Booster Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Opublikowano 30 Sierpnia 2013 takie obliczenia mają się nijak do nieseryjnych silników. każdy setup będzie miał inny przepływ i różną moc u mnie przy doładowaniu 1bar-a przepływ był 220, hamownia pokazała niecałe 240KM kolejne strojenie, doładowanie 1,4bar-a, przepływ 255, hamownia wypluła 313KM
Dev Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Panowie jeżeli w AEB jest skalibrowana przepływka w obudowie 3" i pod koniec obrotów osiągam wartości 230mg/s to jaka jest moc silnika w przybliżeniu ?? 230 x 1,25 = 287 km W serii ten wspolczynnik ma ok 1.2 Mi przy 177g/s wyplulo 211kM
Łukasz13 Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Ponawiam pytanie bo w sumie nikt konkretnie nie odpowiedzial. Jaki jest objaw zapetlajacych sie wtryskow? Konkretnych objawów to nie ma wrzuc logi z 002 to bedzie wiadomo czy sie zapętlaja.
kfiat_man Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Szybkie pytanie: mam AEB, komp z 5 wtyczkami, potrzebuję troszkę kucy ktoś na forum zajmuje się tymi starymi sterownikami?
pioteros Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Opublikowano 30 Sierpnia 2013 1.09 x 230 : 0.8 = ok 313KMa 1.09 to dlatego ze 3 cale : 2.75 cala to roznica przekroju przeplywki w stosunku do ori orientacyjnie by się zgadzalo a wiadomo ze dokładnie się tego nie oszacuje
WhiteBoy Opublikowano 1 Września 2013 Opublikowano 1 Września 2013 Panowie jakie sprzęgło wybrać na nieco ponad 200km/300nm? Podobno ori sprzęgło powinno znieść taką moc, ale przy mocniejszym jeżdzeniu jest duża szansa że się i tak podda. Radzikowski dobrze ogarnia temat ? Jest jeszcze Sachs performance ale samo sprzęgło ponad 500euro a to już wykracza z deka poza budżet. Jaki dwumas najlepiej wybrać? Auto jeździ głównie w mieście.
pioteros Opublikowano 1 Września 2013 Opublikowano 1 Września 2013 temat sprzegla przewija się ciagle co 2 strony wystarczy trochę poczytać caly zestaw od awxa albo samo wzmocnienie docisku i tarczy u p.radzikowskiego z seria dwumasem to swiat pewnie do ok 250km
WhiteBoy Opublikowano 1 Września 2013 Opublikowano 1 Września 2013 Temat jest tak nabity postami że nie łatwo jest się w nim ogarnąć, tym bardziej jak jest się laikiem w tych sprawach. Rozumiem że zestaw awx czyli dwumas i sprzęgło wchodzi bez rzeźby do BFB? Jeździ się na tym identycznie jak na ori? Brzmi ciekawie bo wszystko po zniżkach można zamknąć pewnie za +/- 2000zł.
WhiteBoy Opublikowano 1 Września 2013 Opublikowano 1 Września 2013 Intercars wykazuje średnicę sprzęgła 240mm. To ma byc AWX 228mm ? To sprzęgło podejdzie do dwumasy bfb czy musi iść w parze z dwumasem awx? Będą jakieś odczuwalne zmiany pracy takiego sprzęgła?
wampir Opublikowano 2 Września 2013 Opublikowano 2 Września 2013 google juz nie istnieje? Nawet w allegro wrzucasz i pierwszy link to masz SPRZĘGŁO LUK AUDI A4 A6 VW PASSAT 1.9 TDI AWX (3463039473) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.
WhiteBoy Opublikowano 2 Września 2013 Opublikowano 2 Września 2013 Nie kupuję na allegro. Może ktoś jednak wie jak się jeździ na takim sprzęgle z dwumasem, to samo co na zestawie do 1.8t? Nie znam się na tym.
marcindlug Opublikowano 2 Września 2013 Opublikowano 2 Września 2013 Sprzeglo awx siada na dwumas z aeb bez problemu. Zakladm ze na bfb i inne 1.8t rowniez. Na poczatku sprzeglo bylo strasznie twarde w porownaniu z ori aeb ale po kilku tysiacach nie ma zadnej roznicy poza faktem ze przytula bez problemu 400nm czego seria nie zniosla
pioteros Opublikowano 2 Września 2013 Opublikowano 2 Września 2013 tyle w temacie, dziękujemy ps. przydalo by się to gdzies podwiesić bo ludzie robia 200KM w porywach 250 i kombinują o jakichś jednomasach co jest totalna bzdura... albo sprzeglo z diesla albo wzmocniony docisk i tarcza
WhiteBoy Opublikowano 2 Września 2013 Opublikowano 2 Września 2013 Jak się okaże że dwumas tez mam do wymiany to jaki ładować przy założeniu że idę w sprzęgło AWX ?
kkrawat Opublikowano 3 Września 2013 Opublikowano 3 Września 2013 Dobry i tani - jak Koledzy ci napisali, że pasuje na dwumas z 1.8t to szukaj takiego używanego w dobrym stanie / pewnie będzie mniej zmęczony niż od diesla / albo pakuj nowy.
pioteros Opublikowano 4 Września 2013 Opublikowano 4 Września 2013 Wyobraź sobie szybkowar z nieszczelna pokrywką
Labiel Opublikowano 4 Września 2013 Opublikowano 4 Września 2013 DV puszcza ciśnienie z układu za turbiną do układu przed. Jak będzie nieszczelny to tak jakbyś miał dziure w dolocie. Dobrze mówie?
Booster Opublikowano 4 Września 2013 Opublikowano 4 Września 2013 co może powodować nieszczelny DV ? ubytek mocy, falowanie obrotów na jałowym, strzelanie z wydechu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się