Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

czemu?

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

a w polifcie 1999?

---------- Post dopisany at 18:18 ---------- Poprzedni post napisany at 18:18 ----------

no właśnie i czemu? :P

Opublikowano

Bo jest inny kształt d*py i inne łapy. W polifcie jest inaczej.

Opublikowano

To do polifta od klekota podejdzie i tylko łapy trza przerzucic? Robił już tak ktoś z audi B5 1.8T?

Opublikowano

Robiłem SWAPa do swojej A4 z 95 APU z 2000 czyli z polifta i szczerze to nie widziałem aby były jakiekolwiek różnice w saniach itp. Skrzynie też mam z APU i wszystko wyglądało identycznie jak w moim ADR z 95.

Opublikowano
Robiłem SWAPa do swojej A4 z 95 APU z 2000 czyli z polifta i szczerze to nie widziałem aby były jakiekolwiek różnice w saniach itp. Skrzynie też mam z APU i wszystko wyglądało identycznie jak w moim ADR z 95.

Ale chodzi o przeszczep skrzyni 6cio biegowej z dizela do polifta 1.8t...

Opublikowano

sanki byly te same w poliftach i przedliftach

przeciez niektore silniki i skrzynie byly te same w przed i poliftach wiec to jest jakis znak ze spód jest ten sam

---------- Post dopisany at 22:10 ---------- Poprzedni post napisany at 19:33 ----------

j mam pytanie do znawcow

jeśli samo koło kompresji w sobie jest wyważane (ma nacięcia) i wałek z wirnikiem turbiny jako całość też jest wyważany, to czy po wymianie uszczelnień i łożyska niezbędne na pewno jest ponowne wywazenie całości?

Opublikowano

niestety, trzeba na nowo wszystko wyważac, najlepiej sam korpus a potem dowazenie po złożeniu

Opublikowano

to pytanie jeszcze jak dobrze roztoczyć muszle pod wieksze koło kompresji k03, chodzi głownie o ten delikatny /łuczek/lej wewnątrz na łopatki turba

Opublikowano

dobry tokarz potrzebny, jak chcesz to Ci to roztoczę

---------- Post dopisany at 22:47 ---------- Poprzedni post napisany at 22:47 ----------

ale to sie roztacza po całości a nie tylko tam gdzie pracuje wirnik

rozumiem że pod K03S ?

Opublikowano

o najchetniej wyslalbym ci ja, chce kupic rdzen meletta od k03s i nie bawic sie w regeneracje, już ją rozłożyłem na części pierwsze, złożyć też nie problem

Opublikowano

Panowie, zakupilem tip silikonowy LOGPRO do swojego auta, niestety jest jeden mankament, przy koncu tipa gdzie jest podpinany przeplywomierz nie ma wejscia na waz... widze ze wystepowaly dwa rodzaje, ja powinienem miec to wejscie... a moj tip tego nie ma, jak to obejsc? czy to wogule potrzebne? zaslepic? dac jakis trojnik przy wezu idacym do odmy?

4e5e5ad3.jpg

Opublikowano

Witam przeglądam strony i podliczam sobie części do budowy mocniejszego silnika i mam zapytanie do was czy FMIC z podanej aukcji jest cokolwiek wart , co prawda jeszcze nic nie mam zamiaru zakupić ale wiedza mi zostanie INTERCOOLER AUDI A4 B6 VW PASSAT B5 3BG 1,8T (3692103277) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. co to jest warte ?

Opublikowano

Jeśli juz tak bardzo chcesz miec na gotowo to kup zestaw rurek za 500zł i do tego fmica za ponad 300 i masz połowe kasy w kieszeni :wink:

INTERCOOLER PIPING KIT VW PASSAT AUDI A4 B5 1.8T (3701005849) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.

Intercooler, intercoolery

Opublikowano

ale ten komplet rur jest do modelu b5 a ja mam b6

Opublikowano

Moje auto ostatnio słabnie nie wiem czemu, turbo pompuje jak Pan Bóg przykazał, przeplywka 100% sprawna, brak nieszczelności...

Powiedzial mi mechanik ze mial w b6 podobny problem jak ja i winny był EGR.

Na dodatek okazało się że mam w cholere wycieków które przed programem u Gregora bede musiał usunąć (pod chlodniczka oleju, odpowietrzeniem silnika, podstawa filtra oleju i gdzies tam jeszcze) ..

Co sądzicie o tym EGR? myslałem ze w pb nie ma takich cudów. ...

Opublikowano

chodzi o zawór kombinowany.. SAI, kilka wężyków i druga sonda aby auto było bardziej eko.. ale to wszystko można usunąć.

Jak po logach wychodzi ok to jedź na soft+usuwanie tego badziewia w ecu, z pod maski w sumie też bo to zbędna masa :decayed:

Opublikowano
Witam przeglądam strony i podliczam sobie części do budowy mocniejszego silnika i mam zapytanie do was czy FMIC z podanej aukcji jest cokolwiek wart , co prawda jeszcze nic nie mam zamiaru zakupić ale wiedza mi zostanie INTERCOOLER AUDI A4 B6 VW PASSAT B5 3BG 1,8T (3692103277) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. co to jest warte ?

Nie wiem w jaką moc celujesz, ale do 300KM spokojnie wystarczy Ci np. używka z Iveco Daily, np.:

INTERCOOLER IVECO DAILY 99r.> (3800497944) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.

Ważne aby był szczelny. Jak już ogarniesz cały pakiet to zawsze możesz sobie sprawić ładniejszy i droższy, który mocy i tak nie da więcej:tongue:

Ważniejszy jest sztywny dolot, duże turbo i dobry soft:naughty:

Opublikowano
Moje auto ostatnio słabnie nie wiem czemu, turbo pompuje jak Pan Bóg przykazał, przeplywka 100% sprawna, brak nieszczelności...

Powiedzial mi mechanik ze mial w b6 podobny problem jak ja i winny był EGR.

Na dodatek okazało się że mam w cholere wycieków które przed programem u Gregora bede musiał usunąć (pod chlodniczka oleju, odpowietrzeniem silnika, podstawa filtra oleju i gdzies tam jeszcze) ..

Co sądzicie o tym EGR? myslałem ze w pb nie ma takich cudów. ...

Wywal to ścierwo ja wywaliłem tylko muszisz kupić zaślepkę na blok silnika. Ja kupowałem Forge'a

---------- Post dopisany at 18:00 ---------- Poprzedni post napisany at 17:57 ----------

FMIC to podstawa ładnie podnosi moment obrotowy i odmula auto ( daje dobrego kopa nawet bez softa ) u mnie bez poprawy softa przybylo 14niutów co mocno odczułem

Opublikowano
o najchetniej wyslalbym ci ja, chce kupic rdzen meletta od k03s i nie bawic sie w regeneracje, już ją rozłożyłem na części pierwsze, złożyć też nie problem

Zrobiłeś?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...