Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Hugo

Rekomendowane odpowiedzi

To pewnie masz tego sławnego TINP'A bo ja u siebie mam 1 bar a przepływ zależy od ciśnienia atm. i waha się od 175 do 180

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Nie, Tinpa jeszcze nie mam na aucie,

Podobnie jak z nowym sprzeglem.... :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jak to jest możliwe że przy mniejszym doładowaniu osiągasz większy przepływ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dev potrzebuje Twoj setup... Interesowaly by mnie takie osiagi jak Twojego... A przynajmniej jako stage 1 :P mozesz mi na maila napisac jakie graty wkadowac... [email protected] :) ( poza tematem jeszcze pytanie... Czy wypiaskujesz i pomalujesz proszkowo tylne gorne mocowania amorkow quattro? :)

Wysłane z mojego Galaxy Nexus przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko juz opisalem

Z malowaniem nie ma problemu

---------- Post dopisany at 12:01 ---------- Poprzedni post napisany at 11:58 ----------

To jak to jest możliwe że przy mniejszym doładowaniu osiągasz większy przepływ?

Jeszcze nie osiagam:decayed: Ale to kwestia czasu:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To daj na maila namiary na przesylke i cene za wsio... To wysle Ci graty :)

Wysłane z mojego Galaxy Nexus przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co dokladnie potrzebujesz ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No chce pomalowac te mocowania amorow. A co do setupu Twojego, to poczytam wiecej i pewnie znajde wszystko

Wysłane z mojego Galaxy Nexus przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ponizej masz do mnie nr

Wyslij mi smsa z danymi do wysylki i z informacja co trzeba zrobic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja w zasadzie już bym zamawiał turbo od Ciebie ale muszę zlokalizować jeszcze moja usterkę, przy 2700 mam szarpniecie i spadek przepływów na chwile, nie wiem czy słynny blow off nie odpowiada za to i tak czy siak na dniach wkładam seryjne dv, poza tym dziś się logowałem i 165 gram pokazuje przy 5100, doładowanie w peaku 1.3 bar tak to 1.2, przy 6000 ok 0.7 bar, jeden blad 17521 który odpowiada niby właśnie za lewe powietrze przed katem itp, i myślę jednak że to ma związek z blow off, później wsadzę loga może ktoś mądry pomoże...

165 gram to liczymy mniej więcej razy 1.2 ?

wtryski na chwile łapią 26 ale to na sekundę, zapętlanie to już 25 tak ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, ja wiem, ze Tomek jest specem i wielu chce się z nim skontaktować, ale od tego ma podany numer w podpisie. Ten temat nie jest chatem do załatwienia interesow.

Do analizy logów również jest oddzielny dział - > Diagnostyka VAG

Do obliczania wtrysków jest wzór

1000/ obroty silnika x 1/120 = czas potrebny na wykonanie cyklu pracy silnika.

Czas wtrysku powinien być niższy żeby nie dochodziło do zapętlania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przeplyw dzielimy przez wspolczynnik 0.8 , który jest prawidłowy dla seri. po programie może się wachać w zależnosci od 'jakości programu' na plus i na minus :D do tego do chodzi sprawnosc przeplywomierza ktory moze zaniżać po programie + nieszczelnosci ktorych niektórzy są nieswiadomi i wychodzą niezłe kwiatki.

Generalnie przy sprawnym aucie i normalnym programie mozna spokojnie przyjac wspolczynnik 0.8.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie bardziej miarodajnym wynikiem jest mnozenie przeplywu razy 1.2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie taka sprawa.. zakupiłem wtryski od B6 1.8t BEX - (zdjcie podglądowe) 3991008930

Moje oryginalne wtryski wygladają mniej wiecej tak:

3997476171

Listwa wtryskowa pasuje, mechanik je zamontował. Natomiast czy ta dłuższa dysza która wystaje z oryginalnego wtrysku a której nie ma we wtrysku BEX będzie stanowić problem?

Auto odpala itd..wtryski weszły normalnie w gniazda, tylko to że sam wtrysk jest krótszy mnie martwi...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba pomierzyc srednice

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dane podaja:

K04-015: Compressor: 38/51 Turbine: 42/46

ale pewnie trzeba by strone zimna rozkrecic?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...