TomOskroba Opublikowano 9 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2016 Wujek Google wszystko Ci powie;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mokasyn123 Opublikowano 9 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2016 Gallardo ma taki rozmiar cylindra hehe Wysłane z mojego LG-D620 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xsebo1 Opublikowano 9 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2016 Najpewniej sprawdzić w Autodata Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audiabk Opublikowano 9 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2016 Akurat w gogle nie ma konkretnych informacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guccioo777 Opublikowano 10 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2016 nim najdzie cie ochota na zmianę tłoków itd albo innych remontów ,zacznij od zmierzenia ciśnienie w cylindrach będziesz znał kondycję swojego silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
staszek_kolasa Opublikowano 10 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2016 U mnie kompresja na poziomie 11-12,4 w zależności od tłoku. To co, wymieniać pierścionki czy się wstrzymać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guccioo777 Opublikowano 10 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2016 ciesz się z jazdy autem i nie szukaj dziury w całym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xsebo1 Opublikowano 10 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2016 Taka sytuacja, olej leciał i znowu robota Świece platynowe beru po 50 tyś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guccioo777 Opublikowano 10 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2016 świece do wymiany , ja co rok wymieniam świece , a gdzie ten olej leciał ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil-vag Opublikowano 11 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2016 Seba Ty nie jeździsz na ubogiej mieszance czasem ? ? ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xsebo1 Opublikowano 11 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2016 Raczej nie... Żadnych błędów w kompie, świece nie są tłuste więc pierścienie zdają egzamin. Przejarane są jakby dostały wody Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guccioo777 Opublikowano 11 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2016 wypalone! jeśli tankujesz LPG to normalne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xsebo1 Opublikowano 11 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2016 Jeżdżę tylko na paliwie Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kozacz Opublikowano 13 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2016 Panowie mój remont aktualnie się kończy na dniach, pytanie do was o: - o to jakie olej lać na początek odrazu po remoncie (słyszałem wiele szkół i jestem w kropce) chodzi mi o full syntetyk, semi czy minerał - po jakim okresie wymiany oleju i na jakie(to samo - full, semi, mineral?) - jak docierać silnik - musi być docieranie bo miałem robiony w szerokiej skali bo jak się okazało - miałem tulejowanie cylindra z racji powstałego wyżłobienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 14 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2016 syntetyk 5w40 motul 8100 xcess wymiana po 1000km na ten sam docieranie czyli nie przekraczanie 3000 tyś obrotów przez okres 1000km, nie pałowanie, delikatna jazda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kozacz Opublikowano 14 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2016 Też pytanko o śruby do korbowego. Jak sądzicie można stosować stare czy obowiązkowo je wymieniać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xsebo1 Opublikowano 14 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2016 Wymiana po 2 tys.Wolniejsze docieranie z syntetykiem. Śruby korbowodu mogą być stare, panewki powinny być nowe Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kozacz Opublikowano 14 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2016 (edytowane) O panewkach pierwsze słyszę. Ktoś też tak myśli? Jaki to mniej więcej koszt? Panewki mają być std czy nadwymiar ? Edytowane 14 Października 2016 przez Kozacz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xsebo1 Opublikowano 14 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2016 Szpilki głowicy również powinny być nowe. Rozciągają się i mogą peknąć. Zazwyczaj jednak się nie wymienia dla zmniejsza kosztów Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kozacz Opublikowano 14 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2016 co jeszcze powiecie co do oleju o valvo 5w40 synpower ? da on rade ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się