tkuczera 2 Opublikowano 8 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2014 To pewnie masz tego sławnego TINP'A bo ja u siebie mam 1 bar a przepływ zależy od ciśnienia atm. i waha się od 175 do 180 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 8 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2014 Nie, Tinpa jeszcze nie mam na aucie, Podobnie jak z nowym sprzeglem.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tkuczera 2 Opublikowano 9 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2014 To jak to jest możliwe że przy mniejszym doładowaniu osiągasz większy przepływ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
j4s2c2vr 2 Opublikowano 9 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2014 Dev potrzebuje Twoj setup... Interesowaly by mnie takie osiagi jak Twojego... A przynajmniej jako stage 1 mozesz mi na maila napisac jakie graty wkadowac... [email protected] ( poza tematem jeszcze pytanie... Czy wypiaskujesz i pomalujesz proszkowo tylne gorne mocowania amorkow quattro? Wysłane z mojego Galaxy Nexus przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 9 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2014 Wszystko juz opisalem Z malowaniem nie ma problemu ---------- Post dopisany at 12:01 ---------- Poprzedni post napisany at 11:58 ---------- To jak to jest możliwe że przy mniejszym doładowaniu osiągasz większy przepływ? Jeszcze nie osiagam:decayed: Ale to kwestia czasu:wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
j4s2c2vr 2 Opublikowano 9 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2014 To daj na maila namiary na przesylke i cene za wsio... To wysle Ci graty Wysłane z mojego Galaxy Nexus przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 9 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2014 co dokladnie potrzebujesz ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
j4s2c2vr 2 Opublikowano 9 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2014 No chce pomalowac te mocowania amorow. A co do setupu Twojego, to poczytam wiecej i pewnie znajde wszystko Wysłane z mojego Galaxy Nexus przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 9 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2014 Ponizej masz do mnie nr Wyslij mi smsa z danymi do wysylki i z informacja co trzeba zrobic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tarq 1 Opublikowano 9 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2014 ja w zasadzie już bym zamawiał turbo od Ciebie ale muszę zlokalizować jeszcze moja usterkę, przy 2700 mam szarpniecie i spadek przepływów na chwile, nie wiem czy słynny blow off nie odpowiada za to i tak czy siak na dniach wkładam seryjne dv, poza tym dziś się logowałem i 165 gram pokazuje przy 5100, doładowanie w peaku 1.3 bar tak to 1.2, przy 6000 ok 0.7 bar, jeden blad 17521 który odpowiada niby właśnie za lewe powietrze przed katem itp, i myślę jednak że to ma związek z blow off, później wsadzę loga może ktoś mądry pomoże... 165 gram to liczymy mniej więcej razy 1.2 ? wtryski na chwile łapią 26 ale to na sekundę, zapętlanie to już 25 tak ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wampir 62 Opublikowano 9 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2014 Panowie, ja wiem, ze Tomek jest specem i wielu chce się z nim skontaktować, ale od tego ma podany numer w podpisie. Ten temat nie jest chatem do załatwienia interesow. Do analizy logów również jest oddzielny dział - > Diagnostyka VAG Do obliczania wtrysków jest wzór 1000/ obroty silnika x 1/120 = czas potrebny na wykonanie cyklu pracy silnika. Czas wtrysku powinien być niższy żeby nie dochodziło do zapętlania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregor10 12 Opublikowano 9 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2014 przeplyw dzielimy przez wspolczynnik 0.8 , który jest prawidłowy dla seri. po programie może się wachać w zależnosci od 'jakości programu' na plus i na minus do tego do chodzi sprawnosc przeplywomierza ktory moze zaniżać po programie + nieszczelnosci ktorych niektórzy są nieswiadomi i wychodzą niezłe kwiatki. Generalnie przy sprawnym aucie i normalnym programie mozna spokojnie przyjac wspolczynnik 0.8. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 9 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2014 Dla mnie bardziej miarodajnym wynikiem jest mnozenie przeplywu razy 1.2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MrTea 0 Opublikowano 10 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2014 Panowie taka sprawa.. zakupiłem wtryski od B6 1.8t BEX - (zdjcie podglądowe) Moje oryginalne wtryski wygladają mniej wiecej tak: Listwa wtryskowa pasuje, mechanik je zamontował. Natomiast czy ta dłuższa dysza która wystaje z oryginalnego wtrysku a której nie ma we wtrysku BEX będzie stanowić problem? Auto odpala itd..wtryski weszły normalnie w gniazda, tylko to że sam wtrysk jest krótszy mnie martwi... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 10 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2014 Nie przeszkadza to w niczym. Wysłane za pomoca sputnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roman_tyk 5 Opublikowano 11 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2014 orientuje sie ktos czy w to turbo wejdzie kolo bv50 od 3.0tdi? http://a4-klub.pl/audi-a4-b6-b7-153/turbo-k04-15-1-8t-319920/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 11 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2014 Trzeba pomierzyc srednice Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roman_tyk 5 Opublikowano 11 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2014 Dane podaja: K04-015: Compressor: 38/51 Turbine: 42/46 ale pewnie trzeba by strone zimna rozkrecic? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wampir 62 Opublikowano 11 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2014 http://a4-klub.pl/wykresy-modyfikacjach-projekty-modyfikowanych-aut-119/dzis-k03s-niedlugo-mutant-bv5s-k03s-206118/index12.html#post3756661 ---------- Post dopisany at 11:05 ---------- Poprzedni post napisany at 11:01 ---------- http://a4-klub.pl/wykresy-modyfikacjach-projekty-modyfikowanych-aut-119/dzis-k03s-niedlugo-mutant-bv5s-k03s-206118/index14.html#post3783927 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domialex 1 Opublikowano 11 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2014 Nie trzeba zrobic korekty po wymianie wtryskow? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się