Venom666 Opublikowano 24 Lipca 2013 Opublikowano 24 Lipca 2013 A przy jakiej temperaturze na zewnatrz ?
kkrawat Opublikowano 24 Lipca 2013 Opublikowano 24 Lipca 2013 Zrobienie FMIC, jezeli sie potrafi samemu nie kosztuje majątku:wink:u mnie z ponad 65*C spadło do 30 Pewnie, że nie ale ja kupiłem cooler z Alfy w idealnym stanie za 100pln i zamontowałem sam. Za FMIC, kolanka, silikony musisz 600pln liczyć minimum. Do mocy +-200KM w 1.8t rozwiązanie z Alfą starcza spokojnie.
?uki1984 Opublikowano 24 Lipca 2013 Opublikowano 24 Lipca 2013 Na froncie masz duzo nizsza temperature. Moment pojdzie duzo wyzej co da Ci szybszy start turbiny i i auto nie bedzie mulic przy niskich obrotach. Wbija fotel juz od 2200-2600 a tubinka u mnie wstaje przy 2600, wcesnmiej przy 2800. Kolektor jak dodykasz po dobrym palowaniu jest zimny. Mi temp. spadla z 50*C na 24*C a mam jakies 185-190 KM. Moment skoczyl 15Nm bez korekty softa. Na tym Alfofkim IC nie osiagniesz takich rezultatow.
kkrawat Opublikowano 24 Lipca 2013 Opublikowano 24 Lipca 2013 Na pewno - tylko chodzi o koszty i o to czy to potrzebne do "prawie" serii. Jak zapodam k03s/k04 to też FMIC wpadnie.
?uki1984 Opublikowano 24 Lipca 2013 Opublikowano 24 Lipca 2013 Uwierz ze FMIC na zwyklej k03 tez zamiata. Jest kolosalna roznica
barb123 Opublikowano 24 Lipca 2013 Opublikowano 24 Lipca 2013 W Bex-ie przy 2 IC warto inwestowac w FMIC ?
?uki1984 Opublikowano 24 Lipca 2013 Opublikowano 24 Lipca 2013 IC czy FMIC nie da wam wiecej mocy ale podnosi dobrze moment dzięki czemu auto lepiej reaguje od dołu
godski Opublikowano 24 Lipca 2013 Opublikowano 24 Lipca 2013 Przede wszystkim przy upale nie ma spadku mocy, albo jest mniej odczuwalny. W zimę wsio rawno.....
MrTea Opublikowano 24 Lipca 2013 Opublikowano 24 Lipca 2013 czy oprócz ceny będę jakoś bardzo odczuwał jeśli FMICa zrobię na rurach silokonowych niż na kwasówce (po za ciut wyższa temp) ?
wampir Opublikowano 25 Lipca 2013 Opublikowano 25 Lipca 2013 Im mniej połączeń silikonowych tym mniejsza szansa na to, że będą nieszczelności albo spadnie wąż. Wbrew pozorom opaska może być mocno dokręcona cyt "dojebana_na_maksa" a i tak potem na teście szczelności pojawiają się bąbelki powietrza. Zrobienie z kwasówki jest bardziej wygodne, praktyczne i odporne na uszkodzenia. Zrobisz jak uważasz, jak dobrze zrobisz i będziesz dbał to nic się nie powinno dziać Druga sprawa czy jest sens pakować >200KM w FWD? Na trasie będzie pozytywnie, ale jak dużo jeździsz po mieście i się włączasz do ruchu, albo nie daj bóg autem po mieście jeździ kobieta, która mniej ogarnia takie moce to tylko będzie więcej szkody niż pożytku. W sobote miałbym dzwona bo jakiś palant myślał, że w avensis zdąży się włączyć do ruchu mimo, że widział jak nadjeżdżam. W stresie sobie pomielił kołami w miejscu i gdyby nie moje ostre hamowanie to bym się wbił w niego. Żeby było śmiesznie to moja druga myśl po tym zajściu była następująca " ufff, jakbym w niego uderzył to mi z ubezpieczenia nie wrócą za mój FMIC" :D
MrTea Opublikowano 25 Lipca 2013 Opublikowano 25 Lipca 2013 Z tym mieleniem to kwestia jak kto obchodzi sie gazem i sprzęgłem. Wczesniej mialem desla 370nm wiec o mielenie kołami nie bylo trudno. U siebie teraz chciabym dojsc do tych 200ps bo wiem że wiecej to juz bez sensu w FWD dlatego mnie gryzie czy montować fmic czy tez nie. Wiadomo ze przed remapem najlepiej wszsytko zrobić zeby pod te graty wystroić. GoodHope pisze zebmy montować jak chce sie zblizyc do tej mocy, podobnie w tym wątku. Niby cooler z alfy jest jakims rozwiązaniem ale na ile poprawiajacym temp. w dolocie? :eusathink::eusathink:
JUZIU Opublikowano 25 Lipca 2013 Opublikowano 25 Lipca 2013 też myślałem ze nie ma co więcej robić w FWD niż te co teraz mam 220-230km ale kupiłem ostatnio semi slicki i kleją tak że robie więcej km:grin:
wampir Opublikowano 25 Lipca 2013 Opublikowano 25 Lipca 2013 W Zimie rozumiem, ze tez na nich jeździsz mam tylko nadzieje, ze nie będziesz mi chciał wyjechać z podporządkowanej Żeby nie było, że jestem zaraz takim przeciwnikiem FWD, ale jestem przeciwnikiem nieogarów za kierownicą FWD
Venom666 Opublikowano 25 Lipca 2013 Opublikowano 25 Lipca 2013 Ile aut bym nie robil i ile by mnie mierzyl to zawsze momentu przybywa...Kiedys pokusilem sie nawet o cooler do wolnossacego W124 300D i byla roznica diametralna Najwiekszy zysk to bylo 77Nm w Mazdzie 3 MPS samym przednim coolerem bez jakiegokolwiek strojenia tylko pomiar sam przed robota ( seria miala 384Nm a po montażu wielkiego coolera wyszlo 461 Nm )
JUZIU Opublikowano 25 Lipca 2013 Opublikowano 25 Lipca 2013 W Zimie rozumiem, ze tez na nich jeździsz mam tylko nadzieje, ze nie będziesz mi chciał wyjechać z podporządkowanej Żeby nie było, że jestem zaraz takim przeciwnikiem FWD, ale jestem przeciwnikiem nieogarów za kierownicą FWD nie w zime zakładam silcki i wtedy jest ok:facepalm: to że ktoś nie umie jeździć z mocniejszym FWD to już inna sprawa.
Marc!n Opublikowano 25 Lipca 2013 Opublikowano 25 Lipca 2013 w zimie to i 1.6 będzie mielić jak ktoś dłubie ośkę na 200+ to chyba ma jakieś pojęcie o jeździe i wie co robi nie ma co ukrywać, że większość nowych aut ma sporą moc w serii a tdizle spory moment i jakoś ludzie tym jeżdżą i nie wymieniają opon raz w miesiącu
hopek03 Opublikowano 26 Lipca 2013 Opublikowano 26 Lipca 2013 witam na jakich kanałach muszę zrobić logi w czasie jazdy aby mieć obraz sprawności silnika czyli , przepławki , doładowania itp. mam BEX 2003 r. troche szukałem ale nie znam się na tym i nie wiem tak naprawdę czego szukać znalazłem że 2 i 115 ale czy jeszcze coś więcej ?
roman_tyk Opublikowano 26 Lipca 2013 Opublikowano 26 Lipca 2013 002 115 020 118 031 032 033 034 093 jeszcze ktoras z zaplonem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się