Venom666 Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Moje pytanie,,,, co to znaczy pogonilem,,,,100km przy predkosci 240 km/h ....Jak dlugo leciales tym autem ? Masz zdjecie tloka i cylindra,,,ew.glowicy i zaworow Witam. W zeszły weekend postanowiłem nieco przegonić auto na autostradzie i skończyło się stopieniem tłoka oraz uszkodzeniem tulei cylindra oraz głowicy. Strojone było rok temu w Ecuproject więc w profesjonalnej firmie. Ale do rzeczy, czy miał ktoś podobny przypadek, że w wyniku chipowania silnik zakończył żywot? Przebieg raczej nieduży bo ok 130kkm. Teraz szukam silnika PS- jeśli ktoś posiada informację czy słupek z passata AWT będzie plug&play do A4 b7 do proszę napisać, ułatwi mi to poszukiwania.
MarioM1982 Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Jakieś 10 km z prędkością ok 200km/h i później może z 3 z prędkością 220km/h. Zdjęć nie zrobiłem, ale dziś może będę w warsztacie to pstryknę fotkę.
Łukasz13 Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Opublikowano 27 Sierpnia 2013 No niestety modyfikując program wykorzystujemy margines bezpieczeństwa pozostawiony przez fabrykę, wtryski na granicy zapętlenia, niby na krótkich odcinkach i rolkach jest dobrze, kreski ładne się rysują, a potem przy dłuższym bucie egt idzie w góre a więcej paliwa już wtryski nie wtrysną dlatego jak koledzy napisali egt i afr fajna sprawa widzisz że cos sie dzieje odpuszczasz i silnik żyje, choć nie ma co przesądzać jaka tutaj była przyczyna.
czaki22 Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Opublikowano 27 Sierpnia 2013 no ja mam 163KM fabryczne na 196KM, ale go nie hamowałem nieraz jechałem po 240 i narazie jezdzi mario a jaki masz kod silnika ? i ile mial fabrycznie
kuba84 Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Panowie tak z innej beczki czy skrzynia 6 FTF z 2.5 TDIq będzie pasować do 1.8Tq, zbieram informacje na temat swapu skrzyni na 6biegów w 1.8T. Jeśli jest na forum już ten temat ogarnięty proszę o link do odpowiedniego tematu. Dzięki
Venom666 Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Opublikowano 27 Sierpnia 2013 O ile wiem w B7 jest tylko jeden motor - 163KM BFB
pioteros Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Opublikowano 27 Sierpnia 2013 zgadza się, BEXa nie było zastapil go 2.0tsi 211KM
Venom666 Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Opublikowano 27 Sierpnia 2013 W B5 jest analogicznie do C5 na dole W B6 jest 1.8T - 150KM AVJ, 163KM BFB , 170KM AMB , 190KM BEX W B7 jest 2.0TFSI --- 170KM BPJ,BYK ,, 200KM BGB,BWE,BWT,BPG , oraz 220KM BUL. W B8 jest 2.0TFSi ---180KM CDNB,CAEA,CDZA,CFKA , oraz 211KM -CDNC,CAEB,CPMA. W PASACIE jest - ANB,AEB,APU,AWT,AVL 150KM W C5 jest 150KM AEB,ARK,ANB,APUAWT,AWL , oraz 180KM AJL
MarioM1982 Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Wklejam zdjęcia silnika : Mam już upatrzony silnik bfb, kwestia ustalenia co było przyczyną tej awarii.
gelus Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Opublikowano 27 Sierpnia 2013 mi to wyglada ze zdjec jakby sie cos na tlok dostalo, zawory widac cale, jesli to ta strona zostala, a swieca cala? moze sie rozkruszyla i dostala miedzy glowice a zawory ?
Venom666 Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Kilka stron wczesniej umiescilem identycznie przypalony tlok z Mazdy MPS. Jak dla mnie to juz sie to nadpalalo od dluzszego czasu..Punkty na tloku to moze byc kawalek ktory sie oderwa. Czy gladz cylindra jest nadpalona punktowo...bo jesli jest to przegrzalo tloka w jednym miejscu.. Za slaby olej....przy takim modzie to niestety 10W60....
MarioM1982 Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Jeden zawór denko lekko wypalone tak z 3mm średnicy jak by w krawędź młotkiem uderzył i się wgniotło.... po za tym czego nie widać na zdjęciu całe gniazdo głowicy w okruszkach aluminium, świeca cała.
MrTea Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Panowie, moje 1.8T zaraz po kupnie mialo zmieniony rozrzad z pompa wody, świece, i wsadzony podtlenek lpg. W sumie autem przjechalem ok 400km i zauwazylem ze temp na zegarach oscyluje w ok. 92-95C .. Wiem że to temat o tuningu 1.8t jednak planuje w najblizszym czasie dp i program. Dlatego moje pytanie co może być nie tak. Mechanik mowil ze wszystko jest tip-top
Venom666 Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Szczerze to nieslyszalem o podtlenku LPG..... moze masz poprostu i stalacje gazowa,a jesli tak jest to jaki producent. Chyba ze masz podtlenek azotu ale tego sie nie da i tankowac na stacji. Temperatura wody na liczniku to jedno a niekoniecznie moze sie zgadzac z rzeczywistoscia bo to pokaze tylko VAG No i wazniejsza jest temp.oleju i spalin (EGT) oraz sklad mieszanki (AFR)
Imhotet Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Szczerze to nieslyszalem o podtlenku LPG..... moze masz poprostu i stalacje gazowa,a jesli tak jest to jaki producent.Chyba ze masz podtlenek azotu ale tego sie nie da i tankowac na stacji. QUOTE] ;OOOO facepalm
barb123 Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Szczerze to nieslyszalem o podtlenku LPG..... moze masz poprostu i stalacje gazowa,a jesli tak jest to jaki producent.Chyba ze masz podtlenek azotu ale tego sie nie da i tankowac na stacji. Toś doj*b...
Dev Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Szczerze to nieslyszalem o podtlenku LPG..... moze masz poprostu i stalacje gazowa,a jesli tak jest to jaki producent.Chyba ze masz podtlenek azotu ale tego sie nie da i tankowac na stacji. Temperatura wody na liczniku to jedno a niekoniecznie moze sie zgadzac z rzeczywistoscia bo to pokaze tylko VAG No i wazniejsza jest temp.oleju i spalin (EGT) oraz sklad mieszanki (AFR) :polew::polew:
MarioM1982 Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Proszę o poradę, znalazłem silnik bfb na wymianę mojego zajechanego i poprosiłem sprzedawce o pomiar ciśnienia sprężania. Wyniki wyszły 13;10:13;13. Z tego co wyczytałem różnica nie powinna być większa niż 10%, zaś wartości powinny się zamykać w granicach 7-13. Czy warto kupować taki silnik?
Labiel Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Spora różnica na tym jednym cylindrze.
MarioM1982 Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Zasadniczo nie zapytałem czy pomiar był robiony na zimnym czy ciepłym silniku, lecz wnioskuję że na zimnym gdyż specjalnie podpinali rozrusznik by wykonać pomiar.Bardzo ciężko jest znaleźć słupek BFB, dodatkowo auto jest po Chiptuningu dlatego próbuję uzyskać jak najwięcej informacji.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się