Imhotet Opublikowano 16 Lutego 2016 Opublikowano 16 Lutego 2016 ostatnio rozbiłem taki kolektor młotkiem (zeliwo) - kawał żelastwa ścianka kolo 4mm - ale u mnie pekł Ja myślę ,że bym o ziemie rozbił taki jak i każdy inny żeliwny bez problemu, toć to nie wiadomo jak wytrzymałe jest wystarczy odrobina siły , a co tu dopiero mowa z młotkiem ... zdziwiiłbys sie jak ciężko bylo mi to rozbić pół kilowym młotkiem...
wampir Opublikowano 16 Lutego 2016 Opublikowano 16 Lutego 2016 Mateusz, spotkales sie z peknieciami tego kolektora gdzies u kogos albo czytales gdzies?
Imhotet Opublikowano 16 Lutego 2016 Opublikowano 16 Lutego 2016 (edytowane) nie dowiadywałem się specjalnie nigdy.. ale z samego "słyszenia przez przypadek" wiem o takowych 4.. edit: specjalnie dla Ciebie: http://s25.postimg.org/8x9pu68y6/DSC_0019.jpg Edytowane 16 Lutego 2016 przez Imhotet
krzysiekvtec Opublikowano 16 Lutego 2016 Opublikowano 16 Lutego 2016 Także widziałem na żywo peknie ty i skrzywiona flansze
bartekzks Opublikowano 17 Lutego 2016 Opublikowano 17 Lutego 2016 u mnie chinol tylko taki na t25 jeszcze frezowany i nie pęka Masz z ten z tego linku co podałem ?? Czy gdzie kupowałeś ??
bongod Opublikowano 19 Lutego 2016 Opublikowano 19 Lutego 2016 (edytowane) Panowie zastanawiał się ktoś nad czym takim? http://allegro.pl/wskaznik-cisnienia-oleju-turbo-egt-afr-czujnik-i5665324461.html#thumb/1. Można alarmy ustawić np egt, a na boosta sobie zerknąć np raz w tygodniu czy wszystko ok, więc nie trzeba cały czas patrzeć na dodatkowe zegary które mnie osobiście by rozpraszały . Zamontował bym w słoneczku. Ewentualnie vfiz ale nie wiem czy tam są alarmy. Jakieś opinie, pomysły? Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka Edytowane 19 Lutego 2016 przez bongod
Cpt.Ryan Opublikowano 19 Lutego 2016 Opublikowano 19 Lutego 2016 Mam pytanko, Z AEB chciałbym wycisnąć jakieś 240KM. Mam teraz oryginalną turbine K03 ale wiem ze to za mało jak na takie moce. Wiec lepiej przerobić ja na hybryde, kupić K03S czy K04 aby osiągnąć taką moc przy fmicu, wiekszych wtryskach i wycince kata?
bongod Opublikowano 19 Lutego 2016 Opublikowano 19 Lutego 2016 hybryde k03 jeśli ma być p&p . K03s nie pociągnie tyle. Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
Cpt.Ryan Opublikowano 19 Lutego 2016 Opublikowano 19 Lutego 2016 (edytowane) Moja jest akurat zdrowa po regeneracji wiec powinna pozyć długo. Wyczytałem że koszt takiego zabiegu w granicach 1000zł? To prawda? Mówisz że K03S hybrydowa styknie pod taką moc? A może juz lepiej zainwestować w K04? Edytowane 19 Lutego 2016 przez Cpt.Ryan
bongod Opublikowano 19 Lutego 2016 Opublikowano 19 Lutego 2016 K03s nie starczy. Do k04 musisz poprzerabiać parę rzeczy . Są hybrydy k03 pod większe moce. Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
Cpt.Ryan Opublikowano 19 Lutego 2016 Opublikowano 19 Lutego 2016 K03s nie starczy. Do k04 musisz poprzerabiać parę rzeczy . Są hybrydy k03 pod większe moce. Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka sorki pomyliłem się, chodziło mi czy hybryda k03 starczy
gilas Opublikowano 19 Lutego 2016 Opublikowano 19 Lutego 2016 Ktoś się orientuje gdzie na Śląsku robią takie hybrydy mam k03 po przelocie 68 tyś myślę ze sie nada??
kupczak90 Opublikowano 19 Lutego 2016 Opublikowano 19 Lutego 2016 Na śląsku nie wiem, ale mogę polecić kolegę McGivera, moja turbinka była u niego robiona wysyłka nie była droga a po 3 dniach miałem ją z powrotem.
davidlive Opublikowano 19 Lutego 2016 Opublikowano 19 Lutego 2016 Zadzwoń do TurboSpec. Wsio załatwiasz wysyłkowo i maja sprawdzone produkty.
audicoman Opublikowano 21 Lutego 2016 Opublikowano 21 Lutego 2016 Udało mi się zdobyć prawy IC od BEX z rurami i mocowaniem, brak tylko węża od DV. Panowie czy wąż musi być ori? Czy ten co mam obecnie będzie za krótki? z tego co mierzyłem musi mieć średnicę ok. 25 mm
krzysiekvtec Opublikowano 21 Lutego 2016 Opublikowano 21 Lutego 2016 Kawalek rurki fi 25mm lub cały wąż kupić 10zl pewnie wyjdzie
Kamel34 Opublikowano 22 Lutego 2016 Opublikowano 22 Lutego 2016 Panowie, w marcu wybieram się do gregora na softa. Niestety moje sprzęgło nie jest już za ciekawe. Będziemy celować w około 210KM i 310NM, z tego co wyczytałem sprzęgło z dociskiem od AWX to spokojnie obrobi. Pytanko tylko czy wszystko jest P&P do gratów z AVJ (dwumasa) i czy mogę zastosować łożysko oporowe od AWX ? (zakup sprzęgła w komplecie wychodzi taniej).
audicoman Opublikowano 22 Lutego 2016 Opublikowano 22 Lutego 2016 Ten wężyk cienki co leci do DV to stary wystarczy czy trzeba nowy dłuższy?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się