Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Propozycja rozwiązania brania OLEJU w silniku 2.0 ALT


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 3.9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Gallardo ma taki rozmiar cylindra hehe

Wysłane z mojego LG-D620

Opublikowano

Najpewniej sprawdzić w Autodata

Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Akurat w gogle nie ma konkretnych informacji.

Opublikowano

nim najdzie cie ochota na zmianę tłoków itd albo innych remontów ,zacznij od zmierzenia ciśnienie w cylindrach będziesz znał kondycję swojego silnika

Opublikowano

U mnie kompresja na poziomie 11-12,4 w zależności od tłoku.

To co, wymieniać pierścionki czy się wstrzymać? :)

Opublikowano

ciesz się z jazdy autem i nie szukaj dziury w całym :D

Opublikowano

Taka sytuacja, olej leciał i znowu robota

ac3597f94a80f06735556ba37086f103.jpg

19afe37a7878174bfa639d4589619795.jpg

Świece platynowe beru po 50 tyś c0e2677b6847a46d1808d69a67cb06df.jpg

Opublikowano

świece do wymiany , ja co rok wymieniam świece :banan: , a gdzie ten olej leciał ?

Opublikowano

Seba Ty nie jeździsz na ubogiej mieszance czasem ? ? ?

Opublikowano

Raczej nie... Żadnych błędów w kompie, świece nie są tłuste więc pierścienie zdają egzamin. Przejarane są jakby dostały wody

Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

wypalone! jeśli tankujesz LPG to normalne

Opublikowano

Jeżdżę tylko na paliwie

Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Panowie mój remont aktualnie się kończy na dniach, pytanie do was o:

- o to jakie olej lać na początek odrazu po remoncie (słyszałem wiele szkół i jestem w kropce) chodzi mi o full syntetyk, semi czy minerał

- po jakim okresie wymiany oleju i na jakie(to samo - full, semi, mineral?)

- jak docierać silnik - musi być docieranie bo miałem robiony w szerokiej skali bo jak się okazało - miałem tulejowanie cylindra z racji powstałego wyżłobienia

Opublikowano

syntetyk 5w40 motul 8100 xcess

wymiana po 1000km na ten sam

docieranie czyli nie przekraczanie 3000 tyś obrotów przez okres 1000km, nie pałowanie, delikatna jazda.

Opublikowano

Też pytanko o śruby do korbowego. Jak sądzicie można stosować stare czy obowiązkowo je wymieniać?

Opublikowano

Wymiana po 2 tys.Wolniejsze docieranie z syntetykiem. Śruby korbowodu mogą być stare, panewki powinny być nowe

Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano (edytowane)

O panewkach pierwsze słyszę. Ktoś też tak myśli? Jaki to mniej więcej koszt?

Panewki mają być std czy nadwymiar ?

Edytowane przez Kozacz
Opublikowano

Szpilki głowicy również powinny być nowe. Rozciągają się i mogą peknąć. Zazwyczaj jednak się nie wymienia dla zmniejsza kosztów

Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

co jeszcze powiecie co do oleju o valvo 5w40 synpower ? da on rade ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...