omzig Opublikowano 17 Listopada 2013 Opublikowano 17 Listopada 2013 A jest sens pakować do tego wszystkiego kolektor wydechowy z BEXa? Czy niczym się nie różni od np zwykłego ANB?
roman_tyk Opublikowano 17 Listopada 2013 Opublikowano 17 Listopada 2013 a jest sens pakować do tego wszystkiego kolektor wydechowy z bexa? Czy niczym się nie różni od np zwykłego anb? bex 06b253033ah avj bfb amb 058253033e
wampir Opublikowano 17 Listopada 2013 Opublikowano 17 Listopada 2013 Z tego co gdzies przeczytałem to kolektor z bex ma grubsze scianki aby wytrzymać większe temperatury, ale szerokość kanałów ma taką samą.
omzig Opublikowano 17 Listopada 2013 Opublikowano 17 Listopada 2013 a jest sens pakować do tego wszystkiego kolektor wydechowy z bexa? Czy niczym się nie różni od np zwykłego anb? bex 06b253033ah avj bfb amb 058253033e Chodzi mi o BEX B6 a ANB B5. Z tego co gdzies przeczytałem to kolektor z bex ma grubsze scianki aby wytrzymać większe temperatury, ale szerokość kanałów ma taką samą. Czyli tak na dobą sprawę warto byłoby go tam wrzucić przy zmianie na wydajniejsze turbo P&P?
hiszpan123 Opublikowano 17 Listopada 2013 Opublikowano 17 Listopada 2013 Jakis rok temu robilem hybryde k04 do dzisiaj pompuje 1.6bara przy 6tys obrotow trzyma do 1.2 fakt ze to jej maks . Ugralem na niej 220km i 310nm przy doladowaniu 0.9 , na wiecej nie pozwolil dwumas . Na to chwile turbo siedzi u kumpla i za jakis czas bedzie korekta . Jezeli ktos potrzebuje mam wtryski 440 cc . Do mocy 250 km jak najbardziej polecam hybryde
gregor10 Opublikowano 17 Listopada 2013 Opublikowano 17 Listopada 2013 no dokladnie tak jak piszesz 220ps na 0.9bara jak najbardziej realne, na hybrydzie na 1 barze robi sie 235-245ps , wystarczy posiedziec pare h dłużej i 250-260ps jest jak najbardziej do zrobienia na hybrydzie k03-073
Dev Opublikowano 17 Listopada 2013 Opublikowano 17 Listopada 2013 na TINP-ie spadnie dołądowanie jakieś 0.2-0.3 bar-a
MrTea Opublikowano 18 Listopada 2013 Opublikowano 18 Listopada 2013 hmm.. chyba turbo mi sie kończy.. montował ktos takiego chinola u siebie? Audi A4 A6 VW Quattro Passat 1.8T Upgrade K04 -015 Turbo Turbocharger Turbolader | eBay
wampir Opublikowano 18 Listopada 2013 Opublikowano 18 Listopada 2013 Chinol chinolowi nierówny. Mała szansa, że ktoś miał akurat turbo tego producenta. Możesz szukać takiego, który po zdjęciu widać że był wywazany, a po zakupie proponuje jeszcze okadzic dymem że zdechłych chrabąszczy na szczęście
Marc!n Opublikowano 18 Listopada 2013 Opublikowano 18 Listopada 2013 Jak dla mnie to zbyt duże ryzyko że to zwykłe chińskie G które zaraz się posypie Albo okolice 200km na prawie ori gratach, troszkę więcej na hybrydzie na bazie k03 (też raczej mało opłacalne), albo jakiś garrett i okolice 300 (ostatecznie swap na 2.7TT). Według mnie jakieś tanie półśrodki aby mieć te 30kM więcej są bez sensu bo chytry 2x traci
MrTea Opublikowano 18 Listopada 2013 Opublikowano 18 Listopada 2013 to chyba jednak regeneracja turba po powrocie do PL mnie czeka .. tak myślałem że to chińskie G..
OLI_B5 Opublikowano 18 Listopada 2013 Opublikowano 18 Listopada 2013 tak myślałem że to chińskie G.. Mówiłem przecież
tkuczera Opublikowano 18 Listopada 2013 Opublikowano 18 Listopada 2013 Ktoś próbował i się naciął czy piszecie zasłyszane głupoty?
omzig Opublikowano 18 Listopada 2013 Opublikowano 18 Listopada 2013 Ktoś próbował i się naciął czy piszecie zasłyszane głupoty? Większość, to pewnie ze słyszenia, no ale są też ludzie, którzy są zadowoleni... Jak masz jakieś pozytywne doświadczenia z chińskimi turbinami, to chętnie wysłuchamy.
Venom666 Opublikowano 19 Listopada 2013 Opublikowano 19 Listopada 2013 Narazie u mnie lata chinol k04-15 bez zajakniecia...Stwierdzilem z GTO ze zrobimy program jak turbina pojezdzi troszek.Narazie 10000 i spoko...Pewnie przelece w zimie kolejne 10000 i wtedy zrobie program.Turbine mam z USA ale z gwarancja na 2 lata wiec moze cos jest warta.
krzysiekml Opublikowano 19 Listopada 2013 Opublikowano 19 Listopada 2013 na jakim doładowaniu śmiga ?
Venom666 Opublikowano 19 Listopada 2013 Opublikowano 19 Listopada 2013 Totalny standardowy soft.W aucie mam wszystko zrobione pod program.No moze by sie przydalo wymienic jeszcze walki ale musze ich poszukac i z jakiego motoru.Wiem ze gdzies na forum chlopaki pisaly
krzysiekml Opublikowano 19 Listopada 2013 Opublikowano 19 Listopada 2013 znaczy wymiana k03 na k04-15 z wtryskami bez zmiany softu ? ecu daje rade to ogarnąć ?
wampir Opublikowano 19 Listopada 2013 Opublikowano 19 Listopada 2013 Jak ma seryjne wtryski i k04 to na bank nie ogarnie. Ja miałem u siebie seryjne i wymieniłem k03-029 na k03-073. Ok 4800obr miałem odcięcie doładowania bo się skończyło paliwo. Jak chcesz podjechać do tunera delikatnie to podjedziesz, nie szalejąc z obrotami. Jak wrzucilem wtryski z BEX to normalnie jeździł co nie znaczy, że była to optymalna konfiguracja ze względu na moc i bezpieczenstwo.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się