Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Propozycja rozwiązania brania OLEJU w silniku 2.0 ALT


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Właśnie jeden :) a bzdurą to jest że silnik bierze 1l oleju na 1000 km i ktoś mówi że to jest ok i tylko lać i jeździć. Ja bym wolał rozwiązać problem, oczywiście nie wywalając astronomicznych sum, niż co 700 km dolewać olej i denerwować się że po 50 km od skasowania check sie znowu pali.

  • Odpowiedzi 3.9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
fahur:thumbup1: Te dane należałoby gdzieś podwiesić.

Ale to chyba jakiś Admin musiałby zrobić, bo ja takiej opcji nie mam...

Opublikowano

sporo Ci bierze lukassteryd :/ mój alt 2002 rok z przelotem 140kkm bierze ok 400ml na setkę. Szału nie ma, ale to nie litr, jak dojdziesz do jakiegoś skutecznego sposobu daj znać. pozdrawiam

Opublikowano
Właśnie jeden :) a bzdurą to jest że silnik bierze 1l oleju na 1000 km i ktoś mówi że to jest ok i tylko lać i jeździć. Ja bym wolał rozwiązać problem, oczywiście nie wywalając astronomicznych sum, niż co 700 km dolewać olej i denerwować się że po 50 km od skasowania check sie znowu pali.

Rozumiem że po 50km to masz jeszcze stan oleju dobry,a check ci się zapala? Jeśli tak to filtr oleju manna może to rozwiązać ;))

Opublikowano
Ja po wymianie oleju też mam na początku mniejsze łykanie oliwy,norma.

wlasnie u siebie nie zauwazylem ze po zmianie jest jakas roznica, pierwszy raz tak mialem bo to naprawde byl niezly wynik ;] musze zaobserwowac co teraz bedzie sie dzialo

Opublikowano

haha na tysiąc :P

Opublikowano

michass ja mówie o kontrolce "check engine" a nie oil min. :) To "check" mi się zapala po 50 km od skasowania go vagiem błąd bodajże 16804. A kontrolka od oleju zapala się dobrze czyli jak olej jest na końcówce bagnetu za minimum na tej główce. Filtr mam oczywiście mann.

Opublikowano

nie zapala Ci się z powodu błędu ubogiej mieszanki etc.? Może masz za uboga mieszankę LPG przy gazownikach lubi tak się zapalać, wtedy konieczna jest regulacja, ew. zmiana softa w sterowniku.

Opublikowano

Witam panowie. Noszę się z pimyslem żeby sprzedac mojego ALT-eka:-)..Generalnie. chcialem go zagazowac ale ta mysl że wladuje 3 tys. w auto ktore bierze olej mnie zniechęca.Dlatego chcę je sprzedać i kupic też A4 B6 tyle że z innym motorem. W gre wchodzi pojemność 1.8:slina: turbo albo nawet 3.0 V6.Oczywiście nowe autko bym od razu zagazowal:-). Co panowie polecacie ?nie chciałbym się znów nasadzic na mine z silnikiem ktory bierze olej..

Opublikowano

Gwarancji ci nikt nie da że 1.8T i 3.0i nie będzie brał oliwy ,z tego co wiem 1.8T też potrafi łyknąć .

Opublikowano

Ale 1.8T jest dużo pewniejsze niż ALT. Mój brat ma zagazowane a6 1.8T już nalatał 50tkm na gazie i oleju dolewa niecały litr na 10000km. Ja osobiście bym się 1.8T nie bał choć ma on też swoje przypałośći.

Opublikowano
michass ja mówie o kontrolce "check engine" a nie oil min. :) To "check" mi się zapala po 50 km od skasowania go vagiem błąd bodajże 16804. A kontrolka od oleju zapala się dobrze czyli jak olej jest na końcówce bagnetu za minimum na tej główce. Filtr mam oczywiście mann.

Ja mam coś podobnego "bład 17544 uboga mieszanka biegu jałowego" :P mam trochę popękaną rurkę co odchodzi na prawo od eżektora i czekam na fundusze bo muszę wymienić cały eżektor za 300 zł bo samem rurki nie da się kupić :P

Opublikowano

1.8T więcej pali niż ALT, a 3.0 V6 jeszcze więcej. Nawet przerobiony na gaz. Są ALT-ki które nie łykają takich dużych ilości oleju. Trzeba tylko na takiego trafić :).

Opublikowano
Gazu 1.8T oczywiście spali więcej niż alt ale będzie to maks. 2 litry więcej na 100 km i zależy wiele od stylu jazdy bratu pali 1.8T 10-13 l gazu.

11-13 to pali ALT

Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2

Opublikowano

Uris prosze Cie weź tak nie gadaj :))) Ty masz multitronica i automatycznie spalanie masz wyższe.Ja co prawda wlokąc się i nie przekraczając 110 spaliłem 9 litrów gazu. Jak zasówam na trasie tak do 120 i w tym połowa autostrady 150-190 km/h to spalił mi max. 11,5. Ale ok spalanie to sprawa indiwidualna konkretnego egzemplaża.

Opublikowano
Uris prosze Cie weź tak nie gadaj :))) Ty masz multitronica i automatycznie spalanie masz wyższe.Ja co prawda wlokąc się i nie przekraczając 110 spaliłem 9 litrów gazu. Jak zasówam na trasie tak do 120 i w tym połowa autostrady 150-190 km/h to spalił mi max. 11,5. Ale ok spalanie to sprawa indiwidualna konkretnego egzemplaża.

Stary jak tobie pali 11,5L LPG przy 150-190km/h to no-comment

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...