pila24 Opublikowano 14 Marca 2020 Opublikowano 14 Marca 2020 4 godziny temu, kamil-vag napisał: @pila24 chyba brał z allegro... Ta z allegro,ale różnie to z nimi bywa. Silniczki nie stukały ale błędy pojawiały się. Lepiej kupić więcej bo każdy ma inną rezystancje.
Langista Opublikowano 14 Marca 2020 Opublikowano 14 Marca 2020 tak czy inaczej, tyle razy to wymieniać..
hidden22 Opublikowano 15 Marca 2020 Opublikowano 15 Marca 2020 (edytowane) witam. mam pytanko czy potencjometr od exeo z raczka zielona bedzie pasowal do silniczka z czerwona raczka z b6 ? i jeszcze jedno pytanko czy potencjometry podejda z VW PASSAT B7 z 2012r. Edytowane 15 Marca 2020 przez hidden22
kamil-vag Opublikowano 15 Marca 2020 Opublikowano 15 Marca 2020 U mnie jak na razie po wymianie bez błędów ? pozycjonery były z Ali,zamówiłem 2x5szt i wybrałem 6 o najbliższej rezystancji. Teraz śmigam często w trybie Auto by pozwolić na pracę pozycjonerow w różnych pozycjach...
hidden22 Opublikowano 15 Marca 2020 Opublikowano 15 Marca 2020 @kamil-vag orientujesz sie czy potencjometry z passata b7 i exeo maja ta sama rezystancje co a4 b6?
kamil-vag Opublikowano 15 Marca 2020 Opublikowano 15 Marca 2020 Exeo to to samo, więc mogą pasować, trzeba tylko zamieniać kolorami najlepiej. Bo nie wszystkie rezystor w silniczkach są takie same.
hidden22 Opublikowano 16 Marca 2020 Opublikowano 16 Marca 2020 Zamowilem silniczek z b7. dziwna sprawa raz nie ma bledu od v158 raz jest i wieje cieple powietrze. Zrobilem test vag-iem i v158 widac ze chodzi. Jak przyjdzie nowy silniczek to wymienię jedynie, jakim smarem przesmarować zębatki?
roball Opublikowano 17 Marca 2020 Opublikowano 17 Marca 2020 Smar taki żeby nie żarł plastików np silikonowy
kamil-vag Opublikowano 17 Marca 2020 Opublikowano 17 Marca 2020 Silikonowy do tworzyw sztucznych, pół płynny.
hidden22 Opublikowano 19 Marca 2020 Opublikowano 19 Marca 2020 panowie mam pytanie. przy montażu silniczka v158 to strzałeczka jak powinna być ustawiona ? ustawiłem ja pionowo do góry jak na w stronę jak na foto czy tak jest prawidłowo?raczka ta czerwona tak samo pionowo do góry.
pila24 Opublikowano 19 Marca 2020 Opublikowano 19 Marca 2020 28 minut temu, hidden22 napisał: panowie mam pytanie. przy montażu silniczka v158 to strzałeczka jak powinna być ustawiona ? ustawiłem ja pionowo do góry jak na w stronę jak na foto czy tak jest prawidłowo?raczka ta czerwona tak samo pionowo do góry. Zależy w jakiej pozycji silniczek był
hidden22 Opublikowano 19 Marca 2020 Opublikowano 19 Marca 2020 tzn po wyjęciu mojego ustawiłem w nowym od b7 tak samo jak mój był. ale mój stary coś szwankował bo sypał błędem. po złożeniu i włożeniu zrobiłem nastawy i nie ma błędu czyli ze przeszczep jest ok?
pila24 Opublikowano 19 Marca 2020 Opublikowano 19 Marca 2020 Odpal jeszcze test i poczekaj z 10 sekund na każdym silniczku. Może będzie ok,a może za jakiś czas znów się wysypie
tidek1507 Opublikowano 1 Kwietnia 2020 Opublikowano 1 Kwietnia 2020 Witam. Borykam się z ciekawym problemem. Dwa silniczki wyrzucały mi błędy. Kupiłem używanych silników. Podmieniałem silniki, potencjometry na wszystkie możliwe sposoby. Wynik? Jeden silnik udało się zaadaptować... na tydzień. Drugiego nie udało się nawet na moment. Obecnie nie da się wykasować błędu adaptacji. Stwierdziłem, że to bardzo mało prawdopodobne, że 5 (co prawda używanych, ale 5 na raz?) kupionych potencjometrów jest uszkodzonych, szczególnie, że pomiary rezystancji wyszły okej. Odkręciłem inny silniczek, podłączyłem na miejscu tego, którego nie da się zaadaptować - nic. Nadal błąd adaptacji. błąd na silniczku, który w innym miejscu pracuje w 100 procentach poprawnie. Czy ktoś z Was spotkał się już z takim problemem?
Zales1986 Opublikowano 16 Sierpnia 2020 Opublikowano 16 Sierpnia 2020 Witam Ktoś może rzucić okiem klima słabo chłodzi w vagu takie wartości mam też problem z dopisaniem vinu ktoś może to opisać jak to zrobić w vagu czy vcds
MaTeo85 Opublikowano 16 Sierpnia 2020 Opublikowano 16 Sierpnia 2020 Zrób przypisanie VINu w sterowniku, później skasuj błędy, zrób nastawy podstawowe i sprawdź jeszcze raz czy coś się zmieniło i pokaż po tym co masz w blokach pomiarowych w bloku 10
Zales1986 Opublikowano 16 Sierpnia 2020 Opublikowano 16 Sierpnia 2020 Vin dopisałem ten błąd z silnikiem v113 wynika z braku tego silniczka na swoim miejscu nie mogę też namierzyć wiązki do niego auto po przekładce.parametry po dopisaniu vinu i po zrobieniu nastaw od początku ,drugie zdjęcie przedstawia parametry po zwiększeniu obrotow temperatura zaczęła spadac
Pieterb Opublikowano 23 Sierpnia 2020 Opublikowano 23 Sierpnia 2020 (edytowane) witam, panowie tak błąd mam: Cytat 00727 - Potencjometr w silniku pozycjonującym klapy odszraniania (G135) 09-00 - Przekroczono limit adaptacji Rozbiłem BS ale nic to nie daje. Teraz pytanie czy do tego silniczka dostanę się jakoś bez rwania deski? Zdjęcia tu co prawda jakieś są ale nie do końca się mogę w nich zooriętować. Jakby mnie ktoś naprowadził. Nie dmucha mi na szybę i chyba to będzie powodem a chciałbym przed zimą się z tym uporać bo będzie lipa potem. Edytowane 23 Sierpnia 2020 przez Pieterb
kamil-vag Opublikowano 23 Sierpnia 2020 Opublikowano 23 Sierpnia 2020 G135 jest od V107, więc dostęp dobry po zdjęciu schowka. Tu masz foto, który to jest:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się