xsebo1 Opublikowano 5 Września 2016 Opublikowano 5 Września 2016 Olej w dolot jest pchany głównie przez nieszczelne pierścienie, więc jeżeli uszczelnisz komorę spalania dobrymi pierscieniami problem zniknie Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
kamillo78 Opublikowano 5 Września 2016 Opublikowano 5 Września 2016 Panowie tylko pierscionki zadne odmy juz tyle nakombinowalem ze glowa boli a wy tylko o tych odmach nawet jak rure wywalicie i i tak olej bedzie zarl zrobilem pierscienie i mam spokoj z poborem oleju robilem wszystkie zabiegi szamanow i to g....o dawalo.
kiko79 Opublikowano 5 Września 2016 Opublikowano 5 Września 2016 Przeróbka odmy nic nie daje, lepiej wstawić do ori odmy czwornik z końcówką Q. Wyjście do rury jest wyżej Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka a tobie udało się założyć ten czwórnik z literą Q? Fakt, że on ma inny układ wyjść bocznych ale o ile pamiętam to średnio pasowało wsadzanie czwórnika pod pokrywę zaworów.
kamillo78 Opublikowano 5 Września 2016 Opublikowano 5 Września 2016 Nie mam separator oleju a nawet bez odmy puszczonej do dolotu lykal olej teraz mam spokoj
kamil-vag Opublikowano 5 Września 2016 Opublikowano 5 Września 2016 jak ja zakładałem nowy typ czwòrnika to nie pamiętam by były jakieś problemy, pasował P&P
kamillo78 Opublikowano 5 Września 2016 Opublikowano 5 Września 2016 Teraz nieam czasu na kombinacje odmy ale pociesza fakt ze nie mam ubytku tak jak przed modem
TomOskroba Opublikowano 5 Września 2016 Opublikowano 5 Września 2016 czyli można powiedzieć że po wielu latach problem rozwiązany. przydał by się jeden cały temat a w poście podane dane dotyczące pierścieni, rowkowania tłoków, ceny itp itd. niech to wszystko trzyma się kupy kto się bierze ? :>
kamillo78 Opublikowano 5 Września 2016 Opublikowano 5 Września 2016 Nr pierscieni podalem robote robilem sam,tloki robil znajomy ile by wzial za to niewiem czesci by trzeba policzyc ale min cena to z 2,5 kola gdzies wyjdzie indywidualnie trzeba podejsc do kazdego silnika bo cos moze wypasc i cena idzie do gory.
xsebo1 Opublikowano 8 Września 2016 Opublikowano 8 Września 2016 (edytowane) Po przerobieniu tłoków zrobiłem 1200 km, nic nie dolewałem oleju. W trasie zatrzymałem się zamiast dolewac oleju powycierałem ręcznikiem tłuste odciski palców mechanika :-) Moc jest, co ciekawe błąd katalizatora pojawił się dopiero dziś. Jest dużo lepiej, silnik pracuje tak jak na początku. Edytowane 8 Września 2016 przez xsebo1
audiabk Opublikowano 8 Września 2016 Opublikowano 8 Września 2016 I to wszystko w temacie silnika 2.0 alt.
staszek_kolasa Opublikowano 8 Września 2016 Opublikowano 8 Września 2016 Po przerobieniu tłoków zrobiłem 1200 km, nic nie dolewałem oleju. W trasie zatrzymałem się zamiast dolewac oleju powycierałem ręcznikiem tłuste odciski palców mechanika :-) Moc jest, co ciekawe błąd katalizatora pojawił się dopiero dziś. Jest dużo lepiej, silnik pracuje tak jak na początku. Użyłeś tych samych pierścieni co kolega Kamilo78? Jaki był całkowity koszt naprawy? Sam robiłeś wszystko czy oddałeś furę specjaliście?
xsebo1 Opublikowano 8 Września 2016 Opublikowano 8 Września 2016 Płaciłem tylko za pierścienie, 180 zł z rabatem. Była to reklamacja więc nic nie płaciłem i składał sam w pośpiechu. Brakuje kilku srubek i coś brzeczy przy dodawaniu gazu, zdąży poprawić Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
Kozacz Opublikowano 8 Września 2016 Opublikowano 8 Września 2016 Panowie ja mam termin na początek października. Za całą robote (rozebranie, przerobienie I złożenie) mechaniko-tokarz chce kolo 1000. Do tego części I myślę że ja u siebie skończę przy około 1500 za całość. Jak będzie w porządku to dam znać. Cena dość dobra z tego co wy piszecie
xsebo1 Opublikowano 8 Września 2016 Opublikowano 8 Września 2016 Głowice daj do roboty, gniazda zaworów nadają się do roboty i u mnie popychacze zaworowe. Cicho chodzi, słychać tylko szum z przepustnicy Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka Widziałem mój silnik, wszystko było widać. Podczas remontu zostały lekko przehonowane cylindry, po 2 tys km było widać że 2 i 3 są delikatnie eliptyczne 1 i 4 nagaru na zaworach było mniej, ale nie tak powinny wyglądać. Na tlokach było widać że olej przedostaje się na pierwszy pierścień, który ma większy luz i tą drogą zostaje spalany. Ori pierścienie nie prężą tak, jak te drugie. Są wykonane z innego melateriału. Podczas remontu wszystko zostało elegancko wyczyszczone, więc wszystko było widać Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
TomOskroba Opublikowano 8 Września 2016 Opublikowano 8 Września 2016 podsumowując, najlepiej zrobic remont generalny (głowica,tłoki itp) tylko zaznaczyć mechanikowi że tłoki są do rowkowania i ogarnąć sobie pierścienie nie opłaca się chyba rozbierać silnika i go nie robić. już lepiej poprostu na pewniaka sobie ogarnąć wszystko i jeździć następne długie lata
xsebo1 Opublikowano 8 Września 2016 Opublikowano 8 Września 2016 Kompletny remont 2-2.5 u mnie i pojezdzisz. Zalałem do pełna i uzytkuje dojezdzajac do pracy, komputer długo pokazywał dystans 940 km, ale przegoniłem go i spadło więc wszystko w normie - pali mniej oleju i benzyny Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
TomOskroba Opublikowano 8 Września 2016 Opublikowano 8 Września 2016 wszystko ok ale tak sobie myślę... te samochody zaczęły brać olej nie od nowości a od momentu właśnie sypania się tych pierścieni czyli potrafiły brać już po 50TKM wniosek: poczekajmy aż zrobicie parę kilometrów, wtedy będzie można potwierdzić 100%
xsebo1 Opublikowano 10 Września 2016 Opublikowano 10 Września 2016 Problem olejowy ma więcej aut, w których stosowano seryjnie pierścienie olejowe jednoczęściowe. Mechanik robił już kilka 2 literówek vag i stosował jakieś pierścienie fiatowskie. Klienci nie wracali na reklamację, u mnie jednak czułem że to nie to co być powinno i jeśli robić remont to nie może nic brać :-) Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
TomOskroba Opublikowano 11 Września 2016 Opublikowano 11 Września 2016 spoko, wierzę że to się sprawdzi i wspieram akcję jednak niech ktoś po zrobieniu 50TKM powie że od wymiany do wymiany po remoncie generalnym (+robota z pierścieniami itp) nie bierze GRAMA OLEJU to wtedy potwierdzi się to w 100%
kamillo78 Opublikowano 12 Września 2016 Opublikowano 12 Września 2016 Ponad 10000 jest ok tylko ten terkot zaworu mnie jeszcze denerwuje ale jak uzbieram to kupie nowizne i bedzie git
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się