Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Propozycja rozwiązania brania OLEJU w silniku 2.0 ALT


Attis3

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 3.9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

on tu tylko siedzi po to by siać gównoburze, bo żadnym na te paredziesiat co tu napisał nic nie wniosły więc jego posty poprostu scrolluje sie dalej ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 29.01.2017 o 19:44, xsebo1 napisał:

To nie jest błąd, to celowe zagranie i nazywane jest planowanym zużyciem. Ma się zepsuć czyli lykać olej, drogi remont lub kupno nowego. Mercedes wypuszczając legendarne niepsujace się modele otarł się o bankructwo

Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
 

Powtarzana od lat bujda. Nawet ktoś gdzieś pokusił się o analizę sytuacji ekonomicznej Mercedesa w tamtych latach do lat późniejszych i lepszy MB nie był nigdy potem właśnie przez awarie ale też i nowych graczy (Audi, BMW, Lexus). Właśnie konkurencja, nowe normy itp. wymuszają coraz częstsze zmiany i unowocześnienia, których nie ma kiedy testować. Efekt mamy jak widać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No więc nową technologię gownianych pierścieni grupa Vag wprowadziła w 2001 do 2.0 alt, i z biegiem lat rozszerzyła ofertę o inne silniki(fsi-tfsi). W usa po wygranej sprawie składane są na lepszych częściach. Auto z przebiegiem 92tys serwisowany cyt.
Wykonana została cała dokumentacja przez rzeczoznawcę który stwierdził, że nadmiernemu przepalaniu oleju winne są zużyte pierścienie które przepuszczają olej do komory spalania. Pierścienie wykonane są z niewłaściwego materiału i za szybko się zużywają. Dalej, owe nadmierne przepalanie doprowadziło do zapychania się rowków pierścieni na tłokach co doprowadza do zacierania się tłoków w tulejach cylindrów. I dalej, na czopach wału korbowego też są widoczne przetarcia.

Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dalej będę drążył ten temat, skoro wiedzieli, że popełnili ten błąd w alt to dlaczego dalej wypuszczają silniki, które biorą olej? Nie mówię o rocznikach 2006 tylko obecnie produkowane 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taki mamy rynek, czy to tv lodówka czy auto. Kiedyś pralka czy lodówka działała 15-20 lat i najczęściej człowiek wyrzucał bo nie mógł już na nią patrzeć. Obecnie 6-8 lat to taka średnia. Podobnie z autami, cienkie pierścienie są obliczone na zakończenie gwarancji i na ogół dociągają tego okresu. Niemiec czy Szwajcar kupi nowy, a ten pochłonie rynek wschodni. Do trzepania kilometrów kupi tylko diesla. Obecnie wszystkie najmniejsze pojemności niemieckich producentów są do d*py, niedopracowanie? Od ponad 100 lat mamy samochody, więc nie wierzę w pomyłki. Budując budynek, most czy auto wszystkie naprężenia są obliczanie komputerowo

Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie tak... Tylko trochę dziwi mnie fakt, że taka marka jak Audi robi takie rzeczy specjalnie... Zarabiać musza wiadomo... Ale nie czymś takim, gdzie ludzie robią remonty silnika za tak wielkie pieniądze... Co gorsza większość z nich robi i tak na ori częsciach nie wiedząc, że te pierścienie są wadliwe... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

46 minut temu, Makos_9507 napisał:

Dokładnie tak... Tylko trochę dziwi mnie fakt, że taka marka jak Audi robi takie rzeczy specjalnie... Zarabiać musza wiadomo... Ale nie czymś takim, gdzie ludzie robią remonty silnika za tak wielkie pieniądze... Co gorsza większość z nich robi i tak na ori częsciach nie wiedząc, że te pierścienie są wadliwe... 

widzisz kolego, żyje to nie bajka, nie drapie Cie po jajkach :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, TomOskroba napisał:

widzisz kolego, żyje to nie bajka, nie drapie Cie po jajkach :)

Od kiedy Ty się taki dowciapny zrobiłeś?

Jeszcze parę postów wstecz srałeś po gaciach, udało Ci się sprzedać auto i jęzor Ci się wydłużył ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A Ty chyba delikatnie przesadzasz człowieczku więc skończ zanim powiesz parę słów za dużo :)

odniosłem się do jego postu w którym ciężko mu uwierzyć, że 'Audi zrobiło nam coś takiego' 

zrobiło i będzie to robić jeżeli będzie miało na to ochotę. tak funkcjonuje świat i mamy na to sporo przykładów.

czy ja komuś cisnę odnośnie ALT ? raczej wspieram dobrym słowem, a to, że sprzedałem auto +1 dla mnie i się tym nie chełpię ;)

zamilcz

Edytowane przez TomOskroba
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cwaniaczek za dychę.

Tak tak, teraz się tłumacz :decayed:

Edytowane przez k232
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, xsebo1 napisał:

Taki mamy rynek, czy to tv lodówka czy auto. Kiedyś pralka czy lodówka działała 15-20 lat i najczęściej człowiek wyrzucał bo nie mógł już na nią patrzeć. Obecnie 6-8 lat to taka średnia. Podobnie z autami, cienkie pierścienie są obliczone na zakończenie gwarancji i na ogół dociągają tego okresu. Niemiec czy Szwajcar kupi nowy, a ten pochłonie rynek wschodni. Do trzepania kilometrów kupi tylko diesla. Obecnie wszystkie najmniejsze pojemności niemieckich producentów są do d*py, niedopracowanie? Od ponad 100 lat mamy samochody, więc nie wierzę w pomyłki. Budując budynek, most czy auto wszystkie naprężenia są obliczanie komputerowo

Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
 

:grin::grin:

Powtorze sie po raz enty, czemu silniki z b6 1.6, 1.9TDI, 1.8T, 2.4 nie jedzą oleju? I nawet olejolubne 4.2 nie wpierdalaja tyle co alt? B7 2.0TFSI, 2.0TDI równiez oleju nie jedzą wiedz twoja smieszna teoria lega w gruzach jakoby audi uwzielo sie na 2.0 alt i wjebalo tam plastikowe pierscienie. :facepalm: Nie wiem czy jestescie zacofani czy odporni na fakty ale po 2012 konstrukcja 2.0 i 1.8 tfsi zostala poprawiona i nie je oleju

most czy auto wszystkie naprężenia są obliczanie komputerowo

No tak.. po co komu testy drogowe prototypów i nowych modeli przeciez mozna sprawdzic wytrzymalosc konstrukcji w komputerze, gosciu wypisujesz takie bzdury ze glowa mala :facepalm: Zrobiles remont ktory cie sporo kosztowal olej ci dalej wpierdala i placzesz, narzekasz non stop na inzynierow audi.. skonczcie juz te lamenty

Edytowane przez uszol
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po co te spiny panowie :facepalm: Po prostu uważałem markę audi za bardziej niezawodne auta, są super samochodami, mają w sobie "to coś", czego fiat czy ford moim zdaniem mieć nigdy nie będzie.. Ale takie błędy specjalnie :facepalm::facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak.. po co komu testy drogowe prototypów i nowych modeli przeciez mozna sprawdzic wytrzymalosc konstrukcji w komputerze, gosciu wypisujesz takie bzdury ze glowa mala :facepalm: Zrobiles remont ktory cie sporo kosztowal olej ci dalej wpierdala i placzesz, narzekasz non stop na inzynierow audi.. skonczcie juz te lamenty

Już to kiedyś mówiłem, czytaj ze zrozumieniem a nie na opak. Jeżeli nie masz o czymś pojęcia, nie wypowiadaj się chłopcze... Plastikowym pierścieniem to się chyba w dzieciństwie bawiles. A testy drogowe, dlugodystansowe grupa Vag zakończyła w 1992 roku, passaty b3 były tluczone i tluczone. Dziś nikt tak nie robi, XXI wiek mamy.
Wyrobiles sobie już tutaj opinie - Kozak w necie, d*pa w świecie [emoji16]

Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...