kamien85 Opublikowano 26 Sierpnia 2015 Opublikowano 26 Sierpnia 2015 Chce się wstrzelić w moc rzędu ~240km
pioteros Opublikowano 26 Sierpnia 2015 Opublikowano 26 Sierpnia 2015 wywal katalizator i ci wystarczy
Grzehu Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Opublikowano 27 Sierpnia 2015 A standardowy wydech w bfb za dp ile ma cali srednicy? Pi razy oko od ilu kucy/niutkow ruszac wydech za dp?
Imhotet Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Opublikowano 27 Sierpnia 2015 srednica w serii za DP 52mm za środkowym jeśli QQQQ to 2x47mm zawsze warto poluźnic, ale serie na 260hp lataja na k03h lataja..
bjoern Opublikowano 18 Września 2015 Opublikowano 18 Września 2015 Witam, mam pytanie: silnik 1.8T bfb, DP zamiast kata, następnie chce wtryski i soft, jakie wtryski? 320cc czy mogę już wsadzić 380cc i mieć na "zaś"? Siada mi także pompa paliwa (prawdopodobnie), jak coś to brać serię czy warto od razu mocniejszą?
donjakub1 Opublikowano 18 Września 2015 Opublikowano 18 Września 2015 Chłopaki jak wygląda sprawa z silnikiem aeb? Sterownik bez map sensora i nie każdy chce zrobić program. Wrzucony ic , dp, hybryda k03 wtryski 360ccm. Tylko jak zaradzić temu sterownikowi? Czy robienie nowego programu na aeb jest aż tak ciężkie?
marcindlug Opublikowano 18 Września 2015 Opublikowano 18 Września 2015 Wlasciwie to nikt tego nie chce juz ruszac uderz do gregor10 albo GTO. Inna opcja ktora ja z calego serca polecam to konwersja na me7.5
davidlive Opublikowano 19 Września 2015 Opublikowano 19 Września 2015 Grzesiek nie bardzo się chce tego tykac , znam kolesie który ostatnio zrobił na tym sterowniku 269 i 368nm, ale najpierw zadzwoń do Grześka może akurat się zgodzi
Galetto Opublikowano 19 Września 2015 Opublikowano 19 Września 2015 Jak brak wiedzy i sprzętu to i tykać się nie chcą. W okolicy Lublina znam przynajmniej dwóch tunerów, którzy nie boją się lutowania, a ponad to są bywalcami tu na forum.
gregor10 Opublikowano 19 Września 2015 Opublikowano 19 Września 2015 1.8T AEB AJL AGU to błachostka dla mnie, sterowniki robią się bajecznie prosto, choć ludzie tego nie umią stroić co pokazały ostatnie miesiące. Problemem w AEB AJL AGU jest WIEK i STAN silnika /pojazdu, uszkodzone cewki, glowice, pompy oleju, przepływomierze, turbiny na skraju puszczenia oleju itp Generalnie wesoło. A co do mocy to nie stanowi żadnego problemu osiągniecie większej mocy w AEB/AJL/AGU , choć jak mówie ostatnio poprawiałem AGU po kilku 'znafcach' z krk - 2 tunerów się wyłożyłoTudzież z Rzeszowa i wiem że tam na pewno nie umieją tego stroić Moce +250km w AEB to też nie problem - robiłem na 300koni 1.8T na starym motroniku z TD04 - śmiga to kozacko w budzie b5
marcindlug Opublikowano 19 Września 2015 Opublikowano 19 Września 2015 Eh... Gdzie byles jak byles mi potrzebny? nikt poza GTO nie chcial sie podjac tematu i poszedlem w standalone. Teraz robie konwersje do me7
pioteros Opublikowano 19 Września 2015 Opublikowano 19 Września 2015 ja mam kompa od grzesia i dlatego smialo polecam ;]
Marcin850527 Opublikowano 19 Września 2015 Opublikowano 19 Września 2015 Nie ma 1.8t co by gregor nie poradzil.............
gregor10 Opublikowano 19 Września 2015 Opublikowano 19 Września 2015 myślę że bedzie 'troszkę' mocniej niż na k03
adrian998998 Opublikowano 20 Września 2015 Opublikowano 20 Września 2015 Eh... Gdzie byles jak byles mi potrzebny? nikt poza GTO nie chcial sie podjac tematu i poszedlem w standalone. Teraz robie konwersje do me7 Marcin ogarniemy temat jak coś
bjoern Opublikowano 20 Września 2015 Opublikowano 20 Września 2015 Witam, mam pytanie: silnik 1.8T bfb, DP zamiast kata, następnie chce wtryski i soft, jakie wtryski? 320cc czy mogę już wsadzić 380cc i mieć na "zaś"? Siada mi także pompa paliwa (prawdopodobnie), jak coś to brać serię czy warto od razu mocniejszą?
marcindlug Opublikowano 20 Września 2015 Opublikowano 20 Września 2015 Im wieksze tym lepiej zrobisz. Jest tylko jedno o czym musisz pamietac - wtryski wkladasz u tunera, bron boze wczesniej. Pompe mozesz wsadzic wydajniejsza, nic zlego sie nie stanie. Ze swojej strony polecam bosch 040, 044
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się