Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Propozycja rozwiązania brania OLEJU w silniku 2.0 ALT


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Kontynuując spam ja planuje zostawić ALTka w trasy (jest mega wygodny), a na miasto kupić Żonie Sirocco w benzynie :)

  • Odpowiedzi 3.9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Mnie już starszy syn przerósł 183cm 14 latek? A4 żona będzie ujezdzac jako pierwsze auto. 4 rok ją jeżdżę i w naprawy i wymiany włożyłem ok 20tys. Zakup nowego auta w leasingu wyszedł by podobnie

 

Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

Opublikowano

Wiesz, pytanie jakie nowe auto. Wielu moich znajomych pomimo posiadania sporo młodszych samochodów ma efekt WOW po poznaniu A4ki. Zawsze zwracają uwagę na jakość wykonania i wyciszenie :)

Nie twierdzę, że A4 B6 to auto idealne, uważam jednak że to bardzo solidne auto pod warunkiem, że było szanowane. Szrotów na ulicy nie brak, niestety.

Opublikowano
2 godziny temu, tracer123 napisał:

dlatego na jesień wjeżdża do mnie a6 c6 3.0 tdi Q z 6 biegowym tiptronikiem :D

Bardzo dobry wybór :) a co do tych 230km/h - ładny wynik, mnie się udało wykręcić może 215 i więcej ni hu hu :) oczywiście na niemieckim autobanie.  Teraz nowy silnik mam, a niedługo wyjazd na jakieś wczasy to będzie okazja potestować

Opublikowano
Wiesz, pytanie jakie nowe auto. Wielu moich znajomych pomimo posiadania sporo młodszych samochodów ma efekt WOW po poznaniu A4ki. Zawsze zwracają uwagę na jakość wykonania i wyciszenie [emoji4]
Nie twierdzę, że A4 B6 to auto idealne, uważam jednak że to bardzo solidne auto pod warunkiem, że było szanowane. Szrotów na ulicy nie brak, niestety.

Sprawdzałem leasing nowej A6 C7 3.0 tdi w bogatej wersji. Wartość 286 tyś, leasing 24 miesiące po 1% wartości. Później decydujesz czy wykupujesz np na kredyt od producenta, czy nowy lub dziękujemy.
Moje auto ma 16 lat, patrząc za ile kupiłem i ile w nie włożyłem oraz w następne auta przez 16 lat bym włożył + radość posiadania sztuki od nowości wydaje się dość korzystne, choć cena odstrasza

Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Seba, jak Ty od początku od razu walisz w audi a6 c7 to cena Cię odstrasza :-D kup sobie na początek jakąś fajną skodę za np 80 tysięcy :-D

Opublikowano

Wniosek po 20k km poremoncie rowkowania tłokow.

U mnie przy 2 remoncie coś spartolil minimalnie bo jak przy 1 nie brał nic do czasu walniecia tłoka to przy drugim dolewam 0,7-1l od wymiany do wymiany, mimo wszystko taki pobór akceptuję. Przed remontem taką dawkę lalem co 1tys km

Opublikowano

A gdzie dajmon zginął? Dajmon, co z autem? 

Opublikowano

pewnie wszystko wporządku i nawet już tu nie wchodzi :D

Opublikowano
Godzinę temu, Kozacz napisał:

pewnie wszystko wporządku i nawet już tu nie wchodzi :D

Słyszę to w Twoim głosie :D:D

Opublikowano (edytowane)

nie no mówię serio, ja też o wiele rzadziej wchodzę na forum przez to że już nie żłopie

edit

albo wpieprza i go podpalił

Edytowane przez Kozacz
Opublikowano

ło

Dnia 6/5/2017 o 19:14, zaldar napisał:

Nie wiem czy zauważyliście ale 95% postów o braniu oleju przez ten silnik napisali własciciele b6, nie mówcie tylko że ci z b7 wstydzili się przyznać, po prostu w b7 pobór jest minimalny i nie ma o czym pisać:)

Spowodowane jest to tym ze jednak w b7 już mało osób wybierało tak słabą jednostkę napędową. Silnik jest ten sam w b6 i b7 nie ma co tutaj gdybać. Różnice rocznikowe to w zasadzie elementy osprzętu a skrzynia korbowa jest taka sama

Opublikowano

Nie wiem ilu użytkowników ma w b7 2.0 alt ale na pewno więcej jak myślisz i gdyby były znaczne pobory oleju to pisali by o tym na forum,a tak cisza ,W moim przypadku 90% miasto około 250 metrów między światłami i prędkość przejazdu 40-60 wybór jest oczywisty i to był strzał w 10, no chyba że ktoś lubi sobie przygazować w korku..:)

Opublikowano

Wystarczy że zmienili dostawce np gniazd zawodowych. Nikt nic się nie dowie a różnica będzie

Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

To może Ci co mają problem z poborem dużej ilości oleju powinni przy remoncie silnika kupić głowicę z B7 ??

Opublikowano

Można je wymienić bez problemu podczas remontu. Nawierca się i wbija z klejem nowe, są bardzo często pomijanym elementem który też może być powodem bardzo zmiennej komsupcji oleju

Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

No właśnie, może ludzie przy remontach po prostu tego nie wiedzieli.

Wpadliśmy na jakiś trop..

Opublikowano

Wszystko zależy od dokładności remontu, po rozebraniu każda część powinna być poddana diagnozie. Zmudna robota z suwmiarką itd., której 90% specjalistów nie wykonuje. Bo robili już dużo remontów i zawsze pierścienie nowe lub gdy zużycie cylindrów to nadwymiar lub tulejowanie. Też padłem ofiarą, pięknie i fachowo rozmawiał ze mną. Niby sprawdzał wszystko, ale na dokładne pytania nie potrafił udzielić odpowiedzi bo nie robił pomiarów. Stracił mój czas i pieniądze, niestety

Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Przejebane to jest..  w tych czasach to trzeba się samemu wszystkiego nauczyć bo inaczej bieda.. :angry:

Opublikowano

Prowadziłem z kolegą warsztat 11 lat temu więc wiem jak to wygląda z drugiej strony

Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...