Booster Opublikowano 11 Listopada 2013 Opublikowano 11 Listopada 2013 ja na początku modyfikacji silnika też robiłem arkusz kalkulacyjny wydatków, ale po wpakowaniu 10K w sam silnik powiedziałem pie..ole nie licze bo mnie szlag trafia, nie da się wyliczyć ile wpakujesz bo wszystko wyjdzie w praktyce po drodze, a wyjdzie dużo więcej niż się wydaje, ale pomimo wydanej kasy i poświęconych miesięcy w garażu rekompensuje mi fakt że mam jedno z bardzo niewielu bezawaryjne A4 B6 1.8T z takim setupem na świecie.
omzig Opublikowano 11 Listopada 2013 Opublikowano 11 Listopada 2013 ja na początku modyfikacji silnika też robiłem arkusz kalkulacyjny wydatków, ale po wpakowaniu 10K w sam silnik powiedziałem pie..ole nie licze bo mnie szlag trafia, nie da się wyliczyć ile wpakujesz bo wszystko wyjdzie w praktyce po drodze, a wyjdzie dużo więcej niż się wydaje,ale pomimo wydanej kasy i poświęconych miesięcy w garażu rekompensuje mi fakt że mam jedno z bardzo niewielu bezawaryjne A4 B6 1.8T z takim setupem na świecie. Racja. A co zaproponujesz do B5 żeby dobić do tych 250 chociaż? Tak rozsądnie...
gregor10 Opublikowano 12 Listopada 2013 Opublikowano 12 Listopada 2013 k03-073 hybryda = spokojnie 250ps się osiąga. w razie pytan smialo. do tego wtryski 380cc @3bar, plus dp + wlasciwe strojenie. Nic wiecej nie potrzeba na 250km.
Venom666 Opublikowano 12 Listopada 2013 Opublikowano 12 Listopada 2013 Wystarczy kupić turbo od bfb 029 i oddać tokarzowi na rozwiercenie strony zimnej, najprostsza przeróbka jaka może być i środek turba masz nowke, tylko że wyciągnie ona może 220km max Az musze zobaczyc ile mozna przetozyc ta Turbine . Mam swoje stare ale bardzo zdrowe turbo 029 po 100.000 wiec wrzuce u siebie na tokarke...
gelus Opublikowano 12 Listopada 2013 Opublikowano 12 Listopada 2013 ktora firma zatem ogarnie k03-079 hybryde ktora pochula i nie bedzie z nia problemu? i jakie sa koszta?
MrTea Opublikowano 12 Listopada 2013 Opublikowano 12 Listopada 2013 k03-073 hybryda = spokojnie 250ps się osiąga. w razie pytan smialo.do tego wtryski 380cc @3bar, plus dp + wlasciwe strojenie. Nic wiecej nie potrzeba na 250km. no i oczywiście FIMIC bo bez niego sie zagotuje dolot
wampir Opublikowano 12 Listopada 2013 Opublikowano 12 Listopada 2013 I pb100 albo lpg aby wytrzymało tyle zapłonu
gregor10 Opublikowano 12 Listopada 2013 Opublikowano 12 Listopada 2013 ktora firma zatem ogarnie k03-079 hybryde ktora pochula i nie bedzie z nia problemu? i jakie sa koszta? pisz na PW to Ci dam namiar do mistrza który ogarnia hybrydy do 1.8t.
pioteros Opublikowano 12 Listopada 2013 Opublikowano 12 Listopada 2013 gregor mozesz napisac orientacyjny koszt tego turba?
gregor10 Opublikowano 12 Listopada 2013 Opublikowano 12 Listopada 2013 orietacyjny koszt okolice 1400zl przy zdaniu starego turba (k03-073) to już trzeba gadać konkretnie z german8q, na lightowym modzie + dp+wtryski 440- pluje po 235-245ps
pioteros Opublikowano 12 Listopada 2013 Opublikowano 12 Listopada 2013 A z k03-029 nie da rady tego zrobić? To prawie to samo, przyjmijmy że rozwiert muszli robię we własnym zakresie
barb123 Opublikowano 12 Listopada 2013 Opublikowano 12 Listopada 2013 orietacyjny koszt okolice 1400zl przy zdaniu starego turba (k03-073) to już trzeba gadać konkretnie z german8q, na lightowym modzie + dp+wtryski 440- pluje po 235-245ps Potwierdzam.Na razie jezdzi bezproblemowo.
Venom666 Opublikowano 12 Listopada 2013 Opublikowano 12 Listopada 2013 Tu ma dla was turbo do duzych mocy
kupczak90 Opublikowano 12 Listopada 2013 Opublikowano 12 Listopada 2013 orietacyjny koszt okolice 1400zl przy zdaniu starego turba (k03-073) to już trzeba gadać konkretnie z german8q, na lightowym modzie + dp+wtryski 440- pluje po 235-245ps Potwierdzam.Na razie jezdzi bezproblemowo. Mógłby kolega, dokładniej opisać swój projekt ? Też celowałbym w moce do 250KM bo tyle wydoli u mnie instalacja gazowa. Zostało by to dla potomnych bo wprawa nie wydaje się skomplikowana.
barb123 Opublikowano 13 Listopada 2013 Opublikowano 13 Listopada 2013 gregor10 napisał jakie mody. Jak chcesz robic program to tylko u niego.
omzig Opublikowano 14 Listopada 2013 Opublikowano 14 Listopada 2013 k03-073 hybryda = spokojnie 250ps się osiąga. w razie pytan smialo.do tego wtryski 380cc @3bar, plus dp + wlasciwe strojenie. Nic wiecej nie potrzeba na 250km. Tylko Ty nam teraz napisz skąd mamy brać ta K03-073??? ---------- Post dopisany at 21:30 ---------- Poprzedni post napisany at 21:29 ---------- A z k03-029 nie da rady tego zrobić? To prawie to samo, przyjmijmy że rozwiert muszli robię we własnym zakresie No właśnie, też jestem ciekawy...?
Dev Opublikowano 14 Listopada 2013 Opublikowano 14 Listopada 2013 Ja mam taka hybryde już 2 lata Ciągnie do białości
omzig Opublikowano 14 Listopada 2013 Opublikowano 14 Listopada 2013 Chyba ciągnie do białej kości. No ale weź i traf te K03s...
Dev Opublikowano 14 Listopada 2013 Opublikowano 14 Listopada 2013 W czym problem ? Ile sztuk potrzebujesz ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się