Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Błędy silników klap nagrzewnicy, rozmieszczenie, opis i nastawy podstawowe w Audi A4 B6 i A4 B7


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
4 godziny temu, kamil-vag napisał:

@pila24 chyba brał z allegro... 

Ta z allegro,ale różnie to z nimi bywa. Silniczki nie stukały ale błędy pojawiały się. Lepiej kupić więcej bo każdy ma inną rezystancje.

Opublikowano

tak czy inaczej, tyle razy to wymieniać..

Opublikowano (edytowane)

witam. mam pytanko czy potencjometr od exeo z raczka zielona bedzie pasowal do silniczka z czerwona raczka z b6 ? i jeszcze jedno pytanko czy potencjometry podejda z VW PASSAT B7  z 2012r.

Edytowane przez hidden22
Opublikowano

U mnie jak na razie po wymianie bez błędów ? pozycjonery były z Ali,zamówiłem 2x5szt i wybrałem 6 o najbliższej rezystancji. Teraz śmigam często w trybie Auto by pozwolić na pracę pozycjonerow w różnych pozycjach... 

Opublikowano

@kamil-vag orientujesz sie czy potencjometry z passata b7  i exeo maja ta sama rezystancje co a4 b6? 

Opublikowano

Exeo to to samo, więc mogą pasować, trzeba tylko zamieniać kolorami najlepiej. Bo nie wszystkie rezystor w silniczkach są takie same. 

Opublikowano

Zamowilem silniczek z b7. dziwna sprawa raz nie ma bledu od v158 raz jest i wieje cieple powietrze. Zrobilem test vag-iem i v158 widac ze chodzi. Jak przyjdzie nowy silniczek to wymienię jedynie, jakim smarem przesmarować zębatki?

Opublikowano

Smar taki żeby nie żarł plastików np silikonowy

Opublikowano

Silikonowy do tworzyw sztucznych, pół płynny.

smar-silikonowy-40g-do-tworzyw-i-gumy-cx.jpg

Opublikowano

dziękowac :hi:

Opublikowano

panowie mam pytanie. przy montażu silniczka v158 to strzałeczka jak powinna być ustawiona ? ustawiłem ja pionowo do góry jak na w stronę jak na foto czy tak jest prawidłowo?raczka ta czerwona tak samo pionowo do góry.

20200319_173314.jpg

Opublikowano
28 minut temu, hidden22 napisał:

panowie mam pytanie. przy montażu silniczka v158 to strzałeczka jak powinna być ustawiona ? ustawiłem ja pionowo do góry jak na w stronę jak na foto czy tak jest prawidłowo?raczka ta czerwona tak samo pionowo do góry.

 

Zależy w jakiej pozycji silniczek był

Opublikowano

tzn po wyjęciu mojego ustawiłem w nowym od b7 tak samo jak mój był. ale mój stary coś szwankował bo sypał błędem. po złożeniu i włożeniu zrobiłem nastawy i nie ma błędu czyli ze przeszczep jest ok?:)

Opublikowano

Odpal jeszcze test i poczekaj z 10 sekund na każdym silniczku. Może będzie ok,a może za jakiś czas znów się wysypie

Opublikowano

Witam.

Borykam się z ciekawym problemem. Dwa silniczki wyrzucały mi błędy. Kupiłem  używanych silników. Podmieniałem silniki, potencjometry na wszystkie możliwe sposoby. Wynik? Jeden silnik udało się zaadaptować... na tydzień. Drugiego nie udało się nawet na moment. Obecnie nie da się wykasować błędu adaptacji. Stwierdziłem, że to bardzo mało prawdopodobne, że 5 (co prawda używanych, ale 5 na raz?) kupionych potencjometrów jest uszkodzonych, szczególnie, że pomiary rezystancji wyszły okej. Odkręciłem inny silniczek, podłączyłem na miejscu tego, którego nie da się zaadaptować - nic. Nadal błąd adaptacji. błąd na silniczku, który w innym miejscu pracuje w 100 procentach poprawnie.

Czy ktoś z Was spotkał się już z takim problemem?

Opublikowano

Witam 

Ktoś może rzucić okiem klima słabo chłodzi w vagu takie wartości mam też problem z dopisaniem vinu ktoś może to opisać jak to zrobić w vagu czy vcds

IMG_20200814_193027612.jpg

IMG_20200814_193027612.jpg

IMG_20200814_193228668.jpg

IMG_20200814_193606115.jpg

Opublikowano

Zrób przypisanie VINu w sterowniku, później skasuj błędy, zrób nastawy podstawowe i sprawdź jeszcze raz czy coś się zmieniło i pokaż po tym co masz w blokach pomiarowych w bloku 10

Opublikowano

Vin dopisałem ten błąd z silnikiem v113 wynika z braku tego silniczka na swoim miejscu nie mogę też namierzyć wiązki do niego auto po przekładce.parametry po dopisaniu vinu  i po zrobieniu nastaw od początku ,drugie zdjęcie przedstawia parametry po zwiększeniu obrotow temperatura zaczęła spadac

IMG_20200816_175217481.jpg

IMG_20200816_180011118.jpg

Opublikowano (edytowane)

witam, panowie tak błąd mam:

Cytat

00727 - Potencjometr w silniku pozycjonującym klapy odszraniania (G135)
09-00 - Przekroczono limit adaptacji

 

Rozbiłem BS ale nic to nie daje.

Teraz pytanie czy do tego silniczka dostanę się jakoś bez rwania deski? Zdjęcia tu co prawda jakieś są ale nie do końca się mogę w nich zooriętować. Jakby mnie ktoś naprowadził. Nie dmucha mi na szybę i chyba to będzie powodem a chciałbym przed zimą się z tym uporać bo będzie lipa potem.

Edytowane przez Pieterb
Opublikowano

G135 jest od V107, więc dostęp dobry po zdjęciu schowka. 

Tu masz foto, który to jest:

f401254s-960.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...