Imhotet Opublikowano 7 Lipca 2014 Opublikowano 7 Lipca 2014 zalezy od robiącego.. u mnie poszly 2 kolanka 45 st redukcyjne 57/51 jedno kolanko redukcyjne 63/51 (przepustnica) 5x kolanko 90st (omijałem pompe SAI) i 1 łaczka silikonowa fi51 i 1 metr nierdzewki fi51
krzysiekml Opublikowano 7 Lipca 2014 Opublikowano 7 Lipca 2014 metr rury 51mm,cztery kolanka 90st i podstawka do czujnika ciśnienia doładowania do wyrezania lub np. Bakuś takie ma i dwa króćce pod DV średnicy nie pamiętam dwa silikony redukcyjne 51>57mm i jeden prosty 51mm ale to zależy jak kto robi
Reggi Opublikowano 7 Lipca 2014 Opublikowano 7 Lipca 2014 No ja chciałbym jak najmniej sylikonu dawać. Tu znalazłem gotowy wygięte rury - Rura gięta , kolanko el.układu wydech 90' Cz-wa (4366380672) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.
pioteros Opublikowano 8 Lipca 2014 Opublikowano 8 Lipca 2014 trafilo sie slepej kurze... kupilem ster AGU zeby wsadzic do siebie, wszystko dziala a na dodatek byl program, noc bardzo parna, gorąca mysle ze na icku bylo by do 155mg/s, za to sporo wieksze boost a tym samym moment:) wiec kupujta stery od AGU i programujcie AJL LPG VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM AGU PB gdyz nie mam LPG na to zrestrojonego VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
pioteros Opublikowano 8 Lipca 2014 Opublikowano 8 Lipca 2014 bede szukal ewentualnie oddam ci tego jak sie nim jeszcze pobawie a sam i tak bede potrzebowal innego programu pod twoja suszarke, cos moze sie znajdzie
tadeuszm2 Opublikowano 9 Lipca 2014 Opublikowano 9 Lipca 2014 Witam , dla przypomnienia sterownik AGU ma numerki : 06A 906 018 CJ ( 0 261 206 516 ) . Przy okazji mam na zbyciu nowy komplet sprzęgła LUK 623 309 700 , bo założyłem jednomas z 1Z.
pioteros Opublikowano 9 Lipca 2014 Opublikowano 9 Lipca 2014 Od agu jest kilkanaście numerów, w tym dwa nie nadają się do flasha przez obd wiec trzeba uwazac
izaak121 Opublikowano 10 Lipca 2014 Opublikowano 10 Lipca 2014 Moi drodzy forumowicze mam następujący zestawik: Silnik dopiero co po generalce a poza tym, - turbo na k04 015 (regeneruje się) - wtryskiwacze 380 ccm - wydajniejsza pompa paliwa - odetkany wydech - TIP Forge - zawór upustowy Forge - Przelotowy układ wydechowy z DP 3' wszystko z nierdzewki Aktualnie na tym zestawie mam ok 220 kucy, zastanawiam się nad podniesieniem do 240-260 koni, co o tym myślicie? Ten zestaw wydoli? Czy trzeba by coś zmieniać? Tłoki mam wymienione wszystkie w silniku i korby na ori audi ale używane, podobno te nowe są gorszej jakości. Proszę o sugestie
marcindlug Opublikowano 10 Lipca 2014 Opublikowano 10 Lipca 2014 Jeszcze nie widzialem 260km z k04-015 wiec obstawiam turbo do wymiany. Jakie masz sprzeglo?
wampir Opublikowano 10 Lipca 2014 Opublikowano 10 Lipca 2014 Ja tez nie widziałem. Aby było realne 260Km to takie k04-015 powinno dmuchac ponad 1.3 bara przy 5000obr. Wydech odetkany na maksa to duży plus, ale silnik musi być igła i na dodatek minimum pb100 lub lpg aby zapłonem nadgonić. Osobiście wątpie aby takie zestaw o ile w ogóle osiągnie taką moc to był w stanie dłużej pojezdzić. Może na hybrydzie na k04 taką jak jak scrollproduct z większym kołem kompresji i wirnikiem to może byłoby możliwe, ale to już pewnie będą limity limitów. Są osoby które mają
marcindlug Opublikowano 10 Lipca 2014 Opublikowano 10 Lipca 2014 Ja mialem sporo powyzej tych 260 na frankenturbo ale tak jak mowisz - musialy byc spelnione dodatkowe warunki
wampir Opublikowano 10 Lipca 2014 Opublikowano 10 Lipca 2014 Dokladnie, kolektor high flow, dobry dolot, wydech i silnik w dobrym stanie.
izaak121 Opublikowano 10 Lipca 2014 Opublikowano 10 Lipca 2014 Sprzęgło właśnie w serii, za nie długo będzie do wymiany... Cóż w takim wypadku chyba nie będę bardziej kombinować, dorzucę FMIC i zmienię kolektor (miałem tzw barany ale kiepskiej jakości i się topiły (śmierdziały)). Swoją drogą te 230 koni w quattro też przyjemnie się odpycha A jakieś konkretne sprzęgło polecicie? To co mam bardzo rzadko ale jednak się ślizga. Za jakiś czas będzie trzeba się rozejrzeć za s4 albo po prostu kupić 2.7bi Pozdrawiam Izaak
Marc!n Opublikowano 10 Lipca 2014 Opublikowano 10 Lipca 2014 jest wątek dotyczący sprzęgła do 1.8T i chyba już wszystko jasne. 2.7 będzie sporo droższe w utrzymaniu i doprowadzeniu do stanu używalności a jakoś mega lepiej nie pojedzie niż dobrze zmodzone 1.8 Chyba, że nie masz co z kasą robić... ale jeżeli tak, to są ciekawsze opcje niż 2.7
gelus Opublikowano 11 Lipca 2014 Opublikowano 11 Lipca 2014 pytanie, jakie swieczki zalozyc do 1.8t bfb zmodzone, przewidywalny wynik okolice 250KM, auto do jazdy na codzien z podtlenkiem LPG pfr6q? z przerwa 7 czy cos innego?
Booster Opublikowano 11 Lipca 2014 Opublikowano 11 Lipca 2014 można się pokusić o stopień zimniejsze PFR7Q, przerwa 0,7
gelus Opublikowano 11 Lipca 2014 Opublikowano 11 Lipca 2014 bkr7e te sa zwykle, nie platynowe ze takie tanie 11-12zl? auto zostaje wiec wole dobre swieczki zeby to chodzilo jak nalezy, wiec moze lepiej te pfr7q?
Booster Opublikowano 11 Lipca 2014 Opublikowano 11 Lipca 2014 BKR7E są irydowe 6Q są platynowane, różnica w zapłonie taka sama, BKR7E są lepsze dla wysokich doładowań, zalecana wymiana dla platynowanych 50K, a dla irydowych 10K
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się