Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Hugo

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

A standardowy wydech w bfb za dp ile ma cali srednicy?

Pi razy oko od ilu kucy/niutkow ruszac wydech za dp?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

srednica w serii za DP 52mm za środkowym jeśli QQQQ to 2x47mm

zawsze warto poluźnic, ale serie na 260hp lataja na k03h lataja..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam pytanie: silnik 1.8T bfb, DP zamiast kata, następnie chce wtryski i soft, jakie wtryski? 320cc czy mogę już wsadzić 380cc i mieć na "zaś"? Siada mi także pompa paliwa (prawdopodobnie), jak coś to brać serię czy warto od razu mocniejszą?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chłopaki jak wygląda sprawa z silnikiem aeb? Sterownik bez map sensora i nie każdy chce zrobić program. Wrzucony ic , dp, hybryda k03 wtryski 360ccm. Tylko jak zaradzić temu sterownikowi? Czy robienie nowego programu na aeb jest aż tak ciężkie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wlasciwie to nikt tego nie chce juz ruszac :( uderz do gregor10 albo GTO. Inna opcja ktora ja z calego serca polecam to konwersja na me7.5

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grzesiek nie bardzo się chce tego tykac , znam kolesie który ostatnio zrobił na tym sterowniku 269 i 368nm, ale najpierw zadzwoń do Grześka może akurat się zgodzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak brak wiedzy i sprzętu to i tykać się nie chcą. W okolicy Lublina znam przynajmniej dwóch tunerów, którzy nie boją się lutowania, a ponad to są bywalcami tu na forum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.8T AEB AJL AGU to błachostka dla mnie, sterowniki robią się bajecznie prosto, choć ludzie tego nie umią stroić co pokazały ostatnie miesiące.

Problemem w AEB AJL AGU jest WIEK i STAN silnika /pojazdu, uszkodzone cewki, glowice, pompy oleju, przepływomierze, turbiny na skraju puszczenia oleju itp :) Generalnie wesoło.

A co do mocy to nie stanowi żadnego problemu osiągniecie większej mocy w AEB/AJL/AGU , choć jak mówie ostatnio poprawiałem AGU po kilku 'znafcach' z krk - 2 tunerów się wyłożyło
Tudzież z Rzeszowa i wiem że tam na pewno nie umieją tego stroić ;)

Moce +250km w AEB to też nie problem - robiłem na 300koni 1.8T na starym motroniku z TD04 - śmiga to kozacko w budzie b5

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Eh... Gdzie byles jak byles mi potrzebny? ;) nikt poza GTO nie chcial sie podjac tematu i poszedlem w standalone. Teraz robie konwersje do me7

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Eh... Gdzie byles jak byles mi potrzebny? ;) nikt poza GTO nie chcial sie podjac tematu i poszedlem w standalone. Teraz robie konwersje do me7

Marcin ogarniemy temat jak coś :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Witam, mam pytanie: silnik 1.8T bfb, DP zamiast kata, następnie chce wtryski i soft, jakie wtryski? 320cc czy mogę już wsadzić 380cc i mieć na "zaś"? Siada mi także pompa paliwa (prawdopodobnie), jak coś to brać serię czy warto od razu mocniejszą?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Im wieksze tym lepiej zrobisz. Jest tylko jedno o czym musisz pamietac - wtryski wkladasz u tunera, bron boze wczesniej. Pompe mozesz wsadzic wydajniejsza, nic zlego sie nie stanie. Ze swojej strony polecam bosch 040, 044

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...