lukassteryd Opublikowano 3 Września 2012 Opublikowano 3 Września 2012 Właśnie jeden a bzdurą to jest że silnik bierze 1l oleju na 1000 km i ktoś mówi że to jest ok i tylko lać i jeździć. Ja bym wolał rozwiązać problem, oczywiście nie wywalając astronomicznych sum, niż co 700 km dolewać olej i denerwować się że po 50 km od skasowania check sie znowu pali.
fahur Opublikowano 3 Września 2012 Opublikowano 3 Września 2012 fahur:thumbup1: Te dane należałoby gdzieś podwiesić. Ale to chyba jakiś Admin musiałby zrobić, bo ja takiej opcji nie mam...
harllas Opublikowano 3 Września 2012 Opublikowano 3 Września 2012 sporo Ci bierze lukassteryd :/ mój alt 2002 rok z przelotem 140kkm bierze ok 400ml na setkę. Szału nie ma, ale to nie litr, jak dojdziesz do jakiegoś skutecznego sposobu daj znać. pozdrawiam
lukassteryd Opublikowano 3 Września 2012 Opublikowano 3 Września 2012 Mój ma nalatane 226 tkm , ale mam jeszcze pare pomysłów jak mu pomóc )) A Twój to chyba na tysiąc a nie jak napisałeś na setkę?? ))
michass Opublikowano 3 Września 2012 Opublikowano 3 Września 2012 Właśnie jeden a bzdurą to jest że silnik bierze 1l oleju na 1000 km i ktoś mówi że to jest ok i tylko lać i jeździć. Ja bym wolał rozwiązać problem, oczywiście nie wywalając astronomicznych sum, niż co 700 km dolewać olej i denerwować się że po 50 km od skasowania check sie znowu pali. Rozumiem że po 50km to masz jeszcze stan oleju dobry,a check ci się zapala? Jeśli tak to filtr oleju manna może to rozwiązać )
ed3ride Opublikowano 3 Września 2012 Opublikowano 3 Września 2012 Ja po wymianie oleju też mam na początku mniejsze łykanie oliwy,norma. wlasnie u siebie nie zauwazylem ze po zmianie jest jakas roznica, pierwszy raz tak mialem bo to naprawde byl niezly wynik ;] musze zaobserwowac co teraz bedzie sie dzialo
lukassteryd Opublikowano 3 Września 2012 Opublikowano 3 Września 2012 michass ja mówie o kontrolce "check engine" a nie oil min. To "check" mi się zapala po 50 km od skasowania go vagiem błąd bodajże 16804. A kontrolka od oleju zapala się dobrze czyli jak olej jest na końcówce bagnetu za minimum na tej główce. Filtr mam oczywiście mann.
harllas Opublikowano 3 Września 2012 Opublikowano 3 Września 2012 nie zapala Ci się z powodu błędu ubogiej mieszanki etc.? Może masz za uboga mieszankę LPG przy gazownikach lubi tak się zapalać, wtedy konieczna jest regulacja, ew. zmiana softa w sterowniku.
lukassteryd Opublikowano 3 Września 2012 Opublikowano 3 Września 2012 Nie to nie to na benzynie też mi się zapala więc obstawiam albo drugą sondę albo katalizator.
Lucas1984 Opublikowano 4 Września 2012 Opublikowano 4 Września 2012 Witam panowie. Noszę się z pimyslem żeby sprzedac mojego ALT-eka:-)..Generalnie. chcialem go zagazowac ale ta mysl że wladuje 3 tys. w auto ktore bierze olej mnie zniechęca.Dlatego chcę je sprzedać i kupic też A4 B6 tyle że z innym motorem. W gre wchodzi pojemność 1.8:slina: turbo albo nawet 3.0 V6.Oczywiście nowe autko bym od razu zagazowal:-). Co panowie polecacie ?nie chciałbym się znów nasadzic na mine z silnikiem ktory bierze olej..
uris Opublikowano 4 Września 2012 Opublikowano 4 Września 2012 Gwarancji ci nikt nie da że 1.8T i 3.0i nie będzie brał oliwy ,z tego co wiem 1.8T też potrafi łyknąć .
lukassteryd Opublikowano 4 Września 2012 Opublikowano 4 Września 2012 Ale 1.8T jest dużo pewniejsze niż ALT. Mój brat ma zagazowane a6 1.8T już nalatał 50tkm na gazie i oleju dolewa niecały litr na 10000km. Ja osobiście bym się 1.8T nie bał choć ma on też swoje przypałośći.
Elendir Opublikowano 4 Września 2012 Opublikowano 4 Września 2012 michass ja mówie o kontrolce "check engine" a nie oil min. To "check" mi się zapala po 50 km od skasowania go vagiem błąd bodajże 16804. A kontrolka od oleju zapala się dobrze czyli jak olej jest na końcówce bagnetu za minimum na tej główce. Filtr mam oczywiście mann. Ja mam coś podobnego "bład 17544 uboga mieszanka biegu jałowego" mam trochę popękaną rurkę co odchodzi na prawo od eżektora i czekam na fundusze bo muszę wymienić cały eżektor za 300 zł bo samem rurki nie da się kupić
pinio60 Opublikowano 4 Września 2012 Opublikowano 4 Września 2012 1.8T więcej pali niż ALT, a 3.0 V6 jeszcze więcej. Nawet przerobiony na gaz. Są ALT-ki które nie łykają takich dużych ilości oleju. Trzeba tylko na takiego trafić .
lukassteryd Opublikowano 4 Września 2012 Opublikowano 4 Września 2012 Gazu 1.8T oczywiście spali więcej niż alt ale będzie to maks. 2 litry więcej na 100 km i zależy wiele od stylu jazdy bratu pali 1.8T 10-13 l gazu.
uris Opublikowano 4 Września 2012 Opublikowano 4 Września 2012 Gazu 1.8T oczywiście spali więcej niż alt ale będzie to maks. 2 litry więcej na 100 km i zależy wiele od stylu jazdy bratu pali 1.8T 10-13 l gazu. 11-13 to pali ALT Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
maciasek Opublikowano 4 Września 2012 Opublikowano 4 Września 2012 kolego zależy ile jeździsz jak mało ja bym brał 3.0 v6 to jednak v6
lukassteryd Opublikowano 4 Września 2012 Opublikowano 4 Września 2012 Uris prosze Cie weź tak nie gadaj )) Ty masz multitronica i automatycznie spalanie masz wyższe.Ja co prawda wlokąc się i nie przekraczając 110 spaliłem 9 litrów gazu. Jak zasówam na trasie tak do 120 i w tym połowa autostrady 150-190 km/h to spalił mi max. 11,5. Ale ok spalanie to sprawa indiwidualna konkretnego egzemplaża.
uris Opublikowano 5 Września 2012 Opublikowano 5 Września 2012 Uris prosze Cie weź tak nie gadaj )) Ty masz multitronica i automatycznie spalanie masz wyższe.Ja co prawda wlokąc się i nie przekraczając 110 spaliłem 9 litrów gazu. Jak zasówam na trasie tak do 120 i w tym połowa autostrady 150-190 km/h to spalił mi max. 11,5. Ale ok spalanie to sprawa indiwidualna konkretnego egzemplaża. Stary jak tobie pali 11,5L LPG przy 150-190km/h to no-comment
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się