał potwierdzenie tego od kumatej osoby lub od osoby która go zalała u siebie i miała taki sam kolor to byłbym spokojniejszy Zapomniałem dodać że po zmianie oleju pojawił się check. Jeszcze nie sprawdzałem czy od wariatora czy od kata ale zapewne od kata.
Majki1985 Opublikowano 20 Marca 2016 Opublikowano 20 Marca 2016 Jest ciemny lalem i dodatek i olej i nie rob balaganu na forum bo ci sie kolor nie podoba
strami Opublikowano 23 Marca 2016 Opublikowano 23 Marca 2016 Zrobiĺem 300 km po zmianie oleju(200 trasa,100 miasto) i zawołał już o dolewke. Na mój silnik już chyba nic nie pomoże oprócz remontu sinika :/
Makos_9507 Opublikowano 24 Marca 2016 Opublikowano 24 Marca 2016 Po check po 300 km to już ostro... Ja ponad 1200 i bez dolewki, wczesniej jak dobrze pamietam dolewałem po 1500 km, więc w sumie to jestem zadowolony z tego wyniku Co wydaje się być śmieszne dolewać litr oleju co 1500 km... No cóż
Majki1985 Opublikowano 24 Marca 2016 Opublikowano 24 Marca 2016 Panowie pisze tu bo ten watek wszyscy czytajaa wiec na wolnych obrotach na rozgrzanym silniku i na gazie i benzynie (czesciej)spadaja obroty i slychac dziwny dzwiek zza przepustnicy i tak co 5.10s spadaja znowu dzwiek wyruwnuja sie i tak w kolko
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się